Välillä ei nelonen mene päälle välillä ei löydy kakkosta.Kone on aat 2,5 tdi . vm 94.
Onko laatikko hajalla ?
A6 :N vaihdelaatikko-ongelma
5
1130
Vastaukset
- A6 -95
Vivusto voi kaivata säätämistä. Yhtä hyvin säätäminen ei auta, vaan laatikko on laukeamaan päin. Kuinka paljon autollasi on ajettu? Omalla saman ikäisellä on ajettu 180tkm ja (6-vaihteinen) laatikko pelaa moitteetta.
Eräässä Fordissani laukesi laatikko niin, että pakki ja vitonen eivät menneet enää päälle. Tuo tapahtui aivan yllättäen eikä säätämiset auttaneet. En tiedä kuinka Audin laatikot yleensä alkavat oireilla, mutta yleensä ottaen nuo ovat vissiin aika kestäviä.- plumprump
Ajettu on 250 000 km. Pääasiassa matkaajoa
moottoritiellä . Moottori vääntää senverran että ei useinkaan viitsi vaihtaa pienmmälle vaan ajaa
viitosvaihteella kaasu pohjassa. - plumprump
plumprump kirjoitti:
Ajettu on 250 000 km. Pääasiassa matkaajoa
moottoritiellä . Moottori vääntää senverran että ei useinkaan viitsi vaihtaa pienmmälle vaan ajaa
viitosvaihteella kaasu pohjassa.vaihteisto öljyssä.Korjausarvio onneksi vain 3000 e .Sillä olis saanut 10 hyvää tojotaa.
- A6 -95
plumprump kirjoitti:
vaihteisto öljyssä.Korjausarvio onneksi vain 3000 e .Sillä olis saanut 10 hyvää tojotaa.
Audi ei ole köyhän miehen auto... Mulla kun meni 80-luvun loppupuolen Fordista vaihdelaatikko, niin käytetty vaihtolaatikko työ teki 250 euroa. Eikö 3000 eurolla pitäisi jo saada Audiinkin uusi laatikko töineen?
- plumprump
A6 -95 kirjoitti:
Audi ei ole köyhän miehen auto... Mulla kun meni 80-luvun loppupuolen Fordista vaihdelaatikko, niin käytetty vaihtolaatikko työ teki 250 euroa. Eikö 3000 eurolla pitäisi jo saada Audiinkin uusi laatikko töineen?
uusi laatikko n. 2400 e vaihtotyö 600 e
Ihmetyttää tuo vaihdelaatikon hajoaminen.
Onkohan tuo audeissa yleistäkin, en ainakaan ole kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751