paloniemen sairaala

minä

mitä mieltä olette kyseisestä paikasta?
Mulle ainakin oltiin TODELLA epäasiallisia ja ilkeitä. Mulle jäi oikeasti traumat sieltä. Aika ajoin siellä rikottiin myös lakia mm. eristystilanteissa. Sairastuin siellä vaan lisää. Ainoa positiivinen aisia siellä oli hevosterapia. koko paloniemen sairaalan henkilökunta vaihtoon kiitos!

12

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    •  Potilas

      Varsinkin osasto2 hoitajat kiusaavat potilaita minkä ehtivät ja uhkailevat. Hirveä osasto.

      • Anonyymi

        juurikin niin ..


    • ketjun aloittanut

      juu kakkonen ja ykkönen on pahimpia.

    • 7+11

      Olen ollut Paloniemessä kaksi kertaa. En koe saaneeni osakseni mitään uhkailuja tai kiusausta. Varmaan aika paljon kiinni siitä, miten itse hoitoon suhtautuu? Toki jos rikkoo paljon sääntöjä ja on yleisesti kovin hoitokielteinen, saa varmaan hoitajilta negatiivista suhtautumista.

      Eihän tuo sairaala mikään paratiisi ole, mutta ei minusta pahin mahdollinenkaan. Olen ollut osastoilla 1, 2 ja 4.

      • Anonyymi

        Näinhän se aina on eräiden kanssa, jos lääkäri esim kirjoittaa lääkettä mitä potilas tarvitsee ja potilas ei halua sitä,ottaa, niin lääkäri sanoo että olisi paras kun ottaisi ettei sairaus mene pahemmaksi . Siis näin yksinkertaisesta asiasta moni sanoo että n uhkailtu muka .ailloin on jo pahasti kukkia lakissa kun fakta laitetaan uhkailuksi.
        En usko näihin juttuihin yhtään mistä valittelevat , sen verran nähnyt näitä potilaita että tiedän että, se mikä muka ei heidän arvolleen sovi, siis lääkkeet , on ainainen keskustelun aihe eräiden potilaiden kanssa.mämikaimmenevät yleensä hoitoon kun ei hoitoa oteta vastaan edes .Äja sitten nämä jotka on haettu pakkohoitoon ovatkanssa näitä jotka eivät omasta mielestään edes ole sairaita edes


    • joku vaan

      on kyl tosi paha paikka. ja mä kumminkin suhtauduin hoitooni asiallisesti ja olin hoitomyönteinen. sain niskaani pelkkiä epäasiasllisuuksia. osasta valitinkin.

    • someone_

      Huono puoli Paloniemessä on, ettei omahoitajaa saa vaihtaa mistään hinnasta. Omahoitsu on se, joka sinulle on määrätty ja piste.

      Itse olen lähtenyt tuon takia osastolta kaksi kertaa, omahoitajan vuoksi.

    • paljon kestänyt

      ne hoitajat siel on ihan sadistisia sekopäitä!

      • Anonyymi

        niin olllaan ..ylihoitaja ja ylilääkäri niin käskeneet


    • sairas paikka..

      Itse olen ollut 3 kertaa täällä paloniemessä hoidossa, ekalla kerralla vainoharhaisista ja väkivaltaisista ajatuksista minut laitettiin pakko hoitoon olin tuolloin 18 vuotias jouduin sairaalassa olla 2kk. Lääkityksenä minulle annettiin vuorokauden aikana 900mg seroguellia, 150mg levozinia, 2mg temesta ja siihen päälle oli parikin jotain unilääkkeitä joiden nimiä en enää muista. Tämä paikka on yksi maanpäällinen helvetti siellä ei annetta mitään muuta hoitoa kun lääkitys. askartelemaan pääset pariksi tunniksi päivässä muuten polttelet tupakkia ja katsot telkkua taikka luet. Koko hoito on vain ja ainoastaan lääkehoitoa mikä on aivan uskomattoman naurettavaa.. En suosittele kenellekkään tätä maanpäällistä helvettiä siellä sitä viimeiseksi hulluksi tulee..Lääkärin kanssa puhut kerran viikossa sen 5-10 minuuttia sen perusteella lääkäri määrää sulle lääkkeet ja pitää sua täällä paikassa ja jossei lääkkeitä ota niin se on piikku perseeseen! Ja työntekijöinä toimii opiskelijoita ja täysin kouluttamattomia ihmisiä...

      • Anonyymi

        Niin se on kaikilla suljetuilla osastoilla kaikissa sairaaloissa. Ei siellä mitään ohjelmaa ole. On tv ja lautapelejä jos haluaa pelata. Ulkoilu on ainoa ohjelma ja sitten syöminen, tupakointi ja nukkuminen.


      • Anonyymi

        No lääkkeetkin ne katkaisevat juurineen prosessin ihmisessä mikä on sairasta , miten sinua siellä pitäisi sitten hoitaa, kuunnellakko elämän tarinasi ja voivotella miten vaikeaa kullakin on ollut, aiis asioita mille ei aikuisena voi mitään, hoito on ajankohtaista ,juuri niin että pysytään nykyajassa . Hoitajat eivät voi poistaa kenenkään ikäviä kokemuksia mitenkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe