Tämä ei ole siis mikään deittipalsta. Itsekin olen tyttö (13 v) ja haluan vain tietää, kuinka erilaisia muut ovat ulkoisen muodon perusteella. Mistä kukakin pitää. Kaikki ovat mielestäni kauniita, jos osaa uskoa siihen. Nämä asiat haluan tietää (olen merkannut omani, mutta jos kopioitte, niin voi sitten poistaa sen, mitä itse olen kirjoittanut:
Hiukset:
a) Väri? - Luonnostaan vaaleat, mutta joskus puoli vuotta sitten laitoin muutaman punaisen ja mustan raidan. Ajattelen kohta värjätä osan punaiseksi kestovärillä.
b) Pituus? - Olkapäille saakka. Aion hieman leikauttaa pois (noin 5 cm).
c) Rakenne? Kerroksittain leikatut. Aion seuraavalla kampaajakerralla korostaa sitäkin.
d) Kuinka usein peset? - 3-4 kertaa viikossa.
Kasvot:
a) Silmien väri? - Hmm... Olisiko sinivihreät? Tai sitten vaan vihreät. Pikkulapsena minulla kyllä oli aivan kirkkaan siniset, mutta nykyään vihertävät.
b) Miten meikkaat? - Meikkaan joka päivä, mutta en yleensä kauhean paljoa. Poikkeuksiakin on. Yleensä hieman kajaalia, ripsiväriä, hieman huulikiiltoa, meikkivoidetta jos tarvii, joskus värjäsin kulmat, mutta en kauheasti enää, joskus hieman valkoista tai harmaata luomiväriä.
c) Onko lävistyksiä? - No korvissa on kahdet korvikset kummissakin ja rustolävitys. Kasvoissa on ainoastaan nenäkoru (musta tappi, pinkki kivi) ja kohta otan mahdollisesti kulmaan lävistyksen.
d) Onko paljoa finnejä? - No yleensä ne tulevat niin, että yksi tai kaksi sitkeää finniä kerrallaan. Nyt juuri ei kauheasti ole, koska pesen kasvoni useita kertoja päivässä.
e) Kulmien väri? - Vaaleanruskeat. Ennen oli hieman tummemmat, nyt vaaleammat.
f) Kasvojen muoto? - Aika pyöreä, ja joskus siitä on minua kiusattukin. Ei kyllä enää. Monet kehuvat nätiksi, mutta itsehän aina pitää muita kauniimpina. Etenkin tämän ikäisenä.
Keho:
a) Ihon väri? - Todella vaalea. Monet sanovat, että minusta näkee ihan lävitse.
b) Onko tatuointeja? - Ei vielä. Ja jos otan, niin otan mahdollisesti jonkun kirjoituksen niskaan ja ranteeseen japanilaisen ystävyyden symbolin.
c) Ruumiinrakenne? - On haukuttu läskiksi, mutta monet sanovat, että olen hoikka. Minulla on syömishäiriö silti. Painan 38-39 kg ja olen 147 cm pitkä.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Hieman goottityylisiä. En kauhean. Yleensä joku repaleinen paita ja farkut ja tennarit. Ihan vaan perusvaatteita joskus. Ihan riippuu päivästä.
b) Lempiväri? - Verenpunainen ja turkoosi. Pinkki on myös ihana :D
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Todella paljon. Siinä nähtävästi syy kiusaamiseen.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - No ihan perusnätit korut. Joskus hieman isommatkin riipukset käy. Vaihtelee.
e) Hienot kengät? - Tennarit, joskus saappaat, joissa on hieman korkoa. Joskus vain pinkit saappaat, joissa on musta pohja. Käytän myös kesällä paljon sandaaleja.
Vastatkaa, jos haluatte ja toistan vielä: TÄMÄ EI OLE DEITTI-ILMOITUS! :D:D Kiitos!
Tytöt! Kuvailkaa omaa ulkonäköänne.
101
1862
Vastaukset
- bloaaaaaa
Hiukset:
a) Väri? - luonnollisen vaaleet, oma väri :D .
b) Pituus? - vähän yli olkapäät.
c) Rakenne? iha normit, leikkaan varmaan koht kerroksittain.
d) Kuinka usein peset? - joka päivä yleensä
Kasvot:
a) Silmien väri? -sinivihreät.
b) Miten meikkaat? - vähän kajaalii, ripsarii, meikkivoidet ja puuterii. Meikkaan melkein aina jos menen 'ihmistenilmoille'
c) Onko lävistyksiä? - Kummaski korvas yhet reijät, sekä napakoru.
d) Onko paljoa finnejä? - Ei nyt paljoo, mut kylhän niitäkin välil on naamas, mut onneks mulla ne on yleensä pienii :D
e) Kulmien väri? - nooh semmnonen vaaleanruskee
f) Kasvojen muoto? - vähän semmonen pyöree
Keho:
a) Ihon väri? - aika normaali, useimpia kavereitani hieman ruskeampi
b) Onko tatuointeja? - ei
c) Ruumiinrakenne? - 172 cm 62 kg, kehosta näkee et harrastan urheilua (futis), vatsan ja jalkojen lihakset erottuu hieman paremmin kuin normi-ihmisil :D
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - yleensä farkut, joku paita ja villatakki. koton ihan lökäreis :)
b) Lempiväri? - sininen ja vihree
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - No en ny oikein, mut en kulje missään merkkivaatteis tai muoti uutuuksis
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - semmotteet söpöt pikkuset, hopeiset.
e) Hienot kengät? - tennarit, juhlis jotkut korkkarit- abbeycreu
Hiukset:
a) Väri? - Kultasen ruskee
b) Pituus? - suunnillee vyötärölle
c) Rakenne? - öö? paksut ja vähän kerroksittain?
d) Kuinka usein peset? - aina treenien jälkeen (eli n 5 kertaa viikos)
Kasvot:
a) Silmien väri? - toinen sellane turkoosin sinine ja toine merenvihree :D
b) Miten meikkaat? - öö luonnollisesti, siististi? hyvin? :DD
c) Onko lävistyksiä? - kolmet korvikset (siis molemmis korvis)
d) Onko paljoa finnejä? - ei jos pesen meikit iltasin
e) Kulmien väri? - sama ku hiusten suunnillee
f) Kasvojen muoto? - ovaali, siro
Keho:
a) Ihon väri? - ruskettunut vaalea
b) Onko tatuointeja? - 1
c) Ruumiinrakenne? - pitkä, hoikka, siro.. hyvännäkönen? :D
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - kivoja ja omaperäsiä
b) Lempiväri? - vaihtuu suunnilee joka pvä
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - on ja toivottavasti hyväl taval
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - kaikenlaiset hyvällä maulla :D
e) Hienot kengät? - ne yhet puuterinväriset tais olla louboutinin ja aika korkeet :3 harmi vaa ettei ihan oo varaa :D
- asgjkhhh
Hiukset:
a) Väri? - oma väri maantien harmahtavan ruskea, nyt hiukan punertavan ruskea ja aattelin värjätä joulukuun alussa alta vaaleeks ja päältä tummemmaks
b) Pituus? - hiuka yli olkapäitte
c) Rakenne? - ohuehkot.. tai mitä rakenteella nyt sitten tarkoitetaankaa :D
d) Kuinka usein peset? - useimmiten tiistaina, torstaina ja sunnuntaina
Kasvot:
a) Silmien väri? - vihreät
b) Miten meikkaat? - meikkivoide > pidennystä lisäävä ripsari > paksuunnusta lisäävä ripsari ( käytän siis kahta eri päällekkäin :D ) >joskus hiukan tumman ruskeeta kajaalia silmänurkkaan
c) Onko lävistyksiä? - korvikset
d) Onko paljoa finnejä? - akne on ongelmana...
e) Kulmien väri? - tosi tummat, on vaan aika harvakseltaan noita karvoja että saattaa tietystä kulmasta katsoen näyttää aika oudolta..
f) Kasvojen muoto? - jo hymyilee nii ittelläni tulee lähinnä mielee päärynä :D
Keho:
a) Ihon väri? - tosi vaalea, ei rusketu vaikka kui yrittäis ):
c) Ruumiinrakenne? - hiukan alipainoinen, paino 44kg pituus 162cm
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - perus : farkut, toppi tai paita ja huppari tai fleece tms
b) Lempiväri? - sininen, ei tumma eikä vaalea mut silt väliltä
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - en kai..?
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - sirot ja pienet
e) Hienot kengät? - no vähän kaikki.. :D uggit nyt on ainoot jotka ei oo oikei mieleiset
ps kiva et keksit tänne tämmösen (: piristi päivää - nemo <3
a) Väri? - Luonnollisen vaalea, luonnostaan vähän tummia raitoja. Aijon ehkä värjätä platinanvaaleiksi jossain vaiheessa.
b) Pituus? -Noin rintoihin asti :)
c) Rakenne? Kerroksittain leikatut.
d) Kuinka usein peset? - 5-7 keraa viikossa
Kasvot:
a) Silmien väri? -Sinivihreät
b) Miten meikkaat? -Meikkaan joka päivä ja meikin määrä vaihtelee. Joskus haluan kokeilla jotain uutta, joskus pysyn eyelinerissä, puuterissa, luomivärissä, ripsivärissä ja huulikiillossa/huulipunassa.
c) Onko lävistyksiä? -Mulla on ollu korvateijät, mutta ne meni umpeen. Pitäis varmaa joskus käydä laittaa ne uuestaan. Ehkä myös huulen yläpuolelle haluaisin timantin...
d) Onko paljoa finnejä? - Ei, mutta välillä on huonompiakin aikoja :((
Kulmien väri? - Ruskeet.
f) Kasvojen muoto? - En osaa sanoo, ei pyöree, mut ei mikää laiha puikulapäähään oo.
Keho:
a) Ihon väri? - Kesällä olen ihanan ruskea, mutta talvella väri haalenee vähän :(
b) Onko tatuointeja? - Ei, enkä luule ottavanikaan.
c) Ruumiinrakenne? - Oon iha normaalin näkönen. Painoa en tällä hetkellä tiedä, mutta oon ainaki 163 pitkä.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - hmmmm.. Ehkä vastaantulija voisi sanoa tyyliäni lissumaiseksi, mutta ostan vain semmoisia vaatteita joista itse tykkään, eli jotain värikästä, söpöä, nättiä ja iha normi vaatteitä :)
b) Lempiväri? - Se vaihtelee, mutta tällä hetkellä tykkään ainakin korallista, persikasta ja persikasta hieman vaaleanpunaiseen taittuvasta väristä. Rakastan kuitenkin kaikkia värejä! - Hilurimpsulirei
Hiukset:
a) Väri? - Vaalean maantienharmaat, auringossa paljon oltuaan aika vaaleat. Etuhiuksissa on välillä selkeästi näkyvä valkoinen ja harmaa raita luonnostaan. Värjännyt en ole koskaan
b) Pituus? - Aika lyhyet, "alimmaiset" hiukset yltävät vähän yli korvien. Hiukset aika samanpituiset mitkä pojilla keskipitkää
c) Rakenne? Ohennettu, siitä huolimatta paksut ja villit
d) Kuinka usein peset? - Päivittäin
Kasvot:
a) Silmien väri? - Siniharmaat, jotkut näkevät vihreätäkin joukossa, jotkut näkevät pelkästään sinistä
b) Miten meikkaat? - En meikkaa, luonnollisena mennään
c) Onko lävistyksiä? -Ei, suunnitelmissa on ollut, mutta näkee sitten jaksaako
d) Onko paljoa finnejä? - Yleensä ei ollenkaan, harvoin saattaa pari ilmestyä
e) Kulmien väri? - Tummat. Hiusteni väri tummennettuna aika paljon
f) Kasvojen muoto? - Pyöreät, sopusuhtaiset vartalooni nähden niin harvemmin kukaan niistä pahaa kommentoi tosissansa
Keho:
a) Ihon väri? - Vaalea, ruskettuu hankalasti, palaa helposti
b) Onko tatuointeja? - Ei, ehkä tai ehkä ei-kysymys, että hommaanko sellaisen tulevaisuudessa
c) Ruumiinrakenne? - Pituutta 162cm ja painoa 66 kg. Pyöreähkö normaalipainoinen olen, mutta paino jakautunut sopusuhtaisesti ympäri kehoa, niin harvemmin mitään läski kommentteja tulee. Tyytyväinen olen
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Riippuu jaksaako pukea kunnolla päälle. Pukeutumistyylin voisi sanoa välillä vanhahkon tyyliseksi, yleensä aika homssuinen ja androgyyni
b) Lempiväri? - Keltainen ja oranssi. Ei ihan kirkkaat vaan "likaisen kirkkaat", siniharmaa myöskin
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Omaan ikäisiin verrattaen joo
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Viikinkityyliset
e) Hienot kengät? - Vanhahtavan näköiset koristellut saapikkaat - moimoi (:
Hiukset:
a) Väri? - Vaaleat, päällä vaaleempaa ja alla hieman tummempaa, mutta "kunnon" vaaleet kuiteski.
b) Pituus? -On johonkin 5 cm yli solisluun.
d) Kuinka usein peset? -Suurin piirtein joka toinen päivä.
Kasvot:
a) Silmien väri? - Siniharmaat/vaaleensiniset.
b) Miten meikkaat? - Joka päivä meikkaan kouluun ja viikonloppuna meikkaan myös, paitsi jos oon vaan kotona niin sitten en.
c) Onko lävistyksiä? - Yhet korvareiät vaan : p
d) Onko paljoa finnejä? - Saattaa olla pari pientä, mutta ei kauheasti.
e) Kulmien väri? - Jotkut vaaleenruskeet kanssa. Semmoset että sointuu hiusten vaaleeseen väriin hyvin.
f) Kasvojen muoto? - Apua, en tiiä.. Sanoisin ite että vähän kulmikas, mutta kukaan muu ei ole ollut samaa mieltä tästä asiasta kanssani, että en sitten tiiä..
Keho:
a) Ihon väri? - Vaalea talvella ja keväällä/kesällä/alkusyksystä vähän ruskettunut.
b) Onko tatuointeja? - Ei ole.
c) Ruumiinrakenne? - Mua sanotaan hoikaksi, olen joku 166 cm pitkä, käytän S-kokoa. Ja aloittaja: et ole läski !!
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? -Vähän kaikenlaisia, riippuu päivästä.. Sanottaisiinko että aika massatyyli, mutta en käytä legginsseja housuina, edes pitkän topin kanssa.
b) Lempiväri? - Turkoosi, mintunvihreä, pinkki, punainen.. Valkoinen. Melkein mikä vaan käy, oranssista en oo koskaan kauheesti tykänny.
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - En oikeestaan :/
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Tykkään isoista sormuksista :) tykkään kyllä tosi paljon koruista, melkein kaikki käy.
e) Hienot kengät? - Converset, korolliset gladiaattorisandaalit.. Mustat ylipolven-saappaat... - ?!????!!!!
fc00.deviantart.net/fs37/i/2008/245/7/e/Pedobear_Vector_by_kb1.png
- oh,hoijaa.
Torsoprovon sossupäivää eilen vietettiin
sinne oli kutsuttuna Seppo Tenhokin
Euro pari korsuihin ja loput vaseliinniin
poijat pani toisia taas persuuksiiin
Ja siellä kaikilla oli niin mukaavaa
nuoli pojat toistensa peräpuukaamaa
Ja siellä kaikilla oli niin mukavaa
onneks heterot ei ollu mukanaa
Tenho nuoli palleja ja imi Seppoa
torso pani samaan aikaa Tenhon peppua
Seppo tuli reisille ihan omille
ja Torso Tenhon pakaroille somille
Ja siellä kaikilla oli niin mukaavaa
nuoli pojat toistensa peräpuukaamaa
Ja siellä kaikilla oli niin mukavaa
onneks heterot ei ollu mukanaa- sepposossupäiviltä
:D
- oikaisu
jäi vielä puuttumaan pimppikarvojen väri vai onko posliini
- 96-tyttööööaaaööaöa
Hiukset:
a) Väri? - Luonnollisen vaaleat, en ole koskaan värjännyt hiuksiani. Ei mitään vappuvärejä / raitoja jne.
b) Pituus? - Pitkät, alaselkään ulottuvat.
c) Rakenne? Luonnostaan suorat, normi paksuus.
d) Kuinka usein peset? - 3-4krt viikossa
Kasvot:
a) Silmien väri? - Kirkkaan siniset
b) Miten meikkaat? - Meikkaan aina jos lähden jonnekin ulos, kotona jos olen niin en jaksa. Suhteellisen luonnollinen meikki, en käytä meikkivoidetta, mutta puuteria yms. Silmä meikki =ripsari, rajaus ja joskus luomiväri. Kulmakynällä kulmat vähäsen tummemmaksi (luonnollisen näköiset) , ei sellaista teiniviirua !
c) Onko lävistyksiä? - napakoru
d) Onko paljoa finnejä? - Ei, joskus saattaa tulla yksi kerrallaan mutta hyvin harvoin. Kuuluu tähän ikään.
e) Kulmien väri? - Luonnostaan vaaleat, värjään niitä kulmavärillä, joten vaaleanruskeat.
f) Kasvojen muoto? - Aika normaali.. en osaa kuvailla :D
Keho:
a) Ihon väri? - Normaali, kesällä rusketun tosi paljon :)
b) Onko tatuointeja? - Ei vielä, mutta aion ottaa pari.
c) Ruumiinrakenne? - Muotoja löytyy. Olen 163cm ja painan 65kg. Rinnat 80C.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Normi huppareita, farkkuja, farkkulegginssejä yms. Tykkään myös neuleista, huiveista ja kaikista koruista sekä asusteista. Jaloissa yleensä tennarit tai nilkkurit.
b) Lempiväri? - Valkoinen/musta kulta
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Sulaudun aika hyvin joukkoon. Luonteeltani olen kuitenkin aika erilainen.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Tykkään kaikista koruista, isoista ja pienistä. Sormukset ja isot korvikset on mun juttu ! :)
e) Hienot kengät? - Tennarit, nilkkurit.. kiilakorot - ronttilaine
a) Väri? - Platinablondit
b) Pituus? - Käytän yleensä klipsipidennyksiä ja sitte ne on melkeen napaan asti, mut omat johki rinnuksille asti.
c) Rakenne? - Päältä kerroksittain ja muuten suorat.
d) Kuinka usein peset? - 4 kertaa viikossa.
Kasvot:
a) Silmien väri? - Sinivihreät.
b) Miten meikkaat? - Meikkivoide, aurinkopuuteri ja puuteri. Eyeliner, ripsiväri ja joskus luomiväri ja kajaali.
c) Onko lävistyksiä? - Pian napakoru. (Teen itse, kaverin kanssa) Tilasin jo neulan ja korun. (Pinkkihopean sydänkorun)
d) Onko paljoa finnejä? - Välillä on, välillä ei. Riippuu kuukaudesta, mutta jos finnejä puhkeaa, ne aika nopeastikkin häipyy. Yleensä aika sileä iho.
e) Kulmien väri? - Vaaleanruskeat, mutta tummennan kulmakynällä.
f) Kasvojen muoto? - Aika pitkulainen, tai semmoinen hieman soikea.
Keho:
a) Ihon väri? - Ei tumma, eikä vaalea vaan siltä väliltä. Meikkini ovat kuitenkin vaalentaa kasvoja.
b) Onko tatuointeja? - Ei ole.
c) Ruumiinrakenne? - 170cm/50kg. On bulimia, mutta yritetään hoitaa...
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Ennen käytin jotain pinkihtäviä toppeja ja iloisen värisiä vaatteita. Nykyään pukeudun aika useasti mustaan. (Johtuu varmastikin masennuksesta) mutta toivon, että saan pukeutumisiloni takaisin..
b) Lempiväri? - Pinkki ja turkoosi.
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Kyllä. Muut näyttävät maalaisjunteilta uudessa koulussani ja olen melkeenpä ainut joka meikkaa tai muuten vaan pukeutuu huolitellusti.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Napakorut - hehe
Hiukset:
a) Väri? - punaruskea/tummanruskea sekotus.
b) Pituus? - puolipitkät. ehkä vajaa puoleen selkään.
c) Rakenne? - : DDD no siis on rikottu malli, suora otsatukka.
d) Kuinka usein peset? - joka toinen päivä.
Kasvot:
a) Silmien väri? - ruskeat.
b) Miten meikkaat? - perus arkimeikki on meikkivoide, peitepuikko, puuteri, poskipuna, rajaukset, ripsväri ja kulmat. kevyesti laitettuna. joskus ruskeaa/hopeaa luomiväriä.
c) Onko lävistyksiä? - korvikset,.
d) Onko paljoa finnejä? - ei enää.
e) Kulmien väri? - vaaleat. siksi kulmäkynä.
f) Kasvojen muoto? - ovaali. aika korkeat poskipäät ja pitkähköt kasvot, kaunis kyllä olen.
Keho:
a) Ihon väri? - perussuomalaista tummempi, enemmän oliivin vivahtava (vertaa italialaisten iho) kuin punakka.
b) Onko tatuointeja? - kyllä, 3 kpl.
c) Ruumiinrakenne? - pyöreä. : D päärynävartalo. painoa omasta mielestä muutama kilo liikaa mutta onpahan muotoja!
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - normaaleja, vaatekaupoista saatavia perusvaatteita jotka istuu.
b) Lempiväri? - musta ja punainen.
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - en enää kovinkaan erotu massasta. : D
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - hopeiset ja valkokultaiset, sormuksista tykkään erityisesti.
e) Hienot kengät? - kaikki korkokenkäsaappaani. arkena en niitä monestikaan käytä. - täsmävaa
Hiukset:
a) Väri? - Lähes kirkkaanpunainen
b) Pituus? - Vähän yli olkapäiden
c) Rakenne? - ...Rakenne? :D kerroksittain on leikattu juu :D
d) Kuinka usein peset? - Aabout 5 krt/vko
Kasvot:
a) Silmien väri? - Sinivihreät?
b) Miten meikkaat? - Luomivärit, eyeliner, kulmat, ripsivärit, huulipuna, huulikiilto, kajaali.... Joskus vähän puuteria.
c) Onko lävistyksiä? - Napa-, kieli-, huuli- ja nenälävistykset korvissa muutama koru
d) Onko paljoa finnejä? - Eipä oikeestaan, mitä nyt joskus pari.
e) Kulmien väri? - Ei ole, piirrän kulmakynällä
f) Kasvojen muoto? - Ehkä vähän soikea? Entiedä
Keho:
a) Ihon väri? - Vaalea, todella vaalea.
b) Onko tatuointeja? - Yeep, 3, ja lisää tulee.
c) Ruumiinrakenne? - Semihoikka, omaan silti rinnat ja perseen.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Hienoja. Rokkariksi nuo mua väittää :D
b) Lempiväri? - Punainen
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - No enpä tiiä, eikä sillä kyllä sinänsä ookkaan väliä?
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Hopeiset.
e) Hienot kengät? - Korkkarit. Lähes poikkeuksetta rakastan korkokenkiä joissa on reippaasti yli 5cm korot. (En osaa kävellä liian matalilla koroilla) - Lady Gaga on paras!!
Hiukset:
a) Väri? - Vaaleenruskeet, haluaisin melkeen mustat tai punaset.. ^^
b) Pituus? - No siihen leukaan saakka.. :D Mut kasvatan pitkiä. Ja sit ku ne on niin kiharat luonnostaan, niin ne näyttää lyhyemmiltä..
c) Rakenne? Kerroksittain leikatut. Mut sitä ei kyl huomaa kun ne on niin helkkarin paksut ja kasvaa niin nopeeta..
d) Kuinka usein peset? - 4-7 kertaa viikossa
Kasvot:
a) Silmien väri? - Tummansiniset - nipsu
Hiukset:
a) Väri? - Mustat/Ruskeat, värjätyt. ( oikeasti olen blondi :) )!
b) Pituus? - Melkeen keskelle selkään :D
c) Rakenne? ihan perus, vähän kerroksia
d) Kuinka usein peset? - joka päivä
Kasvot:
a) Silmien väri? -siniharmaat
b) Miten meikkaat? - Meikkityylini on aika perus virolais/venäläinen :P
c) Onko lävistyksiä? - rusto, korvikset ja kielikoru
d) Onko paljoa finnejä? - Ei nyt paljoo, mutta jotain..
e) Kulmien väri? - vaaleet, mutta laitan ruskeella kulmakynällä aina!
Keho:
a) Ihon väri? - aika normaali :)
b) Onko tatuointeja? - ei, mutta kohta on iso risti selässä isän muistoks Hiukset:
a) Väri? - Vaaleat , en ole värjännyt eli luonnon vaaleat
b) Pituus? - keskiselkään
c) Rakenne? - normaalisti , etu hiukset
d) Kuinka usein peset? - 3-4kertaa viikossa
Kasvot:
a) Silmien väri? - sini harmaat
b) Miten meikkaat? - meikkaan joka päivä, käytän meikki voidetta ja puuteria , joskus vähän ripsiväriä, HUULIKIILTO EHDOTON ! =) ja kulmakynä
c) Onko lävistyksiä? -ei yhtään
d) Onko paljoa finnejä? -naama täys, mut kaikki saa hyvin peittooo meikkivoiteella !
e) Kulmien väri? - ö ö tosi vaaleat
f) Kasvojen muoto? - Aika pyöreä, ja joskus siitä on minua kiusattukin. Ei kyllä enää niin pahasti.-
Keho:
a) Ihon väri? - EN RUSKETU ! normi vaalea
b) Onko tatuointeja? - ei ole
c) Ruumiinrakenne? - painan 58kg , pituus 165cm
a) Minkälaisia vaatteita käytät?- maalaisromaantiikkaa, pitsiä, farkkulegginssejä, paljon beigeä, valkosta, usein eri värejä kuten,. pinkkiä, limeä, ruskeaa, yms.. tykkään neuletakeista.
b) Lempiväri? - PINKKI, beige , lime (:
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - ihan normaalia ? :D
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - KORUJA PITÄÄ OLLA TODELLA PALJON !!! rakastan niitä , omista 120 kaulakorua ja n.95 käsikorua ! kiiltävä, aitoa tai teko timannetteja !
e) Hienot kengät? - ruskeat nahkanilkkurit !!! myös saman ruskeat pitkät saappaat !!! korko ehdoton =) !- klrssa
Hiukset:
a) Väri? - luonnon vaaleet
b) Pituus? - rintsikoihin :D
c) Rakenne? tällänen lätty
d) Kuinka usein peset? - Joka päivä.
Kasvot:
a) Silmien väri? - sinivihreät
b) Miten meikkaat? - en meikkaa :)
c) Onko lävistyksiä? - ei oo
d) Onko paljoa finnejä? - pieniä siellä täällä, ihoni on paranunut huimasti.
e) Kulmien väri? - Vaaleathan nuo
f) Kasvojen muoto? - soikea. :D
Keho:
a) Ihon väri? - Vaalea/punaiseen taittuva
b) Onko tatuointeja? - Ei viel (:
c) Ruumiinrakenne? - Hoikka ja pitkä
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Perus, rennot, kollarit, farkut, t-paidat, hupparit
b) Lempiväri? - Vihreä
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - no en kauhean ?
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - peruskaulakorut, hopeiset ja valkokultaiset, nominationit jaja sen tyyliset.
e) Hienot kengät? - kesällä aina crocsit, koulussa tennarit, juhlissa balleriinat. koroista en piittaa nyrjäytän niillä vaan nilkkani ;) - Vd
Hiukset:
a) Väri? - Punaset, oranssia seassa.
b) Pituus? - vähän yli olkapäiden.
c) Rakenne? - Aika reippaasti ohennetut, normit.
d) Kuinka usein peset? - 2-4 krt viikossa.
Kasvot:
a) Silmien väri? - Suklaan ruskeet
b) Miten meikkaat? - Ripsari, puuteri yleensä, välillä myös luomivärit ja rajaukset. Riippuu miten aamulla ehtii.
c) Onko lävistyksiä? - Vasemmassa kaks korvakorua, oikeessa venytys ja korvakoru.
d) Onko paljoa finnejä? - Ei nyt just - rainn
Hiukset:
a) Väri? Vaaleanruskeat joissa vaaleita raitoja
b) Pituus? Kohta puoleen selkään asti
c) Rakenne? Luonnonkiharat
d) Kuinka usein peset? 3-4 kertaa
Kasvot:
a) Silmien väri? Tälläset harmaasinivihreet
b) Miten meikkaat? Meikkivoide, ripsari, kulmakynä, joskus eyelineriä
c) Onko lävistyksiä? Toisessa korvassa 3, toisessa 2 ja venytys
d) Onko paljoa finnejä? Iho on parantunu, mutta muutamia vielä on
e) Kulmien väri? Vaaleat
f) Kasvojen muoto? Soikea
Keho:
a) Ihon väri? Vaalea
b) Onko tatuointeja? Ei oo
c) Ruumiinrakenne? Hoikka, mutta urheilullinen
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? Tykkään ruutupaidoista, farkuista, huppareista, farkkushortseista, sellasista erikoista ja värikkäistä paidoista
b) Lempiväri? Vaihtelee usein, mutta tällä hetkel tykkään eniten violetist, punasest ja vihreest
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? Oikeestaan joo, paitsi en joka päivä
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? puukorut, sulkakorut, venytyskorut ja värikkäät nauhat ranteissa ja muutkin värikkäät korut (:
e) Hienot kengät? Tennarit, kiilakorkokengät, jotku nätit korkkarit - loveu
Hiukset:
a) Väri? - alta mustat ja päältä sellaset aika vaaleet.
b) Pituus? - puoleen selkään.
c) Rakenne? - kerroksittain leikatut.
d) Kuinka usein peset? - joka päivä.
Kasvot:
a) Silmien väri? - tummanruskeet.
b) Miten meikkaat? - ihan normipäivän meikkiin kuuluu valokynä, meikkivoide, puuteri, aurinkopuuteri, ripsiväri, eyeliner, kulmakynä ja luomiväri (:
c) Onko lävistyksiä? - vasemmassa korvassa 8 reikää ja oikeessa 6 gratus, sit on napakoru, smiley ja kielikoru.
d) Onko paljoa finnejä? - ei oo, kun hoidan ihoo nii paljo.
e) Kulmien väri? - no oikee väri nii vaalee että laitan ain tummanruskeeks.
f) Kasvojen muoto? - aika kapee, poskipäät erottuu aika hyvin.
Keho:
a) Ihon väri? - vaalee. kesällä oon nii paljo auringos et ruskettuu, mut ei se rusketus kauaa kestä..
b) Onko tatuointeja? - ei mut otan parin vuode päästä korvan taakse jonku :)
c) Ruumiinrakenne? - oon tosi hoikka, mut aika levee lantio. pituutta on 167 ja painoo 45-46.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - käytän aika paljon merkkivaatteita. yleensä päällä on farkut tai legginsit, toppi, ja villatakki tai joku huppari.
b) Lempiväri? - pinkki ! ja sit joku beige, musta ja harmaa
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - no en oikeestaa. en vaa kauheesti osta vaatteit seppäläst, h&m:stä tai sellasist..
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - hopeiset ja kultaset. mun mielest kaikki sellaset hopeiset pitkät kaulakorut on kivoi ja rannekoruist tykkään paljo, ilman sormuksia en menis minnekkää ! =D
e) Hienot kengät? - converset on iha jees, käytän paljon korkkareita ja saappaita, polven yli menevät saappaat on ihania ! tossa laskin just monta parii mul on kenkii ni 58 ;s .. - 20121
Hiukset:
a) Väri? - Sellaiset keskiruskeat, hieman vaikea selittää. Värjätty tummanruskeiksi.
b) Pituus? - Hieman yli olkapään.
d) Kuinka usein peset? - Melkeimpä joka päivää. Vähintään joka toinen päivä.
Kasvot:
a) Silmien väri? - Siniharmaat.
b) Miten meikkaat? - Mustaa kajaalia, ripsiväriä ja meikkivoidetta, jos on tarvis. Joskus tummaa luomiväriä.
c) Onko lävistyksiä? - Kahdet korvikset korvissa rustolävistys
d) Onko paljoa finnejä? - Noh, niitä ei ole paljoa, mutta ei myöstään vähäänkään. Tällä hetkellä ei löydy.
e) Kulmien väri? - Vaaleanruskeat.
f) Kasvojen muoto? - Pyöreähkö. Ei kuitenkaan liian pyöreä.
Keho:
a) Ihon väri? - Vaalea. Jotkut sanovat kalpeaksi.
b) Onko tatuointeja? - Ei. Haluaisin, mutta ei tuskin niitä on mummona hauska katsella.
c) Ruumiinrakenne? - Painoindeksi on sellainen 21,7. Pituutta 168cm ja painoa 61kg. Harrastan taistelulajeja joten olen melkoisen lihaksikas.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Olen hevari, jotenka farkkuja, nahkaa ja muuta tilpehööriä löytyy.
b) Lempiväri? - Musta, neonsininen (ja muut siniset) ja verenpunainen.
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Kyllä. Minunlaisiani näkee katukuvassa harvoin. (Olen bläkki) Verrattuna muihin ihmisiin.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Tykkään hieman kaikenlaisista koruista, mutta sellaiset tyylikkää ja ajattomat korut on kivoja.
e) Hienot kengät? - Tennarit, saappaat jne. - Hannad
Hiukset:
a) Väri? - tummat, melkein mustat
b) Pituus? - vähän olkapäiden yläpuolella
c) Rakenne? Kerroksittain leikatut, toiselta puolelta vahvemmin kerrostetut
Kasvot:
a) Silmien väri? - harmahtavan vihreät, muutamie keltaruskeita pisteitä
b) Miten meikkaat? - Joka päivä, meikkivoide, ripsiväri, kajaali, ihan pikkuset luomiväriä silmäkulmiin. kulmia ei tartte värjätä, ne on luonnostaa tummat, mutta ohuet
c) Onko lävistyksiä? - Oli korvakorut, mutta ne tulehtu ja meni umpeen
d) Onko paljoa finnejä? - ei paljoo, välillä on aina enemmän
e) Kulmien väri? - tummanruskeat
f) Kasvojen muoto? - suippojen ja pyöreiden välissä, en osaa selittää
Keho:
a) Ihon väri? - Vaalea
b) Onko tatuointeja? -Ei
c) Ruumiinrakenne? - 55kg, pituutta 167cm. omasta mielestä läski
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - ns.normaaleita. farkkuja, lökäreitä, toppeja, huppareita ja neuleita huiveja
b) Lempiväri? - musta. myös oranssi ja turkoosi
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - En, suht massaa
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - tykkään kaikenlaisista koruista
e) Hienot kengät? - Tennareita ja "skeittikenkiä" käytän, mutta lyhytvartiset, umpinaiset korkkarit on hienoja - KovanJäbänVaimo<3333
Hiukset:
a) Väri? - kullanruskeet.
b) Pituus? - aika pitkät
c) Rakenne? - vähän kerroksittai ja sivujakaus.
d) Kuinka usein peset? - joka tooinen päivä.
Kasvot:
a) Silmien väri? - vihreet.
b) Miten meikkaat? - Kajaalia, ripsiväriä, joskus vähän luomiväriä, huulikiiltoo ja tottakai poskipunaa ja meikkivoidetta - hihhiiiiiiii dyddö
Hiukset:
a) Väri? -mustat alta ja punaset päältä.
b) Pituus? - johonki tisseihi asti
c) Rakenne? vähä kerroksia ja otsis
d) Kuinka usein peset? -joka- tai joka toinen päivä
Kasvot:
a) Silmien väri? -harmaan vihreet
b) Miten meikkaat? - aika vahvasti, ei kummiskaa mitää ööveri goottimeikkii mut meikkivoidetta,aurinkopuuterii,kajaalia,luomiväriä,ripsaria,hempeetä huulipunaa yms
c) Onko lävistyksiä? - ei vielä muualla kuin korvissa ja rustoo
d) Onko paljoa finnejä? - joskus muutama tulee mut lähtee nopeesti
e) Kulmien väri? - tummanruskee
f) Kasvojen muoto? - semmone vähä sydämmen muotoinen ja pyöreä
Keho:
a) Ihon väri? - todella vaalea
b) Onko tatuointeja? - ei vielä
c) Ruumiinrakenne? - 152. 45kg käyn salilla ja lenkeillä nii iha timmi oon
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? tummia ja mustia rock henkisiä vaatteita, kummiski naisellisia eli tiukat farkut ja sit toppi huppari
b) Lempiväri? - musta ja sinisen eri värit
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? -no olen, vaatteeni eivät ole mtn seppälä kamaa
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - semmoset tribaali ja ristikorut
e) Hienot kengät? -jotkut hienot korkkarit Hiukset:
a) Väri? - Punaruskeet, oon luonnostaan kyllä blondi
b) Pituus? - Vähän olkapäitten yli, kasvatusvaiheessa
c) Rakenne? - Aika ohuet normisuomalaiset, leikattu vähä kerroksittai niinku tuolta 'välistä' eli ei oo päälleppäin näkyviä kerroksia, mutta sillein kivasti on :DD
d) Kuinka usein peset? - Jokatoinen päivä, joskus kyl vaan hoitoaineella
Kasvot:
a) Silmien väri? - Siniharmaat
b) Miten meikkaat? - Meikkivoidetta, peiteväriä tummiin silmänalusiin, ihon väristä luomiväriä tasottamaan, puuteria, josku poskipunaa, ripsiväriä ja sit laitan kulmat
c) Onko lävistyksiä? - 7 korvista, yks niistä on rusto ja sit napakoru
d) Onko paljoa finnejä? - Ei oikeestaan
e) Kulmien väri? - Luonnostaa vaaleet, mut 'piirrän' ne ruskeiks tosin en kynällä vaa siveltimellä ni tulee luonnollisempi
f) Kasvojen muoto? - Aika kapeet kasvot, oikeestaa aikalailla hmmhm.. ehkä sydän tai ovaali tai jotain siltä väliltä
Keho:
a) Ihon väri? - Vaalee
b) Onko tatuointeja? - Ei ole
c) Ruumiinrakenne? - Pienet luut, kapee selkä, muutenki pien kokone ja oon aikas lyhyt
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Farkkuja, perus huppareita, toppeja, normipaitoja....... En mitää kovin erikoisii
b) Lempiväri? - Vaiihtelee mut tykkään sinisestä, punasesta, mustasta ja valkosesta
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - En oikeestaa
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Jotkut millä on tunnearvoo, oon ruvennu tykkää kauheesti kaikesta kimaltelevasta :D Mut mulla on aina yks kaulakoru kaulas, pari sormusta ja sitte yleensä viel korvikset. Niii ja napakoru on aina
e) Hienot kengät? - No onhan noita, nyt löysin hetki sit spiritistä aiiivan ihanat. Oikeet rakkaudet, valkoset nilkkurit mis on 10cm korko- sushigoeswhere?
a) Väri? - Mustat mut toisen ohimon päällä semmonen pinkki banaaniraita:D
b) Pituus? - menevät pari senttiä rinnan alle jos ei ole pidennyksiäc:
c) Rakenne? toisella puolella päätä "piste" mitä minä kuhtun "jakaukseksi" ja siitä lähtee kaikki ympäri päätä, etutukka on sivuun sipastu:3
d) Kuinka usein peset? - 2-4 kertaa viikossa, riippuu ulosmenosta ja mielialastac':
Kasvot:
a) Silmien väri? - vihreät melkein kokonaan, mut iiriksen juuressa ohut tummansininen raita (aika creepyt mut meh, kestänD:)
b) Miten meikkaat? - perus on meikkivoide, kajaalikynä yläluomessa (tai liquid jos ei ole koulua:D), maskara ja valkonen "glitteri" silmien sisäkulmassac: vklsin saatan perustaa siihen vähän enemmä mutta henk. kohtasesti olen tullut siihen tulokseen että tämä meikki sopii minulle parhaten:D
c) Onko lävistyksiä? - suunnitelmissa olis snakebitesit (eli alahuulen ulkoreunoille vastakkain tulevat) taikkas spiderbitesit (alahuulen jommallakummalla puolella kaksi lävistystä), mutta vielä en uskalla laittaa naamaan, korvissa on industrialit (metallitanko, molempiin kuuluu kaksi reikää), toisessa kaksi helixiä, toisessa kolme ja perus reikiä on vaan yhet, mutta niitä on venytetty 12 mm:'3 ja napakorua ei saa unohtaa !:D
[[ja anteeksi toi ylempi, en jaksanut linkitellä että mikä on missäkin niin et tyydyin surkeeseen äidinkielentaitooni:DD]]
d) Onko paljoa finnejä? - ollut elämäni aikana ehkä kokonaista kolme finniä:DDD mustapäitä löytyy nenän kulmista jokunen..
e) Kulmien väri? - aika perukset, mutta tuppaan vähän vahvistamaan kynälläc:
f) Kasvojen muoto? - sydämmen muotosiksi on kehuttu, kuka tietää mitä se tarkoittaa:D
Keho:
a) Ihon väri? - kesäsin ruskettunut erityisesti käsistä ja jaloista, muuten kalkkilaivan kapteeni:o
b) Onko tatuointeja? - suunnitelmissä olis, ite olen piirtänyt kuvan jossa on paljon kokenut sydän (lasinsirpaleita, halkeamia, tikkauksia ja naarmuja) jonka etupuolella kiemurtelee tribaalilohikäärme, kaiken alla lukee ranskankielinen elämänviisaus "C'est la vie !" eli "Se on elämää !":]
c) Ruumiinrakenne? - reippapat 161 cm ja siihen tyssähti kasvu stna !>:c painoa reippaat 55 kg eli normaalipainonen lääkärin mukaanc:
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - mustat pillit on aika perus settiä, kuten myöskin joku kiva bandi-teeppari, tennarit vaihtaa väriä mielen mukaanc':
b) Lempiväri? - semmonen ehänän smeksikäs pinkki on aika ehana, mutta musta ja eläinkuviot on miun suosios myöski:]
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - mja'a, ei mun tyyliin nyt niinkään kiinnitetä huomioon kuten luonteeseen, ikinä en pidä suutani tukossa ja miuhun on kuuleman mukaan helppo tutustuac::
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - nähnyt LMFAOn korut ? saman tyyppisiä pääasiassa mutta niitteihin on aina kiva palatac::
e) Hienot kengät? - Tennarit kaikissa väreissä, pitsiset rusetti peep-toeni 10llä sentillä ovat ehdottomat suosikkini - bruuuno96
a) Väri? - musta
b) Pituus? - vähän yli olkapäiden
c) Rakenne? kerroksittain leikatut ja semmoset vähä lainehtivaat
d) Kuinka usein peset? - 3-4 krt viikos
Kasvot:
a) Silmien väri? -ruskea
b) Miten meikkaat? -yleensä perus puuteri, meikkivoide, ripsari kajaali, poskipuna joskus
c) Onko lävistyksiä? -ei ooo paitsi korvat, kohta napaaaa:)!
d) Onko paljoa finnejä? -eipä olee
e) Kulmien väri? - tumman ruskea
f) Kasvojen muoto? - sellanen perus, en osaa kuvailla.
Keho:
a) Ihon väri? - ruskettunut
b) Onko tatuointeja? - ei ole!
c) Ruumiinrakenne? -laiha joku 49kg
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - perus massaa
b) Lempiväri? -valkonen ja sininen on ihan kivoja
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - een
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - monista koruista tykkään
e) Hienot kengät? - hmm korkkarit, tennarit ? talvella ugit on iha jees - Oodi
Hiukset:
a) Väri? - PerSulaisen vaalea. Värjätty punaiseksi.
b) Pituus? - Lyhyet.
c) Rakenne? Normi.
d) Kuinka usein peset? - Jokatoinen päivä.
Kasvot:
a) Silmien väri? - Sinivihreät.
b) Miten meikkaat? - En meikkaa kovin usein.
c) Onko lävistyksiä? - 6 reikää korvissa.
d) Onko paljoa finnejä? - Ei montaa.
e) Kulmien väri? - Tummat.
f) Kasvojen muoto? - Kulmikkaat
Keho:
a) Ihon väri? - Vaalea.
b) Onko tatuointeja? - Ei.
c) Ruumiinrakenne? - Normi, 167cm / 56kg
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Monen tyylisiä, joskus isoja huppareita, joskus jotain urheilullista ja joskus farkut ja paita.
b) Lempiväri? - Punainen, vihreä.
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Enpä kai.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Pienet, tyylikkäät. Yleensä sormus x2, rannekoru ja korvikset.
e) Hienot kengät? - Tennarit tai maiharit. Hiukset:
a) Väri? - ruskeat, ei värjätty
b) Pituus? - öö. aika lyhyet, melkee poikatukka :)
c) Rakenne? Vaikka on lyhyet, ei oo mikäään polkka tms vaan tasaisen lyhyet.
Kasvot:
a) Silmien väri? - vihreäruoskeat
b) Miten meikkaat? - en harrasta meikkausta :)
c) Onko lävistyksiä? - ei ole, säästän korvani
d) Onko paljoa finnejä? - ei oo paljoo
e) Kulmien väri? - tummanruskeat
f) Kasvojen muoto? - en tiedä, ei kovin selkeetä yleistysmuotoo? ehkä pyöreesen päin kuitenki
Keho:
a) Ihon väri? - normaali, mutta vähän tummempi kuin monilla kavereilla
c) Ruumiinrakenne? - naisellinen, x-vartalo. Olen lyhyt, 160 cm.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - normit mustat housut/farkut/hame/mekko :P
b) Lempiväri? - tummansininen
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - en erityisin. Enemmän kuitenkin käytän esim. mekkoja, hameita ja korkkareita kuin muut lähipiiristäni
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - yksinkertaiset, kultaiset/hopeiset
e) Hienot kengät? - sirot piikkikorkoiset on juhlakenkätyyli :)- zeksikkäin
joopa joo eli oon 12.v (6lk)
oon 163cm
painan 53kg
syömishäiriö
kulmakarvat on tosi upeet oon niist ylpee
pitkät kynnet
erityisen pitkät ripset (meikkaan)
rinnat löytyy
valkruskeemustat hiukset jotka rintojen melkein alle,pidennykset
tupeeraan
kirkkaan siniset silmät
ei finnejä
usein pillifarkut ,tennarit ,ugit yms
kireet paidat
huulikoru löytyy vasemmast alahuulest
siistit hampaat
facebook löytyy - Shinai
Hiukset:
a) Väri? - Oma väri eli tummanruskea.
b) Pituus? - Päältä puolipitkä, muuten siili.
c) Rakenne? - Kerroksittain leikattu.
Kasvot:
a) Silmien väri? - Vihreät.
b) Miten meikkaat? - Meikkivoide ja puuteri.
c) Onko lävistyksiä? - Labret ja industrial.
d) Onko paljoa finnejä? - Vaihtelevasti.
e) Kulmien väri? - Tummanruskea kuten hiuksetkin.
f) Kasvojen muoto? - Pyöreähkö.
Keho:
a) Ihon väri? - Vaalea.
b) Onko tatuointeja? - Ei (vielä).
c) Ruumiinrakenne? - Päärynämallinen.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Farkut, tennarit, hupparit, neuleet, t-paidat.
b) Lempiväri? - Vaihtelee fiiliksen mukaan.
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Jollain tavalla kyllä.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Hopeiset, puiset, nahkaiset.
e) Hienot kengät? - Rennot, persoonalliset tennarit, nahkabootsit. - 14v tyttö
Oon 14vuotias :)
Hiukset:
a) Väri? - ruskeet ja eioo oma väri.
b) Pituus? - pitkät
c) Rakenne? tasaisesti leikatut ei mitää otsatukkaa tai mitää
d) Kuinka usein peset? - joku 5kertaa viikos
Kasvot:
a) Silmien väri? - tummanvihreät
b) Miten meikkaat? - mul on ollu akne ni sentakii joskus en oo meikannu mut sillo ku meikkaan ni iha perus meikit jtn meikkivoidet puuterii ripsarii ja jtn kajaaliiki välil :D ei kummempaa
c) Onko lävistyksiä? - toises korvas 3 korvist ja toises 2
d) Onko paljoa finnejä? - Pesen kasvoi monta kertaa päiväs mut silti aika paljo finnei ja huono iho -.-
e) Kulmien väri? - tummanruskeet
f) Kasvojen muoto? - en osaa sanoa :D iha perus kasvot kai :D
Keho:
a) Ihon väri? - vaalea mut ei kauhee vaalee
b) Onko tatuointeja? - Ei olee
c) Ruumiinrakenne? - 173cm 64 kg pidän itseäni lihavana
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - perus h&m ja gina ja tälläset aika massatyylisii
b) Lempiväri? - musta,valkoinen,harmaa
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - emmätiiä
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - korvakorut, kaulakorut :)
e) Hienot kengät? - uggit, tennarit ja korkkikset :))))))) - kkkko
a) Väri? - Luonnonvaaleat, vähän blondattu.
b) Pituus? - Rintojen alapuolelle
c) Rakenne? sivujakaus, suorat ja paksut, vähän kerroksittain leikatut mutta ei huomattavasti
d) Kuinka usein peset? -joku 5kertaa viikossa
Kasvot:
a) Silmien väri? -sinivihreät, kuvissa aina aivan siniset
b) Miten meikkaat? - arkena meikittä tai ripsaria, meikkivoidetta, puuteria, huulikiiltoa. Juhlimaan mennessä noiden lisäksi kajali, luomiväri
c) Onko lävistyksiä? - korvissa sekä kieli- ja napakoru
d) Onko paljoa finnejä? - eipä oikeestaan, muutama hassu
e) Kulmien väri? - värjätty, en osaa sanoa tarkkaa väriä mutta ruskeat. :d
f) Kasvojen muoto? - kasvojeni luustoa on kehuttu paljon ja pidän itsekkin, aika kapeat ja poskipät erottuvat nätisti mutta ei liikaa, sopusuhtainen nenä ja silmät sekä paksut huulet.
Keho:
a) Ihon väri? - vähän päivettynyt vielä kesän jäljiltä, mutta perussuomalainen muuten
b) Onko tatuointeja? -eii, mutta haluaisin alaselkään ehkä jotain, en ole varma tulenko ikinä hankkimaan
c) Ruumiinrakenne? -175cm ja 65kg. olen aika urheilullinen, ja olen hoikka. kukaan ei usko, että painan noin paljon. :D
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - aika perus massavaatteita. en jaksa kuitenkaan tarkkailla pukeutumistani esim. kouluun joten yleensä vaan lökärit tai farkut ja joku paita.
b) Lempiväri? - semmonen etelänmeren turkoosi on upea
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - en
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - vaikea sanoa, tykkään monista
e) Hienot kengät? - en tajua tätä. :D tykkään korkkareista mutta arkisin käytän lenkkareita koska olen laiska pukeutumaan. :D - girl-96
Hiukset:
a) Väri? - vaaleet luonnostaa, mut ku ne on kaksväriset nii värjäsin vaaleemmaks. väri ei tarttunu joten aik luonnolliset :D
b) Pituus? - pitkät..ylettyy melkei alaselkää
c) Rakenne? v-muotoon leikatut vähän. On ollu kerroksittai joskus..
d) Kuinka usein peset? - joka toinen päivä
Kasvot:
a) Silmien väri? - noo kun kysyn, nii yleensä kaikki sanoo eri esim. vihreet, sinertävät jne, et jotenki vihertävät on. (:
b) Miten meikkaat? - joka päivä ripsarii,meikkivoidetta&puuterii,huulikiiltoo, kulmakynää ja joskus luomarii ja kajaalii.
c) Onko lävistyksiä? - korvikset sillai iha normit löytyy..(:
d) Onko paljoa finnejä? - no yleensä on kerral joku 1-3 ihon kunto aika huono, mut saan sen hyvin peittoon ilman kauheet pakkelii :D
e) Kulmien väri? -sellaset ruskeet, luonnostaa tummanruskeet..
f) Kasvojen muoto? - ööm vaikee selittää, aika perus.. ei kauheen kapee muttei pyöreekää..
Keho:
a) Ihon väri? - vaalee, mut kesäl rusketun aika helposti vaik on vaaleet hiukset..
b) Onko tatuointeja? - ei,en haluukkaa
c) Ruumiinrakenne? - oon lyhyt, 156cm ja painan 45kg.. mulle on sanuttu et mul on pitkät jalat ja oon suht hoikka, ja vähän lihaksii (käyn salil)
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - noo mulla on aikamoinen vaate varasto, ostan yleensä uusii vaatteit mut sellanen perus tyttömäinen, vaikee selittää riippuu nii päiväst.
b) Lempiväri? - pinkki,musta,turkoosi,beessi jne
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - en pukeudu massasti enkä käytä ikinä legginssejä. Mut en mitenkää radikaalisti erotu silti massasta.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? -noo oon huono käyttää koruja mut tykkään ostaa niit - sakemanne
kertokaa ny jumalauta edes kuppikoko
- tiuhti
Hiukset:
a) Väri? - Semmoset vaaleenruskeet
b) Pituus? - keskipitkät, noin tisseihin asti.
c) Rakenne? Vähän kerrostetut
Kasvot:
a) Silmien väri? - Jotkut sekaväriset, harmaanvihreensiniset
b) Miten meikkaat? - jokapäiväseen meikkiin kuuluu ripsiväri, kajaali, meikkivoide, puuteri, kulmakynä.
c) Onko lävistyksiä? - Korvikset
d) Onko paljoa finnejä? - Ei oo
f) Kasvojen muoto? - Semmonen ehkä vähän pyöreempi, mut aika sopusuhtanen
Keho:
a) Ihon väri? - Normi vaalee.
b) Onko tatuointeja? - ei oo
c) Ruumiinrakenne? - Semmonen aika hoikka 170cm/51kg. Kuitenki naiselliset muodot löytyy.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Semmosia normaaleita, tyttömäisiä.
b) Lempiväri? - valkonen, beige, ruskee
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - enpä juurikaan
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - korvikset ja kaikki rannekorut
e) Hienot kengät? - Kengät - MJ<3
Hiukset:
a) Väri? - Suklaanruskeat
b) Pituus? - pitkät (?) melkein alaselkään
c) Rakenne? Suorat latvat, sivuotsis
Kasvot:
a) Silmien väri? - Sinivihreät
b) Miten meikkaat? - ripsari, ja vähän puuteria.
d) Onko paljoa finnejä? - Eipä oikeastaan, muutama, ei kovin näkyviä.
e) Kulmien väri? - tummat, melkein mustat
f) Kasvojen muoto? - Aika pyöreä, mutta ei "läski", sopusuhtainen
Keho:
a) Ihon väri? - Vaalea, aika kalpea, omaan myös paljon pisamia.
b) Onko tatuointeja? - ei.
c) Ruumiinrakenne? - Hoikka 162cm/ 48kg
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Kivoja, mukavia, omanlaisia.
b) Lempiväri? - maanläheiset värit, myös se ainainen PINKKI.
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - OLEN. ja juuri tästä minua kiusataan..-.-
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - nappikorvikset, Nomination, parasystävä sydänpuolikaskaulakoru - nirppana-96
Hiukset:
a) Väri? - oikeesti maantienharmaat (ah mikä ihana väri!:D), punaisen, ruskean, violetin ja oranssin jälkeen olen päätynyt perusblondiin.
b) Pituus? - melkein olkapäille, ikuisuusprojektina kasvattamassa niitä.
c) Rakenne? - otsis on ja sitte vähän kerroksittain ja rikotusti.
Kasvot:
a) Silmien väri? - vihreet
b) Miten meikkaat? - noo aikas vähän, kajaalia ja kulmakynää aina kon jaksan, eli ehkä kerran viikkoo, muute vaa ripsarii ja puuterii, välillä luomivärii, sitte tummanpunasta huulipunaa tai huulikiiltoo. Ihoon en viitti tunkee muuta ko puuterii, koska on tosi hyväkuntonen iho.
c) Onko lävistyksiä? - peruskorvikset vaa. rustosta ja venytyksestä haaveilen, kuten myös kielikorusta ja napalävistyksestä.
d) Onko paljoa finnejä? - ei oo
e) Kulmien väri? - semmoset maantienharmaat
f) Kasvojen muoto? - öömm.. aikas semmonen neliö/pyöree, eli siis erittäin kaunis :D
Keho:
a) Ihon väri? - semmonen punertavan vaalee.
b) Onko tatuointeja? - Ei, mut otan viimestää 18 vuotiaana.
c) Ruumiinrakenne? - mun mielestä ruumiinrakenne ei tarkota painoo/pituutta, mutta laitan ne, koska enpäs keksi muutakaan (::: 172/55
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - korkeevyötäröisii pillifarkkuja, ihan peruspaitoja, pitsisiä kaikkee asusteita, korkeevyötäröisii hameita ja shortseja, neuleita yyämäs.
b) Lempiväri? - keltanen ja turkoosi
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Ymmm.. en oikeen tiiä, en nyt sanois ihan samanlaiseksaa ko useimmilla :)
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - kaulassa isot, pitkät ja näyttävät, ranteissa ohuet, sirot korut, korviksissa kaikki menee.
e) Hienot kengät? - Korot ehottomasti! - andeinerseite
a) Väri? - blondi mustat
b) Pituus? - ihan alaselkään asti, melkeinpä takapuoleen
c) Rakenne? no tommoset ihan perus
d) Kuinka usein peset? - 3kertaa viikossa.
Kasvot:
a) Silmien väri? - siniharmaat.
b) Miten meikkaat? - meikkivoide, puuteri, kulmakynä, ripsari
c) Onko lävistyksiä? - korvissa on 10 ja industrial
d) Onko paljoa finnejä? - ei nyt kauheesti
e) Kulmien väri? - ruskeat
f) Kasvojen muoto? - tommone ihan normaali
Keho:
a) Ihon väri? - en oo valkonen mut en kyllä ruskeekaan
b) Onko tatuointeja? - Ei .
c) Ruumiinrakenne? - oon laiha, mut löysä
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - riippuu aina mielialasta, mut ei mua haittaa jos mun vaatteet on rikki, kyllä niitäki käytetään
b) Lempiväri? - musta, pinkki
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - en kauheesti
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - hopea korut
e) Hienot kengät? - kunnon korolliset - 19+15
Hiukset:
a) Väri? - Luonnostaan keskiruskeat, oon värjänny iha pikkusen vaaleemmiks.
b) Pituus? - n. kainaloihin
c) Rakenne? - kerroksittain kasvatan otsatukkaa pois ja vedän sen siis sivulle, suoristan päivittäin ja latvat tosi huonossa kunnossa, mut en haluis leikata kun kasvatan ;D
Kasvot:
a) Silmien väri? - Tummanruskeat
b) Miten meikkaat? - silmiin ripsarit ja kajaalia meikkivoiteet
c) Onko lävistyksiä? - Eipä ole. Ei edes korvissa(:
d) Onko paljoa finnejä? - ajoittain aika paljon, mutta useimmiten 1-5 samaan aikaan. koitan ahkerasti pestä naamaa, käyttää finneille tarkotettuja kuivatus- ja kuorintavoiteita, mutta ei tunnu tehoavan.
e) Kulmien väri? - melko tummat luonnostaan
f) Kasvojen muoto? - melko kapeat ja laihat kasvot
Keho:
a) Ihon väri? - vähän tummempi kuin normaalisti. ruskettuneen näköinen.
c) Ruumiinrakenne? - melko hoikka, olin ala-asteella alipainoinen. nykyään hillun normaalipainon ja kevyen alipainon välillä
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - melko tiukkoja pillifarkkuja, aika paljon miesten osastolta ostettuja t-paitoja, mutta myös toppeja tai pirteen värisiä huppareita. converse-tossuja.
b) Lempiväri? - Punaisesta tykkään, mutta vaatteissa ehkä eniten pinkkiä
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Hieman poikkeeva. Just tän poikien vaatteiden käyttämisen ansiosta. En varmaan koskaan opi pitämään hameita tai korollisia kenkiä
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - En käytä hirveesti koruja. Jos jotain niin kaulassa joku sydämen puolikas tms
e) Hienot kengät? - Tennareita tulee käytettyä. Omistan yhdet converset ja 6 paria muita tennareita. Talveksi pitäis löytää jotain kivaa, mutta en oikein vielä tiiä mitä. - -girly-girly-
Oon 13v, seurustelen, ei sisaruksia. (Vähän taustatietoa, jos vertaat omiis:))
Hiukset:
a) Väri? Tumman ruskeat
b) Pituus? Olkapäille
c) Rakenne? Tosi paksut, eli kesällä tukalat. Kerroksittain leikkaaminen vois auttaa
d) Kuinka usein peset? Joka päivä
Kasvot:
a) Silmien väri? Ruskeat
b) Miten meikkaat? Olen vähän laiska meikkaaja, mutta onneni on luonnostaan tummat ja tuuheat ripset...
c) Onko lävistyksiä? Vain korvareiät
d) Onko paljoa finnejä? Ei. Pari kertaa ollut, about 3?
e) Kulmien väri? mustat/tosi tummanruskeat
f) Kasvojen muoto? Pyöreähkö, muttei liikaa
Keho:
a) Ihon väri? vähän tummempi kuin tavllinen, semmoinen kuin tavallisesti ruskettuneet, vaikken juuri olekkaan ruskettunut
b) Onko tatuointeja? Ei
c) Ruumiinrakenne? Kilpavoim istelen, joten olen lihaksen kannalta painavampi. En siis läski. 154 cm
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? Tänään mulla oli tavallisen siniset pillifarkut ja valkonen paitapusero sillatti housujen alla. Ne ole vero modast ku oon tämmöne ilmansaastuttaja, jok vihaa feikkei tuottei ja H&M:ää.
b) Lempiväri? Roosanpunainen
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? En oikeastaan
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? Sellaset hopee tai kultakorut
e) Hienot kengät? Converset, Uggit... Kaikki kenkäni on stokkalta tai intersportista, se kertoo niistä jotain- -girly-girly-
oon siis äskesen viestin kirjoittaja
Tarkoitin siis vaate osioon: Ne ON Vero Modast, eikä ne ole vero modast, kuten pöllösti sutaisten kirjoitin...
- Hagman
Hiukset:
a) Väri? Platinan/tuhkanvaaleet
b) Pituus? Puoliselkään
c) Rakenne? Ennen paksut, värjäyksen jälkeen vähän ohuemmat
d) Kuinka usein peset? Joka päivä
Kasvot:
a) Silmien väri? Oikeesti vihreet, mutta käytän värjääviä piilolinsseja, joten kirkkaan siniset
b) Miten meikkaat? Tyylikkäästi, eli mulla ei oo siis metrin paksuista pakkelekerrosta naamassa.
c) Onko lävistyksiä? Kahet korvikset molemmissa korvissa, ja napakoru
d) Onko paljoa finnejä? Ei oo, eikä oo koskaan ollukkaa
e) Kulmien väri? vaaleet
f) Kasvojen muoto?
Keho
a) Ihon väri? Oon koko vuoden sen näkönen, että oisin tullu just Thaimaasta, siis tosi ruskettunu
b) Onko tatuointeja? Ei
c) Ruumiinrakenne?165cm, 50 kg. Oon tosi hoikka, koska harrastan kilpatanssii, ja mulla on tunnin harkat kaheksan kertaa viikossa.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? Aika kalliita(Mun perhe on aika rich). Merkkivatteita, panosta tyyliin tosi paljon, ja mul on vaayekaappi aina ihan täynnä. Pitäis kai heittää vähän pois, mut ku ei vaa jaksa=P
b) Lempiväri? Öh... Pinkki, turkoosi, keltanen, oranssi, nude, harmaa, valkonen, vihree, sininen, punanen, lila....
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? Een... Ehkä vähän kypsempi ja "kolmekymmpisempi" tyyli kuin muilla, mutta muuten aika samanlainen. Minkälaiset korut ovat kivoja? Isot, näyttävät, tyylikkäät, kultase ja sellaset sulkakorut on aika kivoja. Myös Thomas Sabon korut on tosi hienoja - Tyttötuollainen
Hiukset:
a) Väri? - Keskiruskee, vähän punaseen taittuva. Värjätty.
b) Pituus? - Takapiiska melkein rintoihin, muualta lyhyempi.
c) Rakenne? - Paksut ja tuuheet
d) Kuinka usein peset? - Joka aamu
Kasvot:
a) Silmien väri? -Sinivihreä
b) Miten meikkaat? - Meikkivoide, kiillon ja punasuuden häivyttävä puuteri, normi puuteri, aurinkopuuteri, eyeliner, ripsari, kulmakynä.
c) Onko lävistyksiä? - Korvikset, yksi per korva
d) Onko paljoa finnejä? - No riippuu mikä on paljon. Vähänlaisesti, helposti peitettävissä.
e) Kulmien väri? - Aika tumma ruskee.
f) Kasvojen muoto? - Vähän pyöree.
Keho:
a) Ihon väri? - Ruskee? Olen kavereitani jonkun verran tummempi.
b) Onko tatuointeja? - Ei
c) Ruumiinrakenne? - 168cm/64kg. Oon tarpeeks laiha, on tissii ja peppuu. En edes haluaisi olla mikään tikku.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Farkut/Chinot/Reisitaskuhousut, perustopit ja printtipaidat, hupparit/neuleet
b) Lempiväri? - musta ja vihree
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - "Muut" No en pukeudu viimeisimpään muotiin, vaan käytän vaatteita jotka sopii vähän muodokkaampaan vartaloon ja missä itse viihdyn.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Korvissa jotkut pienet tai sitten isommat riippuvat ja leikkisät.
e) Hienot kengät? - Streetkengät ja korkkarit on kivoja. - teyhg
Hiukset:
a) Väri? - Luonnostaan maantienruskeat. Nyt on värjätty tummanruskeakis. Ennen mulla oli punaiset ja välillä punamustat
b) Pituus? - Takaa aika lyhyet(lyhyemmät kuin eestä) Etuhiukset leukaan
c) Rakenne? Pätkityt tai sillee jotenki
d) Kuinka usein peset? - väh. joka toinen päivä
Kasvot:
a) Silmien väri? - sinivihreet tai vihreet
b) Miten meikkaat? - suht Neutraalisti/Luonnollisesti yleensä
c) Onko lävistyksiä? - Oikeassa korvassa 4 ja yks niistä on rustossa ja vasemmassa korvassa 2
d) Onko paljoa finnejä? - Muutamii
f) Kasvojen muoto? - En oikee osaa sanoo
Keho:
a) Ihon väri? - Todella vaalea.
c) Ruumiinrakenne? - hoikka kai. n.167cm/n.50kg
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - ihan perus. Mustaa yleensä eniten. Tykkään käyttää tennareita ,mutta käytän muitakin.
b) Lempiväri? - Verenpunainen ja musta ja sininen on iha hieno
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Miten sen nyt ottaa. Joskus näytän hyvinkin samalta joskus taas ihan eriltä, mut yleensä en oo täysin samanlainen ku muut
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - sellaseet hienot
e) Hienot kengät? - Tennarit,korkkarit - ggizzz
Hiukset:
a) Väri? - tämmöset perus vaaleenruskeet tylsänväriset
b) Pituus? - pitkät, puoleen selkään asti
c) Rakenne? - todella kevyesti kerrostetut
Kasvot:
a) Silmien väri? - ärsyttävä siniharmaavihreä
b) Miten meikkaat? - joka päivä, ripsaria, meikinpohjustusvoidetta, meikkivoidetta, poskipunaa, puuteria, joskus luomiväriä ja/tai rajaukset eyelinerilla
c) Onko lävistyksiä? - korvikset, olen suunnitellu ottavani nännilävärit
d) Onko paljoa finnejä? - no melko vähän
e) Kulmien väri? - samanväriset ku hiukset
f) Kasvojen muoto? - vähän pyöree D:
Keho:
a) Ihon väri? - kalpea
c) Ruumiinrakenne? - 175cm/64kg urheilullinen
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - tyttömäisiä, aika paljon hameita ja mekkoja, joskus saatan pukeutua hieman rokahtavasti
b) Lempiväri? - punanen, valkonen, sininen
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - no ainakin tyttömäisempi kuin monet jotka tunnen
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - kaikenlaiset : )
e) Hienot kengät? - korkkarit, saappaat, tennarit, ballerinat - blaahhböö!
Hiukset:
a) Väri? - En oo koskaan värjänny, vaaleenruskeet
b) Pituus? - Jonku verran yli olkapäille
c) Rakenne? - ihan tavalliset
d) Kuinka usein peset? - Joka päivä, paitsi joskus en jaksa viikonloppuna
Kasvot:
a) Silmien väri? - Tummansiniset/merensiniset
b) Miten meikkaat? - Ripsari kajaali huulikiilto jokus luomiväriä
c) Onko lävistyksiä? - Korvissa vaan :)
d) Onko paljoa finnejä? - No ei sillai enää, mut ainahan niitä joskus pari tulee :)
e) Kulmien väri? - tummanruskeet (en tykkää yhtään)
f) Kasvojen muoto? - ei mitään hajua :D
Keho:
a) Ihon väri? - Aika tumma
c) Ruumiinrakenne? - Hoikka, ei kovin "rinnahtava"
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - no vaihtelee niin paljon etten osaa sanoa :)
b) Lempiväri? - Turkoosi ja musta
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Juu, ehkä hieman omaperäinen jos niin vois sanoo...
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Tykkään hopeanvärisistä ja eleganteista, en niin näyttävistä :)
e) Hienot kengät? - Korkkarit, saappaat ja tennarit :) - taijaasmoi;))
a) Väri? -tummaruskeeet:)
b) Pituus? - Olkapään alapuolella ehkä 8 cm sen alapuolel:D
c) Rakenne? kerroksiaa jjajajajaaaa kaikkee:D
d) Kuinka usein peset? - jokapäivä tai jokatoine(:
Kasvot:
a) Silmien väri? - Hmm... Olisiko sinivihreeharmaat:)
b) Miten meikkaat? -meikkaan jokapäivä....meikkivoide,ripsiväri(ylä ja alaripsii),kulmiatummennan,puol rajaus yläluomel,huulirasva tai sitte dudet ja siihe huuligiille ja aurinko puuteri poskii ja joskus luomiväriää;D.
c) Onko lävistyksiä? - molemmissa korvissa 2 reikää jjaaa rusto;)
d) Onko paljoa finnejä? - otassa vähäsen :D
e) Kulmien väri? -ruskeet:D
f) Kasvojen muoto? - semmone jännä:D on leuka ei oo siel alla sitä ja on semmoset pyöreet taino ei oo:D joo en osaa selittääD:D
Keho:
a) Ihon väri? - sooou vaalee:<
b) Onko tatuointeja? - ei enkä halua:o
c) Ruumiinrakenne? - sanotaa mukamas laihaks / normaaliks
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - mustat legginssit,farkkulegginssit taisemmoset jännät ja sitte toppi,tai pitkähihane taai t-paita:D ja hupppariii:).puman kengät talvikenjät talvella ja kesäl ja syksyl ja kevääl tennarit yleensä:D
b) Lempiväri? - tykkään kaikista väreistä
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? -en kai:D
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - ystävä koru:D
e) Hienot kengät? - Tennarit,talvikengät semmoset matalat:D jajajaja ballerinaat(: - krrrrrisse
a) Väri? -Tummanruskeat, melkeen mustat
b) Pituus? -Pitkät, reilusti yli olkapään
c) Rakenne? -Kerroksittain leikattu, suoristan/kiharran joka aamu suoristusraudalla
d) Kuinka usein peset? -Joka aamu
Kasvot:
a) Silmien väri? -Syvänruskeat
b) Miten meikkaat? -Meikkaan joka pvä, mutta meikin määrä vaihtelee. Aina ainakin meikkivoide puuteri, ripsiväriä ja pronssin sävyistä luomiväriä, välillä rajaus sekä huulipunaa
c) Onko lävistyksiä? -Korvissa yhet reiät
d) Onko paljoa finnejä? -Ei montakaan
e) Kulmien väri? -Melkeen mustat, ja ikinä en ole värjännyt
f) Kasvojen muoto? -Ennen oli aika pyöreät kasvot, jotka on muuttuneet enemmän ns. kulmikkaaksi viime vuosina
Keho:
a) Ihon väri? -Tummempi kuin ihmisillä yleensä, läpi vuoden sellanen kun vaaleampi ihoisilla rusketuksen jälkeen
b) Onko tatuointeja? -Ei, mutta suunnitelmissa ottaa teksti ranteeseen/selkään.
c) Ruumiinrakenne? -Usein sanotaan hoikaksi mutta mielestäni olen ihan normaali, aika leveä lantio kylläkin löytyy..
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? -Tyylikkäitä, aina mahdollisimman kivat vaatteet, tummasävyisiä
b) Lempiväri? -Musta ja yönsininen
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? -Pukeudun paremmin kun muut, ja ehkä ns. näyttävämmin ja jopa seksikkäämmin
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? -Isot hopeat rannekorut, isot sormukset
e) Hienot kengät? -Mustat, nahkaiset korkokengät/nilkkurit, vähintään 10 cm korkoa - 13.w
hiukset:
a. Väri: tumman ruskeet (värjätyt)
b. pituus: kainalon kohalle noin
c. rakenne: kerroksittain
d. Kuinka usein peset: joka päivä
Kasvot :
a. Silmien väri:siniharmaa
b. Miten meikkaat: meikkivoide, kajaali , ripsari, joskus luomiväri
c. Onko läväreitä: korvis on
d. Onko paljon finnejä: riippuu. . Joskus joskus ei .
e. Kulmien väri : ruskee
f. Kasvojen muoto : vähän pyöreähkö
Keho:
a. Ihon väri: norm.
b. Onko tatuointeja:ei
c. Ruumiin rakenne: 156 pitkä 46 kg painava
Pukeutuminen :
a. Vaatteet: Farkut , paita, huppari yms
b. Lempi väri:sininen, musta , turkoosi , pinkki. .
C. En ole erilainen kun kamut esim.
D.
Hopeiset, tyylikkäät yms.
E. Esim. Puman kengät, korkkarit , korolliset saappaat , yms. :) - jutesdfghj
hiukset:
a. Väri: vaaleat ( ei värrjätyt)
b. pituus: tissien alapuolelle
c. rakenne: kerroksittain
d. Kuinka usein peset: joka päivä
Kasvot :
a. Silmien väri:siniharmaavihree
b. Miten meikkaat: ripsiväri,kulmäkynä
c. Onko läväreitä: korvis
d. Onko paljon finnejä: ei.
e. Kulmien väri : vaaleen ruskee
f. Kasvojen muoto : neliömäinen
Keho:
a. Ihon väri: vaalea.
b. Onko tatuointeja:ei
c. Ruumiin rakenne: 155 ja 41
Pukeutuminen :
a. Vaatteet: Farkut/legginsit/lökärit ja paita ja huppari
b. Lempi väri:musta,pinkki.
C. pukeudun yleensä nuhjuisemmin tai tavismaisemmin x)
D. rannekorut,korvikset ja kaulakorut. riippuu millainen asu niin mihin ne sopii
e. mustat korkokengät noin 6cm korkoa
E. - 0.0
Hiukset:
a) Väri? - Nyt blondi. värjään ruskeeks tai punaseks
b) Pituus? - olkapäille
c) Rakenne? kerroksittain leikatut. kaikki sanoo et tosi hyväkuntoset
d) Kuinka usein peset? - joka toinen päivä (?)
Kasvot:
a) Silmien väri? -tummanruskeet
b) Miten meikkaat? - en paljoo. riippuu mielialasta. ripsari,meikkivoide,puuteri, joskus kajaalii. yleensä
c) Onko lävistyksiä? - ei
d) Onko paljoa finnejä? - sillontällön. sitku niit on nii niitä on
e) Kulmien väri? - ruskee
f) Kasvojen muoto? - perus?
Keho:
a) Ihon väri? - perus. ehk vähä ruskettunu :p
c) Ruumiinrakenne? - 175cm 65kg(?) aika sillai normaali emt... llihaa luiden päällä xD
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - ihan perus. huppari,toppi,farkut,hame,legginssit,kaulakorut aika sekanen x)
b) Lempiväri? - sininen,verenpunanen,violetti
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - sillontällön :D
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - pienet söpöt. hopeiset
e) Hienot kengät? - tennarit,lenkkarit,korkkarissa - 5+6
a) Väri? - luonnostaan tummanruskeet, nyt tämmöset haalistuneen oranssit ku värjäsin punasella
b) Pituus? - 10cm soliluiden yli
c) Rakenne? kiharat, vähän kerroksia ja nekin aika pitkiä
d) Kuinka usein peset? - 3-4 kertaa viikossa
Kasvot:
a) Silmien väri? - sinivirheeharmaat :D riippuu hiusten väristä jos on punertavat hiukset niin vihreensävyset jos on kylmemmänsävyset hiukset niin siniharmaat
b) Miten meikkaat? - sävyttävää kosteusvoidetta, punasten poskien neutralisiojaa, vähän irtopuuteria, ripsaria. juhliaan joskus luomiväriä. viikonloppu ihan natural yleesä
c) Onko lävistyksiä? - kahet korvikset
d) Onko paljoa finnejä? - otassa vähäse
f) Kasvojen muoto? - kapeat, semmonen keijumainen :D ihmiset sanoo et jotenki siro mitä ne nyt sillä tarkottakaa
Keho:
a) Ihon väri? - perus suomalaista ehkä aavistuksen tummempi:D rusketun tosi helposti. nytki vielä kesän rusketusta jälellä
c) Ruumiinrakenne? - hartiat ja rinta leveempi ku lantio, en tykkää:( ja tosi ohuet sääret. no jotku sanoo laihaksi mut omasta mielestä ihan perus 49-51 kg 162-163cm
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - ainaki päällypaidan alla oleva paita ihonmyötäinen, en tykkää pienistä kaula-aukoista, näin talvella monesti käytän huiveja. sitte farkkuja ja kotona collareita, en oo oikeen löytäny sitä omaa tyyliä :D vaikka omasta mielestä osaan yhistellä hyvin vaatteita
b) Lempiväri? - hmm.. valkonen ja musta ja sininen :D tai no oikeestaan kaikki muut paitsi keltanen ja oranssi ja harmaa
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - no sillälailla että en tykkää pitää mitään tylsiä vaatteita(paitsi kotona). aina pitäs olla semmonen ... katseen vangitsija väripilkku/ joku erikoisen muotonen vaate päällä :D
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - helmikorvikset ja pienet tai isot renkaat. ja semmoset "maanläheiset" korut eli ei mitään nomination yms vaan semmosia vähä intiaanityylisiä käsi ja kaulakoruja (:
e) Hienot kengät? - tennarit ja nahkaset nilkkurit korolla:) - hih ^^
a) Väri? - Blondi päältä, alta ruskee..
b) Pituus? - Alaselkä/perse
c) Rakenne? Loivasti kiharat, pitkät... ihanat - someonehere17
a) Väri? - Keskiruskeat
b) Pituus? - Vähän lapaluiden yläpuolelle takaa ja edestä olkapäille
c) Rakenne? Luonnonkiharat, josta aiheutuu harmaita hiuksia. Yleensä suoristelen ne joka aamu jos on ihmisten ilmoille lähtöä.
d) Kuinka usein peset? - n.joka toinen päivä
Kasvot:
a) Silmien väri? - Varmaan harmahtavan turkoosit, tommoset jännät.
b) Miten meikkaat? - Aika vähän; peiteväriä, ripsaria ja vähän huulikiiltoa. Tässä oon kyllä aika laiska.
c) Onko lävistyksiä? - Korviksia vasemmassa korvassa kaks ja oikeassa yks.
d) Onko paljoa finnejä? - Mustapäitä on ihan liikaa varsinki nenässä ja sillon tällön tupsahtelee finnejä, jos oon syöny jotain rasvasta.
e) Kulmien väri? - Vaaleanruskeat, mutta yleensä värjään niitäkin, kun eivät meinaa edes erottua
f) Kasvojen muoto? - Aika pyöreä, ja usein sanotaan nätiksi, mutten itse ole yhtään niin varma.
Keho:
a) Ihon väri? - Aika vaalea, muttei ihan kalpea. Kesällä ruskettuu kivasti.
b) Onko tatuointeja? - Ei ole, ei.
c) Ruumiinrakenne? - Hoikka; 153cm (joo, olen kääpiö) ja 44kg, eli semmonen normaali.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Aika paljon huppareita, toppeja ja erivärisiä villapaitoja ja sit niiden kans farkkuja ja villasukkia näkyy paljon.
b) Lempiväri? - Tumman punainen, vaaleenvihriä ja merensininen on kans ihania. Tykkään vähä kaikista.
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Vähän riippuu päivästä, joskus erotun paljonkin, joskus en.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - No ihan perusnätit korut. Hopeiset erityisesti.
e) Hienot kengät? - Tennarit on kivoja ja niitä mulla yleensä näkeekin. Kesällä sandaalit pikku korolla tai avojaloin on kyllä paras. - 84BKA
a) Väri? - Luonnostaan tummanruskeet
b) Pituus? - Tissien alapuolelle
c) Rakenne? - Kerroksittain ja otsis ( käytän hiuslisäkkeitä)
d) Kuinka usein peset? - 3 kertaa viikossa.
Kasvot:
a) Silmien väri? - Ruskee
b) Miten meikkaat? - (Joka päivä) meikkivoidetta, puuteria, eyelineria, valkoista kajaalia, tekoripset ja väripiilarit. Myös kulmakynää, vähän poskipunaa ja teen "nenäviivan"
c) Onko lävistyksiä? - Oikeassa korvassa 2, vasemmassa 3 ja molemmissa korvissa on 5 millin venytys
d) Onko paljoa finnejä? - Ei yleensä
e) Kulmien väri? - Vaaleanruskeet
f) Kasvojen muoto? - Sydämen muotoset
Keho:
a) Ihon väri? - Tosi vaalee/kalpee
c) Ruumiinrakenne? - 167 cm/52 kg
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Pitkähihaisia t-paitoja, hameita, shortseja, mustia pillejä, polvisukkia, karvasäärystimiä huiveja, vähän löysiä pitkiä villatakkeja, kauluspaitoja jne. Usein "söpöä ja tyttömäistä" :---D
b) Lempiväri? - Lila
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - No joo usein ainakin tyttömäisempi mulla on hiuslisäkkeet, tekoripset ja väripiilarit
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Vaihtelee, rusettikorut ja kruunukorut ainaki ~
e) Hienot kengät? - Platformit, tennarit, kivat korkkarit, lolitakengät - vapaudenkaipuu
Hiukset:
a) Väri? - luonnostaa vaaleet, mut värjätty mustiks.
b) Pituus? - ömm aika lyhyet.
c) Rakenne? - täl hetkel ei oo kunnol mitää rakennetta ku kasvatan xd
d) Kuinka usein peset? - jokatoinen päivä
Kasvot:
a) Silmien väri? - siniset
b) Miten meikkaat? - en meikkaa :3
c) Onko lävistyksiä? - korvissa venytykset. Septumin ehkä otan joskus :3
d) Onko paljoa finnejä? - Joskus on joskus ei
e) Kulmien väri? - Aika tummat
f) Kasvojen muoto? - Aika pyöreä minust, mut monet sanonu että kapeat. eli en tiedä
Keho:
a) Ihon väri? - Vaalea, mut punastun helposti ni aika usein kasvot on punaset xd
b) Onko tatuointeja? - Heti kun on rahaa
c) Ruumiinrakenne? - En mikään pikkuruinen mielestäni vaikka on mua "hoikaksikin" haukuttu
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Housuja ja kauluspaitaa aika usein. Sit välil jotaa villapaitoi
b) Lempiväri? - Vihree
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Emmä tiiä, monet sanoo et joo mut ite en huomaa
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Tykkään sellasist amuleteist xd
e) Hienot kengät? - Maiharit? Rähjäset tennarit on kans ihania ja jotkut korkokengät :3 - jdkjx
a) Väri? - Luonnostaan vaaleet (=
b) Pituus? - Rintojen alapuolelle
c) Rakenne? Kerroksittain leikattu
d) Kuinka usein peset? - 1-2krt viikossa
Kasvot:
a) Silmien väri? - Sinivihree
b) Miten meikkaat? - ripsiväri, huulikiilto ja meikkivoide
c) Onko lävistyksiä? - Korvissa
d) Onko paljoa finnejä? - Ei
e) Kulmien väri? - Vaaleanruskeat
f) Kasvojen muoto? - Tavallinen ;))
Keho:
a) Ihon väri? - Vaalea
b) Onko tatuointeja? - Ei vielä
c) Ruumiinrakenne? - Aika hoikka, 12v ja 150cm/30kg
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Pillifarkut, toppi ja huppari, joskus collarit
b) Lempiväri? - Turkoosi ja pinkki =)
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Ö_ö en
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - No ihan perusnätit.
e) Hienot kengät? - Tennarit - 17vee
Hiukset:
a) Väri? - Luonnostaan ruskeat, mutta oon värjänny mustaks jo kauan.
b) Pituus? - Ristiselkään asti.
c) Rakenne? - Kerroksittain, pöyhkeät ja hieman kiharat.
d) Kuinka usein peset? - 4-5 kertaa viikossa.
Kasvot:
a) Silmien väri? - Vihreänruskeat.
b) Miten meikkaat? - Meikkivoide, concealer ja puuteri ihossa varmaan, sitten tummennan kulmat ja ripsaria/kajaalia/luomiväriä ties minkälaista jos huvittaa. Aina ei tosin jaksa meikata ollenkaan. :D
c) Onko lävistyksiä? - Korvissa ja huulessa.
d) Onko paljoa finnejä? - Voisi olla enemmän sekä vähemmän.
e) Kulmien väri? - Tummanruskeat.
f) Kasvojen muoto? - Pyöreä. :I
Keho:
a) Ihon väri? - Hieman normaalimpaa tummempi.
b) Onko tatuointeja? - Ei vielä.
c) Ruumiinrakenne? - Iso. Oon aina ollu iso, en tosin ylipainoinen, mutta tässä oon muutaman vuoden ollut lievästi. 166cm pitkä ja painan 75kg, en tosin onneksi näytä miltään hirmulihavalta. Tarkoituksena olis pudottaa about 10kg. :3
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Ihan perus, joskus naisellisia, joskus poikamaisia, yleensä paljon mustaa, joskus vedän vaan lökärit ja hupparit päälle ku ei kiinnosta ollenkaa miltä näyttää. :D
b) Lempiväri? - Turkoosi.
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Khyllä, ei kiinnosta mennä massan mukana.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Isot. Varsinkin korvikset. Tyttömäiset.
e) Hienot kengät? - Tennarit, korkkarit, kaikki käy.- haloopliis
Pakko kysyä... Mitä tarkoittaa "hieman normaalimpaa tummempi" ihonväri?! Jos tarkoitat tummempi kuin tavallisen suomalaisen ihon väri niin sano se!! Ja ei sekään ole hyvä koska suomalaisia on kaiken värisiä. Grr. Suututtaa tollaset.
- maritza
Hiukset:
a) Väri? - tumman ruskeet , oon värjänny ja oikee väri on kuitenki tumma
b) Pituus? - toho tissien yli ainaki ;D
c) Rakenne? - aikalail tasapitkät paitsi tost eest oon joskus kerrostanu ni siit sit iha vähä lyhyemmät , mut ei sitä kuitenkaa huomaa paljoo
d) Kuinka usein peset? - joka toine pv
Kasvot:
a) Silmien väri? - jotku sinivihreet
b) Miten meikkaat? - meikkaan melkee jokapäivä paitsi joskus ku oon iha himas vaa ni ei sillo jaksa ja laitan yleensä meikkivoidetta ja ripsarii
c) Onko lävistyksiä? - korvikset
d) Onko paljoa finnejä? - ei ny paljoo tälhetkel mut kyl niit joskus pari tulee Kulmien väri? - tummat
Keho:
f) Kasvojen muoto? - semmone ei pyöree :D
a) Ihon väri? - aika perus
b) Onko tatuointeja? - eijj oo
c) Ruumiinrakenne? - iha perus hoikka , aika normaali ja muodot löytyy khyl (; mitat oli 167 cm ja joku 56 kg
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - yleensä toppi , huppari / pitkähihane paita ja farkut // legginssit tosin aina faijjal joudun käyttää semmost mustaa pitkää hametta ku mun faijja on mustalaine :d aina välil pistää vituttaa
b) Lempiväri? - musta ja kulta (; uhah - hejjj
Hiukset:
a) Väri? - ruskeet joissa vaaleita raitoja
b) Pituus? - Olkapäille saakka.
c) Rakenne? kerroksittain vähä
Kasvot:
a) Silmien väri? - syvän ruskeet
b) Miten meikkaat? - ripsarii,puuterii
c) Onko lävistyksiä? - 4 korvist,rustos 2
d) Onko paljoa finnejä? -ei yhtään,ehk näkymättömiä otsassa muutama
e) Kulmien väri? - tummat
f) Kasvojen muoto? - sirot,suipot emt?
Keho:
a) Ihon väri? - vaaleeruskee.
c) Ruumiinrakenne? - 175-64 kg
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? -legginsej,farkkui,hubbareit,toppei
b) Lempiväri? - lila,turkoosi,keltane
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - no en
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - isot
e) Hienot kengät? - tennarit,skedet,ugit.. - Guaranteen
Hiukset:
a) Väri?
- tummanruskeanpunertava (oma väri) mutta aion värjäyttää mustiksi. :)
b) Pituus?
- about 10 cm olkapäiden yläpuolella, saa laitettuu just ja juts kiinni taakse ylös
- leikkautan kuivat pois :)
c) Rakenne?
- Kerroksittain
d) Kuinka usein peset?
- joka päivä
Kasvot:
a) Silmien väri?
- Siniharmaat, murr
b) Miten meikkaat?
- En ollenkaan, ei kuulu mulle
c) Onko lävistyksiä?
- Korvikset vain, ihan teräsrenkaat
- Pari vuotta sitten (16 v.) harkitsin pientä nenäkorua, mutten enää
d) Onko paljoa finnejä?
- No, otsassa ja poskilla, mutta vähän leuassakin :(
- Selässä ja rintakehällä :(
e) Kulmien väri?
- Mustat ja naturaalit
f) Kasvojen muoto?
- En osaa selittää
Keho:
a) Ihon väri?
- Vaalea, enkä hitto vie edes rusketu kesällä!
b) Onko tatuointeja?
- Ei, enkä oo harkinnu
c) Ruumiinrakenne?
- Hoikka, kaikki kysyy aina "ootko syöny tarpeeks?" :(
- Haluisin kiloja about 5 kiloa lisää
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät?
- Huppari / neule ja toppi (alla), sekä farkut
- Kesällä menee ihan hameet ja microshortsit (legginsit joskus), sekä mekkoja
b) Lempiväri?
- Kirkkaat värit, mutta violetti on jotenkin ylitse muiden
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut?
- En oikein, mut en seuraa muotia
d) Minkälaiset korut ovat kivoja?
- Hopeanväriset
- Jossa on jokin juju, esim. korulaatta jossa on kirjoitusta
e) Hienot kengät?
- Korkokengät, vaikken voi kävellä niillä
- Siistit ballerinat
- Matalakorkoiset "ballerina-korkkarit" - tralalolo
Hiukset:
a) Väri? - Tummanruskeat..
b) Pituus? - Yli solisluiden.
c) Rakenne? - Ihan pitkät suorat, kasvatan niin siksi.
d) Kuinka usein peset? - Joka päivä suunnilleen.
Kasvot:
a) Silmien väri? - Suklaanruskeat / tummanruskeay
b) Miten meikkaat? - En meikkaa kauhean raskaasti. Ripsaria ja joskus jotain peitevoidetta jos on finni. En edes meikkaa joka päivä ja minua ollaan kehuttu kasvoiltani kauniiksi ilman meikkiäkin, mistä olen avoimesti iloinen.
c) Onko lävistyksiä? - ei.
d) Onko paljoa finnejä? - Ei. Silloin tällöin on hiusrajassa pari mutta muuten ei.
e) Kulmien väri? - Ruskeat.
f) Kasvojen muoto? - Siro.
Keho:
a) Ihon väri? - Pehmeän ruskea. Rusketun helposti ja olen kesällä '' mallimaisen ruskea '', ystäviäni lainaten.
b) Onko tatuointeja? - ei ole.
c) Ruumiinrakenne? - 53/166, olen hoikka ja minulla on tiimalasimainen vartalo. Useat pojat ovat kehuneet persettäni, eh joku kutsuu minua nimellä herkkuperse.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Saapikkaita joissa on korko, tiukkoja housuja ja neuleita, erinlaisia hienoja paitoja ja toppeja. Usein on myös paita housujen sisällä sekä avonainen kaula-aukko, mutta sillon pidän ala-osani peittävänä. Kesäisin minishortsit toppi on ah - mievaannnnvvvuiuigo
Hiukset:
a) Väri? - Luonnostaan tumman ruskeat. otsalla luonnostan vaaleita raitoja
b) Pituus? - tosi pitkät.
c) Rakenne? ihan suorat..en tykkää
d) Kuinka usein peset? - ainaki joka toinen pvä
Kasvot:
a) Silmien väri?-siniset,vähän vihertävät
b) Miten meikkaat? - en kauheesti.. ripsaria joskus ja meikkivoiteel(koulussa) jos johonkin meen ni sit ihan kunnon meikki
c) Onko lävistyksiä? - ei enkä haluaisikaan
d) Onko paljoa finnejä? - ei. aikaisemmin oli enemmän..
e) Kulmien väri? - tumman ruskeat.
f) Kasvojen muoto? - sellanen normaali.. aika pitkä jos niin voi sanoa
Keho:
a) Ihon väri? -tumma. kesällä rusketun helposti ja se kestää melkein läpi talven en siis ole mikää lumiukko.
b) Onko tatuointeja? - ei ENKÄ HALUA..never ever never
c) Ruumiinrakenne? - oon pitkä ja aika hoikka.. ja lihaksia löytyyy
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - sellainen rento tyyli. usein lökärit ja välillä farkut. huppari ja toppi
b) Lempiväri? - Vaaleen sininen ,pinkki räikeet värit.. enn tykkää mistään tummista väreistä
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - en kai.. pukeudun ehkä urheilullisemmin
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - en pidä koruja missään muodossa. en tiedä mistä johtuu mutta en silti..
e) Hienot kengät? - sellaset tennari tyyliset. - asdasdasdasdsfdsfdsf
miks vitussa pesette hiukset joka päivä :DDD
- hihihihippuli
Hiukset:
a) Väri? - luonnostaan vaalean ruskeat, mutta värjätty blondeiksi :) ihan luoonollisen näköiset ovat :) Pienenä oli melkein valkoset - hmmmmmmmm
Hiukset:
a) Väri? - maantienharmaat jeejee.. väri kasvanu poies nii uus värjäys edessä tässä joku kuukaus.
b) Pituus? - toiselta puolelta melkein olkapäille, vasemmalla puolella sivusiilin tyyppinen lyhyempi kohta, ei kyllä siiliä lähelläkää
c) Rakenne? öö.. öö.. karheet vai?
d) Kuinka usein peset? - n. 3-4 krt viikossa.
Kasvot:
b) Miten meikkaat? - sävyttävä meikkivoide ja puuteri aina, sitte joko tummemmat kulmat, silmämeikki kevyempi ja punaset huulet tai sitte vahva, tumma silmämeikki ja muuten kevyet meikit vaan
c) Onko lävistyksiä? - toisessa korvassa peruskorvis, toisessa venytys
d) Onko paljoa finnejä? - ei yhtään tällä hetkellä, välillä saattaa olla pari samaan aikaan
e) Kulmien väri? - maantienharmaat
f) Kasvojen muoto? - semmonen tölkkipää, aika lyhyt ja levvee :D
Keho:
a) Ihon väri? - vaalee
b) Onko tatuointeja? - Ei. valitettavasti, tuun kyllä joskus ottaa
c) Ruumiinrakenne? - 172/55-56 joten oon aika hoikka ja näi.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - bleisereitä, korkeevyötäröisii farkkuja/shortseja, hameita, neuleita, ihan peruspaitoja, sitten semmosii liehuliehupaitoja ja näi
b) Lempiväri? - turkoosi ja mintunvihree
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - en, kuvittelen aina olevani, mutta empä oo.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - sormukset, pitkät kaulakorut, korviksissa kaikki bling ja venytyskorut of course
e) Hienot kengät? - korot..Aina - StripCherry
Hiukset:
a) Väri? - tummanruskea, jotkut jostain syytä erehtyy luulee mustaksi :o
b) Pituus? - takapuolee saakka :D ja siis ei ole hiuslisäkkeitä, tai mitää sellast
c) Rakenne? todella paksut, vähä ohenee latvoja kohti kyl..
d) Kuinka usein peset? - pesen su, ke ja jos on ohjelmaa viikon loppuna nii perjantain kans, mut mulla onneks ei rsvotu kovin helposti ja pesen nii harvoinku voin, en haluu rasittaa mun hiuksia. :)
Kasvot:
a) Silmien väri? - ruskeet, jossa näkee sammalenvihreetä vahvasti
b) Miten meikkaat? - kevyt kerros puuteria silottamaan kasvoja. paljonripsaria, ylä ripsiin varsinkin, paksut kissarajaukset :''D ja turkoosi alarajaus. liilapinkkiähuulipunaa ja vähän samaa punaa poskille. glitterii sinne sun tänne ja siinä se kai oli. ja oon ajatellu kimaltelevaa hopeeta tai sinisenliilaa luomivärii :)
c) Onko lävistyksiä? - korvisreijitykset on
d) Onko paljoa finnejä? - välillä niitä tulee, ei oo kyllä koskaan pikään silkin sileä iho, mutta ei semmosii ns. ihan oikeita finnejä tuu. selässä ja hartioilla kyllä on :(
e) Kulmien väri? - ruskeentummanharmaat, semmoset aika kivat :)
f) Kasvojen muoto? - vähänniinkuin pitkät, erottuva siroleuka ja poskipäät näkyy hyvin. mun pään muodon nimi oli kai suorakulmio :o :''D
Keho:
a) Ihon väri? - vaalee, kylmä oliivi
b) Onko tatuointeja? - ei ja mulla maku saattaa vaihdella nii etten otakkaa, feikki kelpaa ihan hyvin tai paremminki :p
c) Ruumiinrakenne? - 163cm 67kg,mutta en ole kyllä pullean näkönen, muotoihin noi kilot menee :D oon päärynä vartaloine ja reidet ja perse on siis aika muhkeet.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - tykkään pinkin ja oranssin yhdistelmästä todella paljon ja paljetit ja kaikki kimalteleva sytyttää mut - eehekfgphj
Hiukset:
a) Väri? - tummanruskea
b) Pituus? -vähän kainaloitten yli :D
c) Rakenne? paksut, vähän kerrostetut
d) Kuinka usein peset? - joka toine päivä
Kasvot:
b) Miten meikkaat? - ripsari, puuteri, peitevoide ja valokynä
c) Onko lävistyksiä? - korvikset rusto
d) Onko paljoa finnejä? - eipä oikeestaan
e) Kulmien väri? - ruskeet
f) Kasvojen muoto? - aika kapee :D
Keho:
a) Ihon väri? - aika vaalee
c) Ruumiinrakenne? - 168cm 48kg oon aika siro :D
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - pillifarkut, legginssit tai yläosana vähä kaikkee :DD
b) Lempiväri? - musta, pinkki, valkee, sinine
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - vähä riippuu
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - sirot, pitkät kaulakorut - lhrfeuirgftytteli
Hiukset:
a) Väri? - Luonnostaan tumman ruskeat mutta pari vaaleaa raitaa lisätty
b) Pituus? - Rintojen puolessa välissä. Kasvatusprosessi käynnissä.
c) Rakenne? Kerroksittain leikattu, mutta yritän kasvattaa pois. Sileä ja paksu.
d) Kuinka usein peset? väh. joka toinen päivä tai tarpeen mukaan
Kasvot:
a) Silmien väri? - Oikeeen tumman ruskeet
b) Miten meikkaat? - Meikkaan joka päivä. Yleensä hieman ailainerii, ripsiväriä, luomivärii, meikkivoidetta jos tarvii, puuterii ja valokynää
c) Onko lävistyksiä? - No korvissa on kahdet korvikset molemmilla puolil yhet
d) Onko paljoa finnejä? - ei, tai tosi harvoin. vauvan pylly
e) Kulmien väri? - melkein mustat, mutta silti ruskeat
f) Kasvojen muoto? - pyöreät/hieman kulmikkaat/en oo kauheest tarkastellu
Keho:
a) Ihon väri? - Erittäin vaalea
c) Ruumiinrakenne? Pituus 160. Paino 60 ja laihdutus prosessi -5kg. isot rinnat ja lihaksikkaat jalat.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? Normi porvari. Merkki vaatteit ja muit muodikkait.
b) Lempiväri? vaaleenpunane ja muut kirkkaat värit
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? olin ennen, ympäristön takii rupeen näyttää kokoajan enemmän massalta mutta yritän erottuu ees vähän.. :)
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? erikoiset sormukset ja thomas sabot. erikoiset korvikset
e) Hienot kengät? korkkarit, uggit, riippuu kengästä, jtn bling bling, manolot, jimmy choot, louboutinit - Tyttö -97
Hiukset:
a) Väri? - Tummanruskeat.
b) Pituus? - Noin puoleen kaulaan.
c) Rakenne? - Kerroksittain leikatut, silti aika paksut.
Kasvot:
a) Silmien väri? - Sammaleenvihreät.
b) Miten meikkaat? - Kouluun ripsiväriä peitepuikkoa.
c) Onko lävistyksiä? - Korvakoruja 1 2
d) Onko paljoa finnejä? - Ei ainakaan naamassa hirveästi.
e) Kulmien väri? - Luonnolliset, eli tummanruskeaa.
f) Kasvojen muoto? - Siron ja pyöreän välimaastossa.
Keho:
a) Ihon väri? - Hiukan normaalia tummempi.
c) Ruumiinrakenne? - Aikas perus. Melko iso etuvarustus :d
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Melko lailla tavallisia.
b) Lempiväri? - Vihreä.
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - En kovinkaan.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Perus, aika huomaamattomat.
e) Hienot kengät? - Tennarit balleriinat :) - kiva-oli-
Hiukset:
a) Väri? - luonnostaan jonkin sortin ruskeet, en osaa oikein määritellä kun en muista. tällä hetkellä ruskeanmusta kestoväri, yritän saaha tän vielä vähän ruskeemmaksi niin ois cool. on nää joskus ollu punasetkin ja joskus osittain blondit
b) Pituus? - pari senttiä solisluitten alle, tässä kasvattelen hitaasti
c) Rakenne? - luonnonkiharat. nykyään on ennää yks kerros, joka on kasvamassa pois. on myös viisto otsis, mutta piän sitä välillä myös ylhäällä
d) Kuinka usein peset? - suunnilleen joka toinen pv
Kasvot:
a) Silmien väri? - hahaa oon niitä harvoja ruskeesilmäsiä (::
b) Miten meikkaat? - melkein joka päivä. tosin jos löhöön koko päivän kotona, niin ei siinä sitten oo järkeä ja joskus ei myöskään jaksa kouluun, jos väsytti aamulla liikaa. peitän meikkivoiteella ja puuterilla pienet punaset kohat, tummennan kulmat sopivissa määrin, ripsaria yläripsiin. laitan usein myös eyelinerit, joskus vaan ripsien tyveen, joskus koko ripsientyvi ja paksusti ja joskus teen semmoset kiehkurat ulkokulmaan. jonain superpäivinä jaksan laittaa täydellisen punasta huulipunaa tai vaikka luomiväriä
c) Onko lävistyksiä? - oikeessa korvassa kolme, vasemmassa yksi. haluaisin medusan eli ylähuulen yläpuolelle pallura, mut saas nyt nähhä
d) Onko paljoa finnejä? - ei! joskus tulee yks tai kaks, jos syön jotain tosi rasvasta ja sokerista kuten mokkapalaa tms. ja ihmettelen kyllä kovasti kun niitä ei tuu, koska pesenkin kasvot vaan pelkällä vedellä ja joskus kasvovedellä ::::D
e) Kulmien väri? - luonnostaan melkeinpä mustaa karvaa, mutta karvoja on niin vähän ettei ne mihinkään näy. siksi kynä
f) Kasvojen muoto? - tavallaan pyöreet ja tavallaan kapeat, semmoset sopivat minusta
Keho:
a) Ihon väri? - viime kesän rusketuksia vielä jälellä käsissä ja vatsassa, mut muuten aika vaalee
b) Onko tatuointeja? - ei, mutta ranteen alapuolelle otan pikkutekstin
c) Ruumiinrakenne? - hoikka. oon sinänsä aika harteikas, mutten näkyvästi koska lantio tasapainottaa kun se on silleen sopivasti levee::D pienet tissit ja pyöreet pohkeet. tietyt luut erottuu tosi selvästi kuten lonkat ja solisluut yms. tavallaan myös urheilullinen, ku näkkyy vatsalihasten reunat ja pohjelihakset jos vähän nousee vaikka päkiälle. 171cm ja 58kg
Pukeutuminen ja tyyli.
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - tavallaan ihan perusvaatteita, mut mulla on aina kikka saada ne näyttämään erilaiselta vaikkapa värivalinnalla tai sillä, että lisään koruja tai että osaan yhdistellä vaatteet oikein. tykkään boheemista tyylistä (: ja harvemmin mulla näkee esim kollareita paitsi harkoissa ja koululiikassa
b) Lempiväri? - sininen
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - khyllä, sopivasti erilainen (:
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - kaulassa pitkäketjuiset korut, rannerenkaista tykkään yltiöpaljon ja niitä on niin puisia kuin semmosia paksuja renkaita ja kaikenlaisia. joskus vaan löytää jotkut superkivat korvikset, huono niitä on rueta kuvailemaan. joskus tuunaan kanssa ite ne tai käytän semmosia tähtiklemmareita korvissa :D sormuksiaki käytän välillä
e) Hienot kengät? - niitä on paljon, mutten hirveesti välitä saappaista tai uggeista - ksdljflsdfkj
Hiukset:
a) Väri? - Hiekanväriset
b) Pituus? - Ristiselkään
c) Rakenne? Tuuheat, usein kiharran leteillä, suoristusraudalla tms.
Kasvot:
a) Silmien väri? - Jäänsiniset
b) Miten meikkaat? - Meikkipohjaan kuuluu peiteaine, valokynä, mineraalimeikkivoide, puuteri ja poskipuna. Silmiin laitan ripsaria ja rajauksen ylälimakalvolle. Kulmakarvoja tummennan vähän, kun ilman ne ei näy mihinkään.
c) Onko lävistyksiä? - Ei korviksiakaan.
d) Onko paljoa finnejä? - Otsassa semmoisia pieniä, melko näkymättömiä jonkin verran.
f) Kasvojen muoto? - Ellipsi, korkeat poskipäät.
Keho:
a) Ihon väri? - Vaalea
b) Onko tatuointeja? - Ei ole eikä tule.
c) Ruumiinrakenne? - Pitkä, jäntevä, semmoset tanssijanlihakset, hoikka, todella ulkonevat luut. Vaikka oon melko lauta, kapea vyötärö saa mut näyttämään tiimalasimalliselta..
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Värikkäitä, naisellisia, graafisia jne.
b) Lempiväri? - Kaikki!
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - No joo.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Isoja riipuksia ja sormuksia ja rannekoruja ja kelloja jajajajaja!!
e) Hienot kengät? - Gladiaattorisandaalit, korkokengät, kiilakorot, ballerinat, värikkäät, kuvioidut, kaikki :DDD - 13wee
Hiukset:
a) Väri? - Aika vaalennruskeet, mut ne on jo tulossa tummemmaksi. Ajattelin värjätä punertaviksi mutten saa =/
b) Pituus? - Hieman olkapäistä pidemmät. Ja kasvatan pitkiksi.
c) Rakenne? - Noo... semmoset suorat. Haluaisin luonnonkiharat, mutten kiharra mun hiuksia koskaa.
d) Kuinka usein peset? -joka pv, tai ainakin joka toine pv.
Kasvot:
a) Silmien väri? - Tummat. Vaikea sanoa, mut sellaset tumman vihreet/mustat. Välillä kyl näkyy et mulla on vaaleenvihreet silmät.
b) Miten meikkaat? - Kaikki meikkaan kauheesti nykyää. Meikkaan lähes joka arkipäivä, kun on koulua. En aina. Kauheesti ripsarii, se on siinä.
c) Onko lävistyksiä? -Oli korvikset, mut ei oo enää. Aion ottaa. Ja otan myös vähä myöhemmin ehkä napakorun. Ehkä.
d) Onko paljoa finnejä? - Ei oo yhtää. On aikaisemmin tullu muutama mut sillee et ne ei oo ollu yhtäaikaa naamassa. Nykyää ei ees tuu ku harvoin. Pesen vedellä kasvoni joka aamu ja ilta.
e) Kulmien väri? - Vaaleet. Nyt alkaa tummeta, mut ei ne kauheesti erotu.
f) Kasvojen muoto? - Soikeat.
Keho:
a) Ihon väri? - Tosi vaalea.
b) Onko tatuointeja? - Ei. En varmaan otakkaan.
c) Ruumiinrakenne? - Minua sanotaan tosi laihaksi. Mut ite laihutan vähä. Oon 159,5cm, ja painan 40kg, et...
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Perus. Kun koulussa on liikuntaa nii collarit, tai jos on loma. Muuten pillifarkkuja. Aika värikkäitä t-paitoja, ja huppareita. Harvemmin pitkähihasia.
b) Lempiväri? - Sinisävyt tottakai ! ;-) Erityisesti turkoosi♥
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - No en oikeastaan.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - No kaikenlaiset.
e) Hienot kengät? - Korkkarit, tai semmoset joissa on pienet korot, vaikken ite käytä :) Tai semmoset nilkkurit, taii saappaat (; - 13wee
Ja viel tonne pieni lisäys joka unohtu ;D eli Ruumiinrakenne: Jalat on vähä pidemmät kui pitäs. Tai siis suhteessa muuhu vartaloo.
Eipä muuta :D - ronjaa
Hiukset:
a) Väri? -vety blondi
b) Pituus? - vähä yli olkapäät
c) Rakenne? kerrostetut,takaa lyhyemmät ja edestä pitenee
Kasvot:
a) Silmien väri? -siniharmaat
b) Miten meikkaat? - Meikkivoide,puuteri ja valokynää iholle.rajaan kajaalilla silmät,ripsaria,hieman tummaa luomiväriä
c) Onko lävistyksiä? - kummaskikorvas reijät
d) Onko paljoa finnejä? - ei enää,joskus oli kun oli lievä akne
e) Kulmien väri? - vaaleat olis muuten mut värjätty vaalean ruskeiksi
f) Kasvojen muoto? - soikea
Keho:
a) Ihon väri? -tällä hetkellä tosi vaalea,kesällä taas suht ruskea
c) Ruumiinrakenne? - 160 cm 54 kg,keskikokoinen kiinteä etuvarustus,pieni pömppis,kiintee ja pyöree takamus.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - pillit,joku paita ja neuletakki yleensä
b) Lempiväri? - sinine
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? een
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - emt,tykkään vähä kaikist
e) Hienot kengät? - tennarit,kiilakorko saappaat - tyttö13v.
Hiukset:
a) Väri? - maantienharmaan, vaaleanruskean, punertavan ruskean, kullan yms. sekoitus näyttää kaukaa vaaleanruskealta
b) Pituus? - rintojen alle
c) Rakenne? leikattu tasaiseksi
Kasvot:
a) Silmien väri? - Ruskeanvihreät. Pieni häivähdys sinistä reunoilla.
b) Miten meikkaat? - Puuteri, ripsiväri, huulikiilto
c) Onko lävistyksiä? - yhdet korvareiät
d) Onko paljoa finnejä? - muutama ihonvärinen, tosin mustapäitä on paljon.
f) Kasvojen muoto? - Aika pyöreä.
Keho:
a) Ihon väri? - vaalea.
c) Ruumiinrakenne? - laiha, 43kg/164cm
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - farkut t-paita, huppari tai villapaita (vuodenaikojen mukaan)
b) Lempiväri? - aniliininpunainen (googleta)
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - ketjut pienet korvikset
e) Hienot kengät? - balleriinat kiilakorolla, mieluiten ruudullinen kangas. - JajajaHirrwweenNätti
Hiukset:
a) Väri? - JajajaHirrwweenNätti
b) Pituus? - JajajaHirrwweenNätti
c) Rakenne? JajajaHirrwweenNätti
d) Kuinka usein peset? - JAJAJAA joka päivä
Kasvot:
a) Silmien väri? - JajajaHirrwweenNätti.
b) Miten meikkaat? - JajajaHirrwweenNätisti
c) Onko lävistyksiä? -.en muista koska olen HIRRWWEEN humalassa
d) Onko paljoa finnejä? - jos olen JajajaHirrwweenNätti mulla ei oo finnei
e) Kulmien väri? - JajajaHirrwweenNätti
f) Kasvojen muoto? - JajajaHirrwweenNätti
Keho:
a) Ihon väri? - .en muista koska olen HIRRRWWEEN humalassa
b) Onko tatuointeja? - en muista koska olen HIRRWWEEN humalassa
c) Ruumiinrakenne? - HIRRWWEEEN NNÄTTI
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - JajajaHirrwweenNättejä
b) Lempiväri? - JaJAJA SE ON HIRRWWEEN NÄTTI VÄRI
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? -jajaja olen ..... olen Hirrwween Nätti
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - en muista koska olen HIRRWWEEN humalassa
e) Hienot kengät? - jajaja mulla on HIRRWWEEN NÄTIT kenkulit! - suurisuinen
a) Väri? - Brunetet
b) Pituus? - Olkapäille saakka.
d) Kuinka usein peset? - Jokapäivä
Kasvot:
a) Silmien väri? - Vihreät
b) Miten meikkaat? - Laitan poskipunaa ja sitten laitan kulmiin vähän sinistä, en jaksa selittää.
c) Onko lävistyksiä? Ei.
d) Onko paljoa finnejä? - No pari.
e) Kulmien väri? - Hiusten väriset melkeimpä-
f) Kasvojen muoto? - Aika pyöreä, ja joskus siitä on minua kiusattukin. -Sama.
Keho:
c) Ruumiinrakenne? - Läskiksi sanottu, mutta BMI on normaali ja oon kurvikas.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Normaaleita, aika peittäviä, hieman massahtavia muttei huorahtavia. Muotia seuraillen.
b) Lempiväri? - Keltainen.
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - En.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Jaa. Vaikea sanoa, monia ihania löytyy.
e) Hienot kengät? - Riippuu. - khnadoh97
Hiukset:
a) Väri? - blondit
b) Pituus? - tissien alapuolel
c) Rakenne? aika perus ei otsahiuksii
d) Kuinka usein peset? - joka päivä tai vähintää joka toine
Kasvot:
a) Silmien väri? - siniset
b) Miten meikkaat? - punasuuden ja kiillon häivyttäjä, mineraali puuteri, ripsari
c) Onko lävistyksiä? - korvikset :D
d) Onko paljoa finnejä? - ei yhtäää
e) Kulmien väri? - vaaleen ruskee
f) Kasvojen muoto? - no ei mitkää pyöreet aika perus neki
Keho:
a) Ihon väri? - ei tummma eikä vaalee aika perus seki
c) Ruumiinrakenne? - 157/41 urheilullinen (sixpack)
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - pillifarku,farkkulegginssit, topit,pitkä hihaset jotai t-paitoi ja huppareit
b) Lempiväri? - vaaleen sinii ja vaaleen punai tai pinkki
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - oon aika samanlai ku muut
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - rannerenkaat ja kaikki aika isot
e) Hienot kengät? korkkarit :) ja perus tennarit - 1yksinäinen1
Hiukset:
a) Väri? - vaalean ruskeet
b) Pituus? - kainaloiden alapuolelle
c) Rakenne? -suorat
d) Kuinka usein peset? - 5-6 kertaa viikossa.
Kasvot:
a) Silmien väri? - vihreä
b) Miten meikkaat? - en meikkaa
c) Onko lävistyksiä? - korvissa kahdet kummissakin
d) Onko paljoa finnejä? - otsassa pari,mustapäitä nenässä
e) Kulmien väri? - tummat
f) Kasvojen muoto? - pyöreä
Keho:
a) Ihon väri? - tosi vaalea
c) Ruumiinrakenne? - oon normaali(166cm,50kg)
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - tylsiä
b) Lempiväri? - vihreä(lime)
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - en oikeen
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? -pienet
e) Hienot kengät? - tennarit, balleriinat,sandaalit - Vihellys vinossa:)
Hiukset:
a) Väri? - Ruskeat, hieman raidalliset jossain on tummaa ja jossain vaaleaa, mutta pääosin vaaleanruskeat. Oma väri.
b) Pituus? - Puoleen selkään
c) Rakenne? - En ihan ymmärtänyt kysymystä...
d) Kuinka usein peset? - Joka toinen päivä
Kasvot:
a) Silmien väri? - Vihertävän ruskeat. Ulkoreunoilta ruskeat, mustuaisen ympärillä vihreää (aika outo väritys).
b) Miten meikkaat? - Tavallisesti ripsiväriä ja meikkivoidetta. Juhlissa myös luomiväriä ja huulikiiltoa.
c) Onko lävistyksiä? - Molemmissa korvissa ihan perus korvakorut, ei muuta. Enkä otakkaan!
d) Onko paljoa finnejä? - No valitettavasti otsassa on lähes aina vähän jotain näppyjä, vaikka pesenkin kasvoni hyvin. (murrosiässä niitä vaan tulee eikä mikään auta)
e) Kulmien väri? -Tosi tummat, vaikka en edes ole ikinä värjännyt!
f) Kasvojen muoto? - Hankala selittää
Keho:
a) Ihon väri? - Ehkä vähän tummempi kuin yleensä Suomalaisilla on.
b) Onko tatuointeja? - Tuskinpa 13-vuotias saa ottaa tatuointeja:D Ei ole enkä ikinä tahdo!!
c) Ruumiinrakenne? - 164cm pitkä, 50kg, paksut reidet
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät - Värifarkkuja (omistan mintunvihreet, vaaleensiniset, punaset ja tummansiniset), huppareita, tykkään pitää t-paitaa pitkähihaisen päällä.
b) Lempiväri? - Ei ole erityistä lempiväriä, pidän kaikista niin paljon. Mutta tummanvihreä on oksettava:P
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - No miten sen nyt sanois..kaikki muut käyttää pillifarkkuja, mutta mä en. Muut käyttää kesällä toppeja kun mä taas t-paitoja.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Korvakoruissa kultaiset ja hopeiset sirot, ei mitään suuria!
Nomination oikeassa ranteessa.
e) Hienot kengät? - Tykkään lyhytvartisista tennareista. Kesällä pidän vaan jotain pinkkejä crocseja ja kurakeleillä leopardikuvioisia tavallisia saappaita jotka ylettyvät polveen asti. Talvella sellaiset pitkät mustat joissa on nauhat ja karvareuna.
Ps. Olipas tosi kiva kysely, piristi paljon:) - goterar
a) Väri? - siniset
b) Pituus? - äööö.. melkeen perseen kohtii :p
c) Rakenne? - kerroksittain , kaiketi?
d) Kuinka usein peset? - noin joka toinen päivä.
a) Silmien väri? - jäänsiniset kuulemma ?
b) Miten meikkaat? - kajaalii , ripsivärii , luomivärii , huulipunaa , puuteri sun muuta ,
c) Onko lävistyksiä? - Molemmissa korvissa 14mm. venytykset , ja kolme tavallista molemmissa. Poskissa myös.
d) Onko paljoa finnejä? - Ei oikeestaan
e) Kulmien väri? - Todella tumman'ruskea.
f) Kasvojen muoto? - Aika soikea.. Tai no vaikee selittää
Keho:
c) Ruumiinrakenne? - 170/48 , läski -;c
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - hame , toppi , iso huppari , pillifarkut
b) Lempiväri? - sininen , musta
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - no , reikäset legginsit , läpinäkyvä paita ( rintsikat tietty alla) ja runsaasti koruja , jotenki kai.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - isot , tummat .
e) Hienot kengät? - todella korkeat korot pitää olla (: - wocaawoca
Hiukset:
a) Väri? - blondit, vähä kellertävät.. jossain valossa rusehtavat
b) Pituus? - olkapäille
c) Rakenne? paksu ja karhea, kerroksittain leikattu
d) Kuinka usein peset? - joka toinen päivä yleensä, lomilla en jaksa niinkään pestä kun en paljoa talon ulkopuolelta liiku :D
Kasvot:
a) Silmien väri? - vihreä
b) Miten meikkaat? - puuteri, peitevoide... eipä mitään ihmeellistä, joskus en edes noitakaan jos iho on hyvässä kunnossa
c) Onko lävistyksiä? - ei ainuttakaan
d) Onko paljoa finnejä? - onhan niitä
e) Kulmien väri? - aika vaaleat
f) Kasvojen muoto? - ovaali, pyöreä...
Keho:
a) Ihon väri? - kalpea
b) Onko tatuointeja? - ei, enkä luultavasti tule ikinä ottamaan
c) Ruumiinrakenne? - normaali?
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - poikamaisia
b) Lempiväri? - sininen & vihreä
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - olen
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - en käytä koruja mut jotku ristikorut on iha kivooi
e) Hienot kengät? - tennarit - joku :)
Hiukset:
a) Väri? - tummanruskea
b) Pituus? - puoleen selkään
c) Rakenne? - hyvin aaltoilevat
d) Kuinka usein peset? - noin 3-4 kertaa viikossa
Kasvot:
a) Silmien väri? - tummanruskea
b) Miten meikkaat? -meikkaan hyvin harvoin, ja silloinkin kun meikkaan, laitan vain vähän puuteria, en muuta
c) Onko lävistyksiä? - on, kummassakin korvassa yksi lävistys
d) Onko paljon finnejä? - ei juuri ollenkaan, harvoin tulee
e) Kulmien väri? - tummanruskea
f) Kasvojen muoto? - hieman kulmikkaat, kai...
Keho:
a) Ihon väri? - vaalea, ruskettuu aika helposti
b) Onko tatuointeja? - ei, enkä ota
c) Ruumiinrakenne? - 164 cm pitkä ja painan 58 kg, ihan normaali
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - nyt kesällä käytän toppeja ja sortseja. niiden lisäksi käytän myös farkkuja, lyhythihaisia paitoja ja talvella neuleita
b) Lempiväri? - sininen, valkoinen ja hopea. Myös syvänvioletti on kaunis väri
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - ihan peruskorut kelpaavat mulle
e) Hienot kengät? - tennarit, sandaalit, jotkut korkokengät. kesällä kuljen joko sandaaleilla tai paljain jaloin - defrefgerfg
Hiukset:
a) Väri? - mustat
b) Pituus? - aika pitkät
c) Rakenne? paksut ja laineilevat (suoristan)
d) Kuinka usein peset? - kahdesti tai kolmesti viikossa
Kasvot:
a) Silmien väri? - ruskeat
b) Miten meikkaat? - ripsari ja eyelinerit ylös
c) Onko lävistyksiä? - korvissa on
d) Onko paljoa finnejä? - ei oikeastaan
f) Kasvojen muoto? - ovaali
Keho:
a) Ihon väri? - ruskettunut, silti vaalea
b) Onko tatuointeja? - ei ole
c) Ruumiinrakenne? - 175cm ja 70kg, kurvikas olen ja lihaksia löytyy
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - farkut ja joku paita, tummia
b) Lempiväri? - Verenpunainen ja turkoosi. Pinkki on myös ihana :D
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - en pahemmin
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - hienot
e) Hienot kengät? - en ole kenkäihmisiä - Gothicalgirl<3
a) Väri? -Mustat..
b) Pituus? - http://1.bp.blogspot.com/-X-hH7V1MlrM/TcPRWf9c_uI/AAAAAAAAAIM/IU8yxrad3o4/s1600/JOKU.jpg
c) Rakenne? Paksut..ja sileät..
Kasvot:Aika normaalit..
a) Silmien väri? - Hmm... vihreän ruskeen harmaan siniset..kaikkee.
b) Miten meikkaat? - en meikkaa yleensä... kerran paris kuukaudes kajaalii
c) Onko lävistyksiä? - No korvissa on kuudet...
d) Onko paljoa finnejä? - No ei oo ikinä ollu...enkä ees pesekää kasvoja kerran tai pari viikossa, mitä nyt suihkussa käy...
e) Kulmien väri? -tosi tummanruskeat
f) Kasvojen muoto? - ihan normi
Keho:no aika normi vähä läski...48 kg, 153 pitkä
b) Onko tatuointeja? - Ei vielä. Ja jos otan, niin otan mahdollisesti joku lohikäärme pääkallo liekit, siivet ym..
c) Ruumiinrakenne? - aika normi
Pukeutuminen ja tyyli:gootti tyylii..
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - gootti tyyli... kiva kun on toinenki goottityylinen :)
b) Lempiväri? - Verenpunanen,musta,lila, sininen ym tummat sävyt
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Todella paljon. Siinä nähtävästi syy kiusaamiseen.(sama)
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - no jotai ristejä pentagrammeja lohiksii ym..
e) Hienot kengät? -12 cm korot nahka kengät ja paksupohjakengät.. - tyttö-98:)
Hiukset:
a) Väri? - luonnolliset ruskeet
b) Pituus? - olkapäist jtn 5-10cm pitemmät
c) Rakenne? kerroksittai, yritän kasvattaa tasapitkät ku kiharat
d) Kuinka usein peset? - vähintää sen 4, mut yleensä 5-6
Kasvot:
a) Silmien väri? - turkoosinvihreenharmaat o.o
c) Onko lävistyksiä? -6 korvista (otan ruston) :3
d) Onko paljoa finnejä? - ei paljoo enää ehk 15 ja suuri osa ei näy
e) Kulmien väri? - hiusten väriset
f) Kasvojen muoto? - sellaset pehmeet, vähä pyöreet mut ei mikää pulla tms
Keho:
a) Ihon väri? - normi, en oo kuitenkaa kalpea
b) Onko tatuointeja? - eip
c) Ruumiinrakenne? - 158/50, vähä on tullu painoo mut en oo läski :d
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - farkut, kollarit, t-paita, toppi, huppari, pitkähihane,ruutupaita yms
b) Lempiväri? - turkoosi :D
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - een
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - hopeiset ainaki:) ei mitkää äly isot kuitenkaa:o
e) Hienot kengät? - tennariit !:D tai sellaset kangas kengät - Dodididi
hiukset
a) Väri? - Ruskeet
b) Pituus? - Olkapäistä yli
d) Kuinka usein peset? - 5-6
Kasvot:
a) Silmien väri? - Tumman vihreet
b) Miten meikkaat? - Laitan valkosta violettiii tai jotain muut ja sit mustaa päälle tai ruskeet
c) Onko lävistyksiä? -Korvis
d) Onko paljoa finnejä? - Ei
e) Kulmien väri? - Ruskeet
f) Kasvojen muoto? - Sellanen =D
Keho:
a) Ihon väri? -Ruskee
c) Ruumiinrakenne? - Sopiva
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Sellasii mikä on tyylis
b) Lempiväri? - Tottakai pinkki ;D
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Juu
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Sellaset jos on joku kello ja se aukee - Vaaleatyttönen
Hiukset:
a) Väri? Vehnän vaaleat. Auringosta vaalenevat vielä entisestään.
b) Pituus? Ylettyvät lähes rinnoille asti.
c) Rakenne? Tasa pitkät ylhäältä, latvoista hieman kerroksittain leikatut.
d) Kuinka usein peset? Joka toinen päivä.
Kasvot:
a) Silmien väri? Vihreät.
b) Miten meikkaat? - Ripsari, kajaali, puuteri (ja poski/aurinko puuteri)
c) Onko lävistyksiä? - Korvissa, rustossa 1 ylhäällä ja tavalliset reiät korvalehdessä.
d) Onko paljoa finnejä? - Yläasteella kasvoissani oli hieman 'lievää aknea', mutta oikeilla hoidoilla tällä hetkellä ihoni on suht hyvä. Johonkin kohtaan jäänyt ns. punaisia pieniä jälkiä näpyistä, joten ei ihoni todellakaan täydellinen ole. Mutta ilman meikkiä julkisesti kulkeminen ei ole mikään ongelma mulle.
e) Kulmien väri? Ruskeat/tummat. Luonnostaan tuuheat.
f) Kasvojen muoto? Ovaali.
Keho:
a) Ihon väri? Rusketun helposti, joten vielä talvellakin ja keväällä olen suht ''ruskettunut'' jos näin voi sanoa.
c) Ruumiinrakenne? 172/60. Normaalikokoinen kait. Tyytyväinen ainakin itse olen.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? Pidän erilaisista topeista, pitsistä, bleisereista ja jakuista. Army-, viininpunainen- ja farkkukuosit lemppareita tällä hetkellä. Jotain tyylikästä mutta rentoa.
b) Lempiväri? Viininpunainen ja valkoinen
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? En pukeudu kuin massalissut, enkä todellakaan ole ostelemassa aina uusinta uutta. Pukeudun omalla tyylilläni, joka mielestäni on yrittelijään tyylikäs mutta samalla rento. Joiltakin bloggaajilta voin joskus sanoa saaneeni pieniä vinkkejä asujen muodostamiseen.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? Tykkään isoista kaulakoruista. Värikkäät korut ovat myös ihania yhdistettyinä sopiviin asuihin, ne piristävät.
e) Hienot kengät? Tykkään ns. nilkkamallisista maihari tyylisistä kengistä, myös kiilakorolliset kengät ovat kivoja. Perus kangaskengät ovat ehdottomasti rennoimmat ja sopivat melkein mihin tahansa:) - viidakkourpo
Hiukset:
a) Väri? - sellaset kultaset :D
b) Pituus? - napaan asti
c) Rakenne? - luonnostaa menny kerroksittai, en oo jaksanu leikata
d) Kuinka usein peset? - 3-5 kertaa viikos
Kasvot:
a) Silmien väri? - vihreet, vasemmas silmäs ruskee pilkku x33
c) Onko lävistyksiä? - korvis reiät
d) Onko paljon finnejä? - ei yhtää
e) Kulmien väri? - haaleen ruskeet
f) Kasvojen muoto? - ovaali, ehkä vähä kulmii on
Keho:
a) Ihon väri? - kesällä ihan ruskee, talvella haalenee muttei iha valkoseka kuitenkaa
b) Onko tatuointeja? - eii
c) Ruumiinrakenne? - 164/54 hoikka mut mul on paljo lihaksii ku oon urheilija, päkki melkee näkyy
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteitä käytät? -pillifarkut, t-paidat, lökärit, hupparit, urheilutopit, kesäl tietty sortsit ja kivat topit
b) Lempiväri? - neonvihree, vaaleenvihree, neon oranssi ja kirkkaan ja vaaleen keltane
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - oon, en jaks selittää xD
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - ne on vaa rasittavii
e) Hienot kengät? - nappikset ja ja iha normi tennarit jajajajaja kokovaimennetut lenkkarit xD
oon siis 14v futari :DD jos joku ihmetteli noit nappiksii - hejj2
Hiukset:
a) Väri? - maantienharmaat, suunnitelmissa metallinen pinkki väri
b) Pituus? - olkapäille asti
c) Rakenne? - kerrostetut
Kasvot:
a) Silmien väri? - jäänharmaansiniset
b) Miten meikkaat? - rajaukset , reilusti ripsaria jne
c) Onko lävistyksiä? - 3 korvissa, oli 1 nenässä jonka otan pian takaisin
d) Onko paljoa finnejä? - ei
e) Kulmien väri? - todella vaaleat
f) Kasvojen muoto? - hoikka , mutta jollain tavalla pyöreä
Keho:
a) Ihon väri? - lähes valkoinen
c) Ruumiinrakenne? - erittäin hoikka mutta silti löytyy poikaystävän mukaan muotoja. 162/50
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - mustia, farkut t-paita/toppi,musta nahkatakki, rikkinäiset tennarit ja pipo
b) Lempiväri? - sininen kaikissa sävyissä , musta , harmaa
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - kyllä. olen kiusattu
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - riippuu korusta. jos kaveri on sen antanut niin sitä käyttää vaikka ei sopisikaan tyyliin
e) Hienot kengät? - ei ole rahaa kunnon kenkiin joten kuljen yleensä vanhoissa hieman liian isoissa ja/tai rikkinäisissä kengissä - melkee15wvastaa
Hiukset:
a) Väri? - (värjätty) tumma suklaa
b) Pituus? - Rinnoille asti, ehkä hieman yli
c) Rakenne? - Aika normaali, luonnostaan laineikkaat, suoristan aina kouluun/ jos menen jonnekkin, hieman kerrostetut
d) Kuinka usein peset? - Yleensä joka päivä, joskus jokatoinen päivä
Kasvot:
a) Silmien väri? - Vihreät, missä on hieman harmaata
b) Miten meikkaat? - Meikkivoide> nestemäinen kajaali/rajaus> ripsari (yleenä vedenpitävä), joskus puuteri jos naama kiiltää
c) Onko lävistyksiä? - Ei, paitsi korvikset
d) Onko paljoa finnejä? - Ennen, nykyisin ei paljon (ei liity kasvoihin mut; yläselässä oli (akne), mut se on poistunu melkeen kokonaan kun alotin antibiottikuurin)
e) Kulmien väri? - Sellaset aika tummat
f) Kasvojen muoto? - En osaa sanoo :D sellaset "normaalit" en tiiä
Keho:
a) Ihon väri? - Aika vaalee, perus "suomalainen ihonsävy/väri" :D
b) Onko tatuointeja? - Ei, mut hommaan jonkun pienen joskus vähän vanhempana
c) Ruumiinrakenne? - Laihaks on sanottu, pituus 163cm ja paino n.47-50 kg
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Toppi, farkut (joskus paksut legginssit =ei paista läpi) ja huppari
b) Lempiväri? - Punanen♥
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - No en mee massan mukana, mut en sanois et kauheesti erilainen (okei hengaan koulun "pimeellä alueella", missä menee maine yleensä heti jos liikkuu siin porukas.. Paras seura♥)
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Ei liian hienot (sellaset "pröystäilevät" tai mis on paljon timanttei tai jtn, hyi) jotkut pienet ja si nomination :)
e) Hienot kengät? - No hienosta tiiä, mut ite käytän yleensä tennareit ja joskus sit street kenkii - tällänehyyppä
Hiukset:
a) Väri? - luonnollisen vaaleet, oma väri, eli platina blondi
b) Pituus? - melkee peppuu asti
c) Rakenne? iha normit
d) Kuinka usein peset? - joka päivä yleensä
Kasvot:
a) Silmien väri? -harmaa siniset
b) Miten meikkaat? - vähän kajaalii, ripsarii, meikkivoidet ja puuterii. Meikkaan melkein aina jos menen 'ihmistenilmoille'
c) Onko lävistyksiä? - Kummaski korvas yhet reijät
d) Onko paljoa finnejä? - ei nytte mutta sillo tällä joo
e) Kulmien väri? - noo semmononen vaaleanruskee
Keho:
a) Ihon väri? - aika normaali, useimpia kavereitani hieman vaaleampi
c) Ruumiinrakenne? - 160cm 42kg sellane normit mutta vatta lihakset erottuu jotenki ja nii
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - yleensä farkut, joku paita ja villatakki tai huppari .
b) Lempiväri? - sininen ja valkonen
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - No en ny oikein
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - semmotteet söpöt pikkuset, hopeiset.
e) Hienot kengät? - tennarit, jja juhlis jotkut korkkarit - novoinyssaatana
Hiukset:
a) Väri? - Vaaleanruskeat.
b) Pituus? - Puoleen selkään asti.
c) Rakenne? - Ihan normit.
d) Kuinka usein peset? - Yleensä joka toinen tai kolmas päivä.
Kasvot:
a) Silmien väri? - Siniset, vähän vihertävää ehkä.
b) Miten meikkaat? - Meikkivoidetta, puuteria ja ripsaria, ja huuliin huulikiiltoa/-punaa. Meikkaan vaan kouluun/kaupungille/juhliin yms. Kotona oon ihan naturelli.
c) Onko lävistyksiä? - Kummassaki korvas yhet reiät.
d) Onko paljoa finnejä? - Ei yleensä ollenkaan.
e) Kulmien väri? - Sellanen vaaleenruskee.
f) Kasvojen muoto? - Vähäse pyöreet, mutta kuitenkin aika "muodokkaat".
Keho:
a) Ihon väri? - Puhtaan vaalea.
b) Onko tatuointeja? - Eips.
c) Ruumiinrakenne? - Pikkasen pyöreyttä, mutta lantio erottuu selvästi. Pohjelihakset näkyy, samoin selkälihakset. Ja kylkiluut näkyy jos laihistaa.
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Aika tyttömäisiä ja värikkäitä. Muoti ei kiinnostaa mua, pukeudun niiku haluun.
b) Lempiväri? - Pinkki, lime, turkoosi, kultainen ja hopea.
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - Aika erilainen, en oo massa.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Sellaset söpöt.
e) Hienot kengät? - Balleriinat, tennarit, korkkarit. - 13vtyttönen
Hiukset:
a) Väri? - tumman ruskeet (oma väri)
b) Pituus? - rintojen yli
c) Rakenne? hyvässä kunnossa ovat :D? ja aika paksut
Kasvot:
a) Silmien väri? - ruskeat
b) Miten meikkaat? - vaalea luomiväri, ripsari, kajaalia ja meikkivoidetta
c) Onko lävistyksiä? - Kummaski korvassa yhet reiät.
d) Onko paljoa finnejä? - Joskus muutamia.
e) Kulmien väri? - tumman ruskea
f) Kasvojen muoto? -
Keho:
a) Ihon väri? - hieman tummempi, kuin suomalaisilla useimmiten.
c) Ruumiinrakenne? - ´160cm 45kg ruumiinrakenteeltani aika hoikka. lyhyet jalat ;___;
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - yleensä farkut tai lökärit. Paitoja käytän monia erinlaisia.
b) Lempiväri? - pinkki, musta ja valkoinen
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - aika massa
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - kaikki pienet ja söpöt :3
e) Hienot kengät? - tennarit c: converset on parhaat! - jeeeeeeeeeeeeeeee
Hiukset:
a) Väri? - Vaaleen ruskeet
b) Pituus? - Kylkiluitten alle
d) Kuinka usein peset? - 5-6krt / vk
Kasvot:
b) Miten meikkaat? - Meikkaan lähes joka päivä, ripsiväri, luomivärit, kulmaväri, huulipuna / kiilto / värillinen huulirasva, joskus meikkivoide, puuteri, poskipuna
d) Onko paljoa finnejä? - Ei, mutta vanhoista on jääny vähän semmosia pinkkejä arpia
e) Kulmien väri? - Ruskeet
f) Kasvojen muoto? - Ovaali
Keho:
a) Ihon väri? - Aika vaalea.
c) Ruumiinrakenne? - 168cm / 48kg, selvä vyötärö, ihan kiva perse, ei nimeksikään rintoja
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - Aika perus, esim. farkut ja neule
b) Lempiväri? - Verenpunainen
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - En oikeestaan.
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - Semmoset perus
e) Hienot kengät? - Tennarit, saappaat, balleriinat - TheMAN!
Iha vitusti tekstiä
- pikkuaikuinen
Hiukset:
a) Väri? - erittäin tummat, talvisin tummenee mustiksi
b) Pituus? - vähän yli olkapäät
c) Rakenne? - suorat ja tasa paksut
d) Kuinka usein peset? - kerran vkossa riittää mulle
Kasvot:
a) Silmien väri? - erittäin tumman vihreät, ensisilmäyksellä näyttää ruskeilta
b) Miten meikkaat? - pohjaväri ja huulikiilto enkä aina edes käytä meikkiä
c) Onko lävistyksiä? - ei ole edes korvakoruja
d) Onko paljoa finnejä? - jos oon nukkunut huonosti saan mustapäitä kulmakarvoihin. Muuten ei ole mitään terveellisen ruokavalion takia.
e) Kulmien väri? - saman väriset kuin hiukset
f) Kasvojen muoto? - sydänmuodoksiko tätä kutsutaan(?)
Keho:
a) Ihon väri? - käsittämättömän kalpea - joudun tilaamaan peitevärit Aasiasta, kun ei ainakaa Suomen markkinoilta löydy tarpeeksi valkeita mulle
c) Ruumiinrakenne? - 155cm, pehmeämuotoinen, mutta laiha (taijillä pysyy kunnossa, mutta ei juurikaan kehitä lihaksia)
Pukeutuminen ja tyyli:
a) Minkälaisia vaatteita käytät? - aika tavallisia, kunhan ne on asiallisen näköisiä ja rinnukset ei rehota kaiken kansan edessä. Kotona löysäilen kollareissa ja t-paidoissa.
b) Lempiväri? - sininen koko skaalassaan
c) Oletko erilainen tyyliltäsi kuin muut? - käyn ihan tavallisissa vaatekaupoissa, mutta muut on ainakin on sanonut, että näytän aikuismaiselta. Onkohan se sama asia kuin tylsä?
d) Minkälaiset korut ovat kivoja? - mieluusti hopeiset ja yksinkertaisen viehättävät. Sellaset H&M:n rihkamat on mun mielestä hirveitä ja saan niistä allergiaoireita.
e) Hienot kengät? - jotkin matala pohjaiset (en osaa kävellä koroilla) nahkanilkkkurit. Pitkään olen itkenyt myös ballerinojen perään, mutta 35 koossa ei niitä löydy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849