S-Bonus polttoaineesta loppui

vinkkivinkki

Yrityskortilla tankatessa ei saa enää bonareita, joten taas tuli yksi asia lisää, mitä pitää seurata, eli löpön hinta.

ABC-asemien hinnoittelu on mielestäni poikkeuksetta korkeampi, kuin muilla bensa-asemilla, joten jos tankkaat vaikka 4000 litraa vuodessa alkaa ero tuntua viivan alla.
Itse pörrään etelärannikkoa eestaas ja ainakin täällä ABC on kalliimpi.

Yleensä on mahdollista valita parista-kolmesta "vaki-asemasta" ja vain äänestämällä voit vaikuttaa.

6

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pertti

saako poonuksia s,etukortillakaan enää

• yrittaja-----

Jo vuosien ajan on bonukset otettu pois jos kassa huomaa että maksat yrityskortilla, ainahan sitä ei huomaa kun ensin on nimi ja sitten vasta firman nimi. Ellet sitten maksa Eurocardilla joka itsessään on vain yritysten maksuväline.

Automaatista en osaa sanoa kun en sitä ketjua käytä.

Yleensäkin jos polttoainetta ostetaan suoraan firman kortilla niin järkevin on ottaa jonkun ketjun tiliasiakkuus, siitä saa yleensä vähintään 5-9 senttiä alennusta litralta. Jos tolppahintaa katselee niin en ole montaa ABC-asemaa nähnyt jossa olisi diesel muita halvempaa.

• vinkkivinkki

ABC:n kylmäasemalta sai vielä pari kuukautta sitten bonarit yrityskortilla.

Täytynee harkita jotain yritystiliä johonkin ST1 tms asemalle.
        Kakkua kuluu meilläkin heittämällä yli 10000 litraa vuodessa.

• jklkjjlkj

Maksa Visa Elektronilla, siinä ei ole ainakaan yrityksen nimeä, vaan tulee aina henkilön nimellä.

• 11+5

Tämän vuoksi minä maksan kaikki työkulut (bensat, lennot, tarvikeostot jne.)omalla luottokortilla ja otan matkalaskulla rahat firmalta kuitteja vastaan. Kaikesta bonukset itselle.

• aihä

Saako menovedestö Plussaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      487
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    Aihe