Mitä vois jussina tehä Kokkolassa? Ollaan tulossa sinne kamujen luokse, mutta kukaan ei ole aiemmin jussina siellä ollut. Onko mitn tapahtumia tms? Mitkä on hyviä baareja? Missä voisi grillailla ja muuten vain hengailla? Katoin, että siellä olisi myös jtn risteilyjä, onko hyviä? Kantsiiko mennä? Kiitos vastauksista!!
Mitä jussina Kokkolassa??
Maiska
2
297
Vastaukset
- marza
kattoon vaikka kokkolan kotisivuilta.en kyllä usko, eikä tietääkseni siellä oikein ole suurempaa ohjelmaa juhannuksena..mutta eihän sitä välttämäti tarvikkaan olla jos vaan on kavereita joiden kans pitää hauskaa!hyvää jussia sulle=)
- gy7uhnb
kokkolalaiset menee kalajoelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221