Imetyksestä tai siis sen lopetuksesta/vähentämisestä
Minä siis imetän. Korvikkeita en ole käyttänyt ollenkaan. Nyt tyttö kohta 7kk. Ja soseet otettiin kehiin 5kk ikäisenä (oli painon nousu romahtanu neuvolassa ja syynä varmasti aikainen liikkumaan lähteminen). Nykyään syödään soseita 4krt päivä plus imetykset päälle. Mulla on imetys ollut aika takkuamista alusta asti siis suihkutissia, tiehyttukoksia, rintaraivareita ja rintalakkoa. ja nyt on oikeastaan ollu tota rintalakkoa jo 1,5kk verran eli aika kauan (ei nyt totaalilakkoa, mut ei ole ku harvakseltaa tissillä ja vähän aikaa -ei syö kunnolla). huoh. Eka ei ilmeisesti kiinnostanu rinnalla olla ku maailma odottaa ja nyt hampaiden tulo, kokeilin myös soseiden vähentämistä, mut ei vaikutusta :( Mulle vaan alkaa riittää. Olen sitkeästi yrittäny! ja olen kyl yrittäny kaikki kikkakolmoset tohon rintalakkoiluun (kuten kaikkiin muihinkin noihin ongemiini) eli en ehdi siihen nyt ratkaisua vaan miten alan lopettelee imetyksen?? Voin jättää iltaimetyksen (sillon syö parhaiten ja se on meillä hyvä päivän rauhotus) ja aamuyön imetyksen, mut en jaksa enään päivä tappelua...
Mikä korvike on hyvä? -ei siis mitään kokemusta niistä! Esikoinen vielä kyseessä. Vissii tota yli 6kk vierotuskorviketta?
Meillä ei myöskään tuttipullo (ei tuttikaan) ole ollut käytössä ja vähän epäilyttää huoliiko.... Ruuan kans olen nyt vähän hörpyyttäny mukista vettä.
Miten minun tulisi tästä edetä? jotenkin hukassa oleva olo... Tarjota pulloa? hörpyyttää? nokkamukista? määrät? ja monesti päivässä? voiko maidon myö piilottaa ruuan sekaan ja niin tarjota lisämaidot ja sit imettää sen n. 2krt päivä. Jos nyt vaatii saada tissillä olla useammin niin en tietenkään siitä kieltäydy :)
auttakaa äitiä :) miten te tekisitte?
Imetyksen lopetus/vähentäminen?
ÄitiHukassa
1
200
Vastaukset
- vinkkini
Älä enää pulloa tarjoa. Nokkamukia suosittelen jos pakko on korviketta antaa... Ja pikemminkin lisäisin soseiden määrää pikkuhiljaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918