YKSIN JA YKSIN?
NO KUKAPA EI OLISI!
HETI KUN TÄNNE LAITTAA JONKUN IDEAN
TAPAAMISESTA, MATKASTA YMS.
NIIN EI TULE MUUTA KUIN paskaa NISKAAN.
EI KIINNOSTA, EI OLE RAHAA, EI JAKSA
LÄHTEÄ. MITÄ TE OIKEIN KUVITTELETTE?
EI SE TOINEN IHMINEN TEITÄ PELASTA,
TEIDÄN TÄYTYY TEHDÄ SE ITSE.
KUKAAN TOINEN IHMINEN EI VOI MUUTTAA SINUN
ELÄMÄÄSI PAREMMAKSI.
TURHA VÄITTÄÄ, ETTEN TIEDÄ, MISTÄ PUHUN.
OLEN OLLUT ILMAN SEURUSTELUKUMPPANIA
JO YLI 15-VUOTTA, ENKÄ ENÄÄ LUOTA IHMISIIN.
MITÄ ENEMMÄN SAA PETTYÄ, SITÄ VÄHEMMÄN
HALUAA ENÄÄ OLLA KENENKÄÄN KANSSA TEKEMISISSÄ.
SEN HUOMAA MYÖS TÄLLÄ PALSTALLA. TAITAA OLLA
MIELENTERVEYONGELMAISIA SUURIN OSA TÄNNE
KIRJOITTAVIA JA SEN KYLLÄ HUOMAA.
OLKAA SITTEN YKSIN, JOS EI TAPAAMISET KIINNOSTA,
KAIKKI EIVÄT OLE PAHALLA ASIALLA.
SUOMESSA ON HELVETIN VITTUMAISIA IHMISIÄ.
AINA PITÄISI OLLA OSA HARMAATA MASSAA TAI JOUTUU
KIUSATUKSI. vittu, ETTÄ TÄMÄ ELÄMÄ ON paskaa MINULLEKIN,
JOKO HELPOTTI OLOA?
MITÄ TE PELLET OIKEIN ITKETTE
18
274
Vastaukset
- kukaonkingi?
Ärrin purrin ärrin.
Lähetäänkö Keravalle potkii seiniä? - ´´tyttörukka´´
Mä oon kerran kännissä ollut keravalla, kävin jossain baarissa, ajauduin tappeluun ja matkustin junalla pummilla ja sain sakot. =D
- You Too
"TAITAA OLLA
MIELENTERVEYONGELMAISIA SUURIN OSA TÄNNE
KIRJOITTAVIA JA SEN KYLLÄ HUOMAA." - Joskus keittää
yli, kenellä tahansa :(
- Helpottiko?
Suomi on täynnä vittumaisia ihmisiä joo. On niitä hyviäkin tyyppejä jos hyvin tarkkaan ettii. :)
Ehdottomasti lähtisin tapaamisiin mukaan mut ai niin kun asun keskellä ei mitään josta ei edes busseja kulje enkä vielä autoa omista. Vituttaa mukavasti. - Ihmiskunta Sinde-82
Mikä osoittaminen ja keskeyttäminen?
Et ilmeisesti ymmärrä vielä tunteiden refleksin omaisuutta ja olet menossa vasta järjestyslukuvirheessä ja suunliikeradoissa, jotka ovat hirveän tärkeitä itsekkyydelle, florismille ja yksityisyydelle. (jatka tätä lausetta:)- RyhmäKokkolaSinde82
Otsakkeena on siis aina tunteiden refleksinomaisuus.
Oletko vielä tutustunut tähän?
Ymmärrätkö lainkaan mitä olet tekemässä?
Ihmiskuntaa ja kansakuntaa ei saa tuhota, vaan murskaamo-eleen on ohjauduttava sukupuolelle. Tämä on ihan yleisesti käytössä oleva ele, ei suinkaan frustraatio ja euforia. - Sinde vm-82
RyhmäKokkolaSinde82 kirjoitti:
Otsakkeena on siis aina tunteiden refleksinomaisuus.
Oletko vielä tutustunut tähän?
Ymmärrätkö lainkaan mitä olet tekemässä?
Ihmiskuntaa ja kansakuntaa ei saa tuhota, vaan murskaamo-eleen on ohjauduttava sukupuolelle. Tämä on ihan yleisesti käytössä oleva ele, ei suinkaan frustraatio ja euforia.Oletkohan ollut pitkäänkin tällaisessa refleksinomaisessahäiriössä?
- vittumainen
Siis eikö täällä ole sensuroitu noita vittumaisuuksia ollenkaan ???!!!
- RyhmäKokkolaSinde82
Mitä vittumaisuuksia?
Tarkoitatko deklinaatioita, kirkkokuntiin kuulumista, pahoinpitelyjä äänelle, ottaen huomioon doremifasollasidon sävyt, väärää ruotsinkielen kirja-sarjaa,
- valitettavasti egoismiin pitää olla deklinaatioilla coping-keinotratin takia, joka ei kuulu uskonnolliseen egoismiin, vaan nk. frustraatiolliseen egoismiin.
- kauheen paljon satsattu autismiin ja muihin sielu-hommailuihin, henkiseen väkivaltaan ja sitten, yhtäkkiä, yks-kaks vuosituhat vaihtuu ja niitä ei löydy enää laillisena ollenkaan.
-tilanne aivan mahdoton, ne ovat hävinneet, kuin tuhkatuuleen.
- nykyään on paljon suositellumpaa, suositumpaa ja toivotumpaa olla mieliperusteista fokusaatiota esim. avautuvasta kalenteriluukusta, jollakin muulla sanalla kuin verikosto, verilöyly, veriverkosto ja adoptio, 5-näkö ja leijan lennätys.
Ryhmänä haastaa mut oikeuteen, kun ei ole tukea nuolennoin persereille.
Uskonnollisuus ja frustraatiot ovat kohtuuttomia! - lsdlsdllsd-sn-82
RyhmäKokkolaSinde82 kirjoitti:
Mitä vittumaisuuksia?
Tarkoitatko deklinaatioita, kirkkokuntiin kuulumista, pahoinpitelyjä äänelle, ottaen huomioon doremifasollasidon sävyt, väärää ruotsinkielen kirja-sarjaa,
- valitettavasti egoismiin pitää olla deklinaatioilla coping-keinotratin takia, joka ei kuulu uskonnolliseen egoismiin, vaan nk. frustraatiolliseen egoismiin.
- kauheen paljon satsattu autismiin ja muihin sielu-hommailuihin, henkiseen väkivaltaan ja sitten, yhtäkkiä, yks-kaks vuosituhat vaihtuu ja niitä ei löydy enää laillisena ollenkaan.
-tilanne aivan mahdoton, ne ovat hävinneet, kuin tuhkatuuleen.
- nykyään on paljon suositellumpaa, suositumpaa ja toivotumpaa olla mieliperusteista fokusaatiota esim. avautuvasta kalenteriluukusta, jollakin muulla sanalla kuin verikosto, verilöyly, veriverkosto ja adoptio, 5-näkö ja leijan lennätys.
Ryhmänä haastaa mut oikeuteen, kun ei ole tukea nuolennoin persereille.
Uskonnollisuus ja frustraatiot ovat kohtuuttomia!Ymmärrätkö itkemisen ja korskahtelun eroja?
Mä en näe näitä enää
Näihin sisältyy ultra-ääni.
Joo, se on sellainen maailman ja maapallon yhteinen asia.
Sosiaaliryhmä ja siihen kuuluminen ilman frustraatiota.
Poliisi-laitos ei saa käyttää itkemisperusteita enää mua vastaan oikeudessa.
Coping-keino, olohuoneenpeilistö neurologisena toimintona numereenin eli sosiaaliryhmän sijaan on kielletty.
Perusteluna naisten paranoidi skitsofenia, asettautuminen ja asteuttaminen.
- Jaa, haista paska!
- "Oletko pappina valmis vastaamaan hänen toiminnastaan, jopa omalla perheelläsi?"
- En taida saada tätä. En tiennyt, että se on fransiskaanius-hypnoosiperhe.
- Tervetuloa Jannelle perheeseen.
- "Hänellä ei ole perhettä enää." Baptistiselta näkökannalta katsottuna suositeltava lapsilukumäärä on täyttynyt.
Minä: Hän kysyy ehkä lupaa tähänt taas. Valitettavasti vähän hektolta heikko ja edessä, ryhmän, ryhmien ja ryhmällisyyden takia.
- Hektolta voi suorittaa itsenäistä työtä esim. Jumalan parissa ja piirissä, mystiikalla ja magialla ne huomioiden.
- Niin, ne on julkisia ne yhteydenototkin.
- Joo, on ne, näihin on otettu ja tilattu etukäteen, myös vapaita ammatti-ihmisiä.
- Ei mä en käytä sellaista yksityisyydensuojaa loukkaavaa poissulkevuutta, mulla on siihen ammattivalat psykologisesti. - snsnsnsn
lsdlsdllsd-sn-82 kirjoitti:
Ymmärrätkö itkemisen ja korskahtelun eroja?
Mä en näe näitä enää
Näihin sisältyy ultra-ääni.
Joo, se on sellainen maailman ja maapallon yhteinen asia.
Sosiaaliryhmä ja siihen kuuluminen ilman frustraatiota.
Poliisi-laitos ei saa käyttää itkemisperusteita enää mua vastaan oikeudessa.
Coping-keino, olohuoneenpeilistö neurologisena toimintona numereenin eli sosiaaliryhmän sijaan on kielletty.
Perusteluna naisten paranoidi skitsofenia, asettautuminen ja asteuttaminen.
- Jaa, haista paska!
- "Oletko pappina valmis vastaamaan hänen toiminnastaan, jopa omalla perheelläsi?"
- En taida saada tätä. En tiennyt, että se on fransiskaanius-hypnoosiperhe.
- Tervetuloa Jannelle perheeseen.
- "Hänellä ei ole perhettä enää." Baptistiselta näkökannalta katsottuna suositeltava lapsilukumäärä on täyttynyt.
Minä: Hän kysyy ehkä lupaa tähänt taas. Valitettavasti vähän hektolta heikko ja edessä, ryhmän, ryhmien ja ryhmällisyyden takia.
- Hektolta voi suorittaa itsenäistä työtä esim. Jumalan parissa ja piirissä, mystiikalla ja magialla ne huomioiden.
- Niin, ne on julkisia ne yhteydenototkin.
- Joo, on ne, näihin on otettu ja tilattu etukäteen, myös vapaita ammatti-ihmisiä.
- Ei mä en käytä sellaista yksityisyydensuojaa loukkaavaa poissulkevuutta, mulla on siihen ammattivalat psykologisesti.Suhun kohdistuu joku Marinkaislainen mylly-mustalaisjuttu.
- Sinde vm-82
snsnsnsn kirjoitti:
Suhun kohdistuu joku Marinkaislainen mylly-mustalaisjuttu.
Kuka oli tiennyt, että on ammattivalat?
-Poliisipappi.
- niin, ne joutuu myöntään ne. - Ihmiskunta Sinde
Sinde vm-82 kirjoitti:
Kuka oli tiennyt, että on ammattivalat?
-Poliisipappi.
- niin, ne joutuu myöntään ne.Käyttämäsi coping-keino: "Saada olla yksin."
- Sinde vm-82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Käyttämäsi coping-keino: "Saada olla yksin."
Se sisältää, etten käytä koskaan neliöjuurta.
- Mä en myöskään käytä mun ammattivaloja enää koskaan.
- Niitä ei koskaan voi käyttää kukaan muu.
- Persereikä-ääntä ei saa koskaan työntää naisten eteen. - Sinde vm-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
Se sisältää, etten käytä koskaan neliöjuurta.
- Mä en myöskään käytä mun ammattivaloja enää koskaan.
- Niitä ei koskaan voi käyttää kukaan muu.
- Persereikä-ääntä ei saa koskaan työntää naisten eteen.Entä harjoittamasi toiminta ammattivalojen perusteella?
-No, en mä sitten tee tätäkään.
- Mä en ollut näimmä valitettavasti suoriutunut siitä.
- Mä joudun linnaan jos rikon ammattivaloja.
- Miksi minulla olisi sellaisia?
- Esiintynyt ammattivalallisena ilman näyttöä. - Sinde vm-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
Entä harjoittamasi toiminta ammattivalojen perusteella?
-No, en mä sitten tee tätäkään.
- Mä en ollut näimmä valitettavasti suoriutunut siitä.
- Mä joudun linnaan jos rikon ammattivaloja.
- Miksi minulla olisi sellaisia?
- Esiintynyt ammattivalallisena ilman näyttöä.Ammattivalani ovat origon takia neliöjuuri-perusteisia.
- Minä en halua käyttää neliöjuuri-perusteisesti.
Psykologi on kokenut lähimmäisympäristössään neliöjuurta ja käyttänyt tällaista Jumalan ilmestyminen frustraatiollista egoismia. Se ei ihan vastaa aivoitoiminnallisten laatikoiden, yksityisyyden ja itsekkyyden määritelmiä. Kaikilla on coping-keinon käyttäjille lähestymiskielto. Näin säädetään jo ihan laissa, joka pyrkii turvaamaan yhteistä rauhaa, hyvinvointia ja olemassaoloa.
Ei saa seurailla mm. olematonta isyyttä pieniltä vauvoilta, isän sylissä tapahtuva kantaminen ohjailtuna, osoitettuna, omistettuna. Sitä pidetään uskonnollisena egoismina ja uskonnollisena kiihkoiluna. Kaikilla on coping-keinon käyttöön lähestymiskielto. - sdsd-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
Ammattivalani ovat origon takia neliöjuuri-perusteisia.
- Minä en halua käyttää neliöjuuri-perusteisesti.
Psykologi on kokenut lähimmäisympäristössään neliöjuurta ja käyttänyt tällaista Jumalan ilmestyminen frustraatiollista egoismia. Se ei ihan vastaa aivoitoiminnallisten laatikoiden, yksityisyyden ja itsekkyyden määritelmiä. Kaikilla on coping-keinon käyttäjille lähestymiskielto. Näin säädetään jo ihan laissa, joka pyrkii turvaamaan yhteistä rauhaa, hyvinvointia ja olemassaoloa.
Ei saa seurailla mm. olematonta isyyttä pieniltä vauvoilta, isän sylissä tapahtuva kantaminen ohjailtuna, osoitettuna, omistettuna. Sitä pidetään uskonnollisena egoismina ja uskonnollisena kiihkoiluna. Kaikilla on coping-keinon käyttöön lähestymiskielto."Hei, heittosäkki, nuole huorien omaisuus!"
Hei, heittosäkkiä, ole huorien ominaisuus!"
- Ei ammattivalallisia saa lähestyä.
Nämä ovat määriteltäviä ominaisuuksia laissa.
- Mä en saakaan käyttää näitä yksityisyydensuojaa loukkaavia piirteitä.
Vain näihin vastaavat
- Kuka tarjonnut tällaista mahdollisuutta?
Jannen pappa vahingossa, ei oltu oletettu, ettei pysty manialtaan vastaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412