Noh yhtenä aamuna kun menin kouluun niin kävin syömässä muutaman mustikan matkanvarelta ja sen jälkeen nousin bussiin noh sitte n.20 min päästä rupes kurkussa tuntuun jotain outoa ja yhtäkkiä en saanut kunnolla happea, sitten nousin bussista pois ja menin äkkiä terveyskeskukselle siellä pääsin heti lääkärille lääkäri katseli ja kyseli ja tuli siihen lopputulokseen että sain jonkun "oudon kohtauksen" ja olin aika närkästynyt siitä että lääkäri ei edes viitsinyt sen tarkemmin tutkia tai edes lähettää mihinkään testeihin tämä oli jo neljäskerta kun menen samasta oireista lääkäriin ja aina on sama lopputulos. Noh nyt sitten tutkinnon suoritaneena päätin kokeilla mustikka ja kuningatarhilloa sain samat oireet kun sillon 1,5 vuotta sitten ja aijjon mennä uudelleen lääkärille toivottavasti tälläkertaa lähettää tutkimuksiin. Minulla on kauhea lääkäri ja neulapelko siksi en oli 1,5 vuoteen uskaltanut mennä lääkärille. No oireita mustikasta: kurkku menee tukkoon, pientä kutinaa jokapuolella, mahaa vääntää ja menen ihan kuralle, mitään näppylöitä tai punoitusta ei ole.
Mustikka allergia
Lääkäreihin pettynyt
0
6408
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877