Sairastin v.1999 kroonisen myeloisen leukemian johon sain hoidoksi mm. kokovartalosädetystä muistaakseni 12Gy.tä viikon ajan kahdesti päivässä.
Tietojeni mukaan kaikki muu on kunnossa alapäässä paitsi munasolut/johimet.
Haluaisin lapsen, miten se onnistuu, mimmoinen hoito minulle?
Lapseton
2
213
Vastaukset
- JK
EN TIEDÄ
Kiitos kysymyksestäsi!
Kokovartalosädetys voi aiheuttaa munasarjojen toiminnan ennenaikaisen loppumisen, jolloin kuukautiset eivät tule. Tällöin raskaus on mahdollinen käyttämällä luovutettuja munasoluja. Munasolut hedelmöitetään ja hedelmöittynyt alkio siirretään kohtuun. Hoidossa käytetään estrogeeni- ja keltarauhashormonitukihoitoa raskauden alkuviikkojen ajan.
Hoitojen onnistumismahdollisuudet ovat erittäin hyvät. Ainoa hidaste voi olla luovuttajan löytäminen, mutta yleensä sekin aika on varsin kohtuullinen.
Voisit ottaa yhteyttä joko suoraan lähiseudullasi toimivaan yksityiseen lapsettomuuden hoitoyksikköön tai pyytää terveyskeskuksesta lähetteen keskussairaalasi naistentautien poliklinikalle, josta käsin sinua osataan ohjata oikeaan hoitopaikkaan.
Ystävällisin terveisin,
Anna-Kaisa/Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689