Koska minulla on mukava työ, katto pään päällä ja olen terve:)
Minä olen iloinen
4
259
Vastaukset
Hienoa, että joku on iloinen asioista joita useat pitävät itsestään selvyyksinä! :D
- jk
hyvä vain
- iomääklj
Minäkin olen nyt iloisempi, kun pääsin huonosta työpaikasta eroon..:). Kauhean ahdasta oli ja ahdistava työilmapiiri.
- Minä myös..
Minä olen myös iloinen, koska minulla on myös mukava vakituinen työ, kivat työkaverit, asun hienossa omakotitalossa, jonka olen juuri sisustanut haluamani tavalla. Rakastan sisustamista ja olen hyvin esteettinen. Kärsin kroonisesta särystä ja vietän paljon aikaa kotona, ja siitä syystä olen iloinen, että minulla on taloudellinen mahdollisuus sisustaa juuri haluamani tavalla, olen oikea kotikissa. Olen kiitollinen siitä, että jaksan tehdä kokopäivätöitä, lenkkeillä iltaisin ja tehdä lumitöitä, että liikkuvuus on 100 % särystä huolimatta.
Olen iloinen, että pystyn hoitamaan sekä omakotitaloni että kesämökkini, nautin ruumiillisesta työstä vapaa-aikanani, koska teen toimistotyötä. En ole oikeastaan koskaan sairas, en muista koska olisin viimeksi kärsinyt flunssasta tai mistään muustakaan taudista. Jokaisella on jotain josta voi olla iloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 41820
- 56816
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135782Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691