Mulla on tollanen 850 20 valve volvo jossa tyhjäkäynti seilaa ja saa liikaa bensaa että putkesta lentää . Mitä tehdä?????
Tyhjäkäynti seilaa
5
645
Vastaukset
- volvo_puranen
Kuules onko ne tulpat,virranjakajankansi ja pyörijä sekä sytytysjohdot puolan johto uusia sekä ilmaputsari kanssa vaihdettu uuteen.Tällä ajan takaa että se bensa palaa kunnolla mikä sinne sylintereihin johdetaan .Ajoitus kunnossa ettei jakohihna ole hyppännyt yli hampaan.Suuttimet kunnossa ettei sen takia tulee liikaa bensaa kunnossa oleva suutin antaa tasaisen sumun.Palaako siellä mittaristossa mikään varoitusvalo.
Koska olet puhdistanut sen liekkilukon sekä se lisäilmasuuttimen joka tyhjäkäntimoottorina esintyy monessa keskustelussa..Paljon autolla on ajettu ja kun teillä on tuo 20 venttiliä niin olet varmaakin tuon ilmamäärämittarin kunnon tarkistanut ja putsannut jos tarvista.Lukaise tuo minun juttu tuosta 850 korjausohjeista muistaakseni siinä on jo yli 300 juttua Volvoista samaa sivu tällä foorumilla.- aahopelto
Autolla on ajdttu noin 350.000 . Likkilukko missä? Lisäilmasuutin? ilmamamäärämittari?
- volvo_puranen
Tuossa tuo huohotinjärjetelmän putsaus ohje ja sen lisäilmasuuttimen
http://www.volvofinns.com/index.php?topic=516.0
Ilmamäärämittari on siinä kaasuläpän jonne menee se kaasuvaijeri siinä ilmaletkun välissä mötikkä johon menee se sähköpiuha.Luvitko tuon yleismmät viat Volvo 850 jotka itse voi korjata.- volvo_puranen
Ilmamassamittarin putsaus ohje.
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/tee-se-itse-ilmamassamittarin-puhdistus
- volvo_puranen
Mitäs tälle Volvolle kuuluu joko se vika on korjattu pois päiväjärjestyksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666020- 1315353
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4493258Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1031645Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731237- 301069
- 671031
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869