Hei keskiyö/tuntija! Olen kauheasti käynyt erilaisissa kokeissa . Näetkö minulla lyhennetyn työviikon vai saanko vain lepolomia eli sairauslomia vikojeni takia määrätyn ajan välein? Varaa ei ole lyhennetylle työviikolle.
Keskiyö/tuntijasi
4
72
Vastaukset
Hei
et todellakaan ole aivan kunnossa, sinulta puuttuu rauhallinen lepo. aivosi käyvät aina täysillä, vaikka paikallasi oletkin.
näen polvesi edestä ja takaa, sekä pohkeesi punaisina. olisiko niissä kulumia tai lihaskipuja, kalkkikin tulee mieleeni. mutta en oikeasti ymmärrä paljoakaan ihmisen anatomiasta.
pidä puolesi ja käy lääkärissä, kerro kivuistasi ja pyydä terapiaa. pelkillä lääkkeillä et jaksa pitkään ja ne kuluttavat sinua entisestään. sinä tarvitset hoitoja ja saatkin niitä.
hoidot auttavat pysymään työkunnossa. sinä saat sairaslomaa kun sitä tarvitset.
t: Keskiyö- kumpaa----
Kiitos Keskiyö! Onpa juuri kipua vasemassa lonkassa ´..
Alkaa heti kun istuu töissä.Myös niska. Vapaalla häviää osa kivuista, kun en istu paljon. Niinpä tuo lääkkeiden syönti kamalaa.
Siitä purnasinkin kun minut tutkittu jo vuosia sitten, ja viat tiedetään niskaa myöten. Sopimus oli että huilaan aina muutamia viikkoja kotona. Nyt nuoret uudet lääkärit määrävät näitä huumelääkkeitä että aivan istuville nukahtaa töihin. Kun lopettaa lääkkeen oton on asia taas sama ..
Eli nyt meninkin juuri sen takia kun tuntuu tässä ei mitään järkeä. Töihin vaikka ei meinaisi päästä kävelemään, ja vaivani ovat lisääntyneet huonon hoidon takia.
Hei
sinun on vaihdettava lääkäriä, jos näitä lääkkeitä lisää työnnetään. tuo ei kerta kaikkiaan vetele.
älä anna periksi ja puhu kivuistasi vielä häijympään sävyyn, kuin ne oikeasti ovat.
sinun on saavat hoitoja itsellesi, tirauta itkut siellä vastaanotolla. kyllä sinä osaat.
t: Keskiyö- Kumpaa-.-.
Kiitoksia vielä Keskiyö! Nappasin työterveydessämme lääkärin joka pitäisi olla parhain. siitäpä juuri tässä kyselin teiltä kun en kyllä lyhennetylle viikolle alkaa. Eli mitä häneltä tulee kun menen kuuntelemaan tuloksiani. Sillähän aina yritetäänkin ensin, että ei menoja valtiolle itseltä pois työpäiviä ja tili pienenee.
Tunnen silti ei toinen jalka vielä haudassa.:-) Hoito on vain ollut jo väärää muutamia vuosia. Ennen jaksoin kun minut laittoi ymmärtävä lääkäri aina välillä huilamaan. Hän lähti parempiin töihin.
Eli tein työnikin pankoista pois palattuani töihin... kun tuuraajasta ei ole mihkään. Eli sekin mun pitäs selvittää että saisin uuden tuuraajan tämä tässä esittäny jo nin 7 vuotta ja jopa välillä repinyt työt pois.. En tiedä onnistunko saamaan hänet pois työstäni kauhistuttaa välillä. Nytkin haki töitäni kolme viikkoa sitten eikä ole tehnyt. Näen seurannasta. Silti laittaa minun työkoodin ..
itse tiedän jos olen vain välillä sairauslomilla pärjään työssäni. Saapa nähdä nyt onko tästä lääkäristä mihkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442977- 502452
- 1072421
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382111- 1001658
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361653Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4301550Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141502Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81489R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201289