APUAA !

>;

mulla on akvaterrassa joku ongelma>; siis se on täynnä jotain limaa, ehkä jotain levää, enkä saa sitä pois..... kun tää ongelma tuli muutama viikko sitten niin , että suodatin oli mennyt tukkoon, sitten aukaisin sen ja se oli täynnä sellasta limamaista levää(?) , pesin sen ja se toimi taas ihan kunnolla,,,, pari päivää, milloin se taas oli tukossa , samasta syystäl. sitten siivosin akvatrerran ja pesin suodattimen oikein hyvin ja pari ekaa päivää näytti että kaikki on hyvin, kunnes TAAS suodatin oli tukossa, pesin sen , mutta nyt taas pari päivää ja se oli tukossa.... suodatin pitää siivota joka toinen päivä , ja siis siivoon koko akvaterran kahden viikon välein, mielestäni se on ok? nyt tässä kolmen päivän sisällä se lima on levinnyt koko akvaterraan ! piti liskot siirtää pois sieltä. esim. kannossa oli muutaman millin paksuinen kerros sitä!;o ihan niinkuin kotelona,!!ja sitä on joka puolella, seinissä, kaikissa tavaroissa, varsinkin suodattimesssa ! sitä on kulmissa kiinni kuin hämähäkin seitit..... en tiedä mitä pitäisi tehdä ! ja kun sen "levän" ottaa vedenpinnan yläpuolelle, niin se on sellaista läpinäkyvää paksua limaa. välillä sitä on ihan sellaisine "klimppeinäkin" jos vaan tiedätte mitä ihmettä se voisi olla, niin kertokaa!

1

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      Mulla oli akvaario sellanen 60 litraa vaan ja sinne tuli tota samaa. Me käytiin akvaario liikkeessa ja se anto sellasta levän poisto ainetta ja sina ku siivottiin se ni laitettiin sinne sitä ni sit se lähti:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe