NYT mä valitan!

kipuzombie

=)

Oon siis päivät kotona lasten kanssa, tavallisesti tykkään ulkoilla ja kotona touhuta ja siivoilla, leikkiä pelata jne. mut nää alkuviikot sucks! eilen otin trexania ja vielä tätä päivää oon ihan tokkuras ja väsynyt, tosin valvoin myös kuopuksen kanssa viime yön. Mulla todettu selkärankareuma mut epäilen ite enemmän nivelpsoria iho-oireidenkin vuoksi. särkylääkkeenä hyvin auttanut naproxeeni mut tuntuu et henkinen jaksaminen on pahempi juttu. En jaksa päiviä ilman päiväunia, tosin ne on tosi harvoin mahdollisia.
Onkohan muita äitejä jotka samoissa tilanteissa ollut? Ku sais edes 2h päivästä omaa aikaa, voisin nukkua jos väsyttää tai sit mennä lenkille, koska sekään ei pahaa näille kivuille varmaa tekisi? En tiedä pitäskö antaa periks ja hakea muksuille päiväkodista hoitopaikat, vois sitte sairasloman loppuun miettiä mitä sitten teen. Kuntoutuskin vois olla hyödyksi, mut miten pärjään viikot jossai näkemättä lapsiani...niin ja mieskin on 10-12h / vrk töissä......... Onkohan mulla ylipäätään nämä reumalääkkeetkään kohdillaan kun vaivoja kuitenkin piisaa...

7

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viljaton.
    • kysynpähänvaan

      mitäs se sit auttanee? onko helpompi pukea ja kanniskella uhmaikäsii lapsia jos on kipeät nivelet tms...????

      • kysynpähänvaan

        niin tai pääsekasin just nautituista lääkkeistä.......


    • viljaton.

      Viljojen poisjättö ja riittävä D-vitamiini auttaa oireisiin.

      Pääsee vähemmällä lääkityksellä ja lapsien kanssa ulos :)

      Mksi olet tehnyt lapsia?

    • Sairas

      Hei ap. Ymmärrän väsymyksesi. Itse sairaustuin todella vaikeasti lapseni ollessa vain vauva. Viljattoman asiaton kommentti "miksi olet tehnyt lapsia" kannattaa jättää omaan arvoonsa. Kun on tosi tosi kipeä ja hoitaa muita, eikä voi hoitaa itseään, se ymmärrettävästi väsyttää ja ahdistaa. Kivut voivat olla hirvittävät. Toivottavasti tilanteesi on parempi. Mene ihmeessä kuntoutukseen, kestät varmasti eron lapsistasi, kuntoutuksessa saat kerätä voimia ja saat tietoa ja neuvoja vointiisi.
      Ja lapset voi laittaa esim. osapäivähoitoon jos sinun kuntosi sitä edellyttää. Meillä mies vei vauvan hoitoon aamulla ja minä hain. Olin tosin niin kipeä, etten saanut häntä edes turvavöihin ilman hoitajan apua. Se oli rankkaa aikaa. Mutta siitä selvittiin. Voimia sulle! Muistathan että lapset ovat lahja, ja auttavat sinua pysymään liikkeessä ja antavat sinulle syyn olla ja elää. Kivut ilman lapsia voisivat olla vielä hirvittävämmät psyykkisellä tasolla, kun on aikaa keskittyä vain itseen. Asioilla on monta puolta.

    • kipuzombie

      pientä valoo tässä näkyvissä. olen mahdollisesti pääsemäs kuntoutukseen maaliskuussa 2012. :D
      Joo, ei mulla kyllä ollut tietookaan kun kakskymppisenä ekan lapsen SAIN et oisin sairastumassa tälläseen. Näin se elämä vaan menee. Luojalle kiitos ehdin saamaan kolme tervettä lasta koska nyt en kyllä enää tekisi yhtäkään. Jostakin vaan noit henkisiä voimavaroja lisää vielä niin hyvä tästä tulee!

    • tsemppiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      233
      14204
    2. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      49
      3429
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      323
      2819
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1651
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      56
      1182
    6. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1130
    7. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1069
    8. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      62
      1055
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      61
      995
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      58
      989
    Aihe