Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Neitsyt & Jousimies ?

Jousimies

Sopiiko Neitsyt Nainen ja Jousimies Mies pariksi?
Kertokaa kiitos.

13

2786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousit

      Ei todellakaan sovi. Jousimies kyllästyy alta aikayksikön.

      • näin on...

        Jousimiehenä totean että ei. Ei vaan onnistu, vaikka muutama neitsyt ihminen on ollut kiinnostava. Neitsyillä on joku ihme pään sisäinen viritelmä aina menossa ja arpovat kaikkea kaikkialla.


      • sanna
        näin on... kirjoitti:

        Jousimiehenä totean että ei. Ei vaan onnistu, vaikka muutama neitsyt ihminen on ollut kiinnostava. Neitsyillä on joku ihme pään sisäinen viritelmä aina menossa ja arpovat kaikkea kaikkialla.

        jousimies rakastaa vapautta yli ja haluaa olla parisuhteessa mahdollisimman vapaa eikä halua että toinen rajoittaa hänen tekemisiään millään lailla . Jousimies on huoleton eikä niin tarkka kaikesta kuin neitsyt. Itse olen neitsyt ja törmäyskursseja on tullut jousimiehen kanssa juuri sen vuoksi kun neitsyt luonne on tarkka siitä että se mitä sovitaan pitää ja jousimies veivaa ja muuttelee ja suunnitelmat muuttuvat tuon tuosta mikä ravoistutttaa järjestystä rakastavaa neitsyttä. kyllä neitsyt luonteen omaavakin joustaa mutta on aika ehdoton tietyissä asioissa. Neitsyt luonne rakastaa kaikkea uutta ja on innostunut kaikesta ja on hyväsydäminen mutta tulinen suuttuessaan ja niin on jousimieskin. Neitsyt on romanttinen luonne ja rakastaa kaikkea kaunista. Jousimies mies osaa käsitellä naista halutessaan kauniisti ja voi olla hyvinkin rakastettava. Mutta jousimiestä ei sovi mennä määräilemään ja neitsyt on mielellään aika dominoiva ja saattaa olla hyökkäävä mistä jousimies ei pidä laisinkaan. no tässä jotain. Totean vain että suhde jousimieheen ei onnistunut mutta mukavia, iloisia muistoja on niistä yhteisistä jaetuista hetkistä ja kaveruus jatkuu edelleenkin.


      • jouskarinainen
        sanna kirjoitti:

        jousimies rakastaa vapautta yli ja haluaa olla parisuhteessa mahdollisimman vapaa eikä halua että toinen rajoittaa hänen tekemisiään millään lailla . Jousimies on huoleton eikä niin tarkka kaikesta kuin neitsyt. Itse olen neitsyt ja törmäyskursseja on tullut jousimiehen kanssa juuri sen vuoksi kun neitsyt luonne on tarkka siitä että se mitä sovitaan pitää ja jousimies veivaa ja muuttelee ja suunnitelmat muuttuvat tuon tuosta mikä ravoistutttaa järjestystä rakastavaa neitsyttä. kyllä neitsyt luonteen omaavakin joustaa mutta on aika ehdoton tietyissä asioissa. Neitsyt luonne rakastaa kaikkea uutta ja on innostunut kaikesta ja on hyväsydäminen mutta tulinen suuttuessaan ja niin on jousimieskin. Neitsyt on romanttinen luonne ja rakastaa kaikkea kaunista. Jousimies mies osaa käsitellä naista halutessaan kauniisti ja voi olla hyvinkin rakastettava. Mutta jousimiestä ei sovi mennä määräilemään ja neitsyt on mielellään aika dominoiva ja saattaa olla hyökkäävä mistä jousimies ei pidä laisinkaan. no tässä jotain. Totean vain että suhde jousimieheen ei onnistunut mutta mukavia, iloisia muistoja on niistä yhteisistä jaetuista hetkistä ja kaveruus jatkuu edelleenkin.

        siis jousimiehen kohdalla, mutta ainakin minä haluan että luvatut asiat pidetään. Tietty suunnitelmiin voi aina muutoksia tulla, mutta edestakaisin vatkaaminen ei kuulu ainakaan minun luonteenpiirteisiini. :)
        Noin muuten olen sitä mieltä että vähemmälläkin tarkkuudella elämässä pärjää. Olen tavannut neitsytihmisiä jostain syystä vasta aikuisiässä ja he ovat olleet kyllä positiivinen yllätys. Aika hyvin olet määritellyt molemmat merkit, kieltämättä.


      • neitsyt
        sanna kirjoitti:

        jousimies rakastaa vapautta yli ja haluaa olla parisuhteessa mahdollisimman vapaa eikä halua että toinen rajoittaa hänen tekemisiään millään lailla . Jousimies on huoleton eikä niin tarkka kaikesta kuin neitsyt. Itse olen neitsyt ja törmäyskursseja on tullut jousimiehen kanssa juuri sen vuoksi kun neitsyt luonne on tarkka siitä että se mitä sovitaan pitää ja jousimies veivaa ja muuttelee ja suunnitelmat muuttuvat tuon tuosta mikä ravoistutttaa järjestystä rakastavaa neitsyttä. kyllä neitsyt luonteen omaavakin joustaa mutta on aika ehdoton tietyissä asioissa. Neitsyt luonne rakastaa kaikkea uutta ja on innostunut kaikesta ja on hyväsydäminen mutta tulinen suuttuessaan ja niin on jousimieskin. Neitsyt on romanttinen luonne ja rakastaa kaikkea kaunista. Jousimies mies osaa käsitellä naista halutessaan kauniisti ja voi olla hyvinkin rakastettava. Mutta jousimiestä ei sovi mennä määräilemään ja neitsyt on mielellään aika dominoiva ja saattaa olla hyökkäävä mistä jousimies ei pidä laisinkaan. no tässä jotain. Totean vain että suhde jousimieheen ei onnistunut mutta mukavia, iloisia muistoja on niistä yhteisistä jaetuista hetkistä ja kaveruus jatkuu edelleenkin.

        Olen neitsyt en kylläkään mikään järjestelmällinen ja pikkutarkka mutta jos jotain sovitaan pidän aina lupaukseni ja tähän tyypillinen jousimies ei pysty. Neitsyt on aika suorasukainen kun jousimies taas kiertää ja kaartaa ja muuttaa mieltään toinen asia on neitsyet eivät yleensä juoruile omia tai toisten asioita. Jousimies on hauskaa seuraa neitsyelle mut neitsyillä kantaa mukanan tiettyä "dignity" käytöksessään teoissaan ja elämänasenteessaan mitä jousimies ei ehkä ymmärrä jousimies tekee mikä hvältä tuntuu milläkin hetkellä..


      • no no
        sanna kirjoitti:

        jousimies rakastaa vapautta yli ja haluaa olla parisuhteessa mahdollisimman vapaa eikä halua että toinen rajoittaa hänen tekemisiään millään lailla . Jousimies on huoleton eikä niin tarkka kaikesta kuin neitsyt. Itse olen neitsyt ja törmäyskursseja on tullut jousimiehen kanssa juuri sen vuoksi kun neitsyt luonne on tarkka siitä että se mitä sovitaan pitää ja jousimies veivaa ja muuttelee ja suunnitelmat muuttuvat tuon tuosta mikä ravoistutttaa järjestystä rakastavaa neitsyttä. kyllä neitsyt luonteen omaavakin joustaa mutta on aika ehdoton tietyissä asioissa. Neitsyt luonne rakastaa kaikkea uutta ja on innostunut kaikesta ja on hyväsydäminen mutta tulinen suuttuessaan ja niin on jousimieskin. Neitsyt on romanttinen luonne ja rakastaa kaikkea kaunista. Jousimies mies osaa käsitellä naista halutessaan kauniisti ja voi olla hyvinkin rakastettava. Mutta jousimiestä ei sovi mennä määräilemään ja neitsyt on mielellään aika dominoiva ja saattaa olla hyökkäävä mistä jousimies ei pidä laisinkaan. no tässä jotain. Totean vain että suhde jousimieheen ei onnistunut mutta mukavia, iloisia muistoja on niistä yhteisistä jaetuista hetkistä ja kaveruus jatkuu edelleenkin.

        samaa huuhaata latelet kun koiristakin!


    • Kaarina

      Sellainen seikka on tärkeä muistaa. Me emme ole vain Jousimies taikka Neitsyt. Täytyy muistaa että syntymä merkkejä on 12 kappaletta, ja jokaisen merkkiin kuuluu toinen merkki rinnalle.
      Jos esimerkiksi sattuisi olemaan Jousimiehen rinnakkais merkki Kalat ja Neitsyen rinnakkais merkki Oinas. Niin nämä sopisi erin omaisesti yhteen. Joten jos teistä kumpainenkaan ei tiedä mikä on rinnakkais merkin nimi, niin kukaan ihminen ei maailmassa tiedä sovitteko vai ette yhteen..." Tässä tapauksessa on parasta katsoa meneekö kaikki hyvin ja riittääkö rakkautta.

      • virgo

        olen tapaillut vaikka kuinka montaa jousimiestä mutta ainakaan fyysisellä tasolla jousimies ei nappaa.. juttuun tullaan oikein hyvin ja hauskaa on yhdessä. jousimiehillä samanlainen huumoritaju vähän ilkeä ja suorasukainen kuin neitsytkin.. mutta jousimies on liian epävarma partneriksi neitsyelle neitsyt tarvitsee intensiivisyyttä ja tunteiden syvyyttä. maamerkkinä neitsyt tietää mitä haluaa.. jousimies on turhan filosofinen elelee vähän omassa maailmassaan idelogioissaan ja rakastaakehitellä niitä kun taas neitsyt taas osaa olla kylmä realisti..


      • sarimarju
        virgo kirjoitti:

        olen tapaillut vaikka kuinka montaa jousimiestä mutta ainakaan fyysisellä tasolla jousimies ei nappaa.. juttuun tullaan oikein hyvin ja hauskaa on yhdessä. jousimiehillä samanlainen huumoritaju vähän ilkeä ja suorasukainen kuin neitsytkin.. mutta jousimies on liian epävarma partneriksi neitsyelle neitsyt tarvitsee intensiivisyyttä ja tunteiden syvyyttä. maamerkkinä neitsyt tietää mitä haluaa.. jousimies on turhan filosofinen elelee vähän omassa maailmassaan idelogioissaan ja rakastaakehitellä niitä kun taas neitsyt taas osaa olla kylmä realisti..

        johtuen siitä, että olen hionut särmiä joukkarin kanssa 25 vuotta!! Siis teini-iästä asti ja meillä kaikki hyvin. Helppous ja yksinkertaisuus puuttuu kyllä tästä suhteesta, eli haastetta riittää.


    • virgo

      jousimies ja neitsyt muodostavat muistaakseni neliön "square" ja ovat kummatkin mutable sign niin ei mikään huonompi yhdistelmä vaikka perint astrologian mukaan eivät sovi suurin osa ystävistäni jousimiehiä ja kaksosia. mutta suhteeseen ainakin itse koen sopivammaksi skorpparin tai härän ehkä myös leijonan niissä on tiettyä pysyvyyttä ja syvää aistillisuutta jota maamerkkinä neitsyt kaipaa..

    • Nonketta

      "square" relationships - Virgo with Sagittarius, Pisces with Gemini, Leo with Scorpio these are the most intense, conflict-prone relationships we can have. Thus the square relationship. It's competitive, but it's also nurturing. And it's not, in many cases, as dramatic as this one. These links can be tender, sensual, and every other thing, but they put together two very different personalities. Yet, square signs also share some very remarkable traits. That Aries and Cancer fought largely because they both wanted to be in control. Capricorn and Libra share these same traits. These four signs are ambitious

    • kii

      Meillä on toisin päin, eli minä nainen olen jousimies ja mies puolestaan neitsyt. Täytyy sanoa että me sovitaan aivan mahtavasti yhteen! Viisi vuotta jo tallusteltu yhdessä ilman suurempia konflikteja. Se merkittävä eroavaisuus kyllä on, että minä olen paljon suuripiirteiseisempi ja jollain tavoin optimistisempi. Useasti olen kuullut lauseen : "Mitä sä tollasia suunnittelet, millä sä ne aiot toteuttaa, jne." Neitsyt ei tajua että mielikuvituksessa kaikki on mahdollista!! ;)

    • 2388

      mä olen tavannut ihanan neitsyt miehen. mutta en ole humannut vielä mitään tarkkuutta hänessä, ollaan tavattu vasta muutaman kerran.

      edellä mainitut piirteet sopivat paremmin entiseen oinas mieheeni kenen kanssa elämä on ollut taistelua.
      Olen itse jousimies mutta en millään muotoa tyypillinen, nouseva merkkini pitäisi olla kaksonen mutta itse tunnistan itsessäni kalojen ja neitsyen piirteitä
      varsinki mitä ihatumisiin tulee, kukaan ei ikinä kiinnosta mutta kun kolahtaa niin sit kans kolahtaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe