erotiikka ravintola

lierupö

Olen tulossa T:reelle ja mikä on paras erotiikka mesta in town?

36

25072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e69e

      Tänään topless tarjoilu pikku isot meijerit.

    • Veli-M.

      Kaijakka absolutely.

      • ghjkhgg

        Eikös kaijakka lopettanu erotiikka hommat jo muutama vuos sitten...


    • .ö-ieaydkytsjtrs

      Erotiikkaa, eikös paremminkin anatomiaa, erityisesti genitaaleja?

      • Yhjj

        Kierra showtime kaukaa,niin säästyy rahasi!


    • Taik

      Tätä nykyä löytyy vain Big tits ja Show time.Suosittelen kiertämään kaukaa kummatkin.Niin tympeää ja rahan ahnetta palvelua ei muualta löydä.

      • vuonna.85

        Mitä Kaijakalle on tapahtunut?


      • Anonyymi

        Jos et halua käyttää rahaa niin miksi ihmeessä menet stripteasepaikkaan?


    • siellä.on

      Ravintola Lietsunkulma. Varmasti lohkeaa. Bussit 3 ja 28 länteen päin. Teboilin kohdalla pois kyydistä. Et pety

      • Anonyymi

        Oot kyllä ihan oikeessa. Siellä on toinen tarjoilija se nuorempi niistä jolta saa 90% varmuudella. On siellä myös pari kolme paikallista asiakasta jolta saa pari kolme kertaa viikossa.


    • Arvolainen

      Treella ei ole enää mitään kuin teinien ja ns. opiskelijoiden juottoloita ja hirveitä melumusapaikkoja, bubeja ,ns. diskoja. Aikuisten tanssiravitolat ja iskupaikat kuten Seurahuone , Hämeensilta, Tuotanto, Kustaa 3, "Työpis.", Voima , Leskenlovi ovat kaukaista iloista historiaa. Karmeaa huonosta pukeutuvaa rähjäistä sakkia tulvivat nykyiset keskustan ent. menopaikat.

    • Varoitan

      Stephanien salonkiin tai Show Timeen ei kannata mennä, ellet halua saada tyrmäystippoja ja todeta pankkitilisi ryöstetyksi!

      • alkoholinorjankohtalo

        Se on sitä, kun suomalainen vähän rentoutuu ja ottaa irtioton arkeen. Lähtee nollaamaan päätään, niin sitten on tilikin nollattu.


      • tämänkokenut

        Show Timessa tyrmätään ja pankkikortilta viedään rahaa. Tosi on!


      • tämänkokenut

        Toivottavasti teit rikosilmoituksen, eihän tälläistä rikollista toimintaa tule sallia!
        Se on pahoinpitely ja maksukortin väärin käyttö ravintolan osalta!!!


      • semmonen

        Noh, itse menetin rahani, lähes koko pankkitilini saldon. Poliisi ei voi mitään koska ei voida osoittaa rikollista toimintaa.


      • Anonyymi

        totta on tullut koettua


    • BossNro.1

      Nekala, Katiska. Ykkösmesta. Parasta päälle.

    • mixeiiiiii

      Erotiikkaa löytyy mixei ravintolasta.

      • scxasd

        pitääpä käydä siellä ensi kerralla, onkohan siellä private-esitykset kalliita


      • Jossei_
        scxasd kirjoitti:

        pitääpä käydä siellä ensi kerralla, onkohan siellä private-esitykset kalliita

        Eiköhän privaattiseuraa saa ihan ilmaiseksi mukaansa.


      • Anonyymi

        ai hoppelista


    • Kulinarsisti

      Koskipuiston Rossossa oli eroottinen meininki.

    • rahaa-paloi

      Kaijakassahan sitä tuli nuorena kollina rampattua. Vai ovat lopettaneet senkin? No aikansa kutakin.

    • Kolomekymppinen

      Minkälainen paikka tää Big tits sitten on? Annetaanko sielläkin tyrmäystippoja ja tyhjennetään koko pankkitili? Itsellä on pian 30-vuotis synttärit ja vähän suunnittelin että vois mennä johonkin erotiikkabaariin mutta nyt kyllä alkoi arveluttamaan koko homma jos siellä tuollaista tapahtuu.

      • Anonyymi

        Käytiin kaverin kanssa SHOWTIME ravintolassa. Sisäänpääsy oli kallis, mutta sillä sai stripteasea katsella. Tanssin jälkeen tanssijat tulivat vuorotellen melkeinpä iholle tivaamaan tippiä tai privaattia myivät. Monet naiset hyväksyivät myös drinkin, ja tulivat drinkin ajaksi pöytään. Moni mies laittoi setelitipin rintojen tai emättimen väliin, ukrainalaisen näköinen strippari suorastaan suuttui meille, kun ei ollut käteistä tippiin, maksoimme kortilla. Kortilla ei ollut ylimääräisiä maksuja, mutta sisäänpääsy ja kaikki drinkit olivat kalliita. Naiset olivat aika pienirintaisia ja mitäänsanomattomia, tanssi oli ihan viihtyisää.


    • KovatKemut

      Mixei. Sinne vaan koko poppoo.

      • Kolomekymppinen

        Eikai ny ho homoja sentään?


      • Kolomekymppinen
        Kolomekymppinen kirjoitti:

        Eikai ny ho homoja sentään?

        Niin siis kun mies oon.


    • Anonyymi

      Mixei!

    • Anonyymi

      Nekalan Katiska.

    • Anonyymi

      Showtimeen ei kannata mennä, jos haluaa nähdä jotain isoa. Kovin pienirintaisia siellä naiset ja tulevat iholle hakemaan seteleitä tai kolikoita taskuunsa vain perushyvästä tanssista. Jos tykkää ison varustuksen naisesta tai naisista, Bigtits paras paikka.

      • Anonyymi

        Just noin. Bigtitsissa on nytkin hyvä meno, lomalla on aina hyvä käydä kyyläämässä.


    • Anonyymi

      Big titsin voisi kyllä nimetä uusiksi, Long tits kuvaisi paremmin esiintyviä taiteilioita.

    • Anonyymi00040

      Hot girls hyvät esiintyjät

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe