evoluutti sanoi :
Myöskään ihailemasi Ehrnrooth ei ollut mikään koko kansan idoli.
juhlissa :=)
Mikä kumma uskovaisia vaivaa? Esitetään vihjailuja ihmisistä! Jos Jumalaa ei voi kannattaa muulla tavalla, niin mikä uskon ydin lopultakin on? Osoittaako tämä sen, ettei tosiasioilla voida omia ajatuksia puolustaa vaan pitää turvautua valheellisiin vihjailuihin?
Jos minä alkaisin vihjailla, että Pertsa on rikollinen joka toimii yhdessä itämafian kanssa,'
niin en ehtisi kissaa sanoa kun saisin syytteen kunnianloukkausesta. Uskovaiset nähtävästi voivat venyttää Suomen lakia ( en tottele jos se on Raatatun kanssa ristiriidassa) ja vihjailla ihmistä ihan hyvällä omallatunnoilla.
Homojen poskivalssi Linnan juhlissa
78
284
Vastaukset
- mieti tätä
Jos luit tekstini, niin huomasit, että Pertsa esitti tuon rienauksen. Jos hän on homo, niin silloin olet oikeassa= homo rienaa/ Pertsa rienaa.
- agnus D
Ketkä uskovaisista? vapaat suunnat?plus pari herätysliikettä?
emme ole kaikki vihaajia!
muuten= vihaaminen ei ole uskovaisuutta! - mieti tätä
Viittasin, kuten näit, Pertsaan ja hänen mielipiteisiinsä. Eikö hän ole uskovainen?
Sikäli kun tiedän, niin hänen taustajoukoissaan on samanlaista homoseksuaalivihaa jota hän nyt toi esille typerällä tavalla.
Jutun juuri on siinä, että uskovaiset vääntää ja kääntää asioita mieleisekseen, jopa valehdellen jotta oma ajatus tulisi esille. Toinen esimerkki on kuuluisa väite, että homoseksuaalit haluaa raiskata pikkulapsia tai naida eläimiä.
Kuten huomaat, kritisoin sitä "saa sanoa mitä vain kunhan tarkoitus on hyvä" -linjaa jota tämäkin hänen tekstinsä ( ja muut vaataavat väitteet) edustaa. - öw
Mitähän rienaamista tanssiminen on?
En ymmärrä.
Vähitellen saisi noiden loukkaantujien vihakirjoituksiin puuttua. En tarkoita tätä ketjua, vaan yleisellä tasolla. Mistähän löytyisi se kristillinen lähimmäisen rakkaus? Mieleipiteenilmaus on meillä kaikilla, mutta on mietittävä loukkaako tuo mielipide ehkä jotakuta. Tässä meillä jokaisella on varmasti opittavaa vielä!
Merja Lampila, pappi- zyrt
Merja Lampila
Kenen mielipidettä sinä nyt tarkoitat? zyrt kirjoitti:
Merja Lampila
Kenen mielipidettä sinä nyt tarkoitat?Hyvä Zyrt, tätäkin ketjua lukiessa tuli mieleen, että missä on toisten ymmärtäminen. Puhun siis yleensä. Löytyy molemmilta äärilaidoilta ja keskivälistä ja jne. mieleipiteitä, joilla loukkaamme toistamme.
Merja-pappiToisaalta...Eipä luterilainen kirkkokaan "hyväksy" homoja. He antavat heidän olla homoja, mutta itse homoseksuaalisuutta he eivät hyväksy tai heidän parisuhdetta.
Kirkko kiersi "ovelasti" parisuhteen ongelman sillä, että rukoilevat parisuhteen puolesta. Tämä on minimini ja "maksimi" mitä voi tehdä homojen puolesta. Paavalin kirjeissa kristittyjä kehotetaan rukoilemaan kaikkien puolesta, että he tulisivat uskoon.
Mikäli kirkko olisi oikeasti hyväksynyt homojen parisuhteen, niin he olisivat alkaneet siunaamaan parisuhteita. Tätä ei voi kuitenkaan tehdä, koska syntiä ei voi siunata ja homoseksuaalisuus on edelleen kiellettyjen listalla. Toisaalta Jeesuksen opetukset on järjestään kumottu, joten ei homostelunkaan kumoaminen olisi ollut ongelma, jos papisto olisi tämän hyväksynyt. Kuitenkin merkittävä osa papistosta ei halua edes rukoilla parisuhteen puolesta, saatika sitten siunata...
Tätä nahkapäätöstä sitten esitellään kirkon hyväksymisenä homojen parisuhteelle, vaikkakin perusteluissa mainittiin ihmisoikeudet. Ihmisoikeuksien tai tarkemmin inhimillisyyden vuoksi pitää pappien rukoilla homojen parisuhteen puolesta...tai pitää ja pitää..Sehän on edelleen vapaaehtoista toimintaa.
Pitääkö kirkko sitten itse homoseksuaalisuutta synnistä vapaana touhuna? Ei pidä, eikä siihen otettu kantaa. Arkkipiispa on sitten masinoinut tätät ideaa, jolle ei ole olemassa mitään perusteita. Arkkipiispalle tosin ei voi mitään, koska ykseyden vuoksi toiset piispat eivät voi mennä kommentoimaan arkkipiispan lausuntoja...
- mieti tätä
Koska et näy suuntaavan sanojasi kehenkään, niin .. voimme pohtia sitä kunhan on selviää, kuka on olennuksen tarpeessa
- mieti tätä
Kysyin Merja Lampila papilta!
Jos hän haluaa tarkentaa, niin kerro pois, kuka on ojennuksen, ei siis olennuksen ,tarpeessa
- Arvot taas kunniaan
Homot itse näköjään ovat itsensä suurimpia vihamiehiä, kun käyttäytyvät tahallaan sillä tavalla mikä loukkaa enemmistöä. Ja olen aivan varma että homot tietää loukkaavansa ihmisiä syvästi käytöksellään. Pitäisi vaan homojenkin omaksua suomalaisten hyvä periaate, että pitää antaa arvoa muillekin eikä aina toimia omien itsekkäisten halujen mukaisesti.
- mieti tätä
Siksi juuri älähdin. Sanotaan tai vihjaillaan typeryyksiä. Jos joku todistettavasti käyttäytyy typerästi, niin hän itse on ansainnut moitteet. Tässä tapauksessa Pertsa ja muut " loanheittäjät" ovat syylistyneet huonoon käytökseen ja otin asian esiin.
- öw
Se siis on arvojen kunnioitusta, että heterot kieltävät muilta sen minkä itselleen sallivat kuten tanssimisen?
Ei kiitos sellaisille "arvoille". - öh
öw kirjoitti:
Se siis on arvojen kunnioitusta, että heterot kieltävät muilta sen minkä itselleen sallivat kuten tanssimisen?
Ei kiitos sellaisille "arvoille".Eli haluat jatkaa vastakkainasettelua - sopii varmaan heteroille.
- m.uskonnotonlähimmäinen
öh kirjoitti:
Eli haluat jatkaa vastakkainasettelua - sopii varmaan heteroille.
Ja mitä tässä nyt on vastakkain? Kahden miehen keskenään tanssiminen voi olla hassun näköistä, mutta miten ihmeessä se voi loukata?
Ehrnrooth olisi aivan varmasti sanonut, että häntä ei kiinnosta, mitä mies tekee tanssilattialla tai makuuhuoneessa vaan mitä se mies tekee rintamalla! - Vihaa on jo tarpeeks
m.uskonnotonlähimmäinen kirjoitti:
Ja mitä tässä nyt on vastakkain? Kahden miehen keskenään tanssiminen voi olla hassun näköistä, mutta miten ihmeessä se voi loukata?
Ehrnrooth olisi aivan varmasti sanonut, että häntä ei kiinnosta, mitä mies tekee tanssilattialla tai makuuhuoneessa vaan mitä se mies tekee rintamalla!"Ja mitä tässä nyt on vastakkain? Kahden miehen keskenään tanssiminen voi olla hassun näköistä, mutta miten ihmeessä se voi loukata? "
Eli vastakkainasettelu jatkuu - sopii hyvin heteroille !!
Homot ei ehkä nyt tajua, että selittelyillä ja kysymyksillään vaan heikentävät omaa asemaansa ja se "impuriumin vastaisku" on taatusti tulossa.
"Ehrnrooth olisi aivan varmasti sanonut, että häntä ei kiinnosta, mitä mies tekee tanssilattialla tai makuuhuoneessa vaan mitä se mies tekee rintamalla!"
Hän olisi sanonut, että sotaa nähneenä miehenä en hyväksy vastapuolen tahallista ärsyttämistä. Maailmassa on muutenkin vihaa tarpeeksi - sitä ei tule lietsoa tarkoituksella. - ääni parketilta
Äläpä omi koko enemmistöä itsellesi. Vaikka olenkin hetero, ei minua homojen keskenään tanssiminen loukkaa millään tavoin. Kyllä me samalle tanssilattialle mahdutaan.
Vihaa on jo tarpeeks kirjoitti:
"Ja mitä tässä nyt on vastakkain? Kahden miehen keskenään tanssiminen voi olla hassun näköistä, mutta miten ihmeessä se voi loukata? "
Eli vastakkainasettelu jatkuu - sopii hyvin heteroille !!
Homot ei ehkä nyt tajua, että selittelyillä ja kysymyksillään vaan heikentävät omaa asemaansa ja se "impuriumin vastaisku" on taatusti tulossa.
"Ehrnrooth olisi aivan varmasti sanonut, että häntä ei kiinnosta, mitä mies tekee tanssilattialla tai makuuhuoneessa vaan mitä se mies tekee rintamalla!"
Hän olisi sanonut, että sotaa nähneenä miehenä en hyväksy vastapuolen tahallista ärsyttämistä. Maailmassa on muutenkin vihaa tarpeeksi - sitä ei tule lietsoa tarkoituksella.Niin tosiaan mitä nyt on vastakkain? Homot ja heterot? 99% heteroina itseään pitävistä suomalaisista tuskin katsoo olevansa homovastaisia.
Vai onko vastakkain muu maailma ja sinä?
Jos tutkitaan Kenraali Ehrnroothin aikaisempia lausuntoja, kun häneltä on kysytty mielipidettä naisista armeijassa, hiusverkoista ja korvakoruista tms, hän yllätti useat punaniskat olemalla hyvin avomielinen ja suvaitseva. Enpä usko, että hän olisi tässäkään asiassa toiminut toisin.
Vaan sitähän emme ilmeisesti enää saa koskaan tietää.
Sinä sen sijaan voisit hiukan vetää henkeä ja miettiä miksi sinua, siis nimenomaan sinua, loukkaa kahden miehen parisuhde ja tanssiminen.- Eikö rakkaus kelpaa
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Niin tosiaan mitä nyt on vastakkain? Homot ja heterot? 99% heteroina itseään pitävistä suomalaisista tuskin katsoo olevansa homovastaisia.
Vai onko vastakkain muu maailma ja sinä?
Jos tutkitaan Kenraali Ehrnroothin aikaisempia lausuntoja, kun häneltä on kysytty mielipidettä naisista armeijassa, hiusverkoista ja korvakoruista tms, hän yllätti useat punaniskat olemalla hyvin avomielinen ja suvaitseva. Enpä usko, että hän olisi tässäkään asiassa toiminut toisin.
Vaan sitähän emme ilmeisesti enää saa koskaan tietää.
Sinä sen sijaan voisit hiukan vetää henkeä ja miettiä miksi sinua, siis nimenomaan sinua, loukkaa kahden miehen parisuhde ja tanssiminen."Sinä sen sijaan voisit hiukan vetää henkeä ja miettiä miksi sinua, siis nimenomaan sinua, loukkaa kahden miehen parisuhde ja tanssiminen. "
Tällä välin homot voisi miettiä miksi tahallaan haluavat ärsyttää ja tuottaa pahaa mieltä enemmistölle ? Miksi vihan lietsonta heitä niin kovasti kiehtoo ? - Eikö siis rakkautta
ääni parketilta kirjoitti:
Äläpä omi koko enemmistöä itsellesi. Vaikka olenkin hetero, ei minua homojen keskenään tanssiminen loukkaa millään tavoin. Kyllä me samalle tanssilattialle mahdutaan.
Kysymys on enemmistön vaistomaisesta reaktiosta. Pidät tätä asiaa poliittisena ja sitä kautta tuot esiin mielipiteesi ja olet siis mukana tahallisessa vihanlietsonnassa.
- zyrt
Eikö rakkaus kelpaa kirjoitti:
"Sinä sen sijaan voisit hiukan vetää henkeä ja miettiä miksi sinua, siis nimenomaan sinua, loukkaa kahden miehen parisuhde ja tanssiminen. "
Tällä välin homot voisi miettiä miksi tahallaan haluavat ärsyttää ja tuottaa pahaa mieltä enemmistölle ? Miksi vihan lietsonta heitä niin kovasti kiehtoo ?Mitä tarkoitat tuolla? "tuottaa pahaa mieltä enemmistölle"???
- mieti tätä
zyrt kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla? "tuottaa pahaa mieltä enemmistölle"???
Voisiko " Eikö rakkaus kelpaa" kertoa, mitä hän tarkoitti ? Kiinnostaisi kuulla, mitä vastaat.
Minulle tulee mieleen islamilainen maailma. Siellä ei-muslimit ovat epätasa-arvoisia. Onko tässäkin siitä kyse, Raamattuun perustuvasta epätasa-arvosta? - Rakkaus on tärkeää
zyrt kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla? "tuottaa pahaa mieltä enemmistölle"???
Ratkaisevan tärkeää että itse selvität tämän asian. Osaat ehkä senjälkeen vähän paremmin ohjailla homoseksuaaleja käyttäytymään sillä tavalla että ottavat myös muut ihmiset huomioon.
- Rakkaus on tärkeää
mieti tätä kirjoitti:
Voisiko " Eikö rakkaus kelpaa" kertoa, mitä hän tarkoitti ? Kiinnostaisi kuulla, mitä vastaat.
Minulle tulee mieleen islamilainen maailma. Siellä ei-muslimit ovat epätasa-arvoisia. Onko tässäkin siitä kyse, Raamattuun perustuvasta epätasa-arvosta?Jeesus jota Raamattu esittelee, on tasa-arvoisin persoona mitä kukaan muu. Siksi juuri Häntä seuraammekin niin tarkoin.
- zyrt
Rakkaus on tärkeää kirjoitti:
Ratkaisevan tärkeää että itse selvität tämän asian. Osaat ehkä senjälkeen vähän paremmin ohjailla homoseksuaaleja käyttäytymään sillä tavalla että ottavat myös muut ihmiset huomioon.
En tiedä kenelle vastasit, mutta miten homoseksuaalien pitäisi ottaa heteroseksuaaleja enemmän muita huomioon?
- Rakkaus on tärkeää
zyrt kirjoitti:
En tiedä kenelle vastasit, mutta miten homoseksuaalien pitäisi ottaa heteroseksuaaleja enemmän muita huomioon?
Tämän asian pitää nyt homojen itse ratkaista. Tämä on tärkeää, sillä jos eivät itse kykene tätä asiaa ratkaisemaan, niin seurauksista sitten luemme päivittäismediasta. Mitään ihmisryhmää, ei edes enemmistöä, tule jatkuvalla pommittamisella ärsyttää eikä loukata. Aivan liian paljon jo nyt luemme, että agressiivisuus homoja kohtaan lisääntyy yhteiskunnassa ja agressiivisuutta on jo nyt liikaa - sitä ei tarvi enää lietsoa tahallaan.
- mieti tätä
...homoseksuaaleja käyttäytymään sillä tavalla että ottavat myös muut ihmiset huomioon.
Missä he sinusta eivät ota muita ihmisiä huomioon? - mieti tätä
Tämän asian pitää nyt homojen itse ratkaista. Tämä on tärkeää, sillä jos eivät itse kykene tätä asiaa ratkaisemaan, niin seurauksista sitten luemme päivittäismediasta. Mitään ihmisryhmää, ei edes enemmistöä, tule jatkuvalla pommittamisella ärsyttää eikä loukata. Aivan liian paljon jo nyt luemme, että agressiivisuus homoja kohtaan lisääntyy yhteiskunnassa ja agressiivisuutta on jo nyt liikaa - sitä ei tarvi enää lietsoa tahallaan.
Oletko seurannut USA:n sotuerottelun vaiheita? Siinä yhtenä puolena oli valkoisten huoli " mustien" käyttäytymisestä. Nuo kun pommittivat jatkuvasti, muutamien juutalaisten kanssa, yhteiskuntaa. Vaadittiin tasa-arvoa ja yhtäläisiä oikeuksia.
Ei ihme että se ärsytti ja loukkasi valkoisia. Yhteiskunnasa oli aggressioita ja väkivaltaa..ja syy oli noiden röyhkeiden jotka eivät ymmärtäneet omaa paikkansa. Vaatimuksia lietsottiin selvästi ja suunnitelmallisesti. SUORASTAAN KAUHEAA!!
Heidän olisi pitänyt tajuta, että :" Jeesus jota Raamattu esittelee, on tasa-arvoisin persoona mitä kukaan muu. Siksi juuri Häntä seuraammekin niin tarkoin." Toisin sanoen jokaisella oli oma paikkansa ja siinä pysyminen takasi yhteiskuntarauhan ja veljellisen sovun!
HAH - Rakkaus voittaa
mieti tätä kirjoitti:
Oletko seurannut USA:n sotuerottelun vaiheita? Siinä yhtenä puolena oli valkoisten huoli " mustien" käyttäytymisestä. Nuo kun pommittivat jatkuvasti, muutamien juutalaisten kanssa, yhteiskuntaa. Vaadittiin tasa-arvoa ja yhtäläisiä oikeuksia.
Ei ihme että se ärsytti ja loukkasi valkoisia. Yhteiskunnasa oli aggressioita ja väkivaltaa..ja syy oli noiden röyhkeiden jotka eivät ymmärtäneet omaa paikkansa. Vaatimuksia lietsottiin selvästi ja suunnitelmallisesti. SUORASTAAN KAUHEAA!!
Heidän olisi pitänyt tajuta, että :" Jeesus jota Raamattu esittelee, on tasa-arvoisin persoona mitä kukaan muu. Siksi juuri Häntä seuraammekin niin tarkoin." Toisin sanoen jokaisella oli oma paikkansa ja siinä pysyminen takasi yhteiskuntarauhan ja veljellisen sovun!
HAHToivottavasti nyt suomalaiset homot ovat viisaampia. Tässä varmaan olemme samaa mieltä.
- Yritä rakkautta
mieti tätä kirjoitti:
...homoseksuaaleja käyttäytymään sillä tavalla että ottavat myös muut ihmiset huomioon.
Missä he sinusta eivät ota muita ihmisiä huomioon?On tärkeää että homot itse tämän huomaavat, sillä tilanne nuorten keskuudessa suhteessa homoihin alkaa olla vaarallisen agressiivinen. Elämme viimeisiä aikoja tehdä korjausliike tässä asiassa.
- mieti tätä
Rakkaus voittaa kirjoitti:
Toivottavasti nyt suomalaiset homot ovat viisaampia. Tässä varmaan olemme samaa mieltä.
Toivottavasti suomalaiset ovat viisaanpia ettei heiutä kenenkään tarvitse muistella häveten.
Sitäpaitsi, ei toivominen auta mitään, vaan pitää toimia! - mieti tätä
Yritä rakkautta kirjoitti:
On tärkeää että homot itse tämän huomaavat, sillä tilanne nuorten keskuudessa suhteessa homoihin alkaa olla vaarallisen agressiivinen. Elämme viimeisiä aikoja tehdä korjausliike tässä asiassa.
Jos nuoret alkavat olla aggressiivisia homoja kohtaan, niin vastuu kuuluu nuorille itselleen ja heidän vanhemmilleen. Myös poliisin pitää valpastua. Homoilla on sama lain suoja kuin muillakin eikä ole mitään syytä syyttää heitä siitä, että jotkut eivät pidä heidän olemasaolostaan.
Sivumenen: kristityt lietsoo homovihaa hokemalla kuinka Jumala vihaa ja kuinka maailmaan tulee vitsauksia homojen takia. Katsokoon uskovaisetkin tekojaan ja puheitaan. Vihapuheet, vaikka Raamattuun käärittynä, pitää lopettaa. - Jospa rakkaus
mieti tätä kirjoitti:
Jos nuoret alkavat olla aggressiivisia homoja kohtaan, niin vastuu kuuluu nuorille itselleen ja heidän vanhemmilleen. Myös poliisin pitää valpastua. Homoilla on sama lain suoja kuin muillakin eikä ole mitään syytä syyttää heitä siitä, että jotkut eivät pidä heidän olemasaolostaan.
Sivumenen: kristityt lietsoo homovihaa hokemalla kuinka Jumala vihaa ja kuinka maailmaan tulee vitsauksia homojen takia. Katsokoon uskovaisetkin tekojaan ja puheitaan. Vihapuheet, vaikka Raamattuun käärittynä, pitää lopettaa."Jos nuoret alkavat olla aggressiivisia homoja kohtaan, niin vastuu kuuluu nuorille itselleen ja heidän vanhemmilleen. "
Myös homot voi tehdä asialle jotain. - Yritä rakkautta
mieti tätä kirjoitti:
Toivottavasti suomalaiset ovat viisaanpia ettei heiutä kenenkään tarvitse muistella häveten.
Sitäpaitsi, ei toivominen auta mitään, vaan pitää toimia!"Sitäpaitsi, ei toivominen auta mitään, vaan pitää toimia! "
Hyvä idea - pallo on nyt lähinnä homojärjestöillä. - mieti tätä
Yritä rakkautta kirjoitti:
"Sitäpaitsi, ei toivominen auta mitään, vaan pitää toimia! "
Hyvä idea - pallo on nyt lähinnä homojärjestöillä.Pallo on yhteiskunnalla..
- mieti tätä
Jospa rakkaus kirjoitti:
"Jos nuoret alkavat olla aggressiivisia homoja kohtaan, niin vastuu kuuluu nuorille itselleen ja heidän vanhemmilleen. "
Myös homot voi tehdä asialle jotain.keskustelu kiertää..
Ahaa. Me elämme marraskuuta ja 27 päivää. Eikö millään voisi odotella että ketkä tanssivat sitä ”poskivalssia” ja sitten kommentoida?
- mieti täät
Laitapa tähän keskustelun kohteeksi vaikkapa romani tai somali. Jos heitä neuvotaisiin tietämään paikkansa ja olemaan alisteinen valtaväestölle, niin mitä siitä uskovaiset ajattelisi?
Näinhän se on, että jos sanoo uskovaisia kohtaan pahasti niin seuraavana päivänä on syyte kunnianloukkauksesta, kuten Jari Tervollakin Uutisvuodossa kun hän heitti Raamatun olkansa yli noin vuosi sitten. Siinä ei ollut mitään laitonta vaan siinä mitä Räsänen puhui homoista Homoillassa oli kaikki rasistiset merkit olemassa, eikä tuolloinkaan ketään homoista tehnyt kunnianloukkausta, mutta joku uskovainen LIIKENNEOPETTAJA joka tulehtui Tervon satiirisesta teosta. Ei siinä Raamatun heitossa ollut pilkkaa Jumalaa kohtaan vaan se suurempi pilkka oli jo sitä ennen homojen vastustajien osalta!!
Kysymys uskovaisille: Kuvitteletteko te saavanne sen taivaspaikkanne homojen pilkkaamisella?! Tehän kuuluisitte helvettiin!!- Rakkaus voittaa
"Kysymys uskovaisille: Kuvitteletteko te saavanne sen taivaspaikkanne homojen pilkkaamisella?! Tehän kuuluisitte helvettiin!!"
Emme kuvittele - ja siksi emme homoja pilkkaakaan, vaan julistamme myös heille evankeliumia synnistä ja armosta Jeesuksen nimessä ja veressä. Amen
- greaserules
Olen uskova ihminen, mutta yhdyn ateisti1982:n kantaan.
- Nou nou
et voi olla uskova ja ajatella ateistin tavalla. Et tiedä mitä uskovaisuus on!
- Kummallista
Mikä siinä on että kun aloitus koskee homoja se näyttää vetävän uskovaisia puoleensa kuin hunaja kärpäsiä?
- Shrink
Koska se on Raamatun vastaista, siis Jumalan itsensä tuomitsemaa, uskovan tulee totella enemmän Jumalaa, kuin ihmistä ja tässätapauksessa kirkon sisällä toimivaa Yhteys/ Tulkaa kaikki liikkeet, jotka ajavat tätä homoegendaa, vastoin Raamattua, jota he ovat Pyhästi luvanneet noudattaa?
Asioista on yhä enemmän myös tutkimuksia, lue alta;
http://uskonpuolesta.blogspot.com/2011/02/myytti-homouden-synnynnaisyydesta-mita.html
Aika pettävällä pohjalla nämä liikkeet liikkuvat.
- Kummallista
Paskaa. Mutta hyviä kommentteja hihun blogissa. Kysele vähän homoilta itseltään ovatko he päättäneet ja halunneet homoiksi.
- Shrink
Tunnen useimpia homo/lesbo suhtessa elävää ihmistä, olen heidän kanssaan paljon keskustellut aiheesta, Olen liikkunut Kalliossa paljon, kymmeniä vuosia (¨ 20v), siellä et voi välttyä aiheesta.
Turusen blogissa asiaa käsitellään realistisesti.
-allekirjoitan Pasin ajatukset. - Kummallista
Shrink kirjoitti:
Tunnen useimpia homo/lesbo suhtessa elävää ihmistä, olen heidän kanssaan paljon keskustellut aiheesta, Olen liikkunut Kalliossa paljon, kymmeniä vuosia (¨ 20v), siellä et voi välttyä aiheesta.
Turusen blogissa asiaa käsitellään realistisesti.
-allekirjoitan Pasin ajatukset.No miten on, päättivätkö nämä tuntemasi ihmiset alata homoiksi ja lesboiksi? Tämä on hyvin tärkeä pointti. Minäkin tunnen homoja ja lesboja ja jokainen heistä on käynyt läpi sen vaikean elämänvaiheen kun eivät enää asiaa pystyneet salaamaankaan. Huvittavinta heistä on se, kun ihmiset tappelevat heidän oikeuksien ja olemassaolon puolesta ja vastaan, kun todella harva heistä itse osallistuu tuohon tappeluun ollenkaan. Voisi antaa heidän olla vain rauhassa?
- Shrink
Kummallista kirjoitti:
No miten on, päättivätkö nämä tuntemasi ihmiset alata homoiksi ja lesboiksi? Tämä on hyvin tärkeä pointti. Minäkin tunnen homoja ja lesboja ja jokainen heistä on käynyt läpi sen vaikean elämänvaiheen kun eivät enää asiaa pystyneet salaamaankaan. Huvittavinta heistä on se, kun ihmiset tappelevat heidän oikeuksien ja olemassaolon puolesta ja vastaan, kun todella harva heistä itse osallistuu tuohon tappeluun ollenkaan. Voisi antaa heidän olla vain rauhassa?
Siihen en ole saanut vastausta, mutta kysyessäni heiltä, haluavatko he kirkollisen vihkimyksen tmv. olen saanut röhönaurut.
Muutamia heistä tunnen todella hyvin ja he haluavat keskustella kanssani, tietäen, mitä edustan (kristitty)
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että useimmat heistä eivät aja kirkon ajamaa agendaa vihkiytyäkseen ?
- J:"..te ette tulleet
Tarja Halosen (sd) ajan hyvinvoinivaltion moraalinen- ja henkinen alasajo on jotakin tyrmistyttävää, mikä täyttää helvetin suomalaisilla, koska homojen ylpeys on levinnyt koko kansaan.
http://www.youtube.com/watch?v=50JaBCFgluk- mieti tätä
Hyvä ihme miten joku viitsii valehdella!
- öw
Osa uskovaisista on kouristuksenomaisesti takertunut ennakkoluuloihinsa eikä uskalla päästää irti. Tekisi hyvää tutustua edes yhteen homoon ja vähän kysellä.
- mieti tätä
Ei kyse ole tiedon puutteeesta. Jutun juuri on siinä että saa olla toisten yläpuolella ja kuvitella olevansa muita enemmän oikeassa. Lisäksi pakettiin kuuluu "marttyyriasenne". On hienoa olla "kultapossukerhon" jäsen ja kuvitella kuinka joskus kuolee sankarina. Tälläiset reppanat eivät pärjää maailmassa jossa jokaisella on olemassaolon oikeus. He tarvitsee LUJAA JOHTAJAA ja selviä sääntöjä. Epävarmuus ja suuri valinnavapaus tekee epävarmasta, tietämättömästä ihmisestä ahdistuneen.
Tillaiset ihmiset elää jatkuvassa sota-asenteessa ja taistelevat auktoriteetteja (enemmän tietäviä) vastaan. Tietohan on myrkkyä " marttyyriasenteiselle".
Lisäksi, heitä kalvaa viha niitä kohtaan, jotka uskaltaa rohkeasti elää rikasta ja monipuolista elämää. Sehän on vastoin ahdistavaa, mutta niin palkitsevaa alistumista.
- Ev.lut.
Jos ei tiedä mitään uskovan onnellisesta elämästä, kirjoittaa tuollaista.
- mieti tätä
Kun on elänyt tarpeeksi kauan, niin tietää elämästä. Sinä et pystynyt esittämään mitään vastaväitettä!
- mieti tätä
Välähti mieleeni, että et kai sinä pidä itseäsi sellaisena uskovan mallikappaleena että kaikki ovat samanlaisia kuin sinä? Et kai ajattele, että koska et tunnista itseäsi kuvauksestani 28.11. niin puhun pötyä?
- Ev.lut.
mieti tätä kirjoitti:
Kun on elänyt tarpeeksi kauan, niin tietää elämästä. Sinä et pystynyt esittämään mitään vastaväitettä!
En ole tullut tänne väittelemään niin kuin ehkä jotkut.
- mieti tätä
Ev.lut. kirjoitti:
En ole tullut tänne väittelemään niin kuin ehkä jotkut.
Täällä keskustellaan. Minäkään en siis väittele. En pakota ketään täsmentämään ajatuksiaan..mutta sinun pitäisi olla imareltu siitä että ne kiinnostaa.
Hei kaikki. Minusta on upeaa, että meillä on itsenäinen maa, jota voimme joka vuosi juhlistaa kodeissa, kouluissa, seurakunnissa ja myös siellä Presidentin linnassa. Itsenäisyyttämme juhlistamaan linnanjuhliin kutsutaan monenlaisia ihmisiä. Mukana on ulkomaalaisia kunniavieraita, sotiemme vateraaneja, yrittäjiä, taiteilijoita, piispoja, poliitikkoja ym. Kuka tahansa heistä voi olla homoseksuaali, niinkuin nyt kuka tahansa meistä voi olla. On hienoa, että tänä päivänä kaikki, myös homoseksuaalit, voivat mennä juhliin oman puolisonsa kanssa, pelkäämättä, että asiaa oudoksuttaisiin. Itsenäisyys ja veteraanien työ sen eteen on niin kunnioitettava asia, että sitä tulee meidän kaikkien juhlia. Vapaassa maassa onneksi saamme näin tehdä. Avoimesti, toinen toisiamme kunniottaen ja toisemme hyväksyen sellaisina kuin olemme.
Siunattua tulevaa itsenäisyyspäivää,
Sanna Husso, pappi- mieti tätä
Hoimoseksuaalien ihmisoikeuksien puolustajien puolesta kiitän sanoistasi.
Sanna Husso sanoi :
Mukana on ulkomaalaisia kunniavieraita, sotiemme vateraaneja,
Kuka tahansa heistä voi olla homoseksuaali, niinkuin nyt kuka tahansa meistä voi olla.
____
Homo voi kuulua jjoukkoon veteraanit mutta entä sitten - kauhistuksien tekijöille
sinun tulisi pappina kertoa Jumalan mielipide asioihin eikä johdattaa laumaasi harhaan.
Tuomiot ovat jo alkaneet Sanna , mutta vielä voit tehdä parannuksen.
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
3.Mooseksen kirja:
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.- goddeloos
pertsa2012 kirjoitti:
Sanna Husso sanoi :
Kuka tahansa heistä voi olla homoseksuaali, niinkuin nyt kuka tahansa meistä voi olla.
____
Homo voi kuulua jjoukkoon veteraanit mutta entä sitten - kauhistuksien tekijöille
sinun tulisi pappina kertoa Jumalan mielipide asioihin eikä johdattaa laumaasi harhaan.
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
3.Mooseksen kirja:
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus."Homo voi kuulua jjoukkoon veteraanit mutta entä sitten"
- Hallelujaa! :PPPPPPPPPPPPPPPP
"3.Mooseksen kirja:
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset. "
- ootpa julma. Onneksi vt on juutalaisille... :p
"3.Mooseksen kirja:
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. "
- Ei kaikki miehet naisia peppuun pane, jos sinä niin teet - on se oma asiasi. - goddeloos
"Kas mister goddelooskin alkaa oppia Raamattua :=)
Huomenta vaan!!"
- Tiedän raamatun sanasta totuuksia enemmän kuin sinä opit elinaikanasi.
"Mooseksen laki ei pääosiltaan koske pakanakristittyjä ,mutta ne VT:n homopykälät ovat selkeitä ja lyhkäisiä,ja löytyvät kyllä periaatteessa UT:n puoleltakin."
- Miksi siis siteeraat sanalla johon et edes itse usko?
"Loppupeleissä tuomiot pannaan joka tapauksessa täytäntöön - synnin palkka on kuolema."
- On siis tosi hyvä että olen täysin synnitön :p
Sääliksi käy teitä palkkapäivää odottelevia...
"Ainoa mahdollisuus pelastua on turvautua Jumalan Karitsan sovintouhriin.
Kuten esikoisten surmaaja Egyptissä meni niitten ovien ohi , joitten pihtipieliin
oli sivelty karitsan verta , niin Karitsan veri meidät nytkin pelastaa. "
- Ei ole. - Yu
pertsa2012 kirjoitti:
Sanna Husso sanoi :
____
3.Mooseksen kirja:
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.Mitä noista Sanna-papin puheista pitäisi ajatella? "On hienoa että myös homoseksuaalit voivat mennä juhliin oman puolisonsa kanssa...." voiko pappi enempää enää eksyttää lampaitaan? Etkö,hyvä Sanna pelkää että joudut tuomiolle puheistasi? Jumalan Sana suorastaan huutaa moista elämäntapaa vastaan,jota Paavalikin sanoo RIETTAUDEKSI. Kuinka totta ovatkaan sanat "Aika on tuomion alkaa kirkosta." Lopuksi jälleen kiitos Pertsalle totuuden sanoista.
Yu kirjoitti:
Mitä noista Sanna-papin puheista pitäisi ajatella? "On hienoa että myös homoseksuaalit voivat mennä juhliin oman puolisonsa kanssa...." voiko pappi enempää enää eksyttää lampaitaan? Etkö,hyvä Sanna pelkää että joudut tuomiolle puheistasi? Jumalan Sana suorastaan huutaa moista elämäntapaa vastaan,jota Paavalikin sanoo RIETTAUDEKSI. Kuinka totta ovatkaan sanat "Aika on tuomion alkaa kirkosta." Lopuksi jälleen kiitos Pertsalle totuuden sanoista.
Yu sanoi :
Mitä noista Sanna-papin puheista pitäisi ajatella?
_________
Kaiketi sitä , että tahallisesti rikkovat Herran Sanaa ja johtavat laumansa harhaan ja siitä on rangaistuksena juuri tuollainen syvenevä paatumus.
He tottelevat mister mäkistä ja samalla pyllistävät Sanalle ja siten on selvää kuka heidän herransa oikeastaan on.
Kirkon virallinen linja on se , mikä näkyy kirkkojärjestyksestäkin jota nuo
valapattopapit ovat valassaan luvanneet noudattaa , ja se linja on homovastainen.
Sivuston "papittaret" eivät ole uskovia se on ainakin selvää - muutoinhan he tekisivät kuten Sanassa sanotaan - nyt he ovat täydelleen paatuneita ja siitä ei seuraa heille mitään hyvää.
Kun heille vie nenun alle Raamatun Sanaa niin alkavat puhua tulkinnoista
vaikkei kukaan muu tulkitse=valehtele , kuin he itse.
Pappeuden armo on loistava niin kuin papin pukukin, mutta vain silloin kun puhdistunut sielu loistaa yhdessä sen kanssa. Jos sielu kuitenkin tahraantuu viettämällä välinpitämätöntä elämää, eikä kiinnitä huomiota OMAANTUNTOON, joka todistaa häpeästä, valo muuttuu pimeydeksi.
Me saamme osaksemme iankaikkisen pimeyden ja tulen, jollemme jätä tätä vaaralliseksi käynyttä pappeuden tietä ja käänny hyvyyden ja nöyryyden tielle, joka johtaa turvallisesti sisälle Jumalan valtakuntaan.- Isohkokirja
Yu kirjoitti:
Mitä noista Sanna-papin puheista pitäisi ajatella? "On hienoa että myös homoseksuaalit voivat mennä juhliin oman puolisonsa kanssa...." voiko pappi enempää enää eksyttää lampaitaan? Etkö,hyvä Sanna pelkää että joudut tuomiolle puheistasi? Jumalan Sana suorastaan huutaa moista elämäntapaa vastaan,jota Paavalikin sanoo RIETTAUDEKSI. Kuinka totta ovatkaan sanat "Aika on tuomion alkaa kirkosta." Lopuksi jälleen kiitos Pertsalle totuuden sanoista.
Pappeja on monenlaisia. On myös homomyönteisiä pappeja. Kaikki katsovat Raamattua eri tavalla.
- Shrink
Sanna, vastaappa ihan suomenkilelellä ?
"Hei kaikki. Minusta on upeaa, että meillä on itsenäinen maa, jota voimme joka vuosi juhlistaa kodeissa, kouluissa, seurakunnissa ja myös siellä Presidentin linnassa. Itsenäisyyttämme juhlistamaan linnanjuhliin kutsutaan monenlaisia ihmisiä. Mukana on ulkomaalaisia kunniavieraita, sotiemme vateraaneja, yrittäjiä, taiteilijoita, piispoja, poliitikkoja ym. Kuka tahansa heistä voi olla homoseksuaali, niinkuin nyt kuka tahansa meistä voi olla."
Miten meistä kuka tahansa voi olla homoseksuaali ?
Epäilen tuon prosentinkin asettuvan 5%, kaikesta huolimatta ?
En nyt ymmärrä yleistystäsi, vai väitätkö prosentin olevan suurempi ?
Mitä Sanna tarkkaanottaen tarkoitat ? - Etkö tajua?
Shrink kirjoitti:
"Hei kaikki. Minusta on upeaa, että meillä on itsenäinen maa, jota voimme joka vuosi juhlistaa kodeissa, kouluissa, seurakunnissa ja myös siellä Presidentin linnassa. Itsenäisyyttämme juhlistamaan linnanjuhliin kutsutaan monenlaisia ihmisiä. Mukana on ulkomaalaisia kunniavieraita, sotiemme vateraaneja, yrittäjiä, taiteilijoita, piispoja, poliitikkoja ym. Kuka tahansa heistä voi olla homoseksuaali, niinkuin nyt kuka tahansa meistä voi olla."
Mitä Sanna tarkkaanottaen tarkoitat ?Kuka tahansa voi syntyä tuohon 5% vähemmistöön. Ja jos bi-seksuaalit lasketaan mukaan on luku jo huomattavasti korkeampi.
Joka tapauksessa oot, PERTSA, sanonut, että JEESUS sanoi jokaisen kirjaimen jäävän, mutta toisaalta joku pappisjoukkio on päättänyt, ettei ne kaikki olekaan varteenotettavia .Oletko sekava päästäsi vai tilanteen mukaan valikoiva?
Eli ihmiset ovat päättänneet mitä noudatetaan ja mitä ei. Jumala ja Jeesus ei loppupeleissä määrää siis mitään. Olenhan oikein ymmärtänyt? Ja ihmiset voivat omien mieltymyksiensä mukaan valita ihna mitä tahansa hylättäväki tai noudatettavaksi. Mutta missään ei oo homoseksuaalien parisuhdetta tuomittu.Shrink kirjoitti:
Mitä Sanna tarkkaanottaen tarkoitat ?Shrink sanoi :
________
Sanna tarkoittaa aivan selvästi , että kuka tahansa sivuston papittarista ja "papeista"
voisi olla homoseksuaali - hänhän käyttää sanaa meistä :=)helsinkijokkeri kirjoitti:
Joka tapauksessa oot, PERTSA, sanonut, että JEESUS sanoi jokaisen kirjaimen jäävän, mutta toisaalta joku pappisjoukkio on päättänyt, ettei ne kaikki olekaan varteenotettavia .Oletko sekava päästäsi vai tilanteen mukaan valikoiva?
Eli ihmiset ovat päättänneet mitä noudatetaan ja mitä ei. Jumala ja Jeesus ei loppupeleissä määrää siis mitään. Olenhan oikein ymmärtänyt? Ja ihmiset voivat omien mieltymyksiensä mukaan valita ihna mitä tahansa hylättäväki tai noudatettavaksi. Mutta missään ei oo homoseksuaalien parisuhdetta tuomittu.jokkeri sanoi :
Eli ihmiset ovat päättänneet mitä noudatetaan ja mitä ei. Jumala ja Jeesus ei loppupeleissä määrää siis mitään.
________
Ne jotka elävät lain alla tuomitaan lain / tekojensa mukaan viimeisellä tuomiolla,
kuten ilmestyskirjasta voit lukea.
Tämä tarkoittaa niitä jotka eivät ole ottaneet vastaan Armoa Jeesuksen Kristuksen veren kautta.
Armon alla elävät eivät joudu lainkaan tuomittaviksi.He ovat eläneet Uuden liiton lakien mukaan ja mikä sitä koskee.
Noin minä olen asiat ymmärtänyt.
__
On homoilla parisuhde tai ei , niin on kyse seksuaalisesta suhteesta , mikä ei ole sallittua.- Ev.lut.
pertsa2012 kirjoitti:
Yu sanoi :
Mitä noista Sanna-papin puheista pitäisi ajatella?
_________
Kaiketi sitä , että tahallisesti rikkovat Herran Sanaa ja johtavat laumansa harhaan ja siitä on rangaistuksena juuri tuollainen syvenevä paatumus.
He tottelevat mister mäkistä ja samalla pyllistävät Sanalle ja siten on selvää kuka heidän herransa oikeastaan on.
Kirkon virallinen linja on se , mikä näkyy kirkkojärjestyksestäkin jota nuo
valapattopapit ovat valassaan luvanneet noudattaa , ja se linja on homovastainen.
Sivuston "papittaret" eivät ole uskovia se on ainakin selvää - muutoinhan he tekisivät kuten Sanassa sanotaan - nyt he ovat täydelleen paatuneita ja siitä ei seuraa heille mitään hyvää.
Kun heille vie nenun alle Raamatun Sanaa niin alkavat puhua tulkinnoista
vaikkei kukaan muu tulkitse=valehtele , kuin he itse.
Pappeuden armo on loistava niin kuin papin pukukin, mutta vain silloin kun puhdistunut sielu loistaa yhdessä sen kanssa. Jos sielu kuitenkin tahraantuu viettämällä välinpitämätöntä elämää, eikä kiinnitä huomiota OMAANTUNTOON, joka todistaa häpeästä, valo muuttuu pimeydeksi.
Me saamme osaksemme iankaikkisen pimeyden ja tulen, jollemme jätä tätä vaaralliseksi käynyttä pappeuden tietä ja käänny hyvyyden ja nöyryyden tielle, joka johtaa turvallisesti sisälle Jumalan valtakuntaan.Niin, Raamattu on selvää suomea. Ei siinä mitään tulkintaa tarvita.
Shrink kirjoitti:
Mitä Sanna tarkkaanottaen tarkoitat ?Hei, tarkkaanottaen tarkoitan, että kuka tahansa, minkä tahansa ammatin edustaja, kenen tahansa naapuri, lapsi, veli tai sisko, jne. voi olla homoseksuaali. Tuo viiden prosentin arvio on ymmärtääkseni yleisesti vallalla oleva käsitys. Monet arvelevat prosenttiluvun olevan suurempikin, mutta se nyt ei liene tässä oleellisinta.
Sanna H. pappi- Shrink
kuunteleva_kirkko kirjoitti:
Hei, tarkkaanottaen tarkoitan, että kuka tahansa, minkä tahansa ammatin edustaja, kenen tahansa naapuri, lapsi, veli tai sisko, jne. voi olla homoseksuaali. Tuo viiden prosentin arvio on ymmärtääkseni yleisesti vallalla oleva käsitys. Monet arvelevat prosenttiluvun olevan suurempikin, mutta se nyt ei liene tässä oleellisinta.
Sanna H. pappiSanna, eihän tuossa luettelossasi sikäli mitään uutta ole, ainakaan ihmisille, jotka ovat elämää nähneet.
Kuitenkin on niin, kuten monessa yhteydessä olen yrittänyt kertoa, mikäli heitä aletaan Raamatun vastaisesti kirkossa vihkimään, Tulkaa/ Yhteysliikkeet ovat tosiaan maalissaan.
-tarkoitan sitä, että kirkko kaatuu jäsenkadon takia omaan mahdottomuuteen, kun maksavia jäseniä ei karrikoidusti sanottuna enää ole, kuin tuo prosentti (olkoon vaikka 10%) ?
Milloin kirkko päätöksissään ymmärtää sen ?
Raamatun vastainen toiminta tulee vähentämään jäseniä ja "maan hiljaiset" menevät sinne, missä Raamattua kunnioitetaan asian vaatimalla tavalla...
On vakavan pohdinnan paikka, "kumpaa tulee totella enemmän, ihmistä, vaiko Jumalaa" ja siihen ei tulkinnat sovellu.
Raamattu ilmoittaa monessa kohtaa, että Jumalan ilmoitus ihmiselle (Raamattu), on muuttumaton ............
Aamen. - Ev.lut.
Etkö tajua? kirjoitti:
Kuka tahansa voi syntyä tuohon 5% vähemmistöön. Ja jos bi-seksuaalit lasketaan mukaan on luku jo huomattavasti korkeampi.
Ei homoksi synnytä, vaan se johtuu esim. lapsuuden traumoista, joista voi parantua.
- Cruz Vera
Ev.lut. kirjoitti:
Ei homoksi synnytä, vaan se johtuu esim. lapsuuden traumoista, joista voi parantua.
"Ei homoksi synnytä, vaan se johtuu esim. lapsuuden traumoista, joista voi parantua. "
Mistähän lääketieteen museosta tämä "tieto" on peräisin? Cruz Vera kirjoitti:
"Ei homoksi synnytä, vaan se johtuu esim. lapsuuden traumoista, joista voi parantua. "
Mistähän lääketieteen museosta tämä "tieto" on peräisin?Cruz Vera sanoi :
Mistähän lääketieteen museosta tämä "tieto" on peräisin?
5. Lisää isän roolista
Palatkaamme nyt kysymykseen siitä, miksi on niin tärkeää, että isä on emotionaalisesti sitoutunut poikansa kehitykseen.
On sanottu, että äidit tuottavat poikia mutta isät tuottavat miehiä. Hyvin varhaisessa iässä lapsi alkaa oivaltaa, että maailma on jakautunut luonnollisiin vastakohtiin, poikiin ja tyttöihin, miehiin ja naisiin. Tässä kohdassa ei riitä, että poika huomaa nämä erot. Hänen täytyy myös päättää, mihin hän kuuluu tässä sukupuolen perusteella jakautuneessa maailmassa. Tytöllä on paljon helpompi tehtävä. Hänellä on jo ensisijaisena tunnesiteenään side äitiinsä, ja siksi hänen ei tarvitse käydä lisäksi läpi sitä kehitystehtävää, että hän samaistuu pois henkilöstä, joka on hänelle läheisin, äidistään, samaistuakseen isäänsä. Mutta pojalle tilanne on ratkaisevasti erilainen. Hänen täytyy tulla erotetuksi äidistään ja kasvaa erossa ensisijaisesta rakkauden kohteestaan, että hänellä eräänä päivänä olisi toiveita tulla heteroseksuaaliseksi mieheksi. Tämä selittää, miksi homoseksuaalisia miehiä on enemmän kuin homoseksuaalisia naisia. Ensimmäinen tehtävä mieheksi kehityttäessä ei ole kehittyä naiseksi.
- Ev.lut.
Tanssi-ilta lähestyy. Uskallatteko katsoa?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3387466Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774839- 2083235
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243127- 762026
- 1541921
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2211844Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661607Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201568- 891488