Elämä olis varmaan helpompaa siten.
Pitäisköhän alkaa uhriksi?
16
174
Vastaukset
En mää usko.
Kysymys voisi ennemminkin olla... pitäisiköhän jäädä uhriksi ?- 13
Uhriutunut narsisti vai narsistin uhri, onko sama vai eri asia? Kummalla helpompaa?
- entäs..
narsiutunut uhri! Ne vasta osaa olla ärhäköitä ja pahansisuisia!
- ent.ilkikurimus
Et sä voi enää alkaa - sä olet jo kauan esittänyt uhria - milloin mistäkin syystä. Useimmin kai esität olevasi minun kirjoitusteni uhri....koska olet epäkypsä ihminen ja haluat käyttää minua (ja muita) omien tarkoitusperiesi ajamiseen....
Et uskalla luottaa itseesi...Kaupankäyntisi on tuttua tälläkin palstalla.....eikä se todellakaan perustu rakkauteen....koska olet epäkypsä ihminen ja haluat käyttää minua (ja muita) omien tarkoitusperiesi ajamiseen.... et uskalla luottaa itseesi...kaupankäyntisi on tuttua tälläkin palstalla.....eikä se todellakaan perustu rakkauteen....
niin.. olen surullinen puolestasi. Mutta minkäs teet?- ent.ilkikurimus
temppuilija kirjoitti:
koska olet epäkypsä ihminen ja haluat käyttää minua (ja muita) omien tarkoitusperiesi ajamiseen.... et uskalla luottaa itseesi...kaupankäyntisi on tuttua tälläkin palstalla.....eikä se todellakaan perustu rakkauteen....
niin.. olen surullinen puolestasi. Mutta minkäs teet?tais osua?
- -t-
temppuilija kirjoitti:
Minäkin sinua.
se linkki unohtu prkl ...
http://www.youtube.com/watch?v=-qcZ9M-QoOc
- teppuiliia
Temppuilja sinusta ei ole edes uhriksi. Ei narskullekkaan kelpaa kuka tahansa.
Joku viisas on sanonut, että kirjoittaminen autaa pahaan oloon! Sinun kannattaa jatkaa aktiivista kirjoittelua, se on sinulle hyödyksi!
Tosin muille haitaksi, mutta ajattelen nyt sinun parasta!- tempuiija
En kuules ajatellut käänteistä psykologiaa, vaan että minkälainen ihminen mahdat oikeasti olla.
Ajatelin sinua aika paljon. Oletko kenties työtön, ylipainoinen, mitä lääkitystä käytät, oletko onnellinen, onko kavereita, oletko mies, oletko joskus käyttänyt huumeita, onko sinulla ollut suhdetta NPH:n kanssa, miksi olet täällä, onko sinulla mokkula vai laajakaista, onko autoa, ase, poikakaveri, sisaruksia? jne.
Melkoisesti olen sinua ajatellut.
Eikö ole hienoa tietää että sinua ajatellaan, eikö? tempuiija kirjoitti:
En kuules ajatellut käänteistä psykologiaa, vaan että minkälainen ihminen mahdat oikeasti olla.
Ajatelin sinua aika paljon. Oletko kenties työtön, ylipainoinen, mitä lääkitystä käytät, oletko onnellinen, onko kavereita, oletko mies, oletko joskus käyttänyt huumeita, onko sinulla ollut suhdetta NPH:n kanssa, miksi olet täällä, onko sinulla mokkula vai laajakaista, onko autoa, ase, poikakaveri, sisaruksia? jne.
Melkoisesti olen sinua ajatellut.
Eikö ole hienoa tietää että sinua ajatellaan, eikö?kirjoittelen täällä, koska täällä on ollut suhteellisen asiallista juttua erilaisten ihmisten kanssa. mutta kuten aina kun ihmisistä on kysymys - ainakin omasta kokemuksestani - erilainen rönsyily on väistämätön juttu ja ristiriidatkin, minkä seurauksena tietty yksityisyys, varsinkin näinkin pakkomielteisten ihmisten seurassa kuin täällä, on välttämätön juttu
- 1546326767
temppuilija kirjoitti:
kirjoittelen täällä, koska täällä on ollut suhteellisen asiallista juttua erilaisten ihmisten kanssa. mutta kuten aina kun ihmisistä on kysymys - ainakin omasta kokemuksestani - erilainen rönsyily on väistämätön juttu ja ristiriidatkin, minkä seurauksena tietty yksityisyys, varsinkin näinkin pakkomielteisten ihmisten seurassa kuin täällä, on välttämätön juttu
temppuija on henna, nyt sen hokasin.
- 1+2=3
1546326767 kirjoitti:
temppuija on henna, nyt sen hokasin.
"temppuilija on henna"
HAHHAHHAHHAHHAAAAAAAAA! Paras vitsi ikinä.
Mutta kyllähän sekin voisi olla mahdollista, jos olisi aika rankasti jakautunut mieli... :/ 1+2=3 kirjoitti:
"temppuilija on henna"
HAHHAHHAHHAHHAAAAAAAAA! Paras vitsi ikinä.
Mutta kyllähän sekin voisi olla mahdollista, jos olisi aika rankasti jakautunut mieli... :/en ole henna
- A
temppuilija kirjoitti:
en ole henna
Minä olen luullut niin :)
A kirjoitti:
Minä olen luullut niin :)
nipistän itseäni aina välillä vain todetakseni, etten ole .. toisinaan taas ...
:D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932235Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761383
- 233836
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591