Tässä olen nyt tutustunut CD:n tarjontaan ja hyvältä se näyttää. Viihde paketti on paras vaikka se maksaakin. Sen parempaa ei taida enää kotimaasta saada.
Viasat on hyvä myös, mutta dokkarikanavilla ei ole kaikissa oikein tekstityksiä ja jotain jää puuttumaan. Hinta on tosin kohdillaan, mutta enemmän ratkaisee tarjonta. Olin ennen Viasatin asiakas, nyt kaipasin vaihtelua.
Hyvää on tarjonta
2
106
Vastaukset
- tyytyväinen myös
Mulla on sellainen yhdistelmä joka maksaa paljon mut saa paljon katsottavaa, Canal Digitalin Perhe-paketti Maxivision TV Viihde Plustv.
Saa kaikki mahdolliset leffakanavat, CD:n kautta otan TCM, Showtime ja Silver-kanavat sekä MTV3 maksukanavat, Maxivisionin kautta Canal :n ja TV1000:n, Plustv:ltä mm. Nelosen kanavat. Plus ettei se lopu noihin leffakanaviin, paljon muutakin saan katsottavaks tolla yhdistelmällä. Urheilua, musiikkia, Disneyn parhaat kanavat, dokumentteja.
Ei tuu ikävä kaapelitelevisiota jota tähän taloon ei kyllä saisikaan edes isolla rahallakaan. :) Tosin rahaa tohon yhdistelmäänkin menee mutta kun en harrasta raflailtoja tai ulkomaan matkoja eikä ole muita kalliita harrastuksia niin jää rahaa sit sijoittaa tv-kanaviin. - Katsoja.
Ikuistatko noita leffoja, keräätkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702960Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli381910- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351575
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151440