Tätäkö tämä nyt sitten tulee olemaan loppuikä...

yksinjavanha

Olen nyt virallisesti perheeni ainoa sinkku. Kolmen - ja neljänkympin väliä käyvä vanhapiika, jolla ei koskaan ole ollut minkäänlaista seurustelusuhdetta. Yksi yö silloin toinen tuolloin, ei muuta. En kelpaa kenellekään. En ole kenenkään arvoinen. Olen ruma, inhottava ja vastenmielinen kaikin puolin, eihän tähän muuta syytä voi olla.
En jaksa enää. Minusta on tullut se vanhapiika jollaiseksi en voinut itseäni nuorena kuvitella...

5

165

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Balblaba

Eiköhän perheessäsi niitä sinkkuja tulevaisuudessa tule lisää, ainakin omassa suvussani vähintään puolet eronneet. Ei se parisuhde mikään kiveenhakattu loppukohtalo ole. Itsekään en 30v täytettyäni ole kokenut juuri mitään, eikä edes haittaa. Helpottaa suuresti kun näkee muut kamppailemassa erinäisten ongelmiensa kanssa pitääkseen sen perhe-idyllinsä kasassa, ongelmien joista minulla ei ole huolta...

• Leviitta...

Työpaikallani eukko, joka käy jo viittäkymppiä. Herra jumala millainen miehen kaipuu muijalla on. Maatiaisakka, ulkonäkö on vähän pielessä, korkea otsa ja persjalkainen ja pullea. Ei auta porkkanan syönti enää. Eli tielaitos tehnyt asvaltin liian lähelle ahteria.
        Ratsastaa poneillaan maalla. Ei muuta ratsua pyrhältänyt elämään. Jos jää sinkuksi ei se ole elämän loppu! Millaista ihmettä te haette elämältä, jotakin valtavaa urosta kapineineen - niinkö. Jos pystyt elättää ittes työllä - ei mitään hätää. Ja jos kerran olet pari kertaa sannut - muistele niitä hetkiä!!!

Yritä nyt - jos se tulee - silloin vaikka savupiipusta.

• joku jostain

Ei 30-40 vuotias vanha ole vaikka se saattaa siltä tuntua
      epätoivon käydessä päälle. Parisuhdemarkkinoilla voi vielä ihan hyvin
      olla vientiä kunhan sopiva ehdokas sattuu kohdalle.
      Masennukseen ei kannata vaipua ja jos ei omat voimat riitä masennuksesta nousemiseen kannattaa ottaa yhteytä vaikkapa terkkarin omalääkäriin ja kertoa tilanteesta. Mulla ainakin on masennuslääkkeet auttaneet ja elämä tuntuu ihan kelvolliselta vaikkei nyt parisuhdetta olekaan. Sitten kun on sinut itsensä kanssa voi hyvinkin löytyä seuraa ja pitää myös itse olla aktiivinen.

Tsemppiä
      .

• 12+6

Kyllä ja sitten se toistuu uudestaan melkein samanlaisena seuraavassa elämässä.

• yksin kotona

Olen kans ruma. eipä tällä naamalla ketään naista isketä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      910
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      788
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      496
      766
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      682
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      553
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      171
      522
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe