Tässä tuli mieleen suuria ajatuksia: Brändätään SUOMI laaduntekijäksi. Säädetään suomalainen yleinen laatustandardi jolla saadaan huomiota markkinoille. Standardi voisi käsittää tuotteen laadunvarmistuksen tason sekä normaalia pidemmän takuu-ajan. Tuotteet olisivat tietenkin varustettu Suomen lipulla. (vrt. Sveitsi)
Meillä tunnetusti kyllä riittää osaamista ja luonnetta laatutyöhön ja vastuun kantoon. Työturvallisuutta unohtamatta.
Tuotteethan olisi tarkoitettu vähän varakkaimmille tahoille, niillä kun on varaa maksaa. Kiinalle/Intialle ei ilman kansainvälisiä vientirajoituksia bulkkituotteiden valmistuksessa pärjätä.
P.S.
Uutisten mukaan työn tuottavuus on suomessa romahtanut. Ei suomalaiset entistä laiskempia ole, ympäristö vain on muuttunut. Lisääntynyt työturvallisuuden noudattaminen ja byrokratia (eu:n säädökset) kasvattavat työtunteja. Halpatyövoiman osto/ulkoistaminen, pörssimaailman painostava ahneus ja pelko oman työpaikan pysyvyydestä ovat vieneet työmotivaation ja sairaslomat ovat lisääntyneet.
SUOMI NOUSUUN LAATUUN PANOSTAMISELLA
0
164
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483