olen vaan ujo, loppuelämä yksin+

ujo mies

Mä olen vit..un ujo. En uskalla naiselle edes aloittaa puhumista. Miten voin koskaan saada tyttöystävää kun en aloitetta uskalla tehdä. Ja en ole edes kovin häävin näköinen joten ei tee naamakaan vaikutusta. on se karmeaa kun on tälläseksi syntynyt eikä muuta voi. Koulussakin aikoinaan en puhunut naisille ellei ne puhunut mulle ekaks. Aika synkkä loppu elämä mulla yksinään.

13

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amalia*

      et uskalla naisille aloittaa puhumista, mutta miten muille miehille? Kannattasko mennä johki harrastukseen, jossa on sekä miehiä että naisia?

    • Sama vika. Menen täysin lukkoon kun ajattelenkin aloittavani keskustelun vieraan naisen kanssa. Toisin päin homma toimii. Mutta kukaan aloitteellinen nainen ei tunnu olevan kiinnostunut minusta.
      Ja olen varmasti liian kokematon saman ikäisille naisille.

    • ujo mies

      miehille puhuminen ei ole mikään ongelma. Ja mulla on harrastus joka on joukkuelaji. Miesten kanssa olen paljon tekemisissä ollut aina, kuten työssä ja silleen. Jotenkin vaan ei keksi mitään mitä naiselle puhuis. Niiden ilmeistä jo näkee et ' älä puhu mulle ' jos niitä kattoo.

      • sekaan vaann...

        höpönlöpön.... ehkä sä vain ajattelet niiden ilmeistä niin....


    • Johhd

      Sama täällä yksin aina ja ketään ei kiinnosta. Nainen siis olen ja aina ollut hyvin ujo. Kaikki muut kyllä jostain löytää kumppanin. Mun ujous ja olemus on jotenkin vääränlaista.

    • kiinnostaisko sua

      Jos kaks ujoo sais ujutettua yhteen niin lopputulos vois olla et olis kaks ujoo vähemmän

    • tekis niin mieli

      -ujous lähtee rakastelemalla.

    • 3+6

      Se vaan menee niin, että ei auta muu kuin ottaa itseään niskasta kiinni niin että sattuu ja astua ulos mukavuusalueelta. Alkaa pikkuhiljaa puhua naisille ja käydä paikoissa, missä on naisia. Eihän sitä heti tarvitse tähdätä johonkin syvälliseen keskusteluun vaan voi aloittaa pienen small talkin jossain normaalissa tilanteessa.

      Koska niitä naisia on, jotka katsovat ulkonäön sijaan sisimpään ja on naisia, joille kelpaa ujo ja kokematon mies.

      • µ

        "Se vaan menee niin, että ei auta muu kuin ottaa itseään niskasta kiinni niin että sattuu ja astua ulos mukavuusalueelta."

        Toi on 100% totta, mutta se on niin vitun vaikeaa. Ei lihaksetkaan kasva, jos treenaa jatkuvasti samoilla painoilla. Mutta joku blokki päässä aina iskee vastaan, jos yrittää mennä puhumaan naisille. Pystyn sanomaan asioita suoraan useiden kymmenien ihmisten edessä, mutta en saa itseäni edes liikkumaan, jos pitäisi mennä juttelemaan naisille "siinä mielessä".


      • asreyerutr67i8
        µ kirjoitti:

        "Se vaan menee niin, että ei auta muu kuin ottaa itseään niskasta kiinni niin että sattuu ja astua ulos mukavuusalueelta."

        Toi on 100% totta, mutta se on niin vitun vaikeaa. Ei lihaksetkaan kasva, jos treenaa jatkuvasti samoilla painoilla. Mutta joku blokki päässä aina iskee vastaan, jos yrittää mennä puhumaan naisille. Pystyn sanomaan asioita suoraan useiden kymmenien ihmisten edessä, mutta en saa itseäni edes liikkumaan, jos pitäisi mennä juttelemaan naisille "siinä mielessä".

        No älä sitten yritäkään "siinä mielessä" vaan ihan yleisesti, juttelet tai kommentoit mitä mieleen tulee. Juju on siinä että pitäis oppia ottamaan jotenkin kevyemmin se naisten kanssa juttelu.


    • kinnostaisko sua

      Missä muka on nainen joka ei katso ulkonäköä. Haluan tavata sen nainen heti?

      • 3+6

        Missä kohtaa mun tekstissä luki, että "nainen joka ei katso ulkonäköä"? ;)

        "Naisia - - jotka katsovat ulkonäön sijaan sisimpään" -lause tarkoittaa sitä, että toiset naiset katsovat ensisijaisesti ihmisen sisintä, ei ulkonäköä. Jos luonteessa on tarpeeksi jotain ni mies voi sytyttää vaikka ulkonäkö ei aluks vastais ihan sitä omien unelmien prinssiä. Toiset naiset katsovat muutakin kuin ulkonäköä, vaikka enemmistö saattaa olla vähän pintaliitäjiä. Ainaki teineistä.

        Herranjumala, maailmahan on täynnä ei-niin-komeita-miehiä, jotka jollain ihmeellisellä tavalla silti saavat naisia, että kyllä naisten on pakko katsoa muutakin ku ulkonäköä. Kyynisyys ei ainakaan vieny niitä miehiä eteenpäin.


      • saattais olla...

        Oisko joku sokeain keskus sellanen mesta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      323
      3188
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1414
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      283
      1236
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe