Osataan suomessakin sentään kunnon komediaa tehdä,tämä Risto oli minulle todella iso positiivinen yllätys,pitkään aikaan en ole nähnyt niin hyvää kotimaista elokuvaa.Mustaa huumoria joka muuttuu lopussa aivan sysimustaksi.Näyttelijät mainioita,ainoastaan poika joka asui pääparin kanssa ei oikein sopinut rooliinsa
Risto
2
384
Vastaukset
- suomenkansa
Samaa mieltä olen minäkin. Todella postitiivinen yllätys. Ja yllätyksiä täynnä koko elokuva. Ääneen piti nauraa monta kertaa elokuvan aikana. En kylläkään ollut ainoa ääneen höröttelijä. En kyllä millään tajua miten elokuva on voinut saada niin huonot arvostelut kuin mitä tiettyjen lehtien sivuilta löytyy!!!Ei taida kriitikot ymmärtää mitään mustan huumorin päälle.Tosikkoja!kAIKKI näyttelijät suoriutuvat roolistaan tosi uskottavasti ja ainakin minä uppouduin elokuvaan niin että hämmästyin elokuvan loputtua siitä miten nopeaa aika meni.
- jeppe99
Siis sehän oli aivan kamala "elokuva"! Ei juonta, ei mitään. Odotin kokoajan milloinka loppuu.. huhhuh. Elämäni tuskaisin kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996