tiedättekö jonkun kaveri/tuttavapiiristä jolla on yli 20cm penis?
kaverilla iso?
13
5718
Vastaukset
- ...
Tiedän erään...katsoo minua peilistä...
- H-X
Kerro kerro kuvastin, ken on isomunaisin...
Tuollaisen peilin minäkin haluaisin:D - keskusteltu on
en tunne ainuttakaan.
- Nolo 22
Olin naisystäväni kylässä, ja poika oli saunassa suikussa ja oli pitkä heppi. Oli pakkko mennä samaan aikaan pesemään sitä. Kun sillä rupes seisoo oli pitkä ja kokeilin sitä, oli ettei paremmasta tietänytkään,mahdoton penis kun tyäteli sitä. Oli 22 ja paksu. Siitä oltiin PITKÄÄN kertomatta.
- senpitunense
joo...se roikkuu polven alapuolelle ja se pitää teipata aina kiinni kun lähtee ulos...kerrankin oli iltiksen otsikko että käärme luikerteli bussissa, mutta se oli kaverin se.
- Turbo Urpo
http://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?album=lastcom&cat=0&pos=18 tossa on mun kalu. Jos ette usko niin tulkaa vaikka mittaan se. Te nysäkullit ootte vaan kateellisia mulle kun mulla on miehen mittainen. Eikä ole mikään feikki. Kyllä naiset tykkää kun niitä työntelen.
- ei viddu hehheee
Turbo Urpo kirjoitti:
http://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?album=lastcom&cat=0&pos=18 tossa on mun kalu. Jos ette usko niin tulkaa vaikka mittaan se. Te nysäkullit ootte vaan kateellisia mulle kun mulla on miehen mittainen. Eikä ole mikään feikki. Kyllä naiset tykkää kun niitä työntelen.
Joku kortsu päällä tumputtaja löytyy ainaki ton linkin alta. Vetelee kumi päällä näppiin 14 senttistä lerssiään.
- seitsemäntoista
Ton linkin takaa löyt vaan kuva pi...sta...ei sun kalusta....
- Isotonkivojakattella
Tiedän tuttavapiiristä kyllä. Yksi kaveri kouluajoilta lupasi tuopin, jos saan sen seisovan kalun kokonaan suuhun, mut silloin jäi tuoppi saamatta..:)
- Stoke
Sulla matala nielu ja herkkä. Homo olet vai varsipillu joka tapauksessa?
- H-X
Niin jäi silloin, mutta menee nykyään?
Ja tuoppi tulis niin että heilahtais, eiks vaan, Eihän se ole kuin refleksi. Nielläänhän niitä miekkojakin:D - Ooooohhhhhooo
H-X kirjoitti:
Niin jäi silloin, mutta menee nykyään?
Ja tuoppi tulis niin että heilahtais, eiks vaan, Eihän se ole kuin refleksi. Nielläänhän niitä miekkojakin:DMiekan nielentä on speciaalilaji, ihan kuten synnytyskin.
- Anonyymi
Jhyy cIssellä mmm
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443022Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362641Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532594Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1042277Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482104Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501556
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231228Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185