Oletteko harrastaneet menkkojen aikaan anaaliseksiä? Miltä naisesta tuntunut, eli kiihottaako ajatus menkkojen aikaan?
Menkat ja seksi
8
1311
Vastaukset
- fifififififififififi
Minö en miehenä kyllä riskeirais naisen terveyttä sillä, että naisin peppuun tuolloin.
Kyllä kuukautisten ajallekin löytyy muuta tekemistä, mutta jätetään naisen pikkuhousujen aluella olevat jutut rauhaan Meillä on menkkojen aikaan puoliso sen verran kipeänä että ei halua kummallekkaan puolelle, paitsi ihan ensimmäisenä päivänä.
- wei98
meillä on aina mukava tietoisuus siitä että kun illalla huomaan vaimon kävelevän paketti housuissa, tiedän että illalla kun alan vonkaamaan ja fistaan sille orkut niin saan persettä kun ei sovi pilluun panna, että on mukavaa hyvässä lykyssä ehdin vetää aamulla vielä hanuriin ennenkuin se lähtee töihin, sit vessssta kuuluu äänekästä pröt pröt prööt ääniä
- fgxdfgvdfgvdf
Tässä taas äitä pikkupoikien juttuja, kun ei ole saatu viel todellisuudessa mitään aikaiseksi sillä saralla.
Jos kumppanini käyttää tamppoonia niin hyvin voimme harrastaa anaalia kuukautisten aikana.
- Nussikaa muualla vittu!!
Tiedoks kaikille et oon lukenu koko tän vitun seksi sivun ja sanon et vittu mua oksettaa lukee näitä!! MENKÄÄ VITTUU NUSSIMAA! kiitos ja heihei !! :(
- kalervo_2*
Miksi kakkoseen kun voi ajella punaisia päin?
- mie
Olen myös kipeä kuukautisten aikaan, ei kiinnosta minkäänlainen homma silloin. Ja varsinkin ensimmäisenä päivänä maha toimii vilkkaammin, ei siksikään ole tullut edes mieleen kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073