Julma armokuolema - pressaehdokkaiden kanta

hmmm.

Presidenttiehdokkaista armokuolemaa eli eutanasiaa kannattavat Eva Biaudet, Sauli Niinistö, Paavo Lipponen, Paavo Arhinmäki ja Pekka Haavisto. He sallisivat armotta tappaa vaikeasti sairaan ja kivuliaan ihmisen. Kun ei ole mitään tehtävissä, niin silloin tapettaisiin ihminen. Kas kummaa, ihminenhän kuolee ilman muuta ajallaan eikä häntä tarvitse erikseen käydä tappamassa. Ja jos ei ole tehtävissä, niin toki kuolee muutenkin!

Sen sijaan Paavo Väyrynen (kesk), Timo Soini (ps) ja Sari Essayah (kd) vastustavat eutanasiaa.

24

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linkit.
    • -

Eli ainakaan Väyrystä, Soinia tai Essayahia en missään nimessä äänestä. Kiitos vinkistä.

• Juu nykyinen käytöntö syöttämättä ja juottamatta jättäminen on niin ikävän pitkäkestoinen ratkaisu. Vanhusten sänkyihin voisi jo valmiiksi asentaa eutanasia ratkaisut ja akuutin rahapulan iskiessä nappia painamalla suorittaa vanhusongelman lopullinen ratkaisu.

• Almamater

Omaisemme, koomasta herännyt halvauspotilas, yritettiin härkäpäisesti kuivattaa tässä taannoin
        - kova vääntö oli ,että tiputusta jatkettiin ja pahimman yli päästiin.

• epäily itää
        Almamater kirjoitti:

Omaisemme, koomasta herännyt halvauspotilas, yritettiin härkäpäisesti kuivattaa tässä taannoin
        - kova vääntö oli ,että tiputusta jatkettiin ja pahimman yli päästiin.

Ihmisten (omaisten) sokea usko lääkärin sanaan on saanut vakavan kolauksen paljastuneiden valelääkäreiden takia. Aina ennen kun lääkäri sanoi :" Mitään ei enää ole tehtävissä potilaan suhteen", tähän tyydyttiin, uskottiin. Mutta nyt epäilyn siemen itää ihmisten mielissä, tehdäänkö potilaan hyväksi todellakin kaikki, vai seulotaanko vakavasti sairaat potilaat eriarvoisesti saamaan hoitoa..

• moraalin omistava
        epäily itää kirjoitti:

Ihmisten (omaisten) sokea usko lääkärin sanaan on saanut vakavan kolauksen paljastuneiden valelääkäreiden takia. Aina ennen kun lääkäri sanoi :" Mitään ei enää ole tehtävissä potilaan suhteen", tähän tyydyttiin, uskottiin. Mutta nyt epäilyn siemen itää ihmisten mielissä, tehdäänkö potilaan hyväksi todellakin kaikki, vai seulotaanko vakavasti sairaat potilaat eriarvoisesti saamaan hoitoa..

Timo Soini on ihmisyyden puolella, olen päättänyt äänestää häntä.

Tapporuiskeen antaminen on aina murha, ja lainsäädännön ei tulisi sallia mitään murhaa. Toki ihmisen voi halutessa kieltäytyä tietyistä elämää keinotekoisesti ylläpitämistä hoidoista ja kipu saadaan pois, se ei ole ongelma.

• kolme ask.tiilik.m

Olen jo aikaisemmin päättänyt äänestää Paavo Väyrystä ja tämähän oli erittäin hyvä tieto kannan vahvistamiseksi.
      Kannatan mieluiten sitä Tanskan mallia vanhustenhoidossa: Konjakkihuikat välillä ja virikkeitä. Täytyyhän niitä vanhuksia hoitaa paremmin kuin sikoja.

• Vanhukset eivät ole vauvoja, mutta liukuhihna-"hoito" pyrkii tekemään heistä vauvoja.

Eikö vanhuus kuitenkin ole se aika, jolloin ihminen viimeinkin saisi olla ihan oma itsensä, oikkuineen, omituisuuksineen ja mielitekoineen? Työelämän jälkeen koittaa kuitenkin aika, jolloin työikäiset suunnittelevat ja toteuttavat vanhusten "hoidon". On oikein geriatriaan erikoistuneita. Vanhukset yritetään siivota siinä kuin juopot ja kaupalliset naisetkin: hus, pois ihmisten näkyvistä, "sosiaalistetaan".

Saisivatko vanhukset (sairaatkin) vaihteeksi itse tehdä mitä tykkäävät, vaikka naukkailla konjakkia, jättää rauhoittavat pillerit ottamatta, huudella rollaattoristaan hävyttömyyksiä ohikulkijoille, etsiä nuorta seksiseuraa (jos veri vielä hyvin kiertää), neuvoa nuorempia ja komentaa keski-ikäisiä. Ei siinä joutaisi sairastelemaan ja olemaan lääketokkurassa, jos olisi huomattu, arvostettu ja pelättykin. Ei kaipaisi eutanasiaa.

• sössöjä-

Virkaloiset eivät hoida mitään työtään. Silloin valehoitajat- ja lääkärit saisivat luvan tappaa.

• raakkuna1

Vaikeasti sairaan, ja kivuliaan henkilön oma pyyntö armokuoleman suhteen, on otettava huomioon Lääkärikunnassa. Ja eutanasia on armollinen vaihtoehto tuollaisessa tilanteessa. Salut.

• ?-?-?

Alankomaissa voi jo laillisesti tappaa sairaan vastasyntyneen lapsen, kuten Biaudetin haastattelusta käy ilmi. Itse ennustin jo kauan sitten, että abortista seuraava askel on jo syntyneen lapsen tappaminen laillisesti. Ikävä kyllä olin oikeassa. Surullista... Varmaan tuokin käytäntö rantautuu Suomeen ennen pitkää. Arvot kovenevat.

• joop.

Sitä se kannabiksen laillistaminen siellä teettää...

• ,

Onko tuo totta? (Lainaan tähän omaa kirjoitustani eri ketjusta.)

Eikö uskova ihminen luota Luojansa suunnitelmiin vaan tapattaa (abortoi) syntymättömän lapsensa, koska olettaa Jumalan tehneen virheen antaessaan lapsen saada alkunsa.

Onko ihmisistä tullut niin mukavuudenhaluisia ettei hyväksytä lajiimme kuuluvaksi, jos on jotenkin heikko tai erilainen syntyessään. Luonnossa eläin kuolee, jos se on heikko, se on luonnon laki. Asetummeko eläinten tasolle siinä, että lopetamme heikot yksilöt, ei siksi että se olisi nyky lääketiteen valossa luonnon laki, vaan itsekkyyttämme. Se on sikäli kummallista kun olettaisi kehityksen edenneen tässä vaiheessa jo siihen, että me "vahvemmat" kykenemme ja haluamme huolehtia niistä "heikommista". Jos eläimillä olisi lääkärit, pelastushelikopterit, sairaalat, kaikki tuo, niin jotenkin olen varma ettei yhtäkään syntynyttä jätettäisi kuolemaan heikkouksiensa takia.

• että semmostakin

Hiukan kevennystä tähän ankeaan asiaan:
      80 -vuotias rouva oli sairaalassa aika huonossa kunnossa. Lääkäri kysyi, että olisiko rouvalla jotain erikoisia toivomuksia, jolloin rouva esitti, että kun saisi vielä yhdeksi yöksi nuoren miehen sänkyynsä ,vaikka maksua vastaan.
      No, lääkäri hommasi tuntemansa nelikymppisen miehen rouvalle sänkykaveriksi.
      Aamulla lääkäri meni heti rouvan huoneeseen, mutta oli kovin yllättynyt, kun potilasta ei ollut missään, ainoastaan hänen hommaamansa mies makoili rouvan sairasvuoteella.
      Mihinkäs potilas on mennyt, kysyi lääkäri. Rouva lähti kotiinsa hakemaan lisää rahaa, vastasi mies.

• Hienoo! Voipi joku kokea perunkirjoituksessa ikävän yllätyksen! Ihan oikea asenne mummulla. Yksi yö meni, ja emäntä lähti jo liikkeelle eikä kuolemasta tietoakaan.

Juuri noin, viimeistään vanhana pitää alkaa elää.

• männistön muori

Tosiaan, suomalaisille vanhuksille pitäisi saada enemmän iloa siellä hoitolaitoksissa. Pienet konjakkihuikat välillä ja eikai se olisi pahitteeksi hoitajillekaan, sillä niin happamilta he joskus näyttävät.
        Tottakai työ on raskasta, sitä ei voi kieltää, mutta pitäisi tehdä jotakin sen masentuneisuuden poistamiseksi.
        En kannata piikkiä vanhustenhoidon parantamiseksi.

• Yksi Näkökulma

Oletan, että kuka hyvänsä noista presidentti ehdokkaista presidentiksi päästyään tappovoimien ylipäällikkönä tapattaisi tarpeen tullen terveitä nuoria miehiä ja naisia sodassa, joten toivottomasti sairaan ihmisen tappamisen salliminen olisi hyvin lievä rikos.

• päätä ite

Vai että oikein presidentti päättää aborteista! Minä olen luullut, että raskaana oleva nainen päättää, synnyttääkö lapsen vai ei!
      Tietysti lähiomaiset tai jokin ryhmä voi painostaa oman tahtonsa mukaan. Mutta pitääkö sitä "vahinkoa" kaikille toilottaa, ennenkuin on ihan itse tehnyt oman päätöksensä.

• Hyvä tietää

ketkä ehdokkaat kannattavat yhteiskunnalle kannattamattomaksi muuttuneiden vanhusten joukkotuhontaa.

• Hintaraja tiedosa jo

Varmaan Lipposen ja Niinistön pankkiiriaivot on jo laskeneet hinnan sillekin milloinka syankaliumtippa kannattaa laittaa valumaan eläkeläiselle suoneen.

Jos ei eläkelläinen tule toimeen 400 euron eläkkeellä, taikka vaatii useammat kuin yhdet vaipat vuorokaudessa, niin silloin piikki on yhteiskunnallisesti halvempi ratkaisu.

"Kiinni vaan sinne ne eläkeläisten turva-piikit jo, ja pieni tippapullo ranteeseen". Huusi nuorekas mutta kiireinen Sauli-presidentti norttisauhujensa läpi ohjeeksi HUS-vierailun päätteeksi.

• äänestjä

parempi on eutanasi ,kuin huono hoito. 1 pilleri naamariin ikuinen uni tulee.

• Saulin nappihoito

> parempi on eutanasi ,kuin huono hoito. 1 pilleri naamariin ikuinen uni tulee.

Niinistön Sauli ja Lipponen tulee painamaan sen pillerin vanhukselle kurkkuun vaikka omin käsin, jos ei vanhalle ihmiselle hyvänmakuinen, makea nappi muuten maita.

Noi kaksi miestä ei armoa tunne eikä anna. Siis aina kun on eläkeläinen kyseessä.

• Nii/Lipp.

Voisiko vanhustenhoitoa verrata nykyiseen sikatalouteen, missä ei noudateta annettuja määräyksiä. Eli, parempi lopettaa, ennen kuin kuolee ulosteisiin.

• Julmat Hihhulit

Oli arvattavissa, että Soini, Väyrynen ja Essayah ovat epäinhimillisen julmia. Hihhuli on ihmisille susi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      259
      2884
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      105
      2398
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1980
    4. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      73
      1483
    5. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      85
      1434
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1330
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1148
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      1014
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      983
    Aihe