kohta taas alkaa norovirus jyllään ja en pelkää mitään niin paljon kun oksentamista helmi-maaliskuussahan se leviää ? ja keväällä uus tauti on tämä yhtä oksennustautia kokomaa
apua pelkään.
6
59
Vastaukset
- zfsdgsdgf
Mullakin on joskus ruukanna olla oksetustautia maalismuun tienoilla, mutta mieluummin poistan sen oksennuksen mahasta, ku piän sen siellä.
Kannattaa vaan pysyä erossa turhista verenmyrkytyksistä, kuten rokotetesteistä ja uusista hypetystikuista, niin vähentää huomattavasti sairastumisriskiä. - zxdffcgngfh
Et kai sinä apua pelkää? Aina on jotain hyökkäyksiä. Päivittäin pöpöt käy kolkuttelemassa ovella. Pitää vaan huolehtia siitä ettei järjestä liian lämmintä vastaanottoa sairauksille, eli vastustuskyky kannattaa pitää kunnossa
- fegfr
leviää niihin jotka ottavat sen liian lämpimästi vastaan. Ei taudin olemassaolo ja pöpöjen kohtaaminen muitta mutkitta merkitse sitä että ne aiheuttavat sairastumisen
- Jyllälandia
Jyl jyl...töhlön lempiverbi. Lieneekö Töhlön väki käyny koskaan Jyllannissa? Jyllärit jyllää, yllärit myllää. Et ka sinä mikään AIDS-potilas sentään ole joka ihan kaikken tarjolla olevan ottaa avosylin vastaan. Entä jos et sairastukaan maalisyökkiin? Aina on jotain sairauden aiheuttajaa laijailemassa keskuudessamme.
Mutta pelko pelko saa vallan liian helposti, ja se johtaa hätiköiden tehtyihin toimiin jotka tuottavat myöhemmin katumusta katkeraa ja turhaa. - zscsdvf
Löysin ainakin 11 kielioppista virhettä tekstistäsi. Menee Teemu Vehkalastakin edelle. Mutta joo, kyllä oksetustauti on ylen kankusta, mulle tulee monesti iha hiki ja kyynel silmään oksentaissani. Yleisvointihan ei välttämättä ole kovinkaan sairas mutta oksentamisen tunne on kamala ja sit ku ne happoiset ruuantähteet vielä jää jonnekin nenäonteloon kaivertamaan niin voi h...tti
- kevyt olo
Oksentaminenhan on yksi ihmisen luontaisista ja luonnollisimmista reflekseistä. Kun maha on täynnä oksennusta, helpottaa heti, kun sen antaa tulla ulos. Sitä voi edesauttaa juomalla litratolkulla vettä, jolloinka ei tarvitse ähistä ja kakoa kurkkuaan kipeäksi, vaan riittää, kun kyyristyy vessanpöntön päälle ja antaa koko pesuvadillisen tulla ulos kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477