Voiko opettaja olla puolueellinen mulkku,

Voivoivoivovi

joka tunkee nenänsä huoltajuus- ja tapaamisasioihin. Voiko opettaja olla idiootti. Voiko opettaja olla narsisti???

10

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmät vanhemmat

      Tietenkin. Varsinkin kun kaltaisenne idiootit taistelevat kersojensa huoltajuuspelleilyllä sen sijaan että kasvattaisivat lapsiaan vanhempien roolissa.

      • matsu-matilda

        Erinomainen kannanotto. Komppaan.


    • häpeän puolestanne

      Juupa juu. Kovin kovin usein on opettajan "tunkeminen" asioihin pelastanut lapsen tilanteen. Opettajalla on virkavelvollisuus tehdä esim. lastensuojeluilmoitus aiheen ilmetessä. Kaltaisenne epäkypsät aikuiset ovat syypäinä mm. siihen, että erityisopetuksen tarve kasvaa ihan huikeaa vauhtia maassamme. Repikää siitä, lähiöääliöt ja ajatelkaa itsenne, työttömyyskorvauksienne ja kaljakopan hinnan sijaan vihdoinkin lastanne.

      • Rankaisija

        Jos opettaja näyttää koiranluulle, persekin on kuin sisäänpotkaistu peltinen vanha ruosteinen postilaatikko. Niin ei ole ihme jos ilmoituksia ja paskamaisuutta harrastaa, katkera vanha ylemmyyskompleksinen vanha lortto.
        Kyseisellä huoralla on omat perheasiat täysin solmussa, oikea kunnon kiertopalkinto koko vitun kurppa.
        Petti ukkoansa ja siitä sekstailusta syntyi avioliiton ulkopuolinen äpärätytär, ukko e huolinut sitä huoripentua kotiinsa, ämmä joutui huolehtimaan äpärästä monta vuotta eri asunnossa eläen.
        Lopulta äpärän oike isä huoli huoranpenikan, losoperse pääsi takaisin tohvelisankarimiehensä luo.

        Siinä oikeaa esimerkkiä oppilaille miten tulee elää.

        Mielestäni kyseisellä losoperseellä ei ole mitään varaa mäkättää muiden asioista yhtikäs mitään, perkeleen losoperse horo.

        Paskaa Joulua huora, kosto tulee kolmessa polvessa.


      • kokenutkaikentietää
        Rankaisija kirjoitti:

        Jos opettaja näyttää koiranluulle, persekin on kuin sisäänpotkaistu peltinen vanha ruosteinen postilaatikko. Niin ei ole ihme jos ilmoituksia ja paskamaisuutta harrastaa, katkera vanha ylemmyyskompleksinen vanha lortto.
        Kyseisellä huoralla on omat perheasiat täysin solmussa, oikea kunnon kiertopalkinto koko vitun kurppa.
        Petti ukkoansa ja siitä sekstailusta syntyi avioliiton ulkopuolinen äpärätytär, ukko e huolinut sitä huoripentua kotiinsa, ämmä joutui huolehtimaan äpärästä monta vuotta eri asunnossa eläen.
        Lopulta äpärän oike isä huoli huoranpenikan, losoperse pääsi takaisin tohvelisankarimiehensä luo.

        Siinä oikeaa esimerkkiä oppilaille miten tulee elää.

        Mielestäni kyseisellä losoperseellä ei ole mitään varaa mäkättää muiden asioista yhtikäs mitään, perkeleen losoperse horo.

        Paskaa Joulua huora, kosto tulee kolmessa polvessa.

        Tekeekö sinulla noin pahaa, ettet itse pääse vieraisiin, kun sua ei kukaan huolisi pahimmissa painajaisissaankaan?

        Ei opettajien kotiasiat kuulu sinulle vähääkään. Sinun kotiasiasi kuuluvat opettajalle, jos hän virkavelvollisuutensa puitteissa on vastuussa lastesi hyvinvoinnista. Usko pois, että opettajien ilmoitusvastuu pelastaa loppujen lopuksi monta lasta huonoista kotioloista ja kelvottomilta vanhemmilta.


      • apua sulle ku sais
        Rankaisija kirjoitti:

        Jos opettaja näyttää koiranluulle, persekin on kuin sisäänpotkaistu peltinen vanha ruosteinen postilaatikko. Niin ei ole ihme jos ilmoituksia ja paskamaisuutta harrastaa, katkera vanha ylemmyyskompleksinen vanha lortto.
        Kyseisellä huoralla on omat perheasiat täysin solmussa, oikea kunnon kiertopalkinto koko vitun kurppa.
        Petti ukkoansa ja siitä sekstailusta syntyi avioliiton ulkopuolinen äpärätytär, ukko e huolinut sitä huoripentua kotiinsa, ämmä joutui huolehtimaan äpärästä monta vuotta eri asunnossa eläen.
        Lopulta äpärän oike isä huoli huoranpenikan, losoperse pääsi takaisin tohvelisankarimiehensä luo.

        Siinä oikeaa esimerkkiä oppilaille miten tulee elää.

        Mielestäni kyseisellä losoperseellä ei ole mitään varaa mäkättää muiden asioista yhtikäs mitään, perkeleen losoperse horo.

        Paskaa Joulua huora, kosto tulee kolmessa polvessa.

        Toivottavasti sinulle löytyy sopiva lääkitys ja terapia. Ehdottaisin psykoanalyyttistä lähestymistapaa. Tosin se on melko kallista, eikä kaltaisellasi juntilla varmaan ole mentaalivastettakaan sille. Jatkahan vain kompurointiasi, mutta yritä olla lyömättä otsaasi kiveen tuon enempää.


      • Asiat asioina
        apua sulle ku sais kirjoitti:

        Toivottavasti sinulle löytyy sopiva lääkitys ja terapia. Ehdottaisin psykoanalyyttistä lähestymistapaa. Tosin se on melko kallista, eikä kaltaisellasi juntilla varmaan ole mentaalivastettakaan sille. Jatkahan vain kompurointiasi, mutta yritä olla lyömättä otsaasi kiveen tuon enempää.

        Huh huh mitä tekstiä Voivoi.. ja rankaisilta. Olen törmännyt epäpäteviin ja soveltumattomiin opettajiin sekä ollut tarpeettomiin LS-ilmoitusten kohteena useaan kertaan. Siitä huolimatta kritiitti tulis kohdistaa henkilöiden ammattissaan tekemiin tekoihin. Se mitä itse kukin puuhaa vapaa-ajalla, käyköön vieraissa tai ryypätköön vaikka kolinaa, ei kuulu vanhemmille. Samoin kuin vanhempien ja perheiden yksityisasiat eivät kuulu opettajille tai kouluun.

        Katso nyt hyvä ihminen, mitä otat ja ole tarkkana annostelussa.


    • ihania opeja

      Voih, toivottavasti Rankaisijan katkeruus ja elämän kolhiminen eivät jatku hänen sikiämällään jälkikasvulla. Ei tainut lortto ope antaa pimpslooraa hälle, kun noin ketuttaa. Minä ainakin opettajana olen vietellyt kaksi isää vanhempainiltojen jälkeen vuosien aikana. Toisen vein perheeltä (lapsi vaihtoi koulua sen vuoksi, kun minusta tuli äitipuoli ja oma äiti friikahti täysin hällä) ja toista pidin ihan vain lelunani, kun oli niin innokas open hameen alle tunkemaan. Kyllä voi opellakin olla tuhmuuksia mielessä - ja tulee olemaan jatkossakin.

    • Anonyymi

      joooojooojojojjjooj

    • Anonyymi

      opettajat voivat olla iha mulkkuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe