Tässä olen nyt tutustunut CD:n tarjontaan ja hyvältä se näyttää. Viihde paketti on paras vaikka se maksaakin. Sen parempaa ei taida enää kotimaasta saada.
Viasat on hyvä myös, mutta dokkarikanavilla ei ole kaikissa oikein tekstityksiä ja jotain jää puuttumaan. Hinta on tosin kohdillaan, mutta enemmän ratkaisee tarjonta. Olin ennen Viasatin asiakas, nyt kaipasin vaihtelua.
Hyvää on tarjonta
2
84
Vastaukset
- tyytyväinen myös
Mulla on sellainen yhdistelmä joka maksaa paljon mut saa paljon katsottavaa, Canal Digitalin Perhe-paketti Maxivision TV Viihde Plustv.
Saa kaikki mahdolliset leffakanavat, CD:n kautta otan TCM, Showtime ja Silver-kanavat sekä MTV3 maksukanavat, Maxivisionin kautta Canal :n ja TV1000:n, Plustv:ltä mm. Nelosen kanavat. Plus ettei se lopu noihin leffakanaviin, paljon muutakin saan katsottavaks tolla yhdistelmällä. Urheilua, musiikkia, Disneyn parhaat kanavat, dokumentteja.
Ei tuu ikävä kaapelitelevisiota jota tähän taloon ei kyllä saisikaan edes isolla rahallakaan. :) Tosin rahaa tohon yhdistelmäänkin menee mutta kun en harrasta raflailtoja tai ulkomaan matkoja eikä ole muita kalliita harrastuksia niin jää rahaa sit sijoittaa tv-kanaviin. - Katsoja.
Ikuistatko noita leffoja, keräätkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882