Miksi

Hanna

..lauloi playbackinä Kaivarissa??

9

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • min

      niin just.. ihan törkeetä.. eikö meinaa ääni kestää.. vai onko tullu jo ni ylpeeks ettei voi laulaa livenä vai hä??

      • masie

        Ettekö te tienneet, että Hanna ei ihan oikeesti laulanut Idolseissa vaan nauhalta lauloi joku muu. Hanna vain aukoi suutaan ;)


    • Music

      On äärimmäisen ihmeellistä, että henkilö, joka on voittanut LAULUkilpailun laulaa live-konsertissa playbackinä... Kaipaisin selkeitä perusteluja ja selityksiä. Jos hän olisi ollut haluatko playbacklaulajaksi kilpailussa, niitä ei tarvittaisi. Näin ei kuitenkaan ollut. Pupuko pöksyssä vai ammattitaidon puutetta?

      • minä

        sanoi olevensa kuumeessa ja flunssassa edellisenä päivänä kun oli Kissillä vieraana ja sen kyllä kuuli äänestä.Toivottavasti syy oli se.Joka tapauksessa,Hannan ääni kuulostaa vielä huomattavasti paremmalta livenä.


      • daredevil111
        minä kirjoitti:

        sanoi olevensa kuumeessa ja flunssassa edellisenä päivänä kun oli Kissillä vieraana ja sen kyllä kuuli äänestä.Toivottavasti syy oli se.Joka tapauksessa,Hannan ääni kuulostaa vielä huomattavasti paremmalta livenä.

        Kyllä kaikkialla sanotaan että syynä oli kuume sekä flunssa... Toivottavasti Hanna paranee pian:):):):)


    • masie
    • mia

      tuolla on jo aikaisemmin kerrottu "Hanna on sairas" osiossa, että hannalla oli kova flunssa. Joten on ymmärrettävää että hän lauleskeli playpackinä

    • tere

      olisit kuunnellu nrj:tä ja kissii torstai ja perjantai, ni olisit tiennyt että hannalla oli kova flunssa jonka syystä hän ei vetänyt livenä...

    • minä taas

      Minä luulin aluksi aivan samoin kuin sinäkin luulit..se lauloi vaan niin hyvin, ihan totta mulla on se levy ja se jossain kohdin poikkesi alkuperäisestä ja vielä tiedoksi, vaikka hanna olisi laulanut päkkinä, se olisi johtunut siitä ettei noin tuoreen artistin ääni voi vielä kestää moista keikuttelua! Kestää kumminkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe