Eli sinä kiva nainen jonka kanssa rupattelin muutaman sanan ja toivoit vielä että törmäillään nii olisi kiva törmäillä uudestaan. Tämä siis tapahtui tuossa klo 18.30 jälkeen :)
Koiran kanssa lenkillä
12
571
Vastaukset
- lallilei
Missähän päin Kuopiota?
- koiran kävelyttäjä
Petosella päin tapahtui tämä
- Puliukko.
Taas näitä pimperon vonkaajia....
- koiran kävelyttäjä
Mut minäpä en ookkaa pimperoo vonkaamassa vaan sitä jutustelua vailla. Eri asia on sitten johtaako se mihinkään ;)
- vilahdus vai viuhahs
Jutustele vaan sille meijän Mustille mutta älä tule minulle suutas aukomaan. Mustia et pääse kyllä kiksauttamaan vaikka kuinka selität sillä musti voi pallista puraista. Sitä paisti mulla on tekohampaat ja ajoittain virtsankarkailua joten en oo susta kiinnostunut edes juttelu mielessä kunahn vaan jotain sanoin päästsäkseni näistä vilauttelijoista eroon hienovaraisesti
- koiran kävelyttäjä
Jälleen nähtiin ja täytyy sanoa että kaunista on katsella :)
- koiran kävelyttäjä
Pakko vielä myöntää, että olen nyt kolmatta päivää yksin kotona vetänyt käteen, kun muistelen tapaamistamme! Koiraakaan en ole kunnolla ehtinyt käyttämään! Toivottavasti tapaamme pian taas uudelleen, niin saan uutta materiaalia.
- se oikea kävelyttäjä
Sinä voitkin olla joku sairas yksilö minä kuitenkin olen terve suomalainen mies. Että runkkaile rauhassa vaan.
- yguhi809uo+ió
se oikea kävelyttäjä kirjoitti:
Sinä voitkin olla joku sairas yksilö minä kuitenkin olen terve suomalainen mies. Että runkkaile rauhassa vaan.
Terve mies ei halua naiselta jutustelua vaan pillua....
- poispois
Kaikki ne on jotenkin kieroja luonteeltaan jos täältä yrittää vonkailla koiranulkoiluttajia jos oot normaali niin et ois tänne kirjoittanut
- 16+14
Kertoisitko tarkemmin esim. millanen koira.
- koiran kävelyttäjä
En mä siitä koirasta niin vaan siitä naisesta ;) Tumma nainen ja siinä 40 kieppeillä iältään arvioisin. Normaalivartaloinen ja hymysuinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894