postilähetys

tietämätön ihminen

moi, minua kiinnostaisi tietää että kun paketti tulee postiin ja postista tulee kotia lähetys lappu niin lukeeko siinä kaalimato tai vastaavaa? vai onko sekin muutettu eri nimeksi?

13

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luki meillä

      eiku porkkanalaatikko

    • kaalimato.com

      Hei.
      Postin saapumisilmoituksessa oleva lähettäjän nimi on eri kuin kaalimato.com.

      Terveisin
      Kaalimato.com

      • pillun himo

        tilasin tekovaginan, en uskalla noutaa pakettia, ellei ole huomaaa maton


      • hulivili'

        Siinä on vaan semmonen juttu,että noi posteljoonit on täysin tietoisia näistä muistakin nimistä. Esimerkiksi hotlipsin lähettäjänimen tuntee tasan kaikki, vaikka muka eri onkin.. Postissa kerrankin ämmä virne naamalla antaa mulle paketin ja sanoo, et ompas se painava, hyvin painokkalla äänellä ja silmiin katsoen.Vittu mikä lehmä.
        Ettekö voi lähettää paketteja asiakkaan itsensä esittämällä lähettäjänimellä. Toi nykyinen systeemi ei toimi edes huonosti.!


      • joku36546
        hulivili' kirjoitti:

        Siinä on vaan semmonen juttu,että noi posteljoonit on täysin tietoisia näistä muistakin nimistä. Esimerkiksi hotlipsin lähettäjänimen tuntee tasan kaikki, vaikka muka eri onkin.. Postissa kerrankin ämmä virne naamalla antaa mulle paketin ja sanoo, et ompas se painava, hyvin painokkalla äänellä ja silmiin katsoen.Vittu mikä lehmä.
        Ettekö voi lähettää paketteja asiakkaan itsensä esittämällä lähettäjänimellä. Toi nykyinen systeemi ei toimi edes huonosti.!

        Hieman epäilen, etteivät läheskään kaikki niitä tiedä, vähän veikkailen, että tuskinpa henkilökunta jaksaa googlailla kaikkia mahdollisia lähettäjiä... Jos joku niistä tietää, niin melkein veikkaan että ovat itsekin tilailleet.

        Ei meidän kylän s-marketilla kumminkaan kukaan mitään sanonut... Ei niillä olisi ollut aikaakaan toisten paketteja miettiä, skannasivat vaan vauhdilla viivakoodin ja hakivat laatikon hyllystä.

        Se on tietysti ehkä vaan inhimillistä, että sitä saattaa itse vähän hermoilla, silloin helposti myös luulee näkevänsä kaikenlaista, vaikkei muilla olisi hajuakaan sisällöstä.


    • kenelle kuuluu?

      on teillä ongemat.........sama kai vaikka patin päällä lukis tekopillu.

    • Kiitollinenafddfhjyk

      itsellä tuli pumppu hp:n muste-paketissa :D ja eri nimellä, todella hyvää toimintaa!

    • luuletko olevasi ainoa asiakas postissa? on siellä muutakin tekemistä kuin naureskella jonkun yksittäistä postilähetystä. sitten jos et lunasta pakettiasi se saa enemmän huomiota.

      • syrjäkylältä

        Entäpä jos onkin lähes ainoa ja posti vieläpä siinä kyläkaupassa jossa kaikki juorut kerrotaan?
        Olipa muuten kiva hakea sieltä Tena-kaupan pikkupaketti jossa luki hygieniatuotteita. :-P
        Mietityttää kuinka jumppaleluja tilaisi....


    • saapumi

      Matkahuollon kautta tilatessahan ei tule postin kautta saapumisilmoitusta vaan se tulee tekstiviestinä, eikös se näin ole?

    • kaalimato.com
    • smartpostia

      Isommilla paikkakunnillahan on nyt SmartPost-pakettiautomaatit. Se on kätevä kaikinpuolin, voi hakea paketin kauppareissulla ihan omin avuin. Nettikauppoja on jo melko paljon siinä mukana, mm. kaalimatokin, eli ujommalle tuo toimitustapa voi olla mukava.

    • 87k

      Lähettäjän nimi EI ole mikään salanimi, vaikka monet sivustot niin väittävätkin, lähettäjän nimi ei ole siis se nettisivuston nimi, mutta se on se firman oikea nimi, sisällöksi on tosin usein merkattu "taloustavaroita" eikä suinkaan mitään tekovittua tms

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1449
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1225
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      105
      1123
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      964
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      141
      939
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      165
      890
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      832
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      814
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe