Nyt on tultu siihen pisteeseen, että kun selkeät raskausoireet käväisivät muutaman viikon ajan kauan sitten jonka jälkeen ne vähenivät huomattavasti, mutta joitain oireita kulkee silti jatkuvasti mukana ja nyt kun rinnatkin ovat saaneet suuremman koon ja vatsakin tuntuu omaavan painoon nähden liiaksi turvotusta niin vielä neljän raskaustestin negatiivinen tuloskin alkaa epäilyttämään..
Mutta onko terveyskeskuksen testi sen luotettavampi? Toinen asia on, että mitä nämä testit ja mahdolliset ultraäänet maksavat?
Raskaustesti terveyskeskuksessa?
8
3106
Vastaukset
- ............
Ei testi terveyskeskuksesa maksa mitään. Siis sinulla ei ole tullut kuukautisia?
- ..........
on tullut, kahdetkin. Mutta todella erilaiset, niukat ja lyhyet.. Laskisin lähinnä raskausepäilyn kanssa valekuukautisiksi..
- ..........
Vielä jatkokysymyksenä sellainen, että miten tarkkaan pystytään määrittämään milloin lapsi olisi alkunsa saanut, jos siis raskaana ollaan? Minä itse tiedän kyllä tarkkaan milloin olisi tapahtunut ja on yksi ja ainoa vaihtoehto isäksi, mutta tälle miehelle minun pitäisi jollain konstilla asia todistaa :( Ja isyystestejähän ei tehdä ennen lapsen syntymää?
Heti alussa, kun asiaa epäilin, vahvojen oireiden vuoksi niin otin tähän mieheen yhteyttä, joka haukkui minut täysin, olin kuulemma keksinyt päästäni koko asian vain kiusatakseni häntä. Mutta lopulta hän totesi, että uskoo vasta kun minulla on lääkärintodistus asiasta ja isyystestin jälkeen voimme keskustella mitä teemme (käsittääkseni hän puhui pitämisestä tai abortoinnista) ja jälkimmäinen lienisi isyystestin jälkeen myöhäistä, vaikkei se minulla muutenkaan olisi vaihtoehtona.. Joten alkuperäiseen kysymykseen palatakseni, miten tarkkaan ajankohta on määritettävissä ja saako asian kirjallisena? - hmm.
Ultralla saadaan melko tarkka ajankohta, jonka kyllä saa ihan kirjallisena. Lukee siis vissiinkin neuvolakortissa.
- ........
ok, kiitoksia :) todennäköisesti silti tämä mies väittäisi, että minulla oli tuolloin viisi muutakin miestä, mutta nähtävästi miehen voisi lapsen synnyttyä edes "pakottaa" isyystestiin..
- 5+2
Mene veritestiin, sillä se selviää, itse kävin juuri viime viikolla (yksityisellä), ei maksanut kuin 28,50.
Tk ei ala heppoisin perustein veritestiä tekemään ja virtsatestit siellä ovat samaa luokkaa kuin kotitestitkin - .......
No ei ole pahan kallis kyllä.. Ja tässä vaiheessa tahtoisi kyllä jo sen varmimman tuloksen..
- .........
Kyllä terveyskeskuksessakin veritesti tehdään jos siihen tarvetta. Voit sanoa epäileväsi vahvasti että olet raskaana ja että virtsatestit kuitenkin näyttää negaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658