Kuinka vaikeata hesaan on päästä opiskelemaan lastentarhanopettajaksi? Kyselen koska ala kiinnostaa mutta en haluaisi notkua monta välivuotta ennen kuin pääsen sisään?
Onko jotain hyödyllistä lukemista, mitä kannattaisi lukea nyt jo seuraavaa kevättä varten?
helsinki, vaikeata päästä opiskelemaan lastentarhanopettajaksi?
yliinnokas
1
232
Vastaukset
- tsemppiä hakuun
Hakijoijoita Helsinkiin paljon, mutta moni hakijoista hakee myös luokanopettajaksi samaan aikaan. Varasijoiltakin pääsee sisään.. Eli ei muuta kuin yrittämään!
Itse olen Helsingistä valmistunut, siksi suosittelen lämpimästi. Hyviä opettajia ja hyvät sivuaineopiskelumahdollisuudet. Muutenkin opiskelu on joustavaa. Halutessaan voi suorittaa opinnot hyvinkin nopeasti.
Parasta valmistautumista on hankkia alalta työkokemusta, mutta kyllä sisälle voi päästä ilman sitäkin. Avoimessa yo:ssa suoritetuista kasvatustieteen perusopinnoista tms. hyötyy myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811763Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781294- 391260
- 791080