Mehiläinen ja Terveystalo kusettavat suomalaisia. Koska yksityinen terveydenhuolto on KELA korvattua, saavat ko. yritykset jokaisesta käynnistä suomalaisten veronmaksajien rahoja.
Molemmat sekä Mehiläinen että Terveystalo ovat ulkomaisten pääomasijoittajien omistuksessa. Näiden tytäryhtiöiden liikevoitto siirretään konserniavustuksina emoyhtiöille. Näin ko. firmat kuppaavat suomalaista verorahaa veroparatiisimaihin.
Mehiläinen ja Terveystalo eivät maksa veroja Suomeen.
Älkää käyttäkö ulkomaalaisomisteisia terveyspalveluyhtiöitä vaan kotimaisia.
Mehiläinen ja Terveystalo - Kusetusta?
20
6458
Vastaukset
- kylläsetotuustunkee
Niin, näin uutisista, tämähän on Suomen valtion hyväksikäyttämistä.
Joo Mehiläisen asiakas tietää että ei ole sitten kovin isänmaallinen. - Vitutttaaaaa
Mitä sitten pitäisi käyttää? Arvauskeskustako? Itse aikoinaa jäin pyörimään
työterveyteen ja se oli paha virhe. Olisi heti pitänyt mennä yksityiselle!!
Vitunko väliä sillä, mihin ne rahat menee kun itse on maksava osapuoli.
Pääasia on, että terveys säilyy! - höpsis-löpsis...
Niin ne monet ulkomaisomisteiset firmat maksavat veronsa cayman-saarille.
Eli älkää ostako vaatteita sun muita tilpehöörejä noilta firmoilta.
Se vaan on nyt niin, että monet firmat ovat Suomessa entistä enemmän ulkomaalais omistuksissa. Ja se on sitä hienoa "globalisaatiota", jota päättäjämme ovat hienoin sanakääntein kehuneet. - ei arvauskeskukseen
sieltä siis mehiläisestä saa oikeita diagnooseja mitä ei meidän tapauksella saanut mistään ,eli ihan sama mihin rahat menevät kun hoito on huippu tasoa,kiitos ja kumarrus,kaikkille mehiläisen työntekijöille hyvästä hoidosta..:)
- lapuan lääkkeet
en kyllä saanut apua edes mehiläisestä.
terveystalosta kotkasta kyllä löytyi pätevä radiologi joka suostus kuvaamaan pohkeeni ja tulppahan se siellä oli, niinkuin olin epäillytkin .keskussaisaalassa oltiin ihan hukassa siis no en nyt viitsi tässä kaikkee ladella, mutta todella törkeetä käytöstä.
missään muussa ammattiryhmässä ei kyllä ole niin tyhmiä ihmisiä kuin .......
arvaus keskuksesta nyt puhumattakaan - Ykskaksvaan
Minusta tässä nyt törmätään asennekysymyksiin: terveydenhoitohenkilökunnan pitäisi tehdä työtään kutsumuksesta eikä ajatella rahaa. Toki kannatan suomalaisten tuotteiden ja palveluiden ostamista, mutta siinä kohtaa jos erehdyn suuren lääkäripalveluketjun asiakkaaksi, niin minulle on ihan sama, mihin se pulju veronsa maksaa.
Minun kokemukseni yksityislääkäreistä (etenkin Mehiläisen lääkäreistä) on niin karmaiseva, että yritän välttää niitä viimeiseen saakka ja jos käytän, niin käytän pieniä asemia. Minulta yksityislääkäri diagnosoi vakavan sairauden ja aloitti siihen tehoavan hoidon antamatta minulle tietoja lääkityksen seurantakokeista ja mahdollisista vakavistakin sivuvaikutuksista. Tämä selvisi sitten siinä kohti, kun heräsin sairaalasta muutaman viikon kuluttua. Alkuperäinen diagnoosi oli väärä (ja asetettu aivan liian vähäisillä tutkimuksilla) ja lääkitys oli minulle hengenvaarallinen, mikä olisi selvinnyt seurantaverikoikeissa, jos ne olisi otettu.
Eikä ole ainoa negatiivinen kokemukseni kyseisestä talosta. Viidesti olen käynyt ja neljällä kertaa olisin saanut tk:sta parempaa palvelua huomattavasti halvemmalla. - sydämen asialla
Ei minulla riitä enää moraalia mennä Terveystaloon tai Mehiläiseen. Diacor on taatusti suomalainen ja vielä hyväntekeväisyyslaitoksen omistama. Sinne siis jatkossa rykimään!
- Näin on...
Samaa mieltä täälläkin....olen ollut tyytyväinen siellä saamaani hoitoon!
- Näin on...
- Näin on...
- 2+4
Sairaala ORTON on kotimaisen säätiön, eli Invalidisäätiön omistama ja vielä perustettu sotainvalidien kuntouttamiseen.
Minä en lahjoita veroeurojani ulkomaisille pääomasijoittajille.
- SDFSDF
Mehiläisestä olen saanut avun. Arvauskeskuksesta vittuilua ja buranareseptin murtuneeseen ranteeseen.
- Käytetään molempia
Meillä käytetään molempia, itse asioin Terveystalossa, mies Mehiläisessä, apu on tullut nopeasti ja erikoislääkärit ammattitaitoisia.
- Kipiäkää enää
Lääkäritalo Seinäjoella on yksityinen ja Suomalainen.. ja toimii.
- Killekalle
Kyllä jokaisen itseään kunnioittavan suomalaisen pitäisi välttää tollaisia roskafirmoja. Etenkin valtion laitokset jotka toimivat verorahoilla, ei saisi missään tapauksessa käyttää Mehiläistä eikä Terveystaloa!
- lapuan läääkkkeet
edelleen kiitän terveystalon toimintaa kotkassa. ainoa mikä on varmaa , ilman tuota taloa en olisi enää hengissä.
kyllä minä menen sinne mistä saa apua ja ihmistä kohdellaa asiallisesti, siinä vaiheessa ei ole aikaa ajatella minne ne rahat menee.
hukkaanhan ne menee julkisella sekä yksityisellä turhaan juoksemisestakinItse olen käyttänyt paljonkin Mehiläisen palveluja lähinnä ortopedian puolella, polven magneettikuvaus oli noin 700 euroa. Mehiläisen ortopedi antoi nyt vinkin toisen polven kuvaukseen, että Hesassa on kilpailua asiakkaista ja vasen polvi kuvattiin Helsingin magneettikuvauksessa, 195 eur. Odottaessa sai mukaan lausunnon, tosi hyvä palvelu. Sain Tampereen Koskiklinikan Härköselle ajan, ja sieltä lähete yleiselle puolelle tähystykseen. Loistava palvelu tampereella, ja vielä kotimainen yritys. Taidan jättää Mehiläisen palvelut jatkossa vähemmälle.
- JuuJuuLuu94
Itse olen ravannut reilut kaksi vuotta julkisen terveydenhoidon huollettava ja olen jo niin kyllästynyt omiin oireisiini ja kipuihini että en enää jaksanut aloittaa uudelleen kun tk:sta sanottiin että "ei me voida sua enää suoraan tänne erikoisosastolle ottaa, takaisin päivystyksen kautta lähetteellä tänne". Rahaa mennyt ihan hukkaan, eikä paljoa selvinnyt. Nyt aika on varattuna Mehiläiseen ja toivon saavani vastauksia.
- jantteri2
joo sama homma TK arvausten kekus, oireet vaan laajentunee,toristain pääsee mehiläiseen maksaahan se mutta huippu osaajia, vika löytyy sitä ei veikata. julkinen terveydenhuolto on hukassa,hauskinta se kun sanottii että sanoin että en selviä ku kovat kivut,antoi 800buranaa
- Hyvää hoitoa
Onhan se puolta parempaa hoitoa kuin 400:lla buranalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657