Tiedote 19.11.2011
Suosiotaan räjähdysmäisesti kasvattaneen Paavo Väyrysen kannatus on jo ylittänyt hänen oman kannatuksensa. Presidentinvaalikampanjaa käyvä Väyrynen tekee samalla kansainvälisestikin poliittista historiaa: aiemmin tiettävästi vain Pohjois-Korean presidentti Kim Il-Sung on kyennyt ylittämään oman kannatuksensa.
Väyrysen kannatus ohitti jo Väyrysen kannatuksen
23
130
Vastaukset
- Kapt evp H K
Vaude! Pave on hyvässä vedossa.
Mihinkähän KEPUn messias vielä päätyykään?
- Kana-Aulis
Ei ainakaan ryssälään, niin kun maanpetturisika Anttila.
- Keskusta onpars
Mitäs tuohon sanotte punikit?
- Oik oik
Mitäs tuohon voi sanoa. Tottahan se varmaan on, jos se on tutkittu.
- Keskusta paras
Ainutlaatuista! Tähän ei punikki pysty!
- hyvässä hoidossa
Ei,eikä sikojen kasvatukseen.
- Siinä kaikki
Kateelliset meuhkaavat ja Lipposen terveys jo petti...
- Peukut pystyyn nyt
Väyrynen nitistää vastustajansa yksi kerrallaan. Lopulta kaatuu Sauli "Finland for sale" Niinistökin.
- homma on homma
Hieno juttu. Punikit eivät tähän pysty.
- Jo vain
Väyrynen rulettaa.
- Pave pelastaa kepun
Keskustan vaikeudet ovat johtuneet siitä, että pidettyä ja arvostettua Väyrystä on käsittämättömästi pidetty taka-alalla. Tällä hetkellä on käynnissä todellinen Väyrys-ilmiö, Väyrys-buumi, josta voi tulla kepun poliittisen comebackin loistava alku, jos Väyryselle nyt vain annetaan kaikki mahdollinen tuki eikä anneta Erkon lehdistön mediapelin sumentaa arvostelukykyä.
- äänestän Väyrystä
Pave pelastaa kepun kirjoitti:
Keskustan vaikeudet ovat johtuneet siitä, että pidettyä ja arvostettua Väyrystä on käsittämättömästi pidetty taka-alalla. Tällä hetkellä on käynnissä todellinen Väyrys-ilmiö, Väyrys-buumi, josta voi tulla kepun poliittisen comebackin loistava alku, jos Väyryselle nyt vain annetaan kaikki mahdollinen tuki eikä anneta Erkon lehdistön mediapelin sumentaa arvostelukykyä.
Mediamogulit ovat kehuneet että ovat valinneet kolme viimeistä presidenttiä Suomeen.
Nyt on kansan vuoro valita. - Paavo rulez!
Pave pelastaa kepun kirjoitti:
Keskustan vaikeudet ovat johtuneet siitä, että pidettyä ja arvostettua Väyrystä on käsittämättömästi pidetty taka-alalla. Tällä hetkellä on käynnissä todellinen Väyrys-ilmiö, Väyrys-buumi, josta voi tulla kepun poliittisen comebackin loistava alku, jos Väyryselle nyt vain annetaan kaikki mahdollinen tuki eikä anneta Erkon lehdistön mediapelin sumentaa arvostelukykyä.
Nyt Väyrysen kannatus on jo ohittanut Väyrysen kannatuksen. Mihin Paavo vielä pystyykään?
- Golden Eye
Pave pelastaa kepun kirjoitti:
Keskustan vaikeudet ovat johtuneet siitä, että pidettyä ja arvostettua Väyrystä on käsittämättömästi pidetty taka-alalla. Tällä hetkellä on käynnissä todellinen Väyrys-ilmiö, Väyrys-buumi, josta voi tulla kepun poliittisen comebackin loistava alku, jos Väyryselle nyt vain annetaan kaikki mahdollinen tuki eikä anneta Erkon lehdistön mediapelin sumentaa arvostelukykyä.
Väyrynen on suositumpi kuin Väyrynen.
- J.S. Bach
Tätä menoa Väyrynen voittaa toisella kierroksella Väyrysen.
- yksi taaksepäin
Ohittaako mukin mitalla itsensä, vai peruuttaa askeleen taaksepäin?
http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/vayryset-kuin-kuninkaallisia-huikea-vaalituote-markkinoille/art-1288434357650.html
- Emäntä 56
Vau!
- Tral-lal-laa!
Kepu nousuun ja kusi housuun!
- eläkööön
Maalisvaaleissa Paavo nousee Presidentiksi!
- Sekavata on
Järjestetäänkö maaliskuussa sellaiset pres.vaalit, joissa Väyrynen on mukana? Ilmeisesti ihan yksinään, vai miten toimitaan, että Väyrysestä tulee presidentti? Tarvitaanko Ikuisen Neuvostoliiton apua? Entä kuka valitaan tammikuussa, jos Väyrynen valitaan vasta maaliskuussa?
- KauKe
Väyrynen on tehnyt siinä hyvää työtä,että on saanut pudotettua tuon öykkäri Lipposen jo viidennelle sialle. Siitä pitäisi antaa mitalli jo Väykylle, että punapaavot on saatu hännille, kiitos siitä Väykky.
Niinistö, Väyrynen ja Soini ovat kaikki rehtiä Suomalaisia miehiä, joista voi tulla presidentti kenestä vaan. Suomi on silloin turvallisissa käsissä, taas pitkästä aikaa, onko peräti kolmekymmentä vuotta kun näin hyvin on viimeksi asiat ollut. - ‹(•¿•)›
Näinkö se homma etenee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664