conax kortinlukija

nalle759

Olen hankkimassa DNA Welhoa. Televisioni on Samsung le40c535 sarjaa, jossa on CI korttipaikka ja on Cable Ready HD tarkastettu. Mikä kortinlukija kannattaa ostaa?

Käykö ihan Dilog Conax CA-MODUULI (CAM) korttilukija, jotta näkisi maksukanavia?

http://www.partco.biz/verkkokauppa/product_info.php?products_id=14746

Käykö ylemmän linkin lukija?

6

3804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Velehojapeikko

      Veleho voi olla hyvä, yhtään kokemusta miten toimiiko "Veleho", kai se toimii.

      • Lukija....

        Kortit toimii, mutta niitä ei kannata hankkia. Kun olet ostanut ja sitonut kätesi ja rahapussisi, ohjelmayhtiö siirtää ohjelman jollekin uudelle maksukanavalle, taas sinä joudut maksaa uuden 30-40 euron/kk maksun. Mieti maksaa ja mistä.
        Näitä ohareita on käynyt mm. Formulajutuissa ja muutakin seuraa.


    • nalle759

      Niin siis kysyin vain, että toimiiko tuo kyseinen kortinlukija telkussani ja voiko sillä vastaanottaa ohjelmayhtiöltä kanavia?

      • Hanki CI+ moduli

        Jättäisin kortinlukijan ostamatta, sillä sillä ei HD-kanavat avaudu (= ei ole linkityskelponen). SD-kanavat avautuu, mutta riittääkö se kovin pitkäksi aikaa. Et näe sillä edes kaapeliverkossa olevia kotimaisia kanavia. Laita muutama kymppi lisää ja osta CI linkitykseen hyväksytty kortinlukija. Kaapeliverkossa tarvitset melkein kaikkeen mahdolliseen linkityksen, ainakin siltä tuntuu...

        http://www.testatutlaitteet.fi/fi/fi_3.html listan lopussa on linkitykseen hyväksytyt CI rajapintaa tukevat modulit. Vanhojen laitteiden kanssa on joskus hankalaa: Oma wanha Sony tv:ni tukee vain CIv1 -tasoista rajapintaa (on kuitenkin Cable Ready HD -listalla), joten jouduin vuokraamaan siihen sopivan modulin Welholta enkä voi vaihtaa sitä omaksi CI moduliksi. Sinulla tilanne on parempi, kun voit suoraan ostaa CI modulin...

        Tutustu:
        https://www2.dna.fi/usein-kysyttya1
        https://www2.dna.fi/ci-korttipaikka-ja-teravapiirtokanavat


    • mäTIEDÄN !!
    • mäTIEDÄN !

      Piti sanomani että tuo L.A. Digital kortinlukija toimii Samsung telkkarissa.

      Monet muut eivät toimi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1079
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      165
      766
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe