Haluaisimme poikaystäväni kanssa kokeilla peppuseksiä. Kuitenkaan en halua että tapahtuma muuttuu millään tapaa sotkuiseksi. Kuinka siis peräsuolen huuhtelu tehdään ja mistä siihen tarvittat välineet voisi saada? Huuhteletteko aina peräsuolen ennen peppupanoja?
Peräsuolen huuhtelu?
11
7100
Vastaukset
- enemarotica
Periaate on hyvin yksinkertainen: Paksusuoleen valutetaan vettä, ja sitten se vesi lasketaan pöntöön. Mukana tulee kiinteät tavarat. Halvimmat laitteet saa apteekista, tai sitten jostakin erotiikkaliikkeestä.
Yleensä huuhdellaan, ja usein ihan huvikseen myös. - kokeilun.haluinen
Paksusuoleen asti? hui. Luulin että vain peräsuoli huuhdellaan.: O Onko tässä sitten jotain riskejä?
- kaksneljä
ihan tavallisella suihkullakin saa homman hoidettua - varsinkin, jos suihkun saa kapeammaksi ja kovemmalla paineella tulevaksi. Kokeiltu on.
- ei painetta
Tavallisella suihkulla, mutta ei painetta. Otetaan yläsuihkusta suihkupää pois, jää pelkkä letku. Laitetaan vesi valumaan. Asetetaan letkun pää reiän suulle, ja suihkunapista vetäen annostellaan vesimäärä. Ei saa laittaa liikaa vettä kerralla, vaan huuhtelu on tehtävä n. 3 kertaa pienellä vesi määrällä.
- Lapsonen
ei painetta kirjoitti:
Tavallisella suihkulla, mutta ei painetta. Otetaan yläsuihkusta suihkupää pois, jää pelkkä letku. Laitetaan vesi valumaan. Asetetaan letkun pää reiän suulle, ja suihkunapista vetäen annostellaan vesimäärä. Ei saa laittaa liikaa vettä kerralla, vaan huuhtelu on tehtävä n. 3 kertaa pienellä vesi määrällä.
Mitä tapahtuu jos laittaa liikaa vettä?
- L. Apamato
Lapsonen kirjoitti:
...KOKO ELÄMÄ RÄJÄHTÄÄ...
- ei painetta
Lapsonen kirjoitti:
Liika vesi menee liian pitkälle, ja valuu pitempään pois. Huuhtelu ei vaadi koko suolen pesua, vaan ihan sen loppuosan. Kyllä sen määrän oppii tuntemaan, mikä on liikaa, mikä ei. Vedet tulee paremmin pois, jos käyttää jotain liukastetta huuhtelun aikana. Suolesta voi kuitenkin tulla uutta tavaraa tilalle, joten riippuu yksilöstä, miten kauan puhtaus kestää.
- Tupac Soiree
ei painetta kirjoitti:
Liika vesi menee liian pitkälle, ja valuu pitempään pois. Huuhtelu ei vaadi koko suolen pesua, vaan ihan sen loppuosan. Kyllä sen määrän oppii tuntemaan, mikä on liikaa, mikä ei. Vedet tulee paremmin pois, jos käyttää jotain liukastetta huuhtelun aikana. Suolesta voi kuitenkin tulla uutta tavaraa tilalle, joten riippuu yksilöstä, miten kauan puhtaus kestää.
Liika vesi menee liian pitkälle ja tuo mukanaan ulostetta ylempää suolesta. Oikea tapa on laittaa vain noin 1 ... 1.5 desilitraa vettä kerrallaan, odottaa hetki ja sitten antaa sen tulla pois. Uusitaan, kunnes ulostulevan väri ei ole ruskeaa.
Jos aikoo tuota kokeilla seksiä varten niin kannattaa tehdä se pari ekaa kertaa ilman seksiä. Sillä tavalla oppii oikean määrän vettä ja sen, tuleeko huuhtelun jälkeen esimerkiksi 10 minuuttia myöhemmin ylläreitä...
Apteekin suolenhuuhtelupussi on tuohon kätevä. Siinä paine pysyy pienenä eikä vesi syöksy liian syvälle.
- Juoma
Lähtee jano ;)
- butler
Jos kaikki toimii, niinkuin pitääkin, niin ei tarvitse huuhdella. On näet niin, että oli huuhdeltu tai ei, niin kikkelin nokassa saattaa olla jälkeenpäin nokare kakkaa. Lähtee pesemällä pois. Joskus taas vaikka ei huuhtelua ole ehtinyt mitenkään suorittaa, niin homma on puhdasta ja raikasta.
Huuhtelulla sinänsä kyllä saattaa olla ihan terveellinenkin vaikutus
- mäntä liikkuu
Kunnon vehkeissä on aina mutterin juuressa ruuvilukitetta, joten kone toimintaan ja turhat nirsoilut pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342625- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732229Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512171Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 621894
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191783- 861622