Eli sain isomman akvan ja olisinkin kysynyt ruokinnasta kun akvan mukana tuli noita pohjakaloja...
Eli akvassa 1 punasilmäpleko, 1maatiaismonni, 2 albiinomonnista ja 2 nuoliaista, 5 Mustatetraa, 5 neontetraa ja sekalinen joukko miljoonakaloja ( 30?), joista olisi tarkoitus hankkiutua eroon, sillä nehän ovat kylmän veden kaloja. - tosin tottuneet varmaan elämään tuolla.
Ostin seran katkarapupellettejä ja pohjatabuja.
Akvan mukana tuli BF pohjatabuja ja hiutaleita..( en pidä niitä kovinkaan laadukkaina. )
Itselläni oli ennestään plekon "puu"nappuloita ja seran hiutaleita.
Lisäksi saavat kerran n 1x viikossa pakastetoukkia .
Yksi paastopäivä.
Plekolla on omenapuun oksa jota syö. Lisäksi se on nyt ihastunut katkarapupelletteihin ja mussuttaa niitä suu tötteröllä. :D - Iso suu- Pieni pelletti -
Osa kaloista varastaa pohjalle heitetyt ruoat, ja kulkevat ne suussaan pitkin pintavettä syöden itsensä ähkyn partaalle...
Annostus tällä hetkellä: 4-5 Katkarapupellettiä. 2 Monnisentabua. 2-3 Plekon tadua. Hiutaleita minutin verran pintakaloille niin kuin jaksavat syödä. ( sitten syövät pohjakalojen ruokaa ...)
Nuoliaisille on lisäksi tarjolla pohjassa asustavia kotiloita, joita rouskuttelevat.
Onko tämä liikaa vai liian vähän ?
Olen hieman epävarma, kun minulla ei ole koskaan ollut näin monta pohjakalaa kerralla.
Kaikki näyttävät ihan hyvinvoivilta. Ovat olleet minulla noin kuukauden.
Ruokinnasta
ruokaa kaloille
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798