mulla on akvaterrassa joku ongelma>; siis se on täynnä jotain limaa, ehkä jotain levää, enkä saa sitä pois..... kun tää ongelma tuli muutama viikko sitten niin , että suodatin oli mennyt tukkoon, sitten aukaisin sen ja se oli täynnä sellasta limamaista levää(?) , pesin sen ja se toimi taas ihan kunnolla,,,, pari päivää, milloin se taas oli tukossa , samasta syystäl. sitten siivosin akvatrerran ja pesin suodattimen oikein hyvin ja pari ekaa päivää näytti että kaikki on hyvin, kunnes TAAS suodatin oli tukossa, pesin sen , mutta nyt taas pari päivää ja se oli tukossa.... suodatin pitää siivota joka toinen päivä , ja siis siivoon koko akvaterran kahden viikon välein, mielestäni se on ok? nyt tässä kolmen päivän sisällä se lima on levinnyt koko akvaterraan ! piti liskot siirtää pois sieltä. esim. kannossa oli muutaman millin paksuinen kerros sitä!;o ihan niinkuin kotelona,!!ja sitä on joka puolella, seinissä, kaikissa tavaroissa, varsinkin suodattimesssa ! sitä on kulmissa kiinni kuin hämähäkin seitit..... en tiedä mitä pitäisi tehdä ! ja kun sen "levän" ottaa vedenpinnan yläpuolelle, niin se on sellaista läpinäkyvää paksua limaa. välillä sitä on ihan sellaisine "klimppeinäkin" jos vaan tiedätte mitä ihmettä se voisi olla, niin kertokaa!
APUAA !
>;
1
128
Vastaukset
- :)
Mulla oli akvaario sellanen 60 litraa vaan ja sinne tuli tota samaa. Me käytiin akvaario liikkeessa ja se anto sellasta levän poisto ainetta ja sina ku siivottiin se ni laitettiin sinne sitä ni sit se lähti:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429