Oon 14 vuotias neitsyt ja inhoan sitä, koska on sellainen että olen jossain prkl kartasta se kylmä pilkunviilaaja pissis .. en oo yhtään semmonen ja mun huone on kauheessa sotkussa aina ja jtn vanhoja jogurttipurkkeja saattaa löytyy.. tosin se mua vähän ällöttää :D:D En koe olevani juuri yhtään neitsyt.. esim. en haluu leveillä millään jutuilla ja olla turhamainen IHQ. okk oon aika temperamenttinen (kuuluu varmaa ikään) ja harkitsen joskus asioita vähän liikaa......oon aika taikauskonen.MUTTA TÄÄ paska HOROSKOOPPIHÖPINÄ EI OO KOSKAA PITÄNY MUN KOHALLA JUURIKAA PAIKKAANSA :D:D XDDdd
ONKS JOTAINN MUITA NEITSYITÄ JOILLA ON VÄÄRÄ HOROSKOOPPI ? XDD
INHOAN HOROSKOOPPIANI!!!
3
273
Vastaukset
- Kauris M
Katso vähemmän televisiota.
- jk
vai in
- nykyisin neitsyt
Astrologi-1 sanoo, että merkkinsä alkupäässä syntyneet ovat eniten merkkinsä näköisiä. Astrologi-2 sanoo, että oikeastaan prekession vuoksi syntymämerkki onkin 24 astetta aiemmin kuin syntymähetki, juu nou. Astrologia-3 sanoo, että progression vuoksi merkki siirtyykin 1 aste/vuosi ja siten merkkinsä alkupäässä syntynyt onkin omassa merkissään vasta 24-vuotiaana. Syntymäpäiväni on 21.1. joten olen nuoruuteni ollut vesimies tai ehkä sittenkin kauris.
Sinä voit olla vielä leijona. Tuntuuko siltä? Koska kuitenkin tulet olemaan aikuisena neitsyt, niin voit tuosta laskeskella ajankohdan neitsyydellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial211800Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3471514Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421116
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928