Miksiköhän sitä ihmisen pitää olla niin tyhmä, että elättelee turhia haaveita?
Olisi parempi tyytyä omaan yksinäisyyteensä ja olla. Kai se oikea joskus vastaan annetaan. Tai ellei, niin ei sitten. Mutta miksi haaveilla jostakin mikä ei ole tulossa todeksi :/ Miksi luulotella, että hänen katseensa olisi sellainen.. kun se vain ei taida olla. Joskus onkin.. mutta miksi?
Miksi elätellä turhia haaveita :/
2
174
Vastaukset 2
- -näin se on-
Niin, miten lienee..... surulliset(kin) katseet sen vuoksi, että toista ei vaan voi saada :(
- road to hell >=(
Mä en elättele enää mitään haaveita. Kun jo tietää ettei koskaan ollut ketään sellaista miestä edes olemassakaan, joka olis munlaisesta kuvatuksesta voinut pitää. Hupaisaa ja harmittavaa, kun näinkin rumalle, kuin mä, on tunteet annettu. Mitä niillä tekee, kun sitä vastakaikua ei koskaan tule. Ehkä ne tunteetkin kuolee, kun tulee lisää loukkauksia muilta ihmisiltä. Jospa joku päivä se raja menis rikki ja simsalabim, musta tulee helvetin kovaluontoinen, joka satuttaa muita yhtä pahasti ja arnottomasti kuin he ovat satuttaneet mua. Se raja on jo onneksi lähellä, kiitos kouluttajille *muiskis*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022122Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109687