Mitä Paulina Tallroth tekee päivät pitkät?

nine to five?

"...hallitusneuvos Paulina Tallrothia, joka työskentelee nyt kielistrategiahankkeen pääsihteerinä valtioneuvoston kansliassa."

Mitä hän tarkalleen tekee päivät pitkät työpaikallaan?
Yhdeksästä alkaen, neljään?
Mista työpäivä koostuu?

Tallroth on yksi lukuisista rkp-läisistä virkamiehistä, jotka ovat saaneet valtion "kieliviran".
Mistä nille kaikille löytyy töitä jokaiselle viikon päivälle?

Mitä Tallroh tekee aamulla työpaikallaan?
Lukee rkp-lehdet? Lukee valituksia, joita rkp-n leegosotilaat ovat hänelle lähettäneet?
Käy kahvilla rkp-läisten kanssa?

Ja siitä hyvästä tulee kuukausittain palkka tilille. Verovaroista.
Sillä palkalla Tallroth sitten ostelee ja matkustaa.

6

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä kysymys!

Samaa voisi kysyä, miksi RKP:llä on suurin puoluetoimisto, vaikka on kannatukseltaan pienin puolue.

Näitä palkkasvekoja Suomessa riittää. Ainoana tehtävänä on kytätä mahdollisuutta lisätä sitä tai valittaa sen puuttumista.

Juuri tämän takia me taistelemme kielivapauden eli lopullisen itsenäisyyden puolesta.

• Lisäkysymys

Pitääkö RKP puoluetoimisto olla siksi suuri että nämä kaikki kahden puolueen edustajat mahtuu mukaan kuten Sasi?

• kestovitutuskettunen

Mä googletin tota pauliiina. Mistä te tiedätte, että se on RKP:n suojatyöpaikka? Ite oon valtionvirkamies ja puuhastelen kielijuttuja. EI OLE puoluekirjaa eikä tuu. Sekö nyt aiheuttaa sen että pauliina on tossa virassa ja minä en? You tell me! Ja minuakin kiinnostaa mitä pauliina tekee päivät pitkät: Kirjoitti säätiöiden rahoilla kirjan vaikka niitten statuuteissa sanotaan, etteivät tue mitään valtion kielihommia. No epäsuorasti kuitenkin. Mua ärsyttää nimenomaan se tässä näennäis-demokratiassa, että sanotaan ettei su-ru säätiöt tue mitään valtionhommia ja sit kumminkin. Tiedän minä kateellinen koska mua ei tuettais vaikka puolustaisin ruotsin kielen asemaa kuinka paljon. Koska ei ole puoluekirjaa, en ole ketään en mikään. Paitsi tavisvirkamies.

Mikä vitun kielistrategiahanke? Ei kuulu alas asti.

• vihavirka

Kokopäivätoiminen suomen kielen vihaamisvirka.

• Hankeko?

Virka on turha ja vahingokkinen Suomelle.
      kielistrategiahanke = ruotsalaisten johtama lisäpakkruotsitushanke

• Veikkaus!

Hän on niitä svekovirkamiehiä, joiden tehtävänä on "vaikuttaa" suomalaispäättäjiin eli taivutella heitä oman kansansa tahtoa ja etua vastaan kieliasioissa.

Muuten. YHTÄÄN vastaavaa fennovirkamiestä en tiedä eikä kukaan muukaan. Todella absurdi tilanne Suomessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1184
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      850
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      613
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      542
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe