Voisitko katsoa mitä minun ja tämän kaljun isokokoisen miehen välillä näkyy? Nyt ja tulevaisuudessa?
Olenko luottanut liikaa toisten näkemyksiin/mielipiteisiin ja unohtanut kuunnella todellista sydämeni ääntä, luottaa itseeni. Jotenkin tuntuu, että nyt ei ole kaikki mennyt ihan oikein, olenko osannut kuunnella häntä vai olenko vain ollut kuuntelevinani mitä hänellä on sanottavaa?
Mitä näet? Mitä muuta minusta näet?
Keskiyö hei!
sydämenääni
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2342012- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131032J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 121830
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa97784- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23691