Imetyksen lopetus/vähentäminen?

ÄitiHukassa

Imetyksestä tai siis sen lopetuksesta/vähentämisestä

Minä siis imetän. Korvikkeita en ole käyttänyt ollenkaan. Nyt tyttö kohta 7kk. Ja soseet otettiin kehiin 5kk ikäisenä (oli painon nousu romahtanu neuvolassa ja syynä varmasti aikainen liikkumaan lähteminen). Nykyään syödään soseita 4krt päivä plus imetykset päälle. Mulla on imetys ollut aika takkuamista alusta asti siis suihkutissia, tiehyttukoksia, rintaraivareita ja rintalakkoa. ja nyt on oikeastaan ollu tota rintalakkoa jo 1,5kk verran eli aika kauan (ei nyt totaalilakkoa, mut ei ole ku harvakseltaa tissillä ja vähän aikaa -ei syö kunnolla). huoh. Eka ei ilmeisesti kiinnostanu rinnalla olla ku maailma odottaa ja nyt hampaiden tulo, kokeilin myös soseiden vähentämistä, mut ei vaikutusta :( Mulle vaan alkaa riittää. Olen sitkeästi yrittäny! ja olen kyl yrittäny kaikki kikkakolmoset tohon rintalakkoiluun (kuten kaikkiin muihinkin noihin ongemiini) eli en ehdi siihen nyt ratkaisua vaan miten alan lopettelee imetyksen?? Voin jättää iltaimetyksen (sillon syö parhaiten ja se on meillä hyvä päivän rauhotus) ja aamuyön imetyksen, mut en jaksa enään päivä tappelua...

Mikä korvike on hyvä? -ei siis mitään kokemusta niistä! Esikoinen vielä kyseessä. Vissii tota yli 6kk vierotuskorviketta?

Meillä ei myöskään tuttipullo (ei tuttikaan) ole ollut käytössä ja vähän epäilyttää huoliiko.... Ruuan kans olen nyt vähän hörpyyttäny mukista vettä.

Miten minun tulisi tästä edetä? jotenkin hukassa oleva olo... Tarjota pulloa? hörpyyttää? nokkamukista? määrät? ja monesti päivässä? voiko maidon myö piilottaa ruuan sekaan ja niin tarjota lisämaidot ja sit imettää sen n. 2krt päivä. Jos nyt vaatii saada tissillä olla useammin niin en tietenkään siitä kieltäydy :)

auttakaa äitiä :) miten te tekisitte?

1

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkini

Älä enää pulloa tarjoa. Nokkamukia suosittelen jos pakko on korviketta antaa... Ja pikemminkin lisäisin soseiden määrää pikkuhiljaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8550
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2429
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2241
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1932
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1758
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1737
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      21
      1332
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1143
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1033
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe