Tupalasti työtä

Suvi_

Kaksoset syntyi syyskuun lopussa ja ovat edelleen siinä rytmissä, että nukkuvat päivisin enemmän ja yöt ovat rauhattomia.Syövät hyvin ja usein ovat terveitä ei suurempia vatsavaivoja.Huomionkipeitä vaan.Koko ajan pitäisi´olla niiden kanssa ja pitää sylissä sitterissä eivät viihdy kuin hetken.Isäntä on paljon pihatöissä ja käy myös kodin ulkopuolella työssä minä sitten joudun hoitamaan yksin lapset ja kaikki ko0tityöt ei häntä näy kuin iltaisin sohvalla kun uutiset alkaa ja saunaan menee kun ne loppuu aamusta käskee kahvia ja aamupalan laittamaan.Se on nyt näyttäytynyt ongelmaksi miten sitä yksin saa ja ehtii sitten kaiken tekemään halusisin pitää itsestänikin huolta mies aina muistuttaa, jos en ole hyvästi laittautunut ja kunnolla siivonut.

Aamu alkaa klo 5.30 kahvia ja aamupalaa, sitten lastenhoitoa pari tuntia ja seurustelua niiden kanssa kunnes nukahtavat.
9-10 on alettava lounaan valmistamiseen ja 11.00 isäntä haluaa, että me syömme ja lapset silloin oltava sittereissä hiljaa.Sen jälkeen on kotitöitä ja samalla lastenhoitoa pitkälle iltapäivään ja kiireellä leipomaan ja ruokaa laittamaan sitten taas hoidan lapsia ennen iltapalana ja saunan lämmitystä.Lastenhoitoa ja nukuttamista.Lopuksi vielä siivoan ja teen jotain kotitöitä.Kello 23. jälkeen näyttää siltä, että pääsisin itsekin nukkumaan, mutta lapset heräävät silloin ja saattavat olla vuoronperään valveilla useamman tunnin.Mies sitten käskee tulemaan petiin kun haluaa touhuta joka yö.

Meille on minä hetkenä hyvänsä tulossa lisää lapsia ja niitä kun tulee sitten niin paljon kun on tarkoiotettu.Minä en niin välttämättä heti haluasi, mutta mies ei tahdo ei suostu mihinkään ehkäisyihin, koska ne estävät hänen saamistaan.

4

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi raukkaa..

      et sä nyt voi olla tosissas...? Käske kuule ukkos keittää ihan ite kahvinsa ja aamupalansa! ja annat toisen lapsista (vai onko niitä jo ennestäänkin monta?) hänelle hoidttavaks kun on lapsia tehnyt niin auttaa myös hoidossa! sä sitten leivotkin joka päivä ja laitat ruoan? eiköhän kannattais ostaa isompi kattila ja tehdä pakkaseen ruokaa valmiiks... ja saunan lämmität kiltisti miehelles joka ilta? just joo.. taitaa Suvilla olla vaan vilkas mielikuvitus! ja mäkin tuhlaan aikaani tähän, no oli niin hauska juttu, et jos tän kerran :) sinä kilttinä tyttönä menet sänkyyn kun rakas KÄSKEE ja haluaa touhuta joka yö.. sun mies ei edes tiedä jos haet pillerit, ei se hänen saamiseensa vaikuta! No saitpa kertoa hyvän tarinan ja minä "viihdytän" itseäni vastaamalla sulle! no mut onnea vaan kaksosten kanssa ja pidä hauskaa miehes kanssa... kummajainen..

    • plaah..

      Taas yksi provoaloitus

    • äiti ja kaksoset

      Käy hakemassa ehkäisypillerit ja lopeta sen asian pelkääminen. Ei miehesi huomaa vaikka söisit 3 vuotta pillereitä kunnes olet valmis seuraavaan lapseen. Jos haluat 15 lasta niin alahan tottua menoon, se ei lopu seuraavaan 25 vuoteen.

    • .............

      tää tarina ei voi olla totta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe