Olen aikeissa ostaa jonkun raivurin tm. villin puutarhani kurittamiseksi. Tontilla on paljon korkeuseroja ja kiviä, sekä sankka viidakko puskaa ja ruohovartisia.
Olen hieman ymmälläni tutkittuani valikoimia. Kertokaa hyvät ihmiset kokemuksianne, mikä merkki olis hyvä ja mallikin. Ja paljonko maksoitte, ja oliko jokin malli liian tehoton tms.
Jään toivorikkaana odottelemaan!
PS. Etsin edelleen myös sitä hyvää vähänkäytettyä, jos vaikka tärppäis.
raivurit/trimmerit
3
1457
Vastaukset
- näitä
Ruotsalaiset koneet on luotettavia.
Itselläni on Huskvarna ja pelannut jo kolmatta kesää moitteetta.
Mene pienkonekauppiaan jutuille ja kerro mitä aiot tuolla tehdä.
En ole kenenkään kuullut raivaussahaansa liian tehokkaaksi kehuvan.
Valitse sopivan painoinen, mutta elä pienintä.
Hyvälaatuiseen siimapäähän kannattaa satsata ja maksaakkin siitä vähän enempi. Kaikki halpamallit ei toimi, kuten on ajateltu ja siima menee sekaisin, tai katkeaa ennen aikojaan, joten työstä katoaa mielekkyys ja alat vihata tuoata laitetta.
Käytettyä, jos katselet...
Ammattimiesten jäljiltä löydät todennäköisesti loppuunajetun koneen.- junnu
on minulla , yli 20 v. , toimii vieläkin .
Tehoa ei yleensä ole liikaa , painoa voi olla . Eli , kunnon raivaussaha hyvällä siimapäällä , lähtee pajut ja muut risut . Niin , ja kypärä silmikolla , silmät ja korvat suojataan .
- tässä
Muualta Suomi24.fi:n sivuilta löytämiäni keskustelun pätkiä liittyen raivaus/trimmeri laitteisiin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000000053&posting=22000000003656906
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998