Hoitokokousjulmuus jatkuu!

Kaksoisviestintää...

Johanne Alaranta kirjoittaa taas blogissaan uusista julmista ja nöyryyttävistä hoitokokouksista.

http://gostaja.blogspot.com

"Emme aloita uusia hoitokokouksia" oli SRK:n viesti Ylen uutisiin uusien hoitokokousten aloittamisesta. Siis täyttä valhetta! Taas.

Jokainen vl-uskovainen tietää, että tuo "ei hoitokokouksia" -viesti oli tarkoitettu "epäuskoisille", koska he eivät ymmärrä jumalanvaltakunnan salaisuuksia eikä heille voi kertoa "siunaukselliststa" hoitokokouksista totuutta.

61

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ()

En ymmärrä miksi aikuiset ihmiset pelkäävät jotain "hoitokokouksia".
      Älkää menkö niin jos ette pidä niistä! Ei se sen kummepaa ole.

• Kattava pelkotila!

Et imeisestikään tiedä millaiseen raastavaan pelkoon vl-uskovaiset on kasvatettu. Jos ei mene hoitokokoukseen, erotetaan jumalanvaltakunnasta, heitetään saa-tanalle, julistetaan pakanaksi ja publikaaniksi, otetaan taivaspaikka pois sekä sidotaan synteihinsä!

• "hoidot"
        Kattava pelkotila! kirjoitti:

Et imeisestikään tiedä millaiseen raastavaan pelkoon vl-uskovaiset on kasvatettu. Jos ei mene hoitokokoukseen, erotetaan jumalanvaltakunnasta, heitetään saa-tanalle, julistetaan pakanaksi ja publikaaniksi, otetaan taivaspaikka pois sekä sidotaan synteihinsä!

Kannattaa lähteä pois vl-liikkeestä, kenenkään ei pidä jäädä hoidettavaksi.

• ()

Niin? Mitä sitten?
        Kai te ymmärrätte että "erotetaan jumalanvaltakunnasta, heitetään saa-tanalle" on pelkkää sanahelinää jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Lasta voi peloitella sillä että "mörkö tulee ja syö sinut" ja aikuista sillä että "sinut heitetään saaatanalle".
        Pelkkiä sanoja, ei muuta.

• Vanha keino
        () kirjoitti:

Niin? Mitä sitten?
        Kai te ymmärrätte että "erotetaan jumalanvaltakunnasta, heitetään saa-tanalle" on pelkkää sanahelinää jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Lasta voi peloitella sillä että "mörkö tulee ja syö sinut" ja aikuista sillä että "sinut heitetään saaatanalle".
        Pelkkiä sanoja, ei muuta.

Hoitokokouksen tarkoitus on eristää "hoidettava" vl-yhteisöstä.

• hannestapani

Lisäksi menettää

kaikki vl-liikkeeseen kuuluvat lähiomaiset, sukulaiset, ystävät ja tuttavat. "Sitomisesta" lähtien kukaan ei saa edes puhua kanssasi. Aiheettoman sitomisen seuraukset ovat kohtuuttomat.

• Usko alistaa!
        "hoidot" kirjoitti:

Kannattaa lähteä pois vl-liikkeestä, kenenkään ei pidä jäädä hoidettavaksi.

Mutta kun ihmiset on lapsesta saakka aivopesty siihen, että vl-yhteisö on jumalanvaltakunta, jolla on side- ja päästönavaimet eli valta ottaa keneltä tahansa taivaspaikka pois ja antaa se takaisin harkintansa mukaan.

• 4+4
        Usko alistaa! kirjoitti:

Mutta kun ihmiset on lapsesta saakka aivopesty siihen, että vl-yhteisö on jumalanvaltakunta, jolla on side- ja päästönavaimet eli valta ottaa keneltä tahansa taivaspaikka pois ja antaa se takaisin harkintansa mukaan.

Sinun pitäisi ajatella lapsiasi ja lapsenlapsiasi, aiot saattaa myös heidät tähän helvettiin kun et pysty lähtemään.q

• HOITO pelottaa!
        4+4 kirjoitti:

Sinun pitäisi ajatella lapsiasi ja lapsenlapsiasi, aiot saattaa myös heidät tähän helvettiin kun et pysty lähtemään.q

Olen lähtenyt jo vuiosikausia sitten, mutta tiedän millaisessa pelossa siellä eletään. Sukuni on vl-uskovaisia, eikä kukaan heistä uskalla suutaan avata mistään epäkohdista, koska kaikesta "purnaamisesta" seuraa HOITO. Kaikki vl-uskovaiset -kuten Antti Pentikäinen kertoo, pelkäävät kaikkein eniten HOITOA!

• joukkohypnoosia
        HOITO pelottaa! kirjoitti:

Olen lähtenyt jo vuiosikausia sitten, mutta tiedän millaisessa pelossa siellä eletään. Sukuni on vl-uskovaisia, eikä kukaan heistä uskalla suutaan avata mistään epäkohdista, koska kaikesta "purnaamisesta" seuraa HOITO. Kaikki vl-uskovaiset -kuten Antti Pentikäinen kertoo, pelkäävät kaikkein eniten HOITOA!

Minä olen lähtenyt jo 30-vuotta sitten, enkä takaisin kaipaa ja mietinkin, miksi niin monet vieläkin haluavat olla vl-liikkeessä mukana, kun nyt on käynyt selväksi minkälaista pas...kaa esimerkiksi se henkisyntioppi oli jota 70-luvulla opetettiin niin "siunauksellisena" oppina, jonka muutama henkisestä tasapainottomuudesta kärsinyt vl-liikkeen johtopaikoilla 1970-60- luvilla ollut heppu sairaissa mielissään keksi.

Se että joku on vl-liikkeessä mukana, johtuu lähinnä siitä, että yhteisö aikaansaa jonkinlaisen joukkohypnoosin, josta irtipääseminen on vaikeaa.

Parasta on kerta kaikkiaan vain lähteä ja katkaista kaikki yhteydet tuohossa liikkeessä mukanaoleviin olivatpa ne sitten sukulaisia taikka eivät.

• virestä seuraan...

en ymmärrä miksi on niin mutt mun proidi on fiksu ja menestyvä mies mut kun "piireistä" tulee käsky niin veli on kun pässi narussa ei osaa yhtään vastustaa tai kritisoida. Uskoo just näihin hännisen juttuihin ilman kritiikkiä. Ihan outoo toimintaa liityykö ihmisen psyykkeen hallintaan millä tätä porukkaa narutetaan koko ajan?!.

• Hoitoon.
        joukkohypnoosia kirjoitti:

Minä olen lähtenyt jo 30-vuotta sitten, enkä takaisin kaipaa ja mietinkin, miksi niin monet vieläkin haluavat olla vl-liikkeessä mukana, kun nyt on käynyt selväksi minkälaista pas...kaa esimerkiksi se henkisyntioppi oli jota 70-luvulla opetettiin niin "siunauksellisena" oppina, jonka muutama henkisestä tasapainottomuudesta kärsinyt vl-liikkeen johtopaikoilla 1970-60- luvilla ollut heppu sairaissa mielissään keksi.

Se että joku on vl-liikkeessä mukana, johtuu lähinnä siitä, että yhteisö aikaansaa jonkinlaisen joukkohypnoosin, josta irtipääseminen on vaikeaa.

Parasta on kerta kaikkiaan vain lähteä ja katkaista kaikki yhteydet tuohossa liikkeessä mukanaoleviin olivatpa ne sitten sukulaisia taikka eivät.

Rakkaudella hoitaminen on puhdistava kokemus.

• eivoiollatottakaan

Pelkää hoitoa ja huolenpitoa ? No , eikö maailmassa muuta oo pelättävää ?

• Kristuksessa

Ihmisten julistukset ovat mitättömiä sen rinnalla kun on Kristuksessa vapautettu synnin ja kuoleman pelosta.

Kun ihminen syntyy uudesti ylhäältä, niin Kristus pitää hänestä huolen, TÄMÄ ON TOTUUS, eikä vanhoillis lestojen helvetillä peloittelu, joka on vain ihmisoppia ja saatanasta.

OLE VAPAA, sillä Kristus on voittanut kuoleman ja hän on armollinen armahtajamme!

Sillä heihin jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat, ei toisella kuolemalla
        /eli h e l v e t i l lä / ole valtaa.

Kun olet tullut synnintuntoon ja pyytänyt syntisi anteeksi, niin RIITTÄÄ, että sinä "sydämessäsi uskot että Jeesus Kristus on Jumalan Poika ja suullasi tunnustat että Jeesus Kristus on Herra, niin sinä pelastut."

Sillä Jeesus vapauttaa JOKAISEN omansa kuoleman ja kadotuksen vallasta.

• Poliisille kaikki!
        joukkohypnoosia kirjoitti:

Minun sukuni on vl-uskovaisia pääasiassa. Heidän kanssaan keskusteleminen esimerkiksi hoitokokousjulmuudesta tai vl-yhteisössä valtoimenaan rehottavasta lasten raiskaamisesta on täysin mahdotonta, koska he pelkäävät arvostelevansa "jumalanvaltakuntaa" eivätkä luota täydelliseen salassapitooni koska olen "epäuskoinen".

Ei kannata meikäläiseen luottaakaan, sillä ilmiannan JOKAISEN lapsenraiskaajan. Näin olen tehnytkin. Ja teen jatkossakin.

• kiitosjahei

Täysin uus käsite toi hoitokokous mulle. Taitaa olla melkosen kauan sitte tapahtunutta...näitä kirjotuksia ku lukee ni rupee vaa ärsyttää

• lolllllz

höpö höpö

• uhri 2000-luvulta
        Hoitoon. kirjoitti:

Rakkaudella hoitaminen on puhdistava kokemus.

Entäs kova, rakkaudeton hoito?

Siitäkin on monilla kokemuksia?

• rauhoituvähän
        kiitosjahei kirjoitti:

Täysin uus käsite toi hoitokokous mulle. Taitaa olla melkosen kauan sitte tapahtunutta...näitä kirjotuksia ku lukee ni rupee vaa ärsyttää

googleta wikipediasta hoitokokous, niin pääset vähän jyvälle mistä on kyse

ja miks tulee lukemaan hoitoväkivallasta jos se "rupee vaa ärsyttää"

• Liian heikko VL:ksi
        uhri 2000-luvulta kirjoitti:

Entäs kova, rakkaudeton hoito?

Siitäkin on monilla kokemuksia?

Jos ei kestä julkista nöyryyttämistä ja kiduttamista yömyöhään, joutaa pois vl-yhyteisöstä. Näiden "liian heikkojen vl-uskovaisiksi" täytyy Tuomas Hännisen mukaan mennä terapiaan!

• *sirkka

Ei pelkoja!

>>Et imeisestikään tiedä millaiseen raastavaan pelkoon vl-uskovaiset on kasvatettu. Jos ei mene hoitokokoukseen, erotetaan jumalanvaltakunnasta, heitetään saa-tanalle, julistetaan pakanaksi ja publikaaniksi, otetaan taivaspaikka pois sekä sidotaan synteihinsä!

• s,e,

Minä en kyllä ikinä ole joutunut hoitokokoukseen. Olen kyllä kuullut, että niitä on järjestetty joskus 70-luvulla, mutta tietääkseni ei enää.
        Jos niitä vieläkin järjestetään, niin en tajua miten ihmiset suostuvat sellaiseen!

• 10+13

Onkohan joku syyllistynyt srk:n kadottavaan pilkkaan verrattavaan korvakoru syntiin ?

• laiteella

Jos et hyppele SRK:n pillin mukaan, niin "hoito" on osasi.

• hannestapani

Lappeenrannan Rauhanyhdistyksen mädäntyneen uskon hedelmiä vv. 1996-1997

Minua vastaan hyökkäsi lokakuu 1996 - toukokuu 1997 yht. 8 kk:n ajan yhdistyksen pj Keijo Vartiainen, Kaija, Mirja ja Risto Romppanen, Ville Laivamaa, Martti Keskisaari, Mauri Kinnunen, Juha Oikkonen, Einari Meironen, Kari Lumme, Valde Palola jne. jatkuvasti muuttuvan "johtokunnan" kanssa vaatien minulta parannusta sanoista ja teoista, joita en ollut sanonut enkä tehnyt. Nämä ristikuulustelut kestivät kukin 4-8 tuntia ja koskivat erityisesti parisuhteeni intiimejä asioita, jotka mielestäni eivät silloin eivätkä vieläkään kuulu seurakunnassa julkisesti käsiteltäviin asioihin. Eivätkä kuulu myöskään raamatun valossa tai hyviin käytöstapoihin! Mutta kas, näin raatelijani pääsivät tirkistelemään ja mässäilemään suurperheen makuuhuoneeseen kuuluvissa asioissa. Keijon mielestä olin tehnyt väärin, kun otin yhteyttä tuntemiini ihmisiin. Keijon mielestä en saanut ottaa kehenkään yhteyttä. En pyytää apua edes SRK:sta. En saanut kutsua ketään itseäni puolustamaan, mutta Keijo kutsui aina vaan uusia mässäilijöitä. Näitä ristikuulusteluita pidettiin sitomisen uhalla kuukauden - viikon - päivän välein, yhteensä 16 2 kertaa aina minua yksin syyllistäen, a´ 4-8 h. Kaikkiaan raatelijoita oli mukana tässä touhussa 23 henkilöä ja 10 lasteni kummia oli hajottamassa kummilapsensa perhettä (kummin tehtäviin ei kuulu kummilapsen perheen hajottaminen)! Eräästä yksittäisestä yksin rippi-isälle kuuluvasta synnistä, josta olin jo tehnyt parannuksen ja pyytänyt ja saanut anteeksi siltä, jota vastaan olin rikkonut, niin silti minulta vaadittiin siitä ja noista juooruämmien jutuista uudelleen ja uudelleen uutta ja uutta parannusta. Jollei anteeksipyynnön sanamuodossa, niin vähintään peukalon asennossa olikin Keijon, Kaijan, Mirjan tai Maurin mielestä jo seuraavana päivänä ollut jotain vikaa - niinpä minulta vaadittiin tuosta yhdestä synnistä uudelleen ja uudelleen parannusta, yht. 8 kertaa!

Paineensietokykyni on poikkeuksellisen kovaksi monta kertaa testattu ja todettu. Mutta kovinkin paineensietokyky joskus murtuu. Minulta se murtui viimeisimmän nujerrukseni jälkeen noin 2 tunnin ajaksi, jonka johdosta menin heti lääkärini luo ja läksin 2 vrk työjärjestelyiden jälkeen sairaslomalle, jolle lääkärini oli minua jo kolmesti aiemmin vakavasti painostanut. Sairaslomallani poistuin näiden hullujen raatelijoiden joukosta niin kauaksi kuin mahdollista. Sairaslomallani ymmärsin monta asiaa entistä kirkkaammin.

Kun palasin sairaslomalta, Keijo soitti minulle: "Terve. Sinut on sidottu!" Tiesin heti päätöksen Jumalan sanan vastaiseksi. Päätös oli tehty sairaslomani aikana, minua kuulematta ja SEURAKUNNALTA SALAA. Keijo vain ilmoitti päätöksestään seurakunnalle. Vaikka yksin koko seurakunta on oikeutettu Jumalan sanan mukaan tekemään sitomisesta päätöksen kun kuultava on seurakunnan kuultavana eikä seurakuntaa kuule, niin vasta silloin seurakunta voi sitoa kuultavan. Keijo laumoineen ei ole seurakunta.

Uskostani en ole luopunut. Kilvoittelen siinä kuten kuka tahansa oikein uskova, mutta kartan visusti noiden hullujen seuraa...

Keijo Vartiainen laumoineen edustaa Jeesuksen ristiinnaulinneita fariseuksia. Ei Jumalan mielen mukaista seurakuntaa. Katumusta he eivät ole osoittaneet.

• hyvä ihminen perusta

Perusta hannestapani oma yhteisö, niin siihen tulee väkeä pilvin pimein. Ei tartte sitten katella aidan toiselle puolelle ja arvostella muita.Kaikki on vapaaehtosta. Jokainen kahtoo omalta osaltaan kuulumisensa ja uskonsa.

• 33 + 33
        hyvä ihminen perusta kirjoitti:

Perusta hannestapani oma yhteisö, niin siihen tulee väkeä pilvin pimein. Ei tartte sitten katella aidan toiselle puolelle ja arvostella muita.Kaikki on vapaaehtosta. Jokainen kahtoo omalta osaltaan kuulumisensa ja uskonsa.

Älä sumuta. Se mihin ihminen kasvatetaan, ei ole vapaaehtoisuutta.

• hannestapani

Oletko siis sitä mieltä, että vl-liikkeessä "uskovat" saavat tehdä lähimmäistä kohtaan mitä tahansa ? Mieti kantaasi uudelleen.

Tuon hengellisen nujerruksen seurauksista

Nujerruksen seurauksena minulle syntyneet peräpukamat pahenivat v 95 syksyllä niin, että peräsuolesta tuli verta kuten naisella runsaiden kuukautisten aikana. Peräaukon ja takapuolen nahka rikkoutui yli kämmenen kokoiselta alalta veresnahalle, nahattomaksi. Varpaiden kynnet karisivat parissa viikossa. Lopputuloksena kaikki varpaat olivat kynnettömät. Veristä takapuolta oli tuskallista pyyhkiä. Koko ajan sai pidätellä kuin ripulipotilas, ettei veri hulahda housuun. Pöntöllä käydessä vesi tuli verestä punaiseksi. Jos en käynyt WC:ssä kyllin usein päivässä, veri hulahti housuihin. Vähintään alushousut menivät pesuun. Tästä syystä alushousut piti vaihtaa lähes joka päivä ja päällyshousut useamman kerran viikossa. Kuten ripulipotilaalla. Kenen terveys kestää runsasta kuukautisvuotoa yli puoli vuotta? Kävely kynnettömillä varpailla oli tuskallista. Ellei lukijan mielikuvitus riitä miltä yli ½ vuotinen kidutus tuntui, niin sivelemällä kämmenen kokoiselle alalle takapuoleen rikkihappoa ja uusimalla käsittely niin usein, että takapuoli pysyy yli ½ vuotta veresnahalla ja repimällä veitsellä varpaiden kynnet ja sivelemällä kynsien paikalle rikkihappoa niin usein, että ne pysyvät kynnettöminä yli ½ vuotta on asia helposti kokeellisesti todettavissa. Sen lisäksi tulisi aikaansaada vielä yli ½ vuotta kestävä verenvuoto peräsuolesta kuin naisella kuukautisten runsaimmillaan ollessa. Pelkästään kynsien repiminen on tunnettu kidutuksen muoto. Minulla on lääkärin todistus psykosomaattisista oireista ja immuunivasteen heikkenemisestä. Näin minut yritettiin tappaa henkisellä väkivallalla.
        Viimeisimpään raateluuni 17.5.96 klo 19.00-18.5.96 klo 01.00 osallistui kaikkiaan 11 sutta. Olin totaalisen Iyöty ja kuoleman väsynyt. Ajoin autolla kotiin n 20-30 km tuntivauhtia. Kovempaa en kyennyt ajamaan. Koko ajan EX räksytti ja säkätti vierellä. Senkin jälkeen EX vaati minulta vielä uudelleen pilkun tarkkaa parannusta 18.5.96 klo 01.00-03.00. Synnistä, josta olin tehnyt parannuksen jo 8 kertaa!

Mieti uudelleen, oliko aiheellista poistua sairaslomalle madollisimman kauaksi noista armottomista?

• Huomaa ero!!!!
        hannestapani kirjoitti:

Oletko siis sitä mieltä, että vl-liikkeessä "uskovat" saavat tehdä lähimmäistä kohtaan mitä tahansa ? Mieti kantaasi uudelleen.

Nujerruksen seurauksena minulle syntyneet peräpukamat pahenivat v 95 syksyllä niin, että peräsuolesta tuli verta kuten naisella runsaiden kuukautisten aikana. Peräaukon ja takapuolen nahka rikkoutui yli kämmenen kokoiselta alalta veresnahalle, nahattomaksi. Varpaiden kynnet karisivat parissa viikossa. Lopputuloksena kaikki varpaat olivat kynnettömät. Veristä takapuolta oli tuskallista pyyhkiä. Koko ajan sai pidätellä kuin ripulipotilas, ettei veri hulahda housuun. Pöntöllä käydessä vesi tuli verestä punaiseksi. Jos en käynyt WC:ssä kyllin usein päivässä, veri hulahti housuihin. Vähintään alushousut menivät pesuun. Tästä syystä alushousut piti vaihtaa lähes joka päivä ja päällyshousut useamman kerran viikossa. Kuten ripulipotilaalla. Kenen terveys kestää runsasta kuukautisvuotoa yli puoli vuotta? Kävely kynnettömillä varpailla oli tuskallista. Ellei lukijan mielikuvitus riitä miltä yli ½ vuotinen kidutus tuntui, niin sivelemällä kämmenen kokoiselle alalle takapuoleen rikkihappoa ja uusimalla käsittely niin usein, että takapuoli pysyy yli ½ vuotta veresnahalla ja repimällä veitsellä varpaiden kynnet ja sivelemällä kynsien paikalle rikkihappoa niin usein, että ne pysyvät kynnettöminä yli ½ vuotta on asia helposti kokeellisesti todettavissa. Sen lisäksi tulisi aikaansaada vielä yli ½ vuotta kestävä verenvuoto peräsuolesta kuin naisella kuukautisten runsaimmillaan ollessa. Pelkästään kynsien repiminen on tunnettu kidutuksen muoto. Minulla on lääkärin todistus psykosomaattisista oireista ja immuunivasteen heikkenemisestä. Näin minut yritettiin tappaa henkisellä väkivallalla.
        Viimeisimpään raateluuni 17.5.96 klo 19.00-18.5.96 klo 01.00 osallistui kaikkiaan 11 sutta. Olin totaalisen Iyöty ja kuoleman väsynyt. Ajoin autolla kotiin n 20-30 km tuntivauhtia. Kovempaa en kyennyt ajamaan. Koko ajan EX räksytti ja säkätti vierellä. Senkin jälkeen EX vaati minulta vielä uudelleen pilkun tarkkaa parannusta 18.5.96 klo 01.00-03.00. Synnistä, josta olin tehnyt parannuksen jo 8 kertaa!

Mieti uudelleen, oliko aiheellista poistua sairaslomalle madollisimman kauaksi noista armottomista?

hyvä ihminen perusta:lle vastaus ehdotukseesi.
        "Perusta hannestapani oma yhteisö, niin siihen tulee väkeä pilvin pimein. Ei tartte sitten katella aidan toiselle puolelle ja arvostella muita.Kaikki on vapaaehtosta. Jokainen kahtoo omalta osaltaan kuulumisensa ja uskonsa."

Hannestapani ei halua perustaa omaa yhteisöä, eikä halua liittyä vl-liikkeeseen takasin, vaan hän haluaa oikeudenmukaista kohtelua.
        Hänet on hengellisesti raiskauttu ja häväisty vl-liikkeen toimesta ja nyt hän hakee oikeutta kohtelulleen.

Hyvä hannestapani, kun olet kertonut häväistykset, joita olet kokenut.
        Tiedän, miten kauheaa hengellistä väkivaltaa olet kokenut, uskon kertomukseesi, vain vl-liike pystyy tälläistä harjoittamaan.
        Voimia sinulle hannestapani!

• hannestapani
        Huomaa ero!!!! kirjoitti:

"Perusta hannestapani oma yhteisö, niin siihen tulee väkeä pilvin pimein. Ei tartte sitten katella aidan toiselle puolelle ja arvostella muita.Kaikki on vapaaehtosta. Jokainen kahtoo omalta osaltaan kuulumisensa ja uskonsa."

Hannestapani ei halua perustaa omaa yhteisöä, eikä halua liittyä vl-liikkeeseen takasin, vaan hän haluaa oikeudenmukaista kohtelua.
        Hänet on hengellisesti raiskauttu ja häväisty vl-liikkeen toimesta ja nyt hän hakee oikeutta kohtelulleen.

Tiedän, miten kauheaa hengellistä väkivaltaa olet kokenut, uskon kertomukseesi, vain vl-liike pystyy tälläistä harjoittamaan.

Kiitos myötätunnosta.

Kaikki kertomani on totta. Tapahtimat olen kirjoittanut tuoreeltaan jo samana päivänä ensin päiväkirjaan ja sitten kertomusmuotoon pääosin jo samana - seuraavana päivänä. Päiväkirjaan olen kirjannut tapahtumien ydinasiat. Siitä olen voinut tarkistaa kuka, mitä, missä, milloin jne. Jollen olisi toiminut näin, olisin varmaankin seonnut. Sama asia kun vaihtui saman päivän aikana kymmeneen kertaan, kuitenkin niin, että syyllinen olin minä tai joku muu, mutta ei koskaan kyseinen valehtelija ja totuuden vääristelijä...

Varoitan kaikkia raatelijoistani. Olennaista on, että ko raatelijat joutuvat vastuuseen teoistaan ja kaikki muut minun lisäkseni ymmärtävät heitä varoa, karttaa ja kiertää heidät kaukaa. Heidät on myös sidottava ja erotettava enempää lampaita raatelemasta!

Vilpitön haluni on, että kukaan ei jälkeeni joudu kokemaan vastaavaa henkistä väkivaltaa tai edes kymmenystä siitä, mitä minä. Minun paineensietokykyäni on testattu moneen kertaan. Kuulun taistelijaluonteisiin, joita on noin 1 promille ja heistäkin kovimpien joukkoon. Silti minäkin luhistuin noin 2 tunnin ajaksi. Luhistumisesta selvittyäni kauhistuin itsekin tilannetta ja lähdin sairaslomalle niin pian, kuin se vastuuntuntoisesti virkatehtävistä huolehtien oli mahdollista.

Uskostani en ole luopunut. Kilvoittelen kuten kuka tahansa uskova.

• hastalavistalesta

typerä komennti!

• kanssakulkija
        hannestapani kirjoitti:

Kiitos myötätunnosta.

Kaikki kertomani on totta. Tapahtimat olen kirjoittanut tuoreeltaan jo samana päivänä ensin päiväkirjaan ja sitten kertomusmuotoon pääosin jo samana - seuraavana päivänä. Päiväkirjaan olen kirjannut tapahtumien ydinasiat. Siitä olen voinut tarkistaa kuka, mitä, missä, milloin jne. Jollen olisi toiminut näin, olisin varmaankin seonnut. Sama asia kun vaihtui saman päivän aikana kymmeneen kertaan, kuitenkin niin, että syyllinen olin minä tai joku muu, mutta ei koskaan kyseinen valehtelija ja totuuden vääristelijä...

Varoitan kaikkia raatelijoistani. Olennaista on, että ko raatelijat joutuvat vastuuseen teoistaan ja kaikki muut minun lisäkseni ymmärtävät heitä varoa, karttaa ja kiertää heidät kaukaa. Heidät on myös sidottava ja erotettava enempää lampaita raatelemasta!

Vilpitön haluni on, että kukaan ei jälkeeni joudu kokemaan vastaavaa henkistä väkivaltaa tai edes kymmenystä siitä, mitä minä. Minun paineensietokykyäni on testattu moneen kertaan. Kuulun taistelijaluonteisiin, joita on noin 1 promille ja heistäkin kovimpien joukkoon. Silti minäkin luhistuin noin 2 tunnin ajaksi. Luhistumisesta selvittyäni kauhistuin itsekin tilannetta ja lähdin sairaslomalle niin pian, kuin se vastuuntuntoisesti virkatehtävistä huolehtien oli mahdollista.

Uskostani en ole luopunut. Kilvoittelen kuten kuka tahansa uskova.

Voimia sinulle uskon elämään hannestapani.
        http://www.youtube.com/watch?v=BqCVR6PBx1I

• esimerkiksi vain
        Huomaa ero!!!! kirjoitti:

Miten jollekin ulkopuoliselle voi olla noin tärkeää jonkun yhteisön omat vapaaehtoiset kuulumiset ja uskot. Ei mua kyllä kiinnosta, miten rotaryt asioitansa järjestelee.

• hannestapani
        esimerkiksi vain kirjoitti:

Miten jollekin ulkopuoliselle voi olla noin tärkeää jonkun yhteisön omat vapaaehtoiset kuulumiset ja uskot. Ei mua kyllä kiinnosta, miten rotaryt asioitansa järjestelee.

Mikäli olet noin ulkopuolinen, niin ei tietenkään Sinua kiinnosta miten rotaryt asioitaan järjestelee. Mutta jos kuuluisit itse rotareihin ja joutuisit siellä otettujen toimien johdosta hirvittävän henkisen väkivallan uhriksi, menettäisit terveytesi, toimeentulosi ja yhteytesi kaikkiin lähiomaisiin, sukulaisiin, ystäviin, tuttaviin, niin ehkä ymmärtäisit vl-liikkeessä hoitojen uhreiksi joutuneita.

• nohyvänenaika
        hannestapani kirjoitti:

Mikäli olet noin ulkopuolinen, niin ei tietenkään Sinua kiinnosta miten rotaryt asioitaan järjestelee. Mutta jos kuuluisit itse rotareihin ja joutuisit siellä otettujen toimien johdosta hirvittävän henkisen väkivallan uhriksi, menettäisit terveytesi, toimeentulosi ja yhteytesi kaikkiin lähiomaisiin, sukulaisiin, ystäviin, tuttaviin, niin ehkä ymmärtäisit vl-liikkeessä hoitojen uhreiksi joutuneita.

Siis, en haluais heihin puuttua, hoitaisin omat asiani, enkä revittelis niitä täällä. Ottaisin yhteyttä asianosaseen, jos olis jääny jotain kohtaan jotain. Muutoin he hoitavat asiansa kuten parhaaksi näkevä. Ei asiat enää mulle kuuluis, jos en ite enää kuuluis heihin.

• nohyvänenaika:lle
        nohyvänenaika kirjoitti:

Siis, en haluais heihin puuttua, hoitaisin omat asiani, enkä revittelis niitä täällä. Ottaisin yhteyttä asianosaseen, jos olis jääny jotain kohtaan jotain. Muutoin he hoitavat asiansa kuten parhaaksi näkevä. Ei asiat enää mulle kuuluis, jos en ite enää kuuluis heihin.

Hannestapani ei teihin enää kuulukaan, eikä halua kuuluakaan.

Ongelmia on selitetty jo yläpuoleisissa viesteissä useaan kertaan, haluat vaan jatkaa jankuttamista ja yrität mitätöidä hannestapanin kokemukset.

Hannestapani ei ole kokemustensa kanssa yksin, meitä on monia, jotka jaamme hänen kokemukset, mitä hän on vl-liikkeen toimesta kokenut.
        Olemme iloisia, että hannestapani on ihan omalla nimellään tullut julkisuuteen ja kertonut kokemuksistaan.

• C VCGYGIUG5765
        hannestapani kirjoitti:

SUOSITTELEN PIKÄHIJAITA PAITAA JA POLKUPYÖRÄN PUMPULLA LEVOTSINIÄ TAI LARKKUU KYL RAUHOITUT SIT KU SATTUU SELLANEN HOITSU JOKA...

• SRK:n vasallit:(
        C VCGYGIUG5765 kirjoitti:

SUOSITTELEN PIKÄHIJAITA PAITAA JA POLKUPYÖRÄN PUMPULLA LEVOTSINIÄ TAI LARKKUU KYL RAUHOITUT SIT KU SATTUU SELLANEN HOITSU JOKA...

SRK:n oikeinkirjoitusssssssta harjoitteleeva vasalli kirjoiitt , tylyn kui tin.

työ - valio.kunna - ssa älyk.-.kyysomssmää rä alenntunnut , entiis -sestän-

• et sinä muis-

tanut mainita, että kaiken perustana oli oma lankeemuksesi:

nait koko avioliittosi ajan vierasta muijaa, eli elit synnissä. silloin järjen valokin pimeni. aloit luulla itsessäsi olevasi jotakin etkä ymmärtänyt, että olet tomua ja tuhkaa vain. et sinä Jumalan armoa tarvinnut etkä kaivannut. olit kauas pois poikennut ja eksynyt. perheesi kärsi. kotisiionisi kärsi. sinä vain posrkutit ja keräsit mapeittain tavaraa.. oman korvasyyhysi jälkeen.

Jumalan armo kuuluu tietysti jokaiselle, mutta...

...ylpeitä kavahtaa,
        ei kärsi kopeutta...

• syrjäytetty
        nohyvänenaika kirjoitti:

Olet täysin vastuuton kirjoittaessasi: "Siis, en haluais heihin puuttua, hoitaisin omat asiani, enkä revittelis niitä täällä."

Tämä tarkoittaa, että hyväksyisit itseäsi ja kaikkia muita kohtalotovereitasi kohtaan Gestapon ja juutalaisten vainotoiminnan. Sellaista juuri vl-liikkeen hoitokokoukset olivat. Mieti hyvä iminen, millainen kohtalo on jokaisella hoidetulla ja ulosheitetyllä. Elävältä hautaus. Ei mitään yhteyttä edes omiin lähiomaisiin...

Luokitttelen mielipiteesi vähä-älyisten joukkoon, tai sitten olet sadisti, joka nauttii lähimmäiselle tuotetusta mahdollisimman suuresta vahingosta.

• 38463947349374
        syrjäytetty kirjoitti:

Olet täysin vastuuton kirjoittaessasi: "Siis, en haluais heihin puuttua, hoitaisin omat asiani, enkä revittelis niitä täällä."

Tämä tarkoittaa, että hyväksyisit itseäsi ja kaikkia muita kohtalotovereitasi kohtaan Gestapon ja juutalaisten vainotoiminnan. Sellaista juuri vl-liikkeen hoitokokoukset olivat. Mieti hyvä iminen, millainen kohtalo on jokaisella hoidetulla ja ulosheitetyllä. Elävältä hautaus. Ei mitään yhteyttä edes omiin lähiomaisiin...

Luokitttelen mielipiteesi vähä-älyisten joukkoon, tai sitten olet sadisti, joka nauttii lähimmäiselle tuotetusta mahdollisimman suuresta vahingosta.

Nämä kylmät vl-ihmiset ovat heitä, joita on itsekin hoidettu, he alistuivat aikoinaan hoitoihin.
        Sen takia he eivät pysty tuntemaan empatiaa hoitokokousväkivaltaa kokeneita kohtaan.
        Tunnen paljon vl-ihmisiä, jotka eivät pysty tuntemaan empatiaa ketään kohtaan.

Hoidot olivat hyvä, ne saavuttivat sen, mikä niiden tarkoituskin oli. (Hitler)

• hannestapani
        et sinä muis- kirjoitti:

tanut mainita, että kaiken perustana oli oma lankeemuksesi:

nait koko avioliittosi ajan vierasta muijaa, eli elit synnissä. silloin järjen valokin pimeni. aloit luulla itsessäsi olevasi jotakin etkä ymmärtänyt, että olet tomua ja tuhkaa vain. et sinä Jumalan armoa tarvinnut etkä kaivannut. olit kauas pois poikennut ja eksynyt. perheesi kärsi. kotisiionisi kärsi. sinä vain posrkutit ja keräsit mapeittain tavaraa.. oman korvasyyhysi jälkeen.

Jumalan armo kuuluu tietysti jokaiselle, mutta...

...ylpeitä kavahtaa,
        ei kärsi kopeutta...

Juoruämmien juttujen perusteella voidaan kuka tahansa Sinun tavoillasi tuomita.

Kiitos, että paljastit oman juoruämmien juttujen perässä juoksusi. Kiitos, että paljastit, miten kuka tahansa uskova voidaan tuomita helvettiin. Totuudesta viis. Sitähän vl-liikkeessä ei kenenkään tarvitse selvittää.

Puhukaa vapaasti lähimmäisestä pahaa ja perätömiä. Sehän on koko vl-liikkeen ydin ja elossa olon ydin, ei suinkaan raamatun sanan mukainen armo ja anteeksianto, eikä yksinkertainen Jumalan käskyjen (käskyt 1.-10.) mukainen usko.

• dgfgfljkghjkg

Etkö lyyleri enää uskalla kirjoittaa omalla nikilläsi?

• Sairaat ihmiset.
        38463947349374 kirjoitti:

Nämä kylmät vl-ihmiset ovat heitä, joita on itsekin hoidettu, he alistuivat aikoinaan hoitoihin.
        Sen takia he eivät pysty tuntemaan empatiaa hoitokokousväkivaltaa kokeneita kohtaan.
        Tunnen paljon vl-ihmisiä, jotka eivät pysty tuntemaan empatiaa ketään kohtaan.

Hoidot olivat hyvä, ne saavuttivat sen, mikä niiden tarkoituskin oli. (Hitler)

VL-uskovaiset eivät kykene tuntemaan empatiaa edes yhteisönsä raiskattuja lapsia kohtaan!

• Erilaiset viestit...

Samaa kaksoisviestintäähän harjoittavat myös vl-pedofilia rikollisuuden kohdalla. Ulospäin valehdellaan, että jokainen vl-lastenraiskaaminen hoidetaan myös maallisen oikeuden edessä, vaikka todellisuudessa jopa vl-yhteisön ylkin hohto salaa rikokset ja suojelee rikollisia lain pitkältä kouralta!

• hannestapani

SRK:n harjoittama törkeästä rikoksesta ilmoittamattomuus (,vaikka ilmoitusvelvollisuus koskee kaikkia ja ilmoittamattomuudesta on rangaistuksena enint. 6 kk vankeutta) ja SRK:n harjoittama törkeään rikokseen syyllistyneiden suojelu (vaikka suojelusta on rangaistuksena enint. 1 v vankeutta) on lähetetty uudelleen Oulun poliisilaitoksen tutkittavaksi. Ks. tarkemmin keskusteluketju Tuomiosunnuntain postia:

• etköymmärrä

No, sinun pitää ilmoittaa lähimmälle poliisille, ei SRK:lle eikä täällä palstalla nniitä revitellä. Ei tuo oo oikea tapa hoitaa asiaa ja rakastaa lähimmäistä totuudessa. Tee tietämistäsi asioista heti nyt rikosilmoitus oikeaan paikkaan.

• hannestapani
        etköymmärrä kirjoitti:

No, sinun pitää ilmoittaa lähimmälle poliisille, ei SRK:lle eikä täällä palstalla nniitä revitellä. Ei tuo oo oikea tapa hoitaa asiaa ja rakastaa lähimmäistä totuudessa. Tee tietämistäsi asioista heti nyt rikosilmoitus oikeaan paikkaan.

Julkinen paine ei ole merkityksetöntä. Mitä suurempi julkinen paine asiasta nousee, sitä varmemmin poliisi myös aloittaa tutkinnan.

Olennaista on ensin jouduttaa tutkintapyynnön johtamista SRK:n toimien esitutkinnan aloittamista. Vasta sen jälkeen on syytä niistää poliisia Leena Huovisen jättämän tutkintapyynnön esitutkinnan aloittamatta jättämisestä.

• höpöhöpöhöpölööperi
        hannestapani kirjoitti:

Julkinen paine ei ole merkityksetöntä. Mitä suurempi julkinen paine asiasta nousee, sitä varmemmin poliisi myös aloittaa tutkinnan.

Olennaista on ensin jouduttaa tutkintapyynnön johtamista SRK:n toimien esitutkinnan aloittamista. Vasta sen jälkeen on syytä niistää poliisia Leena Huovisen jättämän tutkintapyynnön esitutkinnan aloittamatta jättämisestä.

Höpöhöpö. Poliisin on aina otettava asia tutkintaan, jos aihetta löytyy. On populismia niistä täällä etukäteen höyrytä. Vähän sivistymätöntä, etten sanois, hannestapani. Luulisi aikuisen ymmärtävän, miten asiat etenevät oikeudessa. Ne on ihan ammattilaisten asioita, ei tämän palstan revittelyaiheita. Toivottavasti rikokset aina selviävät ja rikollist sovittavat tekonsa.

• YUGHUGHIHJNILKLN8954
        höpöhöpöhöpölööperi kirjoitti:

Höpöhöpö. Poliisin on aina otettava asia tutkintaan, jos aihetta löytyy. On populismia niistä täällä etukäteen höyrytä. Vähän sivistymätöntä, etten sanois, hannestapani. Luulisi aikuisen ymmärtävän, miten asiat etenevät oikeudessa. Ne on ihan ammattilaisten asioita, ei tämän palstan revittelyaiheita. Toivottavasti rikokset aina selviävät ja rikollist sovittavat tekonsa.

KIITOSTUESTA,KYLLÄHÄN TOLLASET PERÄTTÖMÄT JA TOISEN KOTOA VARASTAMINEN PÄNNII KUN KO.HENKILÖ yritti KÄÄNTÄÄ ASIAN YMPÄRI MUT HUOMEN AAMUSTA LAITOKSELLE.NIIN HUOMAA SEKIN ETTÄ SYYTTEET PITÄÄ PERUSTUA FAKTOIHIN EI UNET MENE LÄPI MUT RASKASTA PUOLUSTAA OIKEUKSIAAN TOLLASTA NISTI HÖRHÖ MUIJAA VASTAAN

• Kir. joooo.tustai_-t
        YUGHUGHIHJNILKLN8954 kirjoitti:

KIITOSTUESTA,KYLLÄHÄN TOLLASET PERÄTTÖMÄT JA TOISEN KOTOA VARASTAMINEN PÄNNII KUN KO.HENKILÖ yritti KÄÄNTÄÄ ASIAN YMPÄRI MUT HUOMEN AAMUSTA LAITOKSELLE.NIIN HUOMAA SEKIN ETTÄ SYYTTEET PITÄÄ PERUSTUA FAKTOIHIN EI UNET MENE LÄPI MUT RASKASTA PUOLUSTAA OIKEUKSIAAN TOLLASTA NISTI HÖRHÖ MUIJAA VASTAAN

SrK hei tti ta as t yly n kui n .

Onkko tyävalliokun, assa lukkut - aito -ruos ttunu

?

• hannestapani
        höpöhöpöhöpölööperi kirjoitti:

Et tunnu tietävän vallitsevasta poliisin esitukinnan tilanteesta mitään.

Kansalaisia riepoo jo nyt se, että poliisi jättää poikkeuksetta tutkimatta tutkintapyynnöt ja rikosilmoitukset, joista seuraamuksena on enintään SAKKORANGAISTUS. Kuitenkin jo tämä aiheuttaa kansalaisille huomattavia oikeudenmenetyksiä ja taloudellisia tappioita.

Leena Huovisen tutkintapyyntö koski SRK:n johdon ja SRK:n johtokunnan siunaamia rikoksia, joista seuraamuksena on enint. 6 kk tai 1 v VANKEUTTA! Siis kokonaan aivan eri luokan VAKAVASTA RIKOKSESTA!!!! Tämän Oulun poliisilaitos on jättänyt täysin käsittämättömällä verukkeella tutkimatta. Minkään muun poliisilaitoksen en ole kuullut moista tekevän (pl viranomaisrikokset, joiden suojelussa poliisi on törkeällä tavalla kunnostautunut).

Olen eläkkeellä valtion virasta, jonka viran aikana olen itse tehnyt, teettänyt ja johtanut vähintäänkin 2.550 esitutkintaa, joista yhden jutun tutkinta on vaatinut vähintään 3-10 esitutkintaa. Väitän siis tietäväni, miten esitutkinta tulee oikeudenmukaisesti suorittaa...

Oulun poliisilaitoksen toiminta, jossa Leena Huovisen tutkintapyynnön mukaista esitutkintaa ei edes aloitettu ON PÖYRISTYTTÄVÄ ja suojelee törkeään rikokseen, josta on seuraamuksena 2-10 v VANKEUTTA, syyllistyneitä ja heidän suojelijoitaan!!!

Mielipiteesi tarkoittaa sitä, että toivotat nämä pedofiilit raiskaamaan Sinut, mikäli olet lapsi, tai lapsesi, mikäli Sinulla sellaisia on.

Empatiakyky Sinulta uhreja kohtaan puuttuu täysin.

• hannestapani
        Kir. joooo.tustai_-t kirjoitti:

SrK hei tti ta as t yly n kui n .

Onkko tyävalliokun, assa lukkut - aito -ruos ttunu

?

Voisitko täsmentää viestisäsi?

• 7+13

Mihinkä SRk karvoistaan pääsee ?!!

Samat körmyt jatkavat samaa julmuuksiaan hautaansa asti - ja kaikki hiljaa hyväksytään.

• PORIPARAS5

KERROTKO MULLE TYHMÄLLE MITÄ TOI VL-USKOVASELLA TARKOITAT ET SAAN OMAT LYHENTEET PÄIVITETTYÄ

• Sivusta kommenttia

Siis VL-uskovainen tarkoittaa vanhoillislestadiolaista, joka siis uskoo vähän omalla tavallaan virallisesta evankelis-luterilaisesta opetuksesta (Lutherin opetuksesta) poiketen.

• Olen aika terve.

VL-liikeesä hoidetaan, on sairaanhoitajia pajlon, loput on melkein sielunhoitajia, yritän pärjätä ilman heikäläisiä hoitajia.

• lukkoluke

Sidon teidät!! Hah, olette sidottuja!! Umpisolmussa! Tervanarulla! Nippusiteillä! Ketjut ja lukot... Kahleissa! Tiks, lukko kiinni ja avain mereen!

• mikähän se tuo

alaranta oikein kuvittelee olevansa?

on käynyt niin, että kun on tilipussi eikä huolta jokapäiväisestä leivästä, Jumalan valtakuntakin on käynyt halvaksi. surku.

• 29+33

Voisi pikemminkin kysyä, että mitä se SRK luulee olevansa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      275
      4699
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3040
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2877
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      34
      2871
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      77
      1816
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1664
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1429
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1292
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1190
    Aihe