Varoitus tissibaareista

Karvaasti pettynyt

Olin Budapestissä vuonna 2008 4 viikkoa kolmen muun suomalaisen kanssa.
Asuntomme välittömässä läheisyydessä oli joku tissibaari, nimeä en muista. Sen muistan, että se baari oli Akácfa utcalla. Olimme kiinnostuneet käymään siellä ja kerran ohikulkumatkalla baarin sisäänheittäjä viittilöi meitä tulemaan baariin. Noh mehän menimme innokkaina ja tilasimme yhdet oluet jokainen. Yllätys oli suuri kun aloimme maksamaan laskua: lasku oli 80 euroa per henkilö! Kysyimme että mikäs se tämmöinen lasku on? Baarimikko sanoi että jokainen sisääntuleva maksaa aina vähintään 80 euroa ja saa siihen hintaan 4 vapaavalintaista drinkkiä(joita loppujen lopuksi emme edes saaneetkaan valita täysin vapaasti). Missään emme nähneet moisesta ilmoitusta, ja jos sellainen olisikin jossain piilossa ollut, niin emmehän me Unkaria olisi osanneet. Noh eihän se auttanut kuin maksaa.
Eli älkää menkö minkään baarin sisälle ennenkuin olette varmistaneet sisäänpääsymaksun ja onko minkäänlaista minimi-drinkki-määrää!

13

1910

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkihoi!

...voi hyvät hyssykät, vieläkö löytyy niin hölmöjä jotka erehtyvät tuollaisiin paikkoihin. Periaatteeni on että en koskaan mene sellaisiin paikkoihin joissa on sisäänheittäjä ulkona!
      Pääsitte halvalla...tässä taannoin eräs mieskaksikko kävelytettiin aseen kanssa pankkiautomaatille nostamaan 1800 euron laskuun rahat kun olivat tilanneet kuohuvaa kaunokaisille eivätkä tajunneet kysyä mitä mahtaa maksaa.

• Ei halaistua sanaa

"Vieläkö löytyy..."

• bgfrerrrrr

Nyt sitten maksoitte oppirahoja maailmanmatkaajat. Samoja kusipäisten touhuja on joka maassa. Mene Reebenbaanalle ,niin johan maksaa sielläkin huorien katseleminen tissibaareissa. Ei Budapest poikkea näistä rahastuksista.

• Kallista olutta oli!

Kyllä noita tosiaan maailmalla on muuallakin, niin kuin nuo ylimieliset maailmanmatkaajat jo valistivat. Ei varmaan sinua lämmitä nuo kommentit. Hyvä kuitenkin että kirjoitit ja kerroit teidän kokemuksen, koska ei noita Suomessa ole. Jospa joku oppisi nyt teidän virheestä ja säästyisi karvaalta kokemukselta.

• bgfrerfv

Ja sitä ei tarvitse mennä kun Tallinnaan ,niin johan ukkoa viedään.
      Jos noi tissibaarit tekisivät rehellisesti hommaansa ,niin olen varma että asiakkaita riittäisi hyvin niihin paikkoihin.
      Mutta kun kusetetaan aina heti ,kun saadaan joku sisään ,niin ei niihin juurikaan kukaan enään eksy ,eikä pidä mennäkkään.
      Tosi kyllä kirkossakin pyydetään heti rahaa ,kun sisään astut ,tosin pienempiä summia.

• Seppämies

Minua ei ole koskaan noissa paikoissa kusetettu. Kaikki hinnat sovitaan aina etukäteen. Ainakin viidessä ko. paikassa olen Budapestissa käynyt, ja muualla useassa kymmenessä.

• 543233

Ei se riitä ,jos vaan yksi ukko onnistuu pääsemään ,niin ettei kuseteta

• sdtgytyh 6t6t

Käväsimme Budapestissa, syksyllä.
      Selvällä suomen kielellä sanoivat kadulla;
      "tule tänne, täällä hyvä pilu" sellaista sakkia..

• edfdff

Eiks pilua tarjota samanlailla Suomessa ja Virossakin ,Venäjällä
        Ei mitään eroa.
        Jos ei ole kysyntää,niin ei ole tarjontaa. Eiks näin mene

• eeeee33333
        edfdff kirjoitti:

Eiks pilua tarjota samanlailla Suomessa ja Virossakin ,Venäjällä
        Ei mitään eroa.
        Jos ei ole kysyntää,niin ei ole tarjontaa. Eiks näin mene

Minusta huoria on joka paikassa . Taitaa Tallinnassa olla eniten ,verrattuna väkilukuun.

• Simple fact.

Eihän hullu ole se joka myy vaan se joka ostaa.

• edfvfvf

Pian alkaa tissibaareissa vilske ,kun hölmöillä turisteilla alkaa lomat.
        Silloin ei olla köyhiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      88
      1404
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      21
      1128
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      62
      1073
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      918
    5. 62
      803
    6. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      770
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      69
      754
    8. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      24
      720
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      692
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      39
      658
    11. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      647
    12. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      636
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      52
      606
    14. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      36
      585
    15. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      19
      537
    16. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      68
      537
    17. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      535
    18. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      530
    19. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      525
    20. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      38
      509
    Aihe