Seksiä autossa... asentoja ja vinkkejä?

autoilevapari

Moi. Kertokaapas autossa seksiä testailleet omia kokemuksia ja hyviä asentovinkkejä... Pukkaa toisinaan haluttamaan ajellessakin eikä aina sää suosi himojen poistoa ulkoilmassa.

12

16892

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee Kivaa

      Tyttöystävän kanssa on tullut autossa peuhaamista harrastettua varsin aktiivisesti viime aikoina.

      Tyttöystäväni on alle 170 pitkä, joten meillä onnistuu varsin hyvin niin, että hän makaa takapenkillä poikittain ja minä olen päällä, nostaen jalat sivuikkunaa vasten.

      Toinen mukava asento on minä istumassa takapenkillä ja tyttö ratsastamassa sylissä. Jos tytöltä alkaa puhti loppua, voin auttaa käsilläni. Tästä on miehen kannalta hyvä näköala ja rintojakin ylettyy nuolemaan.

      Kumpikin em. vaihtoehdoista on kuitenkin aika raskasta miehen käsille, joten ukolle tiedoksi että kannattaa alkaa rintalihaksia ja hauiksia reenaan :)

      Niin, ja peitto/lakana kannattaa olla ettei penkille tule tahroja ;)

      • poliisi

        ette te mitään sexiä halu ikinä te inhoatte
        sitä.


    • reissumies

      Etupenkkien selkänojat käännätte ala-asentoon, molemmilla polvet molemmille etupenkeille, nainen eteen mies taakse (doggy) katse kohti takaikkunaa, molemmat kumartuvat eteenpäin ja antaa paukkua vaan. Etupenkkien niskatuista saa hyvän käsinojan - pääsee suukottamaan niskaa ja voi vaikka lipaista kielen neitokaisen korvaan.

      Kannattaa avata hieman ikkunaa tai pitää auto käynnissä ja tuuletus täysillä - muutoin lasit ovat huurussa alta aikayksikön. :) Lämpimillä ilmoilla matka-asuiksi naiselle mekko/hame, miehelle shortsit tai kevyet housut.

      Turvallista ja nautinnollista matkaa meille kaikille. Tervehtikäämme teillä vastaan tulevia punaposkisia pariskuntia.

      • muistoja...

        Etupenkki alas, mies makaa siinä ja nainen ratsastaa.


      • pupu
        muistoja... kirjoitti:

        Etupenkki alas, mies makaa siinä ja nainen ratsastaa.

        te ootte ihan narttuja.


    • autoileva munahaukka

      on kiva ajaa pitkiä matkoja niin, että muija ottaa suihin ajon aikana. Pitää tosin olla tarkkana ettei tuu ajettua ylinopeutta.
      Tarpeen vaatiessa p-paikalle ja tosihommiin.
      Tai viedä muija metsään ja sitoa puuhun sekä
      antaa koivunoksasta.

    • Pomputtaja

      Mukavasti käy mersun takapenkillä ihan perinteinen lähetyssaarnaaja- asento. Viime viikolla tuli vähän hiki siinä paneskellessa joten aukaisin takaoven meidän pääpuolelta. Huima tunne kun kevyt kesäsade kasteli meidän päämme samalla kun työntelin naisen sisään. Myös se toimii että nainen istuu sylissä takapenkillä kasvotusten. Vielä yksi hyvä mikä tuollaisessa leveämmässä autossa toimii on kun kaadetaan etupenkin selkänojat eteen ja nainen nojaa niihin kontallaan etupenkkien välissä. peppu on juuri sopivlla kohdalla työntyä sisään kun menen takapenkille polvilleni. Automatkoilla voi ihan hyvin pitää vaikka pelkkää isoa t- paitaa päällä kummallakin. Silloin on mukava silitellä ja hyväillä toisiaan ajon aikana. Usein on käynyt niin että nainen sitten ottaa kalua suuhunsa ja minä silittelen hänen kostuvaa pilluaan niin kauan että pitää sitten pysähtyä jollekin metsätielle.

      • nanna

        mieheni kanssa seksiä auton nokkapellillä.
        Minä makasin siinä selälläni ja mies seisoi.


      • kumpi
        nanna kirjoitti:

        mieheni kanssa seksiä auton nokkapellillä.
        Minä makasin siinä selälläni ja mies seisoi.

        Mies seisoi vai miehellä seisoi :-)


    • Anonyymi

      Alax joku
      Ei oikeest ehk 🍆🍑🫥

    • Anonyymi

      Mä oon tehnyt mun poikaystävän kanssa silleen että tota ne mieluummin harrastetaan sängyssä
      Tai saunassa mut ollaan myös kokeiltu autossa

    • Anonyymi

      Tuohon sopii parhaiten touranin kokoluokkaa oleva auto ja maisemat on ihan kivat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      3972
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      120
      1551
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1366
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1224
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1108
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1066
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1018
    Aihe