Tein mielenkiintoisen havainnon (vai huomasinko tämän vain viimeisten joukossa...).
Mokkulayhteys, Nopsa, alkoi bitittää huomattavasti nopeammin kun liitin sen Usb kakkosen asemasta Usb kolmosreikään. Enemmän virtaa... muutenkin nopeampi portti...?
Tikkuna Huawei E1820.
Usb kakkosessa nopeus 2-3 mbps - kolmosessa 5-7 mbps.
Uloslatauskin n. yhdestä noin kahteen ja puoleen mbps.
Pöytäkone, siinä jälkeenpäin asennettu Usb 3.0 kortti.
Nettiyhteys nopeammaksi Usb3:lla
3
472
Vastaukset
- Huawei E1820
Periaatteessa jo usb 1.1 riittää noihin nopeuksiin. Olen kokeillut ja reilu 5mbps siirtyi tällä alueella. USB 2.0 tai 3.0 eivät ole auttaneet yhtään tuohon nopeuteen. :(
Mutta jos sulla on muitakin vermeitä niissä usb-porteissa niin se kyllä vois vaikuttaa? USB 2:n max. virta on 500mA ja USB 3:lle on speksattu (muistaakseni) 900mA. Kone ilmoittaa minulla Huawei E1820 tikun max. virraksi 500mA ja siinä on mukana lienee tikkuun tulevan microSD-muistin virran tarve. Eihän se sitä kuitenkaan mittaa joten se on varmaankin ko. tikun ilmoitus? - sl palsta
Kyse on vain fyysisestä paikanvaihdosta, siitä johtuvasta erilaisesta 3G-singaalista. Vie se USB-2 tietokone samaan fyysiseen paikkaan missä se USB3-tietokone on.
Toimii se huawei E1820 hyvin 500mA virrallakin (standardi USB1 ja USB2-virtasyöttö). Singaalinvoimakkuus on eräs tärkeä mitattava asia sekä häiriöarvot.
Itselläni huawei E1820 toimii vain aamuisin ja öisin singaalivoimakkuudella -69 dBm ja häiriö Eclo -2 dBm ja nopeus uusimmalla firmwarella on max 15 Mbps download ja 3,5 Mbps upload. Käytössä on tuo ulkoinen pigtail-anteeni E1820 ulkoisessa häiriönpoisto anteeniliittimessä. - EkiPrkl
sama juttu täälläkin, usb2 edge verkkoon, mutta usb3 hspa jopa 10m mitattu
saunalahden nopsa kyseessä. ladattu 1mb/sek netistä.
asun vielä aika korvessa,että tuntuu vaikuttavan portin vaihto
niin ja mokkula zte668a läppäri acer 5755g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957