Miksi en pysty katsomaan ihastustani silmiin? Aluksi vain katselin kaihoisasti hänen peräänsä, mutta kun hän alkoikin katselemaan takaisin, en enää pystynytkään vastaamaan tuijotukseen. Saatika sitten, että pystyisin hymyilemään tai vastaavaa. Nykyään tapitan tiiviisti kenkiini, jos ihastukseni on lähettyvillä. Ja menen muutenkin aina ihan vaikeaksi. Kohta se ihana mies varmaan luulee, että en olekaan kiinnostunut. Tai sitten se katsoo mua vaan koska näytän niin hölmöltä aina niissä tilanteissa. Äh, kun pitää olla vaikeata!! Mistä löytäisin rohkeutta hymyillä sille?
Miten kerätä rohkeus?
43
4526
Vastaukset
- sypoloki
Sama vika kohteeni on vain eräs kaunokainen.
Syy ei ole kummmpi kuin että jotkut ihmiset on rakennettu niin että suora kontakti häiritsee. koita harjoitella etukäteen tilannetta mielessäsi.
tai voit vaihtoehtoisesti lähettää vaikka sähköpostia tai ottaa yhteyttä facebookin tmvast.kautta.- kaamoskaappi
Onkos tässä nyt kyse 10 vuotiaista? Aikiuiseksi kasvanut ihminen kyllä uskaltaa lähestyä toista...
- Anti-urpo
kaamoskaappi kirjoitti:
Onkos tässä nyt kyse 10 vuotiaista? Aikiuiseksi kasvanut ihminen kyllä uskaltaa lähestyä toista...
Tylsämielinen jäyheä kylmä idiootti
- zxz.
kaamoskaappi kirjoitti:
Apinoilla ei ole mitään estoja, mutta aikuseksi kasvaneella yleensä on. Normaali
ihminen jännittää toiseen lähestymistä. . Mutta on niitä apinoita olemassa joilta
puuttuu kaikenlainen itsekritiikki.... Fiksu ottaa paukut ja antaa kohtalon viedä. - mies27
kaamoskaappi kirjoitti:
No ei kyllä välttämättä uskalla. Varsinkin jos on hyvin voimakkaat tunteet toista kohtaan, niin kyllä siinä menee helposti lukkoon.
- Herrasmies
Voitko kertoa että millä kirjaimella nimesi alkaa? Itsellä sellainen tilanne että omaan ihastukseeni en oikein saa kontaktia. Voisit olla sää? :)
- sypoloki
Nimeni alkaa H:lla ja sukunimeni on erikoisempi. Olen hirveän ujo julkisissa tilanteissa, kahdenkesken voisi olla helpompaa. Lisäksi olen ollut pitkään ihastunut tosin en ole tehnyt sille mitään koska en kuvitellut saavani vastakaikua. Mutta kesän aikana on ilmennytkin kaikenlaista;)
Vaikka en kehtaa mennä jutteleen, päivä on pilalla niinä päivinä kun en näe vilaustakaan. - bvnbb
sypoloki kirjoitti:
Nimeni alkaa H:lla ja sukunimeni on erikoisempi. Olen hirveän ujo julkisissa tilanteissa, kahdenkesken voisi olla helpompaa. Lisäksi olen ollut pitkään ihastunut tosin en ole tehnyt sille mitään koska en kuvitellut saavani vastakaikua. Mutta kesän aikana on ilmennytkin kaikenlaista;)
Vaikka en kehtaa mennä jutteleen, päivä on pilalla niinä päivinä kun en näe vilaustakaan.No tuskin oli sulle, jos kohteesi on kaunokainen ja kysyjä oli herrasmies... :)
- ???
sypoloki kirjoitti:
Vaikka en kehtaa mennä jutteleen, päivä on pilalla niinä päivinä kun en näe vilaustakaan.Kuinka usein näette? nimimerkille sypoloki.
- samoin
sypoloki kirjoitti:
Vaikka en kehtaa mennä jutteleen, päivä on pilalla niinä päivinä kun en näe vilaustakaan.hei sypoloki, kannattaisko tehdä jotain? kesästä on jo pitkä aika.
- sypoloki
samoin kirjoitti:
hei sypoloki, kannattaisko tehdä jotain? kesästä on jo pitkä aika.
miten niin, sain pakit
- just näin..
Neuvon katsomaan kulmakarvoihin ja sitten silmiin nopeasti..näin tekevät näyttelijätkin..
- toinen ujo
Niin mut musta ainakin tuntuu että silmäni pongoilevat kuten pajatso
- ujonainentäälläkin
tätä täytyy kokeilla. Kiitos vinkistä
- M tyttö
Hei herrasmies, alkaisipa sinun nimesi T:llä.
- ??
Mikset saisi olla ihastunut?
- tm
Olen jo jonkun aikaa ollut sekaisin yhdestä M-tytöstä, mutten ole pystynyt pukemaan sitä sanoiksi, kun vatsaa kouristaa oudosti ja sydän sykkii epämääräisesti, vaikka mukamas tyyntä esitänkin.
- M tyttö
tm kirjoitti:
Olen jo jonkun aikaa ollut sekaisin yhdestä M-tytöstä, mutten ole pystynyt pukemaan sitä sanoiksi, kun vatsaa kouristaa oudosti ja sydän sykkii epämääräisesti, vaikka mukamas tyyntä esitänkin.
Onko tm etu- ja sukunimesi alkukirjamet, vai etunimi ilman vokaaleja... :) oli kiva nähdä viikonloppuna!
- tm
M tyttö kirjoitti:
Onko tm etu- ja sukunimesi alkukirjamet, vai etunimi ilman vokaaleja... :) oli kiva nähdä viikonloppuna!
Nyyh,
Ei nähty :(
tm, t m, t ja m, tsinä ja minä, unelmissa, joskus?
- MHKI21.
Olen m21 ja itselläni on täysin sama onglema esim bussissa, kun tapahtuu tälläinen tilanne, eli molemmat on kiinnostuneita, mutta en vain pysty katsomaan pitkää tai rupeaa naama pyörimään siihen malliin.. Harjoitus tekee mestarin mielestäni tähän ei ole muuta keinoa..
- 39
Kukaan ei ole vielä kuollut katseesta.
- spook4cook
Ihmiset polttavat tupakkaa, harrastavat extremiä ym vaikka niissä voi ja kuoleenkin.
mutta silti jättävät tekemättä vaarattomia asioista. kyse on siitä miltä se tuntuu.
- 39
Halusin sanoa, että ei siihen jännitykseen kuole. Eikä ihastumisen tunteet tapa, vaikka saisi pakit ja paniikin.
Eli se riippuu siis siitä, miten niihin tunteisiin suhtautuu : )- 39
Aito reaktio on aina parempi kuin jäykkä, opeteltu käytös jonka tarkoituksena on piilottaa oma haavoittuvuus. Silloin on toivoa saada vastakaikua.
- sypoloki
entäs jos onkin rakastunut.
- samoin
sypoloki kirjoitti:
entäs jos onkin rakastunut.
se kannattaa tietenkin ilmaista. rakkaus on sosiaalinen tunne. mitä sitä pelkäämään!
jos piilottelet tunteitaisi eli jäykistelet, et ainakaan saavuta mitään.
- ei enää ikinä,kiitos
Mä en enää katsele edes kehenkään päin, joskus erehdyin katselemaan, niin sai äkäisiä mulkaisuja ja halventavia sanoja kuulla. Jossain mut haukuttiin aika pahasti ja se paskan nakkaaminen kesti helvetin pitkään, päätin etten enää aio ihastua tai tuntea ketään kohtaan yhtään mitään. Tuli selväksi millasena miehet mut näki ja se kokemus oli opettava ja aika raaka, en tahdo toisten sellasta paskaa joutua ikinä enää kokemaan. Tuli pahasti turpiin, halleluja ja amen ja se siitä. Mikä on kerran opittu, ei ikinä häivy muistista. Enkä mä edes ole sen näköinen että mulla olis lupa katsella yhtäkään miestä eli olen pirun ruma ja kaikkea muuta paskaa maan ja taivaan väliltä niin kuin se paskannakkaaja jatkuvasti toisti jossain. Kyllä se on parempi ett näin ruma jättää ne ihastumiset ja miesten katselemiset, näteille ja nuoremmille naisille.
- 39
Voi luoja, otan osaa. Jos et mitään pahaa ole sille herjaajalle tehnyt, niin on kyllä raivostuttavan matalamielistä käytöstä. Toivottavasti pystyt unohtamaan ja kiinnittämään huomiosi parempiin tapauksiin.
- tässäotatää
http://www.youtube.com/watch?v=4HGk35-YmCE
siinä vinkkiä - Paukkua
Mene sen viereen ja pieraise kovaa... siitä juttu lähteekin käyntiin ihan itsekseen ja suut on valmiiksi hymyssä:)
- kokenutkaikenti
Juokaa itsenne humalaan ja pankaa toisianne. Siitä se ikuinen onni aukeaa...
Ja sit taas aina uudestaan eri maissa ja eri henkilöiden kanssa ja ... Wau! - phumba
Ehdota jotain yhteistä harrastusta, tai lähde kauppaan samaan aikaan hänen kanssaan, tarjoa kyyti autolla tms.
- 3kilonsiika
Olen 23v -mies ja minulla on ihan samanlainen ongelma, kun olen ihastukseni kanssa kahdestaan, niin menen ihan jumiin..
Olen helvetin ujo ja hiljainen mies, mutta minulla on huumorintajua ja olen mukava. :)
Ainut keino mitä minulla tulee mieleen on, että kannattaa keksiä joku muu identtiteetti itsellesi, eli miekin puhun sen kanssa manne äänellä ja siitä se sitten lähteekin, kun kummallakin on jotain hauskaa sanomista. =)
Onnea nyt kuiteskin sinulle, ja koita olla kaveri sille, ja odota oikeaa hetkeä. :) - Entinen uneksija
Olin itse 23-vuotiaaksi tosi ujo, neuroottinen kiitos koulukiusaamisen.
"Odotukset" luo jännityksen, mikä on sinänsä jännää...mutta mahdollisuudet saattavat mennä jos luo siitä etäisestä ihastuksen kohteesta jotain fantasioitavaa. Ehkä kannattaa irrottautua odotuksista, katsoa silmiin ja moikata.
Kysyä nimi jne....se miten tilanne kulkee luonnostaan voi olla hyvä juttu. Ei pidä odottaa mitään lopullista toisesta.
Kun sain ensimmäisen tyttöystäväni 22-vuotiaana, menin vain sanomaan hänelle että olet ihastukseni :)
Juteltiin bileissä pari tuntia ja treffattiin myöhemmin. Oli kiihkeää ja antoisan romanttista.
Tärkeintä on vain reagoida, eikä tuomita itseään vääristä sanoista ja epäonnistumisista. Jännitys voi lamauttaa...joten ehkä voit harjoitella kaverisi kanssa erilaisia tilanteita, roolipelejä sen suhteen mitä sanoa.
Yksinkertaisuudessa ja eleissä on voimaa ;)
Onnea matkaan ja elämään...- zxz.
Et ole ujo, vaan hölmö.. menin sanomaan olet ihastukseni....Vain hölmöt ei jännitä.
- Sellaista.
Se on,kun on vielä teini. Mutta sitten kun kasvat aikuiseksi,uskallat jo katsella silmiin ihastustasi ja jutella hänelle.
- novagee
Ymmärtäkää nyt, että jotkin ihmiset ovat läpi elämänsä ujoja ja varautuneita, jännittävät sosiaalisia tilanteita ja ihmisiä. Aikuinenkin voi olla ujo. Sellaiselle ihmiselle jo silmiin katsominen on iso askel ja voitto!
- MäVaan93
Näin tänää Studia-messuilla kauniin tytön. Sinä, ruskeahousuinen, sinipaitainen blondi tyttö, ota yhteyttä. Vaihdoimme katseita useasti klo 11.30.
Olisi pitäny jutella... :/- ffffffffffffffffffff
Mä sainkin siltä blondilta puhelin-numeron.
Sorge vaa! - MäVaan93
ffffffffffffffffffff kirjoitti:
Mä sainkin siltä blondilta puhelin-numeron.
Sorge vaa!niin varmaa
- ffffffffffffffffffff
MäVaan93 kirjoitti:
niin varmaa
Just tossa nusasin sitä blondii,tuntu muuten hyvältä.Aika tiukka pakkaus,en viitti sanoo nimee.Yhdessä kirjotellaan..
Nyt tämä sano mulle:Nyt kirjoita sille urpolle,aika pelle olet!
Siinäs kuulit!
Mennään kohta taas jatkamaan....................
- meet misun
viereen muna pystyssä ja sanot hänelle, että teltta on jo pystytetty.
Sillä lailla... - Seilori44
En suosittele stalkkaamista, jää vaa himaan ja hakkaa taneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006