Haluaisin kuvata jääkiekon SM-liigaa esimerkiksi HIFK kotipeleissä, mutta tarvitsisi päästä ihan kaukalon reunalle. Joten kysymykseni onkin, että tarvitaanko joku erillinen lehdistöpassi, ettei ihan katsomosta tarvitsisi valokuvata?
Vastaukset 4
- 345
Kyllä, ja agritoituminen
- agritoitua?
Jos agritoituminen ei onnistu niin kokeile akkretitoitua
- Nikon D300s
Web-ohje:
http://www.sm-liiga.fi/media.html
"Mikäli käytössäsi ei ole SM-liigan virallista PRESS-korttia, mutta haluat akkreditoitua otteluun, lähetä viimeistään ottelupäivänä kello 14 (viikonlopun peleihin perjantaina kello 14) vapaamuotoinen akkreditointihakemus kotijoukkueen sähköpostiosoitteeseen"
"Mikäli käytössäsi on ns. nimetön PRESS-kortti, merkitse Nimi-kenttään kortissasi lukeva työtehtävä ("Toimittaja", "Valokuvaaja" tms.)."
Tuo löytyi ja kuulostaa helpolle. En ole itse lätkää kuvannut paikassa joka olisi vaatinut akkreditoinnin eli en osaa sanoa miten tuo toimii livenä. Paitsi kuvauslupaa tarvitset valovoimaista optiikkaa. - Rgkufj
Ja mikä on tärkeintä sulla pitää olla maksava tilaaja. Toiset on oikeesti siellä tekemässä töitä eikä "kokeilemassa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495