Väyrysen kannatus ohitti jo Väyrysen kannatuksen

Kampanja!

Tiedote 19.11.2011
Suosiotaan räjähdysmäisesti kasvattaneen Paavo Väyrysen kannatus on jo ylittänyt hänen oman kannatuksensa. Presidentinvaalikampanjaa käyvä Väyrynen tekee samalla kansainvälisestikin poliittista historiaa: aiemmin tiettävästi vain Pohjois-Korean presidentti Kim Il-Sung on kyennyt ylittämään oman kannatuksensa.

23

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapt evp H K

      Vaude! Pave on hyvässä vedossa.

    • Mihinkähän KEPUn messias vielä päätyykään?

      • Kana-Aulis

        Ei ainakaan ryssälään, niin kun maanpetturisika Anttila.


    • Keskusta onpars

      Mitäs tuohon sanotte punikit?

      • Oik oik

        Mitäs tuohon voi sanoa. Tottahan se varmaan on, jos se on tutkittu.


    • Keskusta paras

      Ainutlaatuista! Tähän ei punikki pysty!

    • hyvässä hoidossa

      Ei,eikä sikojen kasvatukseen.

    • Siinä kaikki

      Kateelliset meuhkaavat ja Lipposen terveys jo petti...

      • Peukut pystyyn nyt

        Väyrynen nitistää vastustajansa yksi kerrallaan. Lopulta kaatuu Sauli "Finland for sale" Niinistökin.


    • homma on homma

      Hieno juttu. Punikit eivät tähän pysty.

    • Jo vain

      Väyrynen rulettaa.

      • Pave pelastaa kepun

        Keskustan vaikeudet ovat johtuneet siitä, että pidettyä ja arvostettua Väyrystä on käsittämättömästi pidetty taka-alalla. Tällä hetkellä on käynnissä todellinen Väyrys-ilmiö, Väyrys-buumi, josta voi tulla kepun poliittisen comebackin loistava alku, jos Väyryselle nyt vain annetaan kaikki mahdollinen tuki eikä anneta Erkon lehdistön mediapelin sumentaa arvostelukykyä.


      • äänestän Väyrystä
        Pave pelastaa kepun kirjoitti:

        Keskustan vaikeudet ovat johtuneet siitä, että pidettyä ja arvostettua Väyrystä on käsittämättömästi pidetty taka-alalla. Tällä hetkellä on käynnissä todellinen Väyrys-ilmiö, Väyrys-buumi, josta voi tulla kepun poliittisen comebackin loistava alku, jos Väyryselle nyt vain annetaan kaikki mahdollinen tuki eikä anneta Erkon lehdistön mediapelin sumentaa arvostelukykyä.

        Mediamogulit ovat kehuneet että ovat valinneet kolme viimeistä presidenttiä Suomeen.

        Nyt on kansan vuoro valita.


      • Paavo rulez!
        Pave pelastaa kepun kirjoitti:

        Keskustan vaikeudet ovat johtuneet siitä, että pidettyä ja arvostettua Väyrystä on käsittämättömästi pidetty taka-alalla. Tällä hetkellä on käynnissä todellinen Väyrys-ilmiö, Väyrys-buumi, josta voi tulla kepun poliittisen comebackin loistava alku, jos Väyryselle nyt vain annetaan kaikki mahdollinen tuki eikä anneta Erkon lehdistön mediapelin sumentaa arvostelukykyä.

        Nyt Väyrysen kannatus on jo ohittanut Väyrysen kannatuksen. Mihin Paavo vielä pystyykään?


      • Golden Eye
        Pave pelastaa kepun kirjoitti:

        Keskustan vaikeudet ovat johtuneet siitä, että pidettyä ja arvostettua Väyrystä on käsittämättömästi pidetty taka-alalla. Tällä hetkellä on käynnissä todellinen Väyrys-ilmiö, Väyrys-buumi, josta voi tulla kepun poliittisen comebackin loistava alku, jos Väyryselle nyt vain annetaan kaikki mahdollinen tuki eikä anneta Erkon lehdistön mediapelin sumentaa arvostelukykyä.

        Väyrynen on suositumpi kuin Väyrynen.


    • J.S. Bach

      Tätä menoa Väyrynen voittaa toisella kierroksella Väyrysen.

    • Emäntä 56

      Vau!

    • Tral-lal-laa!

      Kepu nousuun ja kusi housuun!

    • eläkööön

      Maalisvaaleissa Paavo nousee Presidentiksi!

      • Sekavata on

        Järjestetäänkö maaliskuussa sellaiset pres.vaalit, joissa Väyrynen on mukana? Ilmeisesti ihan yksinään, vai miten toimitaan, että Väyrysestä tulee presidentti? Tarvitaanko Ikuisen Neuvostoliiton apua? Entä kuka valitaan tammikuussa, jos Väyrynen valitaan vasta maaliskuussa?


    • KauKe

      Väyrynen on tehnyt siinä hyvää työtä,että on saanut pudotettua tuon öykkäri Lipposen jo viidennelle sialle. Siitä pitäisi antaa mitalli jo Väykylle, että punapaavot on saatu hännille, kiitos siitä Väykky.

      Niinistö, Väyrynen ja Soini ovat kaikki rehtiä Suomalaisia miehiä, joista voi tulla presidentti kenestä vaan. Suomi on silloin turvallisissa käsissä, taas pitkästä aikaa, onko peräti kolmekymmentä vuotta kun näin hyvin on viimeksi asiat ollut.

    • ‹(•¿•)›

      Näinkö se homma etenee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe